חנות אביזרי מין בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
חנות אביזרי מין בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות לאביזרי מין בפתח תקוה

סקס סובב את העולם. אבל מה קורה כשהוא מתחיל לשעמם? לשם כך, קיימות מספר חנויות אביזרי מין בפתח תקוה, אשר יפלפלו את חיי המין שלכם ויעניקו מענה אישי ומקצועי לכל צרכיכם

פורסם בתאריך: 14.2.19 16:26

"סקסטזי" – העונג כולו שלכם

השגרה וההרגל לא מטיבה עם אף אחד מאיתנו, ולא פלא שאנחנו מחפשים להכניס עוד ועוד ריגוש לחיים. עולם אביזרי המין פורש בפנינו עולם מלא עונג, תשוקה ומשחקי זוגיות שיכולים להעניק לחיים השגרתיים גוון חדש ומפתיע. אז בין אם אתם רווקים ובין אם אתם נמצאים בזוגיות, זה הזמן לגלות עולם חדש, עשיר ומלא בריגושים.

אז אם אתם בקטע, כדאי שתכירו את "סקסטזי" – חנות אביזרי המין הוותיקה והמוכרת בפתח תקווה שתעלה את רמת העונג שלכם בכמה רמות מעלה. החנות שהוקמה לפני עשרים ושלוש שנים בפתח תקווה, הייתה בין החלוצות בעיר, והוקמה מתוך הבנה והכרה בכל הנוגע לשמירה על פרטיות הלקוח והקפדה על שירות דיסקרטי  ואישי. ב"סקסטזי" יש מקום לכולם: דתיים, חילונים, להט"בים, רווקים, נשואים וגרושים המבקשים להכניס עניין ועונג לחיי המין שלהם.

רענן ואירנה, מנהלים את המקום באהבה, מקצועיות ואדיבות. את המוצרים הם מתאימים באופן אישי לכל לקוח ולקוח ומעניקים ייעוץ דיסקרטי ואישי. "בשנים האחרונות יש הרבה יותר פתיחות ומודעות לעולם מוצרי המין", משתף רענן. "יותר ויותר אנשים מעיזים לקנות מוצרים וללא שום בושה. ובכל זאת, אם מישהי מובכת לדבר איתי מכיוון שאני גבר – אירנה תמיד פה בשבילה להסביר ולייעץ".

ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרים משלימי חוויה כגון שמנים ארומטיים לעיסוי, חומרי סיכה להקלה, ג'לים לליקוק בטעמי פירות, קונדומים מיוחדים עם בליטות להנאה מוגברת, הלבשה תחתונה סקסית, פלאגים אנאליים לאישה או לגבר ועוד. הנועזים שביננו, יכולים לרכוש אביזרי סאדו- מאזו  כמו רצועות קשירה למיטה, אזיקים, כיסוי עיניים, מחסום לפה, שוט, מצבטים לפטמות והרשימה עוד ארוכה. כמו כן,  אביזרי המין עשויים מחומר סיליקון איכותי ורפואי, העומדים בדרישות התקן האירופאי, שומרים על היגיינת הגוף ומותאמים באופן אישי למבנה האנטומי של האדם.

המלצות הצוות

מתנה מושלמת לנשים: "המוצר הכי נמכר שלנו הוא ה'מסאג'ר' – מדובר בויברטור לגירוי חיצוני ועוצמות רטט לשינוי הניתנים לטעינה חשמלית ע"י כבל USB. טווח המחירים נע בין 50 ₪ – 450 ₪."

מתנה מושלמת לגברים : "הפלאשלייט הוא אביזר מומלץ מאוד לפינוק אישי. הוא עשוי מחומר סייבר סקין המדמה את התחושה למגע הטבעי בחדירה, ומגיע במיכל פלסטיק בצורת פנס כשבתוכו וואגינה בעיצוב מקורי ורך . מוצר מומלץ נוסף הוא  'משאבת ואקום' – מדובר בצינור פלסטיק חלול באורך של 22-25 סנטימטר חלול כשבקצה צינורית עם משאבה לניפוח היונקת אוויר ויוצרת זקפה חזקה יותר.  אגב, רופאים ממליצים לגברים בגיל העמידה להשתמש במוצר זה כשהזקפה חלשה".

למתחילות שבינינו: "למתחילות אני ממליץ על ה'רוקט פוקט' –ויברטור קטן המתאים לגירוי ומשחק חיצוני. זה אביזר מאוד רגוע וחמוד שמגיע במגוון צבעים ובמחיר סמלי של 50 ₪".

לו ולה – "אפשר להתחיל מטבעת סילקון רוטטת שמלבישים על איבר המין הגברי בזמן המשגל. זה מוצר שמעלה את רמת העונג לשני בני הזוג בכמה רמות"

אם אתם מבקשים לחיות חיים סוערים ומלאי תשוקה – "סקסטזי" היא הצעד הראשון בדרך אל העונג.

כתובת: בר כוכבא 28 ,פתח תקווה

שעות פעילות:
א' – ה': 20:00 – 10:00
ו' : 15:00 – 10:00

טלפון:
03-9044933
053-8248728
קישור לאתר

"סקסטזי" - העונג כולו שלכם. תמונה ממאגר Shuttetstock (Thornova Photography)

"סקסטזי" – העונג כולו שלכם. תמונה ממאגר Shuttetstock
(Thornova Photography)


מהם הגורמים לירידת החשק המיני? טיפים להעצמת העונג מצוות החנות "זוגות ועוד"

"סקס הוא הדבר המענג ביותר בחיינו", סובר אלכס מורוז, הבעלים של חנות אביזרי המין "זוגות ועוד" בפתח תקווה. כמובן שדי קשה להתווכח איתו בנושא, אבל האמת היא, שיש תקופות בהן החשק המיני שלנו לא בשיאו ואז אנחנו בבעיה.

אלכס, מהם הסימנים שיכולים לגרום לירידה בחשק המיני?

לחץ וטרדות היום יום – "הרבה אנשים מגיעים אלי לייעוץ ומתלוננים שהם מאוד לחוצים במהלך היום יום. זה לא משאיר להם את הזמן להתעסק במיניות ולכן החשק המיני יורד".

חוסר בשינה – "שינה לא רציפה מורידה את החשק המיני ולכן חשוב לשמור על שינה טובה ועמוקה".

אין אונות ושפיכה מוקדמת – "כשגבר מרגיש שהוא לא מצליח לספק את האישה שמולו ולתפקד כמו שצריך, הוא יחוש חוסר ביטחון שיוביל כמעט תמיד לירידה בחשק".

שתיית אלכוהול והתמכרויות – "אלכוהול וסמים יכולים לגרום לאנשים להפוך לאפתיים, דבר שמוביל לסקס רדום וללא כל תעופה".

דימוי גוף שלילי – "אם אתם לא אוהבים את הגוף שלכם, לא תוכלו להרגיש חופשיים במהלך מעשה האהבה. זה משפיע מאוד על ההתנהלות בתוך מערכת היחסים ומוביל  לירידה בחשק".

יש הבדלים בין גברים לנשים בקטע הזה?

"נשים הרבה יותר מורכבות מגברים בכל הקשור לחשק מיני. בדרך כלל מדובר בעניינים רגשיים ודימוי גוף. גברים יותר עסוקים במעמד וכסף, והדברים האלו באים על חשבון האנרגיה המינית. יש נשים שלא חוו מעולם אורגזמה לדוגמא, כתוצאה החסימות רגשיות, תקשורת לא  תקינה עם בן הזוג ועוד. אגב, זו הסיבה שיש הרבה יותר מוצרי מין לנשים מאשר לגברים".

מה הפתרונות שאתה מציע במצבים האלו?

"הרבה מהדברים שדיברתי עליהם יכולים להיפתר בעזרת התנסות בצעצועי מין. כשאישה או גבר מגיעים אלי לחנות אני קודם כל בודק לעומק מה הצרכים שלהם ואז מציע פתרון. לדוגמא, אישה שלא מצליחה ליהנות מסקס עם הפרטנר אני קודם כל ממליץ להתנסות באוננות עצמית. אם היא אוהבת חדירה אני אמליץ לה על ויברטור ראליסטי עם רטט שיכול לגרות גם את נקודת הג'י וגם את הדגדגן. זה לא חייב להיות משהו גדול או רציני בשביל ההתחלה – רוקט פוקט, או ויברטור קטן לנקודת הג'י יעשה את העבודה. ברגע שהיא תלמד מה היא אוהבת, היא תוכל להביא את הידע ואת העונג גם לחדר המיטות עם הבן זוג".

ומה עם גברים?

"אם יש בעיות אין אונות יש משחות שיכולות לעזור להגברת הזקפה. בנוסף, יש גם שמנים ארומטיים לעיסוי חושני עם ריח שמגביר את החשק המיני. לזוגות אני מציע להכניס משחקי סקס שמעלים את החשק ושוברים את הקרח".

חנות אביזרי המין "זוגות ועוד", כשמה כן היא, מספקת מענה מקצועי ומיומן עבור קהלי יעד רבים, תוך הקפדה על יחס אישי ודיסקרטיות מלאה. כל סוגי האנשים הגיעו לחנות שאלכס מתחזק כבר שנים – ביישנים, רגישים, בטוחים בעצמם ואף כאלה שהם חסרי ניסיון מיני. ניסיונו העשיר של אלכס ושל צוות העובדים המנוסה, יידע להתאים עבור כל אחד מכם את המוצר המתאים והנכון ביותר עבורו מתוך האמונה שלכל אדם מגיע ליהנות מחיי מין מספקים.

אז אם אתם מחפשים מוצר שיפלפל את חיי המין שלכם, ובו בזמן, יהיה איכותי ובטיחותי לשימוש- הגעתם למקום הנכון.

 

"זוגות ועוד"

כתובת: ההסתדרות 15, פתח תקווה (בעורף הבניין).

טלפון: 03-9041993

קישור לאתר

חנות "זוגות ועוד"

חנות "זוגות ועוד"


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר