עורכי דין לגירושין בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock
עורכי דין לגירושין בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין לגירושין בתל אביב

פורסם בתאריך: 7.2.19 00:36

עו"ד צבי טהורי

הליכי גירושין ומאבקי ירושות לעיתים נמשכים תקופה ארוכה. הרבה רגשות מתחים לחצים עולים וצפים גם בעידודם של עורכי דין שאינם חושבים על האינטרס האמיתי של הלקוחות, ובשל כך הלקוח נאלץ להיאבק בבית המשפט בדיונים והליכים מורכבים ומתישים.

עו"ד צבי טהורי שעוסק במשרדו בעיקר בתחומי דיני משפחה, ירושות ועזבונות, אומר שלא כך צריכים להראות פני הדברים. "למעלה מ 30 שנה של ניסיון בתיקים מורכבים הביאו אותי לכך שאני חושב  על טובת הלקוח בלבד גם בתיקים מורכבים. אני משתדל לחשוב "מחוץ לקופסא" באופן יצירתי לחפש דרכים לסייע ללקוח מה שמאפשר לי להביא לתוצאות מרשימות גם שנראה שהסיכויים קטנים. לעיתים מגיעים אלי לקוחות שהתאכזבו משירותיהם של עורכי דין אחרים- כאלה שלא שמו בראש סדר העדיפות את האינטרסים של הלקוח"

עו"ד צבי טהורי סיים את לימודי המשפטים באוניברסיטת בר אילן בהצטיינות והוסמך לעסוק בעריכת דין בשנת 1984. מאז ועד היום במשך 35 שנה ברציפות מעניק שירותים משפטיים ללקוחות רבים ומגוונים במשרד עצמאי ברמת גן. לעורך הדין צבי טהורי ניסיון רב גם בהופעות בבתי המשפט לענייני משפחה, בבתי הדין הרבניים וביתר הערכאות בהן מתנהלים תיקי משפחה ותיקים אזרחיים וכן בכתיבת חוות דעת משפטיות.

עו"ד טהורי אמנם מקצוען ובעל נסיון עשיר ואולם מקפיד להתאים את גובה שכר הטרחה לא רק למצבו של הלקוח ויכולתו אלא גם ובעיקר תוך התחשבות בהיקף התיק והיחס בין התוצאה לסכום שכר הטרחה. התברר כי בקרב עורכי הדין למצער לא תמיד האינטרס של הלקוח בקביעת שכר הטרחה עומד לנגד עיני עורך הדין, עו"ד טהורי שונה באופן משמעותי בנושא זה, לא רק מעניק שירות וטיפול משפטי מקצועי ויסודי אלא מקפיד להיות הוגן בסכום שכר הטרחה משתדל להתאים הסכום להיקף העבודה וליחס של התוצאה הסופית לסכום.

גם על סיפורי הצלחה יודע טהורי לספר. "הגיע אלי לקוח שביקש להפחית את דמי המזונות שהוא משלם לגרושתו. לאחר שהתביעה התנהלה בבית המשפט הצלחתי להפחית את דמי המזונות ששילם מ- 9,000 שקל בחודש ל- 5,000 שקלים. האישה ערערה על החלטת השופט אך הוכחתי כי היה שינוי במצבו הכלכלי של התובע והערעור של האישה נדחה".

הבחירה בעורך דין בעל ידע, ניסיון ויכולת חשיבה מחוץ לקופסא חשובה מאין כמוה בתהליכים סבוכים וקשים כמו תביעות גירושין ומלחמות ירושה. עו"ד טהורי שמביא איתו ניסיון רב והצלחות רבות מוכחות יסייע לכם בהצלחה בתהליך.

ולסיום הצעה ללקוח המתלבט: אל תהמר בבחירת עורך דין אל תפקיד את הטיפול המשפטי בידי עורך דין ללא נסיון שאינו מקצוען ולא אמין – עורך דין צבי טהורי הבחירה הנכונה שלך.

עורך דין צבי טהורי
כנרת 5, בני ברק
טלפון: 03-6120042
טלפון למקרים דחופים: 052-3301117

קישור לאתר
קישור למייל

עו"ד טהורי

עו"ד טהורי


משרד עורכי דין שי מויאל

תחום דיני המשפחה הוא אספקט רגיש ואינטימי, המצריך מעורכי הדין העוסקים בו מידה ניכרת של אמפתיה, סובלנות ורגישות, לצד הידע המקצועי המקיף בתחום. משרדי עורכי דין העוסק בדיני המשפחה נדרש להיות פרואקטיבי ביצירת ההגנה או התביעה, להגן על האינטרסים של לקוחותיו ועם זאת, לדאוג תמיד ללקוחות הבלתי נראים – הילדים, שהם המושפעים העיקריים בכל מקרה ובכל החלטה.

אחד השחקנים המובילים בתחום דיני המשפחה הוא עו"ד שי מויאל, העוסק בתחום מזה שנים ובקיא ביסודותיו. עו"ד מויאל הוא אף מגשר בתחום דיני המשפחה וכעו"ד מגשר הוא מקפיד להיות פתוח פתוח לדיאלוג עם הצד השני, אך מנגד תמיד ערוך להליך משפטי על מנת לדאוג לאינטרסים של לקוחותיו.

משרדו של עורך דין מויאל ממוקם בנס ציונה, ומייצג לקוחות מכל רחבי הארץ, במיוחד מאזור המרכז. עו"ד מויאל מומחה בתחום ענייני המשפחה והגירושין. שוחחנו עמו על מורכבויות התחום.

מדוע בחרת בתחום דיני המשפחה?

"ישנם עורכי דין אשר ישיבו כקלישאה "התחום בחר אותי", אולם אני לא אשתמש בקלישאה זו. האמת היא, שנמשכתי לתחום בשל הרגישות, העשייה והעניין שבו. אני סבור כי יש לי את היכולת  להקשיב באמת, ולא רק לשמוע. יש לי את יכולת ההכלה הנדרשת בתחום כה רגיש, ועם זאת, את המיומנות להישאר מקצועי וקונקרטי לטובת לקוחותיי, לכל אורך הדרך".

מהי הרגישות המתלווה לתחום הגירושין?

"כעורך דין, אתה עוסק בגברים ונשים שהחיים שלהם מתפרקים, במיוחד כשיש להם ילדים. ממקום שלם, בטוח, רגוע ושגרתי, הם נכנסים לתהליך מבהיל ומסחרר שתוצאותיו אינן ידועות. ישנם חששות ואינטריגות לעתים, ומה שבעיקר מניע את הצדדים הוא החשש לגבי כיצד יפעל הצד השני. כעו"ד, אחד התפקידים שלי בעניין הוא לנטרל את החששות שלהם ואז ניתן לפעול בצורה רציונלית".

כיצד אתה מבצע זאת?

"ראשית, אני מספק להם בטחון – הם לא לבד ואני עומד לצדם. אני מקפיד לענות על הצרכים של הלקוחות שלי מבחינת מה שהם רוצים להשיג בתהליך, אולם עליי לציין שלא אענה לבקשות כגון: לא ארשה לו לראות את הילדים, לא אשלם מזונות וכו'. מבחינתי אין מחיר לפגיעה בילדים ולעולם לא אערב אותם במשחק".

אילו מיומנויות ספציפיות נדרשות מעורך דין טוב לענייני גירושין?

"קודם כל יכולת הקשבה, בגרות, ולדעת להתייחס לדברים בצורה רציונלית. הוא נדרש להמון הכלה ויכולת להתמודד עם לחצים, וכמובן להיות בקיא בכל חוק ותיקון בתחום דיני המשפחה, להיות בעל ניסיון ובקיאות בתחום".

מהם היתרונות שמשרדך מספק ללקוחותיו?

"משרדי הוא משרד בוטיק לתחום דיני המשפחה בדגש על גירושין. אנחנו עוסקים בתחום הזה בלבד ומתמקצעים בו כל הזמן, ולא מתפרשים על פני תחומים אחרים, מה שנותן לנו את המומחיות הייעודית. אנחנו מייצגים גם גברים וגם נשים, מופיעים בבתי דין רבניים, מחוזיים, בבית המשפט לענייני משפחה, ובית הדין הרבני הגדול בירושלים.

ההתמחות רק בתחום הזה, מאפשרת לי להתמקצע בו ולהיות ער לשינויים ולתמורות שחלות חדשות לבקרים. אני משתלם בתחום לפחות פעם פעמיים בשנה, כמו כן, אני מגשר מוסמך בדיני משפחה מה שמספק המון כלים בכדי לחתור להסכמים מבלי להזדקק להליכים משפטיים".

כתובת משרד עורכי דין שי מויאל:  החרש 16 נס ציונה, קומה ב' משרד 208

מעבר לאתר

טלפון: 073-3982516

054-2224103

עו"ד שי מויאל. צילום: רפאל בן דור

עו"ד שי מויאל. צילום: רפאל בן דור

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר