"אמור שופ". תמונה ממאגר Shutterstock
"אמור שופ". תמונה ממאגר Shutterstock

"אמור-שופ" – מובכים? כאן תרגישו בבית!

הבעלים של חנות הסקס "אמור-שופ", שמו להם למטרה לגרום לכם להרגיש בנוח

פורסם בתאריך: 10.2.19 13:00

הבעלים של חנות הסקס "אמור-שופ", שמו להם למטרה לגרום לכם להרגיש בנוח.

זה ברור לחלוטין מדוע אתם מובכים. כשנכנסים לחנות אביזרי מין, רוב האנשים לא יכולים להתאפק ומגחכים בתגובה לכל הסבר שניתן להם ע"י בעל החנות. מפרטים לכם בדיוק איך המוצר מגיע, כיצד הוא פועל, לאן זה נכנס, לאיזה אפקט זה גורם, ועוד המון פרטים אינטימיים שלא בטוח שאתם רוצים לשמוע.

בחנות אביזרי המין "אמור-שופ", תוכלו למצוא צוות עובדים קשוב, שידבר אליכם באופן מעודן ונעים. החנות נמצאת במיקום דיסקרטי ומציעה מגוון ענק של מוצרי מין באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים שווים לכל כיס. בין אם מדובר בכלי עזר לחיי המין הזוגיים, או מתנה יצירתית לחבר בעת צרה, "אמור-שופ" תתאים עבורכם את המוצר הנכון, תוך הקפדה על מתן יחס אישי והקשבה. ראיינו את שחר ואפרת, בעלי החנות, על מנת לשמוע כיצד הפכה "אמור-שופ" לאחת מהחנויות המובילות ביותר בארץ בתחום אביזרי המין.

ספרו לנו על האג'נדה הייחודית של חנות הסקס "אמור-שופ".

"רבים מהלקוחות שמגיעים לחנויות סקס, זזים באי נוחות. מדובר בדבר טבעי לחלוטין- מין הוא דבר אישי ומורכב, אשר משתנה בהתאם לכל אדם. זהו תחום חשוב ומשמעותי בחיינו, וצריך להתייחס אל כל אדם בשיא הרגישות כאשר מדברים עמו על הנושא הזה. לכן, רציתי לפתוח חנות אשר תגרום לאנשים להרגיש בבית ותהיה מושתתת על כבוד הדדי ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר".

כיצד אתם מעניקים שירות?

"אכפת לנו מאוד מכל לקוח שנכנס לחנות. כל אדם מגיע עם מטרה משלו, וחובתנו היא להנחות וללוות אותו בבחירת המוצרים. הייעוץ נעשה בהקשבה רבה לצרכי הלקוח ובהומור, על מנת לשבור את הקרח ולגרום לו להירגע ולהרגיש נינוח בתוך הסיטואציה. ואכן, בזכות השירות החם והמסור שלנו, אנשים רבים, אשר חלקם כלל לא חשבו שיוכלו להיכנס לחנויות סקס בנוחות וברוגע, הופכים ללקוחות קבועים בחנות".

חנות "אמור-שופ"

חנות "אמור-שופ"

ספרו לנו על איכות המוצרים.
המוצרים בחנות ובאתר נבחרים על ידנו בקפידה ומיישרים קו עם החידושים הטכנולוגיים בתחום אביזרי המין. כמו כן, אנו מתעדכנים באופן קבוע במוצרים חדשים ומעניינים".

אילו לקוחות מגיעים אליכם?

"מהמון אוכלוסיות: נשים, גברים, חילוניים, ערבים, דתיים וכו'. אחת המטרות המרכזיות שלנו היא לעזור לזוגות שמתחילים להשתעמם בחדר השינה, ע"י שילוב מוצרי מין בחייהם. האביזרים עוזרים לחזק את האינטימיות בין בני הזוג, לממש פנטזיות מיניות והכי חשוב- להכניס עניין ואקשן לחדר המיטות. חשוב גם לציין שעבור לקוחות המעוניינים בדיסקרטיות מלאה, אנחנו סוגרים את החנות בתיאום מראש, על מנת שלא יחושו באי נוחות מבחינה חברתית. נוסף על כך, אנו מפנקים את הלקוחות שלנו, במבצעים ובמתנות על חשבוננו, כך שיצאו מרוצים וירצו לחזור אלינו באופן קבוע".

באיזה סטנדרט בטיחות נמצאים המוצרים שלכם?

"סטנדרט הבטיחות אצלנו הוא הגבוה ביותר שניתן למצוא בארץ. אנו מקפידים לבדוק את איכות המוצר, על פי החומרים שמהם הוא מיוצר, יעילותו והאפקטיביות שלו".

ספרו לנו על שירות המשלוחים שלכם.

"לאלה שעדיין מתביישים להגיע לחנות, או לכאלה שלא ממש מתחשק להם לצאת מהבית, ניתן לבצע הזמנות באתר האינטרנט הנוח שלנו. כל המוצרים באתר נמכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, מחולקים לפי קטגוריות וכוללים מידע טכני מפורט. כמו כן, המוצרים מגיעים עד בית הלקוח באופן דיסקרטי, ע"י שליח וללא סימנים מזהים על החבילות. חשוב גם לציין שבאתר האינטרנט שלנו ניתן ליהנות מ10% הנחה על כל קנייה".

מהו ה"אני מאמין" שלכם?

"כאמור, סקס נחשב לאחד מהנאות החיים המרכזיות. המטרה שלנו היא לגרום לאנשים לפלפל את חיי המין שלהם ולשמחתנו, אנו מצליחים לעשות זאת בהצלחה רבה. בזכות איכות המוצרים והשירות האישי, החם והמסור המוענק לכל לקוח, חנות 'אמור-שופ' נחשבת לשם דבר בתחום אביזרי המין".

חנות "אמור-שופ"

חנות "אמור-שופ"

טלפונים: 054-7683454, 053-3336385.

כתובת: ז'בוטינסקי 16, ראשון לציון.

קישור לאתר

קישור למייל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר