אוהלים שיוצרים אווירה אלגנטית ומיוחדת. צילום: דוממוד ישראל
אוהלים שיוצרים אווירה אלגנטית ומיוחדת. צילום: דוממוד ישראל

אוהלי יוקרה לאירועים – הטרנד שכובש את העולם מגיע לישראל

אחרי שנים בהן תעשיית האירועים לא השתנתה, סוף סוף מגיעה אלטרנטיבה חדשנית ומרעננת. דוממוד, המתמחה בהקמה של אוהלי יוקרה לאירועים, מזמינה אתכם להקים אירוע, באווירה קצת שונה

פורסם בתאריך: 10.2.19 09:47

רוב האירועים שאליהם אנחנו מגיעים היום מרגישים כמו פרק ארוך של סדרה שלא נגמרת – הגנים והאולמות מספקים את אותה התפאורה, הכל מרגיש מוכר מדי ואין שום הפתעות, לכן לא פלא שקשה לנו התלהב כשזה מרגיש שאנחנו צופים באותו הפרק שכבר ראינו כמה וכמה פעמים.

לא מזמן הגענו לחתונה של חבר מהעבודה אבל הפעם כבר לא היה מדובר באותו הפרק, מישהו לקח את שלט הטלוויזיה, העביר ערוץ והכניס אותנו לחוויה חדשה לגמרי שייצרה אווירה מיוחדת ששינתה את כל החוויה. בתוך גן האירועים הרגיל והמוכר ניצבו מולנו מספר כיפות לבנות צחורות שנתנו לנו תחושה כאילו נכנסנו לעולם אחר. התפאורה הכל כך שונה והייחודית הייתה בדיוק הטוויסט שחיכינו לו מבלי לדעת בכלל שזה מה שחיפשנו, כמובן שהיינו חייבים לחקור קצת ולגלות את מקור ההפתעה ומהר מאוד גילינו מי היא האחראית לקסם…

חברת דוממוד ישראל, המתמחה בפתרונות קירוי מציעה את הדבר החם הבא בתעשיית האירועים וסוף סוף מביאה לנו פתרון אלגנטי לאירועי חוץ ולבעיית מזג האוויר המתלווה אליהם. בשונה מרוב פתרונות הקירוי הקיימים היום בשוק, החברה מוסיפה מימד נוסף של מחשבה ושמה דגש על חווית האורחים לצד ההגנה מפני תנאי מזג האוויר. אם עד היום היינו רגילים לראות באירועים את אותם האוהלים המלבניים שבכלל מזכירים לנו את ערב סוכות עם המשפחה, עם דוממוד אנחנו נכנסים לעידן בו אנחנו מובילים את האורחים היישר אל תוך חווית ה"וואו" עם עיצוב נקי ומעוגל שמעניק לאוהלים מראה אלגנטי ויוקרתי.

אוהלים שיוצרים אווירה אלגנטית ומיוחדת. צילום: דוממוד ישראל

אוהלים שיוצרים אווירה אלגנטית ומיוחדת. צילום: דוממוד ישראל

דוממוד- אוהלי יוקרה למגוון אירועים

דוממוד- אוהלי יוקרה למגוון אירועים

בניגוד לאוהלים ה"מרובעים" והמגושמים תהליך ההרכבה והפירוק של האוהלים פשוט וקל, בתוך זמן קצר ניתן להפוך כל חלקת אדמה שוממת לרחבת אוהלים קסומה כשבסוף האירוע ולאחר הפירוק לא נשאר זכר לכל החגיגה.

אחד היתרונות העיקריים בהרכבה הפשוטה של האוהלים היא האפשרות להקים אירוע בכל מקום בו מתחשק לכם, בין אם תרצו להרים אירוע קטן בקומה העליונה של הבניין ובין אם תרצו לערוך אירוע באווירה קסומה במעבה היער.

לאוהלים 3 גדלים: 3*3, 6*6 ו6*9, כולם מודולרים מה שמאפשר לחבר ולהרכיב אותם בתצורה של מבנה אחד גדול וכך ניתן לשחק איתם בהתאם לצרכי האירוע ולמגבלות תוואי השטח.

אירוח ברמות הגבוהות ביותר. דוממוד אוהלי יוקרה

נוסף על אוהלי הכיפה המהפנטים דוממוד מספקת מספר שירותים שמטרתם להפוך את חלל האוהלים לנעים יותר עבור החוגגים השמחים: מיזוג, חימום, כיסאות, שולחנות, פינות זולה, הגברה ותאורה. כמו כן אם מצאתם מקום מעולה לאירוע אבל הקרקע מעט "בעייתית", ניתן לבנות את האוהלים היוקרתיים על רצפת דק אותה מניחים מראש בכדי ליצור סביבת אירוע נעימה ונוחה יותר.

אם אתם מתכוונים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לספק לאורחים שלכם את חווית ה"וואו" אתם מוזמנים להצטרף לטרנד החדש שסוחף אחריו את תעשיית האירועים. בין אם אתם מארגנים כנס, חתונה, בר/בת-מצווה או כל אירוע כזה או אחר, האוהלים הדקורטיביים של דוממוד מבטיחים להגן עליכם ועל האורחים מכל מזג אויר וליצור עבורכם מקום נעים, מתוחכם ומהפנט שלא ישאיר אף אחד אדיש.

ליצירת קשר עם חברת דוממוד:

טלפון: 050-2028636
מעבר לאתר
מעבר לפייסבוק

אירוע יוקרתי באוירה שונה ומרעננת. צילום: דוממוד ישראל.

אירוע יוקרתי באוירה שונה ומרעננת. צילום: דוממוד ישראל.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר