משרדי חקירות במרכז. תמונה ממאגר Shuttertsock
משרדי חקירות במרכז. תמונה ממאגר Shuttertsock

משרדי חקירות מומלצים במרכז

חוששים שבני הזוג מנהלים רומן מהצד? זקוקים למידע חסוי? יצאנו להכיר את משרדי החקירות המובילים במרכז שג'יימס בונד קטן עליהם

פורסם בתאריך: 13.2.19 17:36

"תכלית חקירות" –  החוקר הפרטי אורי סבר עם הטיפים המובהקים לזיהוי בגידות

מרגישים שבן או בת הזוג בוגדים בכם? או שאולי אתם חושדים שמישהו מבצע ריגול תעשייתי לעסק שלכם? יצאנו להכיר את אורי סבר, חוקר פרטי מיומן שיעזור לכם לאשש את החשדות וייתן כמה טיפים לזהות בגידה מבעוד מועד.

החשש שאנו נבגדים או שמישהו אולי מתנכל לעסק שלנו, מעורר פחד על גבול הפאניקה. לפעמים הרצון להיות "זבוב על הקיר" תוקף אותנו והצימאון להעניק תוקף לחשדותינו נותר בעינו.

קיימים מקרים רבים בהם אנו זקוקים למידע חסוי. את המידע הזה, מאוד קשה להשיג באופן פרטי ללא הידע והאמצעים הדרושים. יש צורך במיומנות ועזרה מקצועית בדיוק כמו שיש לאורי סבר וצוות החקירות "תכלית חקירות".

אורי סבר (50) הוא מנהל המשרד, בוגר גדוד 13 של גולני ומכהן ביחידה המובחרת פלס"ר 5 במילואים.

מזה 29 שנים שאורי חולש את תחום החקירות ועושה זאת בשיתוף פעולה עם טובי החוקרים. אורי צבר ידע וניסיון רב תוך שימוש בכלים המתקדמים ביותר לחקירה מקצועית שמביאה תוצאות.

ב"תכלית חקירות" החוקרים מבצעים מגוון רחב של חקירות הכוללות בין היתר, בגידות, חקירות כלכליות, מטרידנים, איתור קרובי משפחה, איתור בעלי חוב כספי, איתור מידע ומסמכים, כתובות ומספרי טלפון, איתור רכוש, ריגול עסקי ועוד.

כמו כן, למשרד ניסיון בינלאומי בחקירות מסחריות ומעקבי אישות בחו"ל. על מנת שהחקירה תתבצע בהצלחה, צוות המשרד מקפיד כי פרטי החקירה לא יודלפו החוצה תוך שמירה על קלפים חסויים, אמינות ושקיפות מול הלקוחות בכל ההליך.

יתרון משמעותי נוסף שיש למשרד "תכלית חקירות" הוא התמחות בעדויות תומכות ממצאים בבית המשפט. בתיקים מסחריים ופרטיים, עדויות אלו מעידות על יכולת חקירתית מעמיקה הממצה את תהליך החקירה. כמו כן, היכולת לפתור תיקים מורכבים מאוד היא אחת המעלות החזקות ביותר של המשרד.

מהו היתרון המרכזי של המעקבים שאתם מבצעים במשרד?

"לפני הכל – קבלת העדכונים באופן שוטף", משתף אורי. "הנתונים שלנו מעודכנים מהיום להיום. בנוסף, בכל אמצעי המעקב ניתן להשתמש למטרות משפטיות על פי החוק, וזה כולל עדויות, תצהירים וכל מה שתומך בראיה".

אתה עובד עם המון חוקרות נשים. האם יש הבדל בין ההון הנשי והגברי?

"אני מוצא שבחוקרות נשים אף אחד לא חושד. יכולת הדיבוב שלהן טובה ואפקטיבית הרבה יותר".

על פי הניסיון הרב שלך – מהם הסימנים המובהקים של בגידה?

"אני שם לב פעם אחר פעם לאנשים בוגדים שדבוקים לנייד באופן קיצוני. אגב, היכולת לשחזר שיחות וואטסאפ שנמחקו היא מאוד פשוטה. כמו כן, הצטרפות לחדרי כושר או קבוצות ריצה, דיאטה פתאומית או רכישה של מלתחת בגדים חדשה וכמובן חזרה הביתה בשעות מאוחרות מהרגיל, הם ללא ספק סימנים שמדליקים נורה אדומה"

מה המוטו שלך?

"לחשוב מחוץ לקופסא תוך הקפדה על מקצועיות ואמינות".

כתובת דוא"ל

נייד :050-5206892

טלפון במשרד: 09-7493302

אורי סבר. צילום אושרת כהן

אורי סבר. צילום אושרת כהן


תירם מידע, חקירות ופוליגרף

משרד 'תירם מידע, חקירות ופוליגרף' הוא בבעלותו של עורך הדין רפאל תמיר תירם. במשרד צוות חוקרים מקצועי ומנוסה המוכן לסייע ולפתור תיקים משפטיים לאנשים פרטיים, עו"ד וחברות בסוגיות שונות ומגוונות. המשרד מתמחה בחקירות בכיסוי, שירותי מעקב, איתורים ופוליגרף,
לומד את צרכי הלקוחות ויודע לספק את התוצאות הטובות והמדויקות ביותר.

איתי כהן, חוקר פרטי רשוי ומנכ"ל המשרד, הוא יוצא יחידה משטרתית ועוסק בחקירות מזה 8 שנים. איתי בעל ניסיון וידע רב בחקירות מורכבות. על סוגי החקירות המבוצעות במשרד הוא אומר: "אנו מתמחים בכל סוגי החקירות: חקירות כלכליות, חקירות אישיות, איתורים, מעקבים ותצפיות, בדיקות פוליגרף, בדיקות האזנה, בגידות בנישואין, מעילות בכספי חברה, איתור אנשים, בדיקות רקע, ועוד".

מהו תפקידו של חוקר פרטי?

"תפקידו העיקרי של חוקר פרטי הוא לאסוף ראיות ומידע שניתן להשתמש בו בבית המשפט ולתמוך בטענות החקירה. הראיות יכולות להיות מסמכים שונים, עדים, צילומי ווידאו ותמונות".

עם אילו בקשות לחקירות אנשים בדרך כלל מגיעים?

"בעיקר חקירות כלכליות, כאשר רוצים לדעת את המצב הכלכלי של הצד הנחקר – אילו נכסים יש לו, כלי רכב בבעלותו, חשבונות בנק ועוד. פעמים רבות החקירה מוזמנת על ידי אחד מבני הזוג לפני נישואין כדי להעריך את המצב הכלכלי של בן הזוג. גם בהליכם משפטיים לפני תביעות על סכום מסוים, אפשר לבצע חקירה פרטית כדי לבדוק האם יש לו את הסכום הזה, או אם הוא בעל חברות ונכסים ויכולת גבייה. בתיקי גירושין, בסוגיות של משמורת ניתן לבצע חקירה על הבעל/ האישה כדי לאמת או להפריך חששות של הזנחת הילדים, ניתן לבצע חקירה כדי לגלות בגידה של בן זוג או מעילה בכספים".

ואתם מקבלים גם הזמנות לחקירות מעורכי דין?

"בהחלט. עורכי דין מפנים אלינו לקוחות שלהם ומסבירים לי איזו חקירה יש לבצע בהתאם לתביעה של הלקוח. לדוגמה, אישה נשואה שלמשך שנים לא ידעה מהו מצבם הכלכלי שלה ושל בעלה ובכל פעם שהיתה צריכה כסף היא היתה מבקשת מבעלה והוא היה דואג לצרכים שלה ושל הבית. הוא שלט בצד הכספי בבית. במהלך משפט הגירושין, עורך הדין שלה הפנה אותה אלינו כדי לבצע חקירה ולבדוק את כל הכספים שיש להם במשותף וכאלו שייתכן והבעל מסתיר, כולל נכסי נדל"ן, כלי רכב, חברות בבעלותו וכן חובות ותביעות משפטיות".

עד כמה עבודת החוקר הפרטי דומה למה שאנו רואים בסדרות טלוויזיה?

"למעשה, זה דומה מאוד. אנחנו יכולים לשבת למשך שעות מחוץ לבית של הנחקר בתצפית ולהמתין ליציאה. עוקבים אחרי נחקרים ברכב, ומבצעים מעקבים בתיעוד מלא של מצלמות סמויות וגלויות. הכל צריך להיעשות בדיסקרטיות מלאה ולהבטיח שהנחקר לעולם לא יחשוד שמישהו עוקב אחריו".

ואתם מבצעים חקירות עבור חברות?

"כן. אנו מבצעים חקירות לבדיקת עובדים, בדיקות רקע ועוד. לדוגמה, עובד שהצהיר שהוא חולה ולא מגיע לעבודה למשך זמן ארוך ומהעסיק רוצה לברר האם הוא אכן חולה ולא יוצא מהבית. חברה יכולה לעקוב אחר העובד וזה חוקי לחלוטין. יש חברות שמזמינות מעקבים אחר לקוחות שלהם, לרוב גם כן בהיבטים הכלכליים".

אילו כישורים ומיומנות נדרשות מחוקר פרטי?

"חוקר פרטי צריך להיות מאוד יצירתי ועם 'ראש גדול'. עליו להתמחות באיסוף מידע, לדעת היכן לחפש, מה לחפש ואיך לעשות זאת מבלי למשוך תשומת לב. הוא צריך לדעת היטב כיצד להיטמע בסביבה ושתהיה לו סבלנות אינסופית עד להשגת התוצאות. כמובן שעליו לראות את התמונה המלאה ולהבין את המקרה כדי לדעת אילו הוכחות רלוונטיות למצוא".

אילו יתרונות משרדכם מספק ללקוחות?

"המשרד שלנו וותיק ופועל כ- 40 שנה בתחום החקירות הפרטיות בארץ ובעולם. המשרד הכולל חוקרים פרטיים מקצועיים, בעלי ניסיון רב ורישיון ממשרד המשפטים, ואנו מקושרים עם מקורות רבים בשיתופי פעולה להבטחת תוצאות מקסימליות. משרדנו עובד מול משרד המשפטים, והכל נעשה בצורה מסודרת ועל פי חוקי המדינה וברישיון משרד המשפטים".

 

כתובת המשרד: המלאכה 45 נתניה

למעבר לאתר

טלפון: 09-8851855

דיסקרטיות ומקצועיות גבוהה. צילום: , Shutterstock Andrey_Popov

דיסקרטיות ומקצועיות גבוהה. צילום: Shutterstock – Andrey_Popov


משרד חקירות חקר האמת

חוקר פרטי הוא שימושי עבור מגוון סיבות, וכאשר התנהגות מסוימת נדרשת להוכחה באופן פרטי, עסקי או במקרה של תביעה בבית המשפט, עבודתו אינה תסולא בפז. בכל מקרה המצריך מחקר מקיף והוכחה לביצוע דבר כלשהו, חשוב להיעזר בחוקר פרטי איכותי ומהימן שיבצע עבודה מקצועית ומספקת תוצאות.

משרד חקירות 'חקר האמת' בבעלותו וניהולו של החוקר הפרטי אבי דור, הוא משרד מקצועי ומנוסה בעל מוניטין וותק, הקיים מזה 13 שנים. טרם לכן, עבד דור ביחידות מיוחדות וביחידות מודיעין של המשטרה למשך 24 שנים וצבר ניסיון וותק ללא תחרות.

דור מבצע עבודות מעקבים מסוגים שונים בהתאם לצרכי לקוחותיו, ביניהם: מעקבי מעמד אישי, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, איתורים ועוד. עבודות החקירה נעשות עבור לקוחות פרטיים, גופים וארגונים המבקשים מעקב עובדים.

מה אנשים מבקשים שתחקור?

"יש הרבה מעקבים בנושא מעמד אישי בתחום בבגידות. הם רוצים להוכיח את החשד בעיקר בכדי להחליט מה לעשות הלאה, כל אחד מהשיקולים שלו.

מעסיקים המבקשים מעקב אחר עובדים, רוצים לבדוק נושאים שונים, כגון: עובד שנעדר מהעבודה בשל מחלה והחשד הוא שהוא עובד בעבודה נוספת במקביל, או עובד שנעדר בשל מגבלה רפואית ולמעשה מטייל בחו"ל, או מקרה של עובד שמשתמש ברכב של העבודה המיועד רק לנסיעות עבודה לצורך נסיעות פרטיות, וכן הלאה. ישנם מקרים מורכבים יותר בהם עובדים מבצעים ריגול עסקי ומעבירים מידע לחברות מתחרות או גונבים כסף מהמעסיק, או מבססים מקום עבודה עתידי. ברגע שהמעסיק מוכיח את אי האמינות של העובד, הוא יכול לפעול בעניין".

כיצד מתבצע המעקב?

"המעקב מתבצע בהתאם לנדון (הנעקב) עצמו. זה עשוי להיות מעקב רגלי, באמצעות רכב, אופניים או קורקינט. אנו לא יוצרים קשר עם הנדון אלא עוקבים אחריו, מצלמים ומתעדים לצורך הוכחות. אנו עושים שימוש באמצעי מעקב ותיעוד מתקדמים מאוד לצילום סמוי".

כמה זמן מתבצע מעקב סטנדרטי?

"זה תלוי בסוג המקרה. בעזרת לקוחותינו והמידע אותו הם מספקים, אנו משתדלים להתמקד באופציות הטובות ביותר למעקב ובנקודות שתהיינה לנו לעזר. אלו נקודת עוגן כגון: היכן הנדון אמור להיות בשעות מסוימות כך שנתחיל את המעקב משם. המעקב מאוד דינמי, אנחנו צריכים להיות בכל מקום בו הוא נמצא ולא "להירדם" בשמירה".

מה היתרונות במשרד חקר האמת?

"היתרונות שלנו זה המקצוענות של צוות המשרד, כולם מגיעים מרקע ממלכתי. אנו יודעים לבצע את העבודה היטב וישנה שורה ארוכה מאוד של הצלחות שרשמנו. מניסיוננו הרב, אנו מבינים את אופי הנדון והדרך בה הוא חושב ויודעים 'להיכנס לראש שלו' כדי להצליח במעקב ולספק תוצאות מיטביות".

קישור לאתר 

טלפון: 050-2345910

אבי דור - חוקר פרטי

אבי דור – חוקר פרטי


מוקד חקירות ד.ר

במשך למעלה מארבעה עשורים, מספקת קבוצת 'מוקד חקירות' שירותי חקירה בכל התחומים למגוון רחב של קהל לקוחות ברחבי המדינה. החברה נוסדה במקור על ידי איזי שרצקי, ולימים, פעילותה של חברת הבת – 'מוקד אלמנטר', נרכשה על ידי החוקרים הפרטיים המנוסים דוד פרטוק ורונן כץ. דוד ורונן החלו דרכם במוקד חקירות לפני כ- 30 שנה וכיום מנהלים אותה בשם חדש: מוקד חקירות ד.ר.

מוקד חקירות ד.ר היא אחת מחברות החקירות הפרטיות המוכרות והמוערכות. התמקדות הפעילות היא חקירות בתחום תביעות עסקים ודירות ורכב כנגד חברות הביטוח בישראל וכמובן עבור חברות מסחריות, חקירות כלכליות, חקירות מסחריות חקירות בנושאי נדל"ן, גניבות, פריצות, שריפות, הונאות, מעילות וכן בנושאי אישות.

דוד ורונן החלו את עבודתם כחוקרים פרטיים בשטח, ועם הזמן והוותק התקדמו לתפקידי מנהלי צוותים ובהמשך למנהלי מחלקות. דוד פרטוק משמש כמנכ"ל ובעלים ב'מוקד חקירות ד.ר', ורונן כץ, שותפו לחברה, משמש כמשנה למנכ"ל. שוחחנו עם פרטוק בעניין החברה:

כמה עובדים בחברה, היכן היא פועלת?

"החברה מונה כ- 30 עובדים, מהם כ- 25 חוקרים. היא עובדת עם חוקרים בפרישה ארצית מדן ועד אילת".

אילו חקירות אתם מבצעים בעיקר עבור חברות מסחריות?

"עיקר החקירות שהחברות מבקשות הן בנושאי מניעת אובדנים עסקיים ופחת. יש חברות שיש להן מרכזים לוגיסטיים ואנו מבצעים עבורן סקרי ביטחון כדי למנוע אפשרות של גניבות סחורה, גורמי פחת, וכד'. בנוסף, מבצעים חקירות בעת חשד לגניבה על ידי עובדים, חקירות כלכליות, חשד למעילות, וחקירות בנושא נדל"ן".

ועבור חברות ביטוח?

"מרבית חברות הביטוח מפעילות חוקרים פרטיים חיצונים על מנת לבדוק את אמינות התביעות שמוגשות כנגדן. במהלך החקירות הללו, בהנחה שהוגשה למשל תביעה על שריפה בעסק, אנחנו בודקים האם מדובר באירוע אמיתי. אם זו הצתה מכוונת או לא, אם האדם החליט 'למכור' את העסק שלו לחברת הביטוח כתביעה על אובדן העסק בגין שריפה. כך גם לגבי פריצות לעסקים, פריצות לדירות, גניבות של כלי רכב, ביום של תאונות של כלי רכב –  אנשים שרוצים להיפטר מהרכב שלהם ומשביתים אותו בתאונה כדי לקבל את כספי הביטוח עבורו. וכן כל מה שקשור בנזקי רכוש".

כיצד בודקים אם האירוע נעשה במכוון או האם התרחש בתום לב?

"כחוקרים מנוסים, אנו בודקים תחילה אם היה לאדם מניע להיפרד מהעסק. לדוגמה במקרה של שריפת העסק – בודקים האם העסק כלכלי ורווחי ואם כן, לא יהיה לבעלים מניע לשרוף את העסק. המניע נמדד במצב הכלכלי של העסק, בפעילות העסקית, במצב הכלכלי של המבוטח, האם היו ניסיונות למכור את העסק. אנחנו בודקים הכל בשטח, כשלצורך בדיקת מקור האש יש חוקרי דליקות ספציפיים. העבודה שלנו מלבד בדיקת מניע, היא לחקור האם בעל העסק שרף את העסק בעצמו או שלח מישהו לשרוף אותו עבורו. אנו חוקרים את נסיבות פרוץ האש ואת האליבי של בעל העסק בזמן השריפה".

"בתחום ביטוחי רכב, יש את האלמנט של ביום של תאונה להשבתת רכב או גניבה, הכל כדי "למכור את הרכב לקונה הטוב ביותר שמחויב למחיר המחירון" והיא לא אחרת מאשר חברת הביטוח. תופעה זו רווחת כאשר המבוטח לווה כסף לצורך רכישת הרכב ונקלע למצב כלכלי עגום שבגינו איננו יכול לעמוד בהחזרי ההלוואה. ברור כי אם ינסה למכור את הרכב בשוק הפרטי ייאלץ למוכרו בגלל המצב במחיר הנמוך ממחיר המחירון. תופעה נוספת שאנו חוקרים והיא רווחת כיום בהונאות ביטוח בתחום הרכב, היא החלפת זהות נהג על רקע בעיה של חוסר כיסוי ביטוחי של הנהג האמיתי שעשה את התאונה".

אילו חקירות אתם מבצעים בעיקר, עבור לקוחות פרטיים?

"חקירות בתחום האישות – בגידות. חקירות כלכליות, לדוגמה, לפני גירושין אם הבעל הסתיר כסף, או הורים שמחתנים ילדה ורוצים לגלות מידע על הבעל המיועד. אנו מבצעים חקירות בנושא נדל"ן ואיתור נכסים, איתור בעלי זכויות על נכסים. בתחום של ירושות, חוקרים במקרים של סכסוכי ירושות ולעתים רחוקות איתור נעדרים".

מהם היתרונות שלכם?

"היתרונות שלנו גלומים בניסיון רב השנים שלנו כחוקרים פרטיים, גם של צוות החוקרים שאנו מנהלים בחברה המגיעים עם ידע וניסיון רב ועובדים בפרישה גיאוגרפית בכל הארץ – יתרון משמעותי נוסף. אנו עובדים ברמת זמינות מידית, וברשותנו מאגר מידע אדיר בגין חקירות של עשרות שנים המסייע לנו לדעת במהירות ובקלות אם מדובר באדם שכבר עבר על החוק, מה שמקל מאוד על זמן ותוצאות החקירה. מעבר לאלו, אנו משתמשים בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר שיש".

 

מוקד חקירות ד.ר

כתובת: יגאל אלון 155, תל אביב

טלפון: 054-4695325

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר