סדנאות להתפתחות אישית במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
סדנאות להתפתחות אישית במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

סדנאות להתפתחות אישית במרכז

בואו נודה על האמת, החיים לא תמיד קלים. לכן, חשוב שנמצא כוחות פנימיים, אשר יעזרו לנו לכבוש את כל הפסגות ולגעת בהצלחה. יצאנו להכיר סדנאות להתפתחות אישית במרכז, אשר ישנו את חייכם מן הקצה אל הקצה

פורסם בתאריך: 17.2.19 21:36

סדנאות "התדר הנכון" – מרחב התנועה המבוקש שהשפיע על חייהם של רבים

הדרך אל האושר היא לא קלה ומלווה בקשיים ומכשולים רבים ומורכבים. לכן, חשוב שנמצא את הנתיב המתאים עבורנו, על מנת לעורר את יצר החיים ולהתחבר לרצונות ולצרכים העמוקים ביותר שלנו. מנחת התנועה והריקוד החופשי אסתר קסוביץ', מצאה לכך פתרון מושלם.

אסתר קסוביץ' יצרה מרחב תנועה יצירתי, העונה לשם "התדר הנכון" וכשמו כן הוא, מטרתו העיקרית היא למצוא את התדר החי והנכון ביותר עבורנו, ע"י התחברות לאינטליגנציה הפנימית הקיימת בתוך כל אחד מאתנו. לשם כך, משתמשת אסתר בתנועה ובריקוד כאמצעי לחקר עצמי ולמציאת השלווה, הרוגע וחדוות החיים שמסתתרים בתוכנו.

משתתפים בסדנת "התדר הנכון". צילום: גיא פירסט.

משתתפים בסדנת "התדר הנכון". צילום: גיא פירסט.

אסתר קסוביץ' היא בעלת ניסיון עשיר בתחומי ההתפתחות האישית, הרגשית והחוויתית. היא התמחתה בפיזיותרפיה, נוירו-פידבק, הנחיית קבוצות והתמקדות. בזכות הידע הרב שרכשה אסתר לאורך השנים, היא מצליחה לגרום לרבים מהמשתתפים בסדנאות שלה, להתחבר לאני האמיתי שלהם.

אסתר מספרת לנו על שיטותיה המקוריות: " אני נעזרת בתנועה חופשית, כאמצעי לגילוי עצמי. באמצעות מגוון התנסויות המלוות במוסיקה מותאמת, נוצר מימד חוויתי אשר משחרר אותנו מעול המחשבות, ומביא אתו המון קלילות, שמחה וחופש!".

משתתפים בסדנת "התדר הנכון". צילום: גיא פירסט.

משתתפים בסדנת "התדר הנכון". צילום: גיא פירסט.

אנשים רבים חווים קושי בחיבור לרגשותיהם העמוקים: "יש כאלה שלא מרגישים בנוח עם הגוף שלהם, כאלה שמובכים בקלות, כאלה שסובלים מעודף משקל וכדו'. מרחב 'התדר הנכון' מסיר מאנשים את עול השיפוטיות העצמית והחברתית, ומאפשר להם לנוע בטבעיות, וללא מאמץ או צורך להיראות בצורה מסוימת".

מרחב "התדר הנכון", השפיע באופן משמעותי על חייהם של אנשים רבים. אחד המשתתפים מספר: "ההנחיה המדויקת של אסתר מפתיעה אותי כל פעם מחדש. תוך שניים-שלושה שירים, אני מרגיש שמשהו נפתח בי". עוד משתתפת מרוצה של ׳התדר הנכון׳, משתפת אותנו ברגשותיה: "זה מקום שמאפשר לנו לעצור את המרוץ היומיומי שלנו, ופשוט להיות ברגע".

אז כפי שקראתם, התוצאות מדברות בעד עצמן. הגיע הזמן שכולנו נתחבר לתדר הנכון שלנו, על מנת להשתחרר מהמגבלות הפנימיות שלנו ולחוות תחושת אושר אמיתית!

סדנת "התדר הנכון" עם אסתר קסוביץ'

זמני הפעילות: כל שבת שנייה בין השעות 10:30-13:00.
כתובת: האחים מסלאויטה 7, קומה אחרונה, תל אביב (במתחם הדוג'ו האינטגרלי לאייקידו).
מהרו להירשם! מספר המקומות מוגבל לכ-35 אנשים.
טלפון של אסתר קסוביץ': 054-2056025

קישור לפייסבוק
קישור למייל

אסתר קסוביץ', מנחת "התדר הנכון". צילום: Charisma Pixel.

אסתר קסוביץ', מנחת "התדר הנכון". צילום: Charisma Pixel.


יהודית פירסט: קורס התמקדות חברתית – לפגוש את עצמינו במפגש עם האחר

לפעמים, הפחד שאחרים ישפטו אותנו, יכול לשתק. רובנו מאמינים כי הסביבה לא תקבל את מי שאנחנו באמת ולכן אנחנו נמנעים מאינטראקציה או מתנהלים מתוך פחד וכיווץ.

מתוך המסע הפרטי שלה שביקש לחוות חיים נוכחים ומלאי משמעות ואמת, יצרה יהודית פירסט, פסיכותרפיסטית גופנית ומטפלת בהתמקדות ((Focusing מעל עשור, את שיטת "ההתמקדות החברתית". מדובר בקורס קבוצתי וחוויתי בו היא מלמדת בכלים פשוטים ובטכניקות עוצמתיות, איך להשתחרר ממערכות יחסים לא מטיבות, איך להרגיש בנוח באינטראקציות חברתיות, איך לשמר מערכות יחסים חשובות ואיך לקבל כל מפגש בין אישי כהזדמנות לגילוי, עיבוד וצמיחה.

יהודית פירסט. צילום: מאיה הרלינגר-מונד

יהודית משתפת: "ללמד אנשים להצליח לעבור דרך שער ההימנעות אל החיים שמעבר, בצורה בטוחה, המאפשרת ליצור קשרים עמוקים ואינטראקציות משמעותיות, זו השליחות שלי".

מה יכול להפריע לנו לפגוש את האחר?

"מה שהכי מפריע לנו לפגוש את האחר זה קודם כל אנחנו, המחשבות והאמונות שלנו. אנחנו חיים בחוויה של נפרדות. כשאנחנו מחוברים לעצמינו, אנחנו מחוברים לעולם. הקושי טמון בכך שאנחנו מחפשים את התשובות בחוץ, והעולם החיצוני לא יכול לתת לנו תשובות אמיתיות. דרך ההתמקדות והחיבור פנימה, נמצא את כל התשובות  הכי אוטנטיות ומדויקות לנו, אלו שאף אחד לא יכול לתת לנו במקומנו".

למה זה חשוב לחיות באותנטיות מול עצמנו ומול הסביבה?

"אני מאמינה שמנוע ההתפתחות של האדם לכל אורך חייו הוא האינטראקציה עם האחר. אנחנו נולדים מתוך אינטראקציה, ובתוכה העצמי מתהווה ומתפתח. בהתמקדות חברתית אנו מתמקדים במרחב הבינאישי המשותף ומפתחים חוש חדש: חוש לאינטראקציה חברתית. מרחב האינטראקציות החברתיות הוא המרחב הראשון בו כדי להיות אהובים ומקובלים התרחקנו מעצמנו ומהאוטנטיות שלנו. בין תופעות הלוואי הנפוצות של ההתרחקות מעצמנו, הן בדידות, בלבול וחוסר החלטיות, תחושת זרות, קשרים לא מספקים, ובאופן כללי להתנהל בעולם מבלי שאנחנו מובילים את חיינו. כאשר אנחנו מחזקים את חוש האינטראקציה החברתית, אנחנו מצליחים לעשות דברים אחרת מתוך החיבור לאוטנטיות".

מה קורה בקורס?

"בתחילה אנחנו לומדים את שיטת ההתמקדות הבסיסית ((Focusing שמפתחת את יכולת ההקשבה לתחושות הפיזיות שעולות לגבי נושאים שמעסיקים אותנו. אני נותנת למשתתפים כלים של השפה ההתמקדותית איתה אנו עובדים בהמשך. בזמן ההתמקדות אנו מפנים תשומת לב סקרנית לתחושות שעולות מהגוף ומתחילים ליצור איתן מערכת יחסים פנימית. מתוך הקשבה זו, אנחנו לומדים מה מנהל אותנו ומפתחים איכויות חדשות שיטיבו עמנו.

כשיש לנו כבר את המיומנות של ההקשבה פנימה, אנו מתרגלים את היכולות האלו בהתמקדות הבין אישית בזמן אמת. אנו מתרגלים אינטראקציות חברתיות במרחב קבוצתי מכיל ומאפשר, משחררים מנגנונים שאינם משרתים יותר, מפתחים מיומנות שמסייעות לנו להתחבר פנימה ומצליחים לנוע באופן חופשי ומשוחרר יותר בחיינו".

על אילו נושאים עובדים במהלך הקורס?

"אנחנו עובדים על נושאים מגוונים כמו החופש לבחור ולהיבחר, בדידות, בין רצון לריצוי בתוך מערכות יחסים, נתינה וקבלה, מסכות, שייכות, החופש להיות בחוסר וודאות ועוד שלל נושאים שמעסיקים כל אחד ואחת מאתנו. במהלך הקורס אנו עוברים תהליכים חווייתיים שיאפשרו לנו לצמוח, להיות אנחנו בנוחות, בכל מקום ובכל אינטראקציה".

למי הקורס מתאים?

"ראשית הקורס הכי מתאים לאנשים שמפגש בין אישי או קבוצתי מהווה אתגר עבורם, כמו כן הקורס מתאים לאנשים בעלי רקע בסיסי בתהליכי התמקדות המעוניינים לרכוש כלים בתקשורת בין אישית או לאנשים שמחפשים דרך ליצור קשרים עמוקים ומשמעותיים. כמו כן, הקורס מתאים לאנשים שעובדים עם אנשים כגון מחנכים, מאמנים, מנחי קבוצות, הורים, מטפלים ואנשי מקצוע שמעוניינים להשפיע על סביבתם החברתית".

הקורס הקרוב נפתח בסוף חודש אפריל בימי שלישי בין השעות 9:45-13:15 בגבעת שמואל, ומיועד לבעלי רקע בהתמקדות. כדי לאפשר מרחב אינטימי ואוהב, כמות המשתתפים מוגבלת לעד 10 משתתפים בכל קורס.  אלו שלא מיומנים בהתמקדות, מוזמנים להירשם לקורס מבוא בן 4 מפגשים. מהרו להבטיח את מקומכם.

אל תפספסו את הסדנאות הקרובות:

סדנה בהתמקדות חברתית

מתקיימת ב 11-12/7/19, חמישי אחה"צ-שישי בבוקר.
מיועדת לאנשים עם רקע במיינדפולנס, והתמקדות. תתקיים בגבעת שמואל

קורס התמקדות בסיסי יוצא לדרך ב 6/9/19 יתקיים אחת לשבועיים בימיי שישי בבוקר בגבעת שמואל
קורס התמקדות חברתית יוצא לדרך ב 13/9/19 יתקיים אחת לשבועיים בימיי שישי בבוקר בגבעת שמואל
קורס הסמכה בהתמקדות למטפלים, יוצא לדרך ב 5/9/19 יתקיים אחת לשבוע בימי חמישי בבוקר בגבעת שמואל
(מיועד לבוגרי קורס התמקדות בסיסי שלמדו אצלי או אצל מורים אחרים).

פרטי התקשרות:

קישור למייל
054-4412512
קישור לאתר
דף עסקי


תכנית סדנאות שנתית "מופע הקול" – חוויה ייחודית של גילוי וביטוי עצמי 

אם שירה וביטוי עצמי מושכים אתכם, הסדנה 'מופע הקול' מציעה חוויה הוליסטית ומעמיקה במסע לגילוי הקול, ההבעה והמוסיקה ככלים להתבוננות ופיתוח עצמי.

רותי חלבני, זמרת ואמנית בינלאומית, יצרה את הסדנה בהתייחסות לשלושה רבדים: התמקדות בפיתוח הקול הכוללת טכניקה, תרגילים, וטיפים קוליים, עבודה באמצעות שירה משותפת הכוללת הרמוניה ודינמיקה קבוצתית, ושיפור היכולת הביצועית באמצעות סולו אישי.

רותי היא מנחת סדנאות שירה, כיתות אמן, הרכבים קוליים לנוער ולמבוגרים ומשמשת כיועצת ומנחה עבור מורים צעירים לפיתוח קול. לאחר קריירה מקצועית כזמרת באופרה הישראלית במשך שני עשורים, היא המשיכה בלונדון וברחבי אירופה עד שלבסוף חזרה לארץ והקדישה את חייה להוראה.

רותי מספרת: "הביטוי הקולי הוא הכי אינטימי שלנו. קול משקף כמעט את כל הרגשות, אנחנו בוכים, מדברים ומפהקים מאותו מקור. אנחנו מאוד חשופים רגשית כאשר אנו שרים".

בסדנה יש  בין 8-10 משתתפים המשמשים כקהל אינטימי ואוהד, דבר המאפשר למידה ייחודית דרך צפייה באחרים. שיעור מאסטר קלאס המספק פידבק מיידי מה עובד ומה פחות. רותי מוסיפה "אני שומרת על הקבוצה ממתן ביקורת לא הולמת, והאווירה היא כזאת של אהדה ופרגון במסע האישי של כל אחד. האינטימיות שנוצרת מאפשרת צמיחה דרך הדינמיקה הקבוצתית ומעצימה את התהליך האישי".

הסדנה מאפשרת למשתתפים לגלות דרך הקול על עולמם הפנימי והמוטיבים בחייהם המשפיעים על קולם. "אם מישהו מגיע צרוד או עם קול שבור, זאת בדרך כלל אינדיקציה לדברים שמתחוללים בחייו. בעזרת חקירה פנימית אנחנו לומדים לרדת לשורש הסימפטומים ולטפל בהם באמצעות שירה. הסדנה מיועדת לכל מי שפשוט אוהב לשיר או אי פעם חלם לשיר"

בנוסף לסדנאות השנתיות, רותי מציעה סדנת סופ"ש ייחודית 'לדעת את קולי – לדעת את עצמי'.

'לדעת את קולי- לדעת את עצמי' – ריטריט קולי במדבר

ריטריט המתקיים על רקע נופי המדבר השלווים בבית האומנויות בנאות סמדר. המקום מהווה תפאורה מושלמת לחוויות הלמידה ומוסיף שקט וטבע מרהיבים התורמים לתהליך הסדנה.

אחת ממשתתפות הסדנה, פסיכולוגית במקצועה, מספרת: "פתאום לשבריר שניה יכולתי להבין באמת למה את מתכוונת כשאת אומרת לפתוח את הקול, להוציא את מה שנמצא שחבוי ובכלל אולי לא ידוע. זו הייתה חוויה ממש מופלאה בשבילי, מן רגע כזה שהראשוניות וההפתעה שאתו, כנראה לא יישכחו לעולם"

נוספת משתפת: "עבורי ההתנסות בכיתת האמן של רותי חידדה את החושים, פתחה ערוצי הקשבה נוספים ואפשרה להכיר את קולי לעומק. העבודה בקבוצה אינטימית מאפשרת לי להעז ולהתנסות במגוון רב של סגנונות."

תכנית סדנאות שנתית "מופע הקול" 

קישור לאתר
פייסבוק: Ruti Halvani
מייל: [email protected]
טלפון: 0542098228

תכנית סדנאות שנתית "מופע הקול" – חוויה ייחודית של גילוי וביטוי עצמי. צילום: עמיר פריימן

תכנית סדנאות שנתית "מופע הקול" – חוויה ייחודית של גילוי וביטוי עצמי. צילום: עמיר פריימן


סדנאות "לצייר את הרגע" של דורית טייכמן – מסע לעומק הנשמה דרך ציור

כל מי שאי פעם עסק באומנות, יכול לספר על החוויה הרגשית שהאמנות מקנה לו. כאשר היד אוחזת במכחול ופוגשת את הצבע והרגש, היוצר הופך שקוע בעולם משלו – עולמו הפנימי. כך מתרחש תהליך יצירתי שנובע מהחיבור בין הגוף והנפש.

אם אתם סקרנים לחוות את הקסם החבוי בספונטניות היצירה האמנותית, או שאתם מרגישים דחף להתבטא דרך ציור, כדאי שתכירו את הסדנא של דורית טייכמן, "לצייר את הרגע – סדנת עומק".

מדובר בסדנת אומנות והתפתחות אישית בה תאפשרו לעצמכם להיכנס למסע לעומק הנשמה דרך ציור ותשומת לב לרגע הזה.

דורית היא ציירת בעלת סטודיו בקרית המלאכה בתל אביב. ציוריה הייחודים מוצגים בתערוכות ונמכרים  בארץ ובחו"ל. כמו כן דורית מטפלת באומנות ובעלת רקע נרחב במדיטציה. המסע שעברה ושנים של חיים במזרח הרחוק, פתחו בפניה את השער לביטוי ציורי דרך התבוננות פנימית וחווית ה'כאן ועכשיו'.

דורית משתפת: "עם השנים סגנון הציור שלי התפתח והשתנה, ההפשטה הגיעה מתוך תהליך טבעי של כניסה לעומק גדול יותר של החוויה הפנימית, לעומק בו החוויה היא מופשטת ,לא מילולית, ללא דימוי, היא ברובד שמעבר לסיפור. הרגש והתחושה נחווים בתוכי כתנועה וצבע, משיכות המכחול וכתמי הצבע הפכו לאופן ישיר ומיידי בו אני מביעה את המתרחש."

כתוצר של הניסיון והידע שרכשה עם השנים,  דורית יצרה סדנת ציור ייחודית בה היא מובילה את המשתתפים תהליך של חיבור לעולמם הפנימי המתבטא באופן ישיר בציור דרך תשומת לב לרגע הזה.

מה קורה במפגשים?

במפגשים משולבות התנסויות שמובילות לגישה ישירה יותר אל חוויות הגוף והנפש. ביניהם התמקדות (פוקוסינג), תרגילי תנועה, צ'י קונג, מוזיקה ועוד. הסדנה מובילה להגברת מודעות, ביטוי עצמי וחופש יצירתי. המשתתפים נחשפים למגוון חומרי יצירה וטכניקות המעשירות את החיבור בין החומר לחוויה שמחכה להתבטא באופן חופשי ואינטואיטיבי בציור. בסופו של התהליך היצירתי, יש התבוננות משותפת בציורים וחברי הקבוצה משתפים לגבי הציורים והתהליך שעברו ללא ביקורת ושיפוט.

סדנת הציור של דורית טייכמן

סדנת הציור של דורית טייכמן

היצירתיות פורחת בסדנאות של דורית טייכמן

היצירתיות פורחת בסדנאות של דורית טייכמן

"לכל מה שעולה יש זכות ביטוי על הנייר. ההסכמה להיות באי ידיעה, להסיר שיפוטיות ולהיות בתשומת לב לשינוי שמתרחש בזמן אמיתי , מאוד חשובה לתהליך ההתפתחות האישי", מוסיפה דורית.

כדי לאפשר מרחב אינטימי ובטוח, בסדנה עד 8 משתתפים אותם דורית מנחה בקשב, הכלה ורוך. במהלכה,  דורית מסייעת לכל אחד מהמשתתפים להיות קשוב למה שמתרחש בתוכו ולמצוא את הכלים, הדרך וסוג החומרים שיביאו לידי ביטוי את חווייתו הפנימית בצורה הכי מדויקת שאפשר.

דורית מוסיפה: "הדגש בסדנה הוא על קשב כלפי התחושה שנמצאת כרגע במרחב הפנימי. אני מדגישה את הלגיטימיות שיש לכל תחושה שהיא לבוא לביטוי דרך ציור. אין נכון או לא נכון או ראוי ולא ראוי. הביטוי האותנטי והישיר של החוויה ברגע הזה, מאפשר שחרור. אני מכוונת את המשתתפים לשים לב לתחושת הרגע ולהיות סקרנים כלפי כל מה שעולה".

אילו שינויים יחוו המשתתפים בסיום הסדנה? 

"במסגרת הסדנה אני מכוונת את המשתתפים לפתיחות ומשחקיות (playful) הן בשימוש בצבעים והן בחומרים. עצם ההתבוננות פנימה והאפשרות  להתנסות בחומרים וכלי עבודה חדשים, פותח פתח ליצירתיות. קשה לתאר עד כמה ביטוי ישיר של חוויית הרגע מאפשרת שחרור, טרנספורמציה וקבלה מחודשת של תכנים וחוויות."

אחת ממשתתפות הסדנה משתפת: "הסדנה של דורית עזרה לי להתחבר לאזורים רגשיים ראשוניים שלא יכולתי להגיע אליהם ללא הסדנה. השחרור מתבניות מקובלות ומקובעות בתוכי אפשר לי נגיעה במקומות יותר אותנטיים ואמיתיים .זוהי חגיגה של צבעים, צורות, רגשות והמון עוצמה".

טלפון: 052-4443811
אימייל: [email protected]

קישור לאתר

דורית טייכמן. צילום: ליבי מור

דורית טייכמן. צילום: ליבי מור


חיפש את האמת והפך למאמן גיבורי על: רן דרן מאמן בשיטת מסע הגיבור לחיים מלאי ייעוד והשראה

עד גיל 24, היו לו חיים סטנדרטיים לגמרי. בשלב מסוים הוא התחיל להרגיש שמשהו לא עובד לו והחליט לצאת למסע חיפוש עצמי אינטנסיבי מסביב לעולם. הכירו את רן דרן, מאמן בשיטת מסע הגיבור, שיחדש לכם הרבה בכל הנוגע לחיפוש רוחני, אהבה עצמית והגשמה.

"עבדתי בחברת הייטק על הגג של קניון עזריאלי. קיבלתי משכורות עתק. מדובר בתקופת בועת ההייטק. בכל הזמן הזה הרגשתי שמשהו חסר לי ושאני לא במקום שאני אמור להיות", משתף רן. "היו לי המון בעיות וקשיים, בעיקר מול נשים, והבקשה הפנימית שלי הייתה למצוא את האמת בשורש התודעה וההוויה שלי. החלטתי לצאת למסע חיפוש מסביב לעולם. למדתי מדיטציות, תרגלתי ויפסאנות, טנטרה יוגה, עברתי מסעות רוחניים באמזונאס, למדתי בודהיזם טיבטי, יהדות ועוד רבים. בשלב מסוים הפכתי גם לנזיר בודהיסטי לתקופה של כמעט שנה".

ככל שלמד והעמיק יותר, רן הבין שהשליחות שלו היא לעזור לאנשים למצוא את העוצמות שבהם ולחבר אותם למהות הגיבור שהם. הוא המשיך להעמיק בשיטות טיפוליות שונות ורכש כלים רבים מטובי המורים בעולם. חלק מהארגז הכלים שלו כולל NLP, היפנוזה אריקסוניאנית, עבודה עם הילד הפנימי, שאמניזם, עבודה במצבי תודעה מורכבת ועוד. "אני עובד עם הצל ועם פחדים עמוקים של אנשים", רן מוסיף. "כדי לעשות שינוי ולצמוח צריך לעזוב את האזור הנוח והמוכר, ולהיכנס לממד של חוסר וודאות. לפעמים המחיר הוא לוותר על להיות מובן לאחרים".

כיום רן הוא מטפל, מנחה, סופר ומעביר אימונים אישיים וסדנאות בשיטת מסע הגיבור שחקר לעומק בעשור האחרון. את השיטה גילה החוקר ג'וזף קמפבל (חוקר תרבויות שחקר מיתוסים וסיפורי גיבורים). קמפבל ערך השוואות בין מסעות הגיבורים במהלך ההיסטוריה לבין החיים הרגילים, וגילה כי מתקיים תהליך דומה. מדובר במעין קוד אוניברסלי של התפתחות שכל אדם עובר במהלך חייו.

"כל הסרטים המצליחים של דיסני מבוססים על מסע הגיבור", משתף רן. " גיליתי שהדורות הקודמים הצפינו את הידע הזה בספרים באופן מקודד לאורך ההיסטוריה. אנשים שרצו לעבור תהליך התפתחות למדו כיצד לסנכרן או להתאים את הסיפור האישי שלהם לסיפור הקולקטיבי".

אז מה מיוחד בשיטת מסע הגיבור?

"מסע הגיבור חושף ארבעה סוגי גיבורים שנמצאים בכולנו ומתגלים במינונים שונים במהלך חיינו. לנשים – מלכה, אם, אם שבטית ומאהבת, ולגברים- הלוחם, הקוסם, המאהב והמלך. כל אחת מהדמויות האלו היא ארכיטיפ המאפשר מעבר מתודעה אינדבדואלית מצומצמת לתודעה מורחבת של ה'האני הגבוה' שלנו. הבנת סוג הגיבור מאפשרת לנו להתחבר למשאבים נפלאים הקיימים בתוכנו שרק מחכים שנגלה אותם".

אילו כלים אתה מעביר באימונים ובסדנאות?

"באימון אנחנו מגלים איפה כל אחד נמצא במסע הגיבור שלו. מסע הגיבור מציין 42 שיעורי חיים ו12 תחנות בהן האדם יכול להיות, ומציג את האסטרטגיה הנכונה ביותר להתמודד עם אותו השלב אל עבר התחנה הבאה. לדוגמא, יכול להיות שאדם נמצא בשלב בו הוא מרגיש קריאה לגילוי עצמי ולא יודע כיצד לפעול, או אולי אחר מרגיש רדום ותקוע ולא יודע כיצד להתקדם ולעשות את הפריצה שלו אל העולם. בסדנאות אנחנו קודם כל מבינים באיזה שלב אנחנו נמצאים ועושים פעולות כדי להמשיך המסע".

למה דווקא אימון בשיטת "מסע הגיבור?

"כל אימון בגישת מסע הגיבור הוא אירוע ייחודי בו אנחנו פוגשים את המהות ועוברים דרך אין ספור כלים ואמצעים עד מימוש פרקטי בחיים. מדובר בתהליך התפתחות נשמתית, אישית וקולקטיבית, המאפשר להשתחרר מפחדים ולשאוב השראה וחיבור לעוצמות שלנו".

הסדנאות של רן משלבות הרצאה ותהליכים חווייתיים הכוללים כלים שונים מעולם המדיטציה, דינמיקה קבוצתית, מסעות תודעה, טנטרה ועוד. הסדנאות מתעסקות במסע הגיבור שלנו בתחומים שונים ( זוגיות, קריירה ועוד). כמו כן ניתן לקבוע מפגש אישי וירטואלי או אחד על אחד בקליניקה.

אז אם גם אתם מרגישים שאתם תקועים זמן רב מדי ומשתוקקים לחיות חיים מלאי השראה, הגשמה ותחושת שליחות, אולי הגיע הזמן שלכם להיזכר מיהו אותו גיבור על שנרדם ורוצה להתעורר.

צרו קשר עוד היום עם רן  >>>

טלפון: 050-7393910
מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק

לצאת למסע הגיבור עם רן דרן

לצאת למסע הגיבור עם רן דרן


 פורשות כנפיים עם עינת לאלו: סדנאות להעצמה נשית ושינוי בחיים

איך מגיעים מביולוגיה להנחיית סדנאות העצמה ייחודיות לנשים? עבור עינת לאלו, הדרך לא הייתה כל כך ארוכה. "למדתי ביולוגיה" מספרת עינת, "ואחרי הלימודים, מצאתי את עצמי תמיד חוקרת ביולוגיה בהיבטים נשיים. עשיתי מחקרים על הורמונים נשיים, על התנהלות של נשים בחברה. לאחר מכן ניהלתי את תחום הנשים בחברת 'אלטמן' בריאות טבעית. במהלך אותן שנים למדתי התנהגויות והכרתי מגוון מצבים רגשיים של נשים בהריון, נשים בגיל המעבר, נשים שחוות תופעות של קדם-מחזור, עבדתי עם גניקולוגים בכל הארץ. חקרתי את כל התופעות הללו גם ביולוגית אבל גם מחשבתית, איך כל תופעה פיזית משפיעה על הרגש".

כשהקסם מתרחש

השינוי התחיל אצל עינת, איך לא, במהלך חופשת הלידה השנייה שלה. "ישבתי בגינה עם אימהות שילדו לא מזמן, וקרה שם איזשהו קסם. נוצר שיח, התחילו לשאול אותי המון שאלות וקלטתי שלכל שאלה יש לי תשובה. יצרנו מעגל ספונטני של שלוש שעות, הילדים שהיו אתנו התנהלו נהדר, הכל זרם. המון רגש השתחרר שם. חזרתי הביתה באותו ערב ואמרתי 'וואוו, אני יודעת מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה'.

"עוד בעבר העברתי מעגלים מקצועיים לרופאים ולאחיות במרפאות ובבתי חולים, לאימהות טריות ולנשים שחוות שינויים פיזיים והורמונליים, ומשהו שם, ברגע הקסום הזה, שלא היה בכלל לגבי בריאות או ביולוגיה, חיבר אותי למתנה שיש לי לתת. הקמתי פורטל לאימהות, ולצד זה בניתי גם מעגלים לנשים בחופשת לידה. כשהזמן התקדם, נכנסתי להריון עם הילדה השלישית, ובחודש השמיני להריון, מתוך מקום לא פשוט שנוצר בתוך מערכת היחסים, התגרשתי. זו הייתה תקופה שעם כל קשת הרגשות שחוויתי, ידעתי מבפנים שאני בצומת. או שאני שוקעת אל תוך תהום, או שאני צומחת מכאן. עמדתי בפני בחירה. וצמחתי. ומתוך ההחלטה האמיצה שקיבלתי והתהליך שעברתי עם עצמי ושהעברתי במשך שנים נשים – נולדה 'פורשות כנפיים', סדנה של העצמה ושינוי לנשים".

פורשות כנפיים- העצמה ושינוי בחיים לנשים. צילום:"לחיות מתוך בחירה". צילום:קרן שם טוב חיימוביץ'

פורשות כנפיים – סדנת העצמה ושינוי בחיים לנשים. צילום: קרן שם טוב חיימוביץ'

"לחיות מתוך בחירה". צילום:קרן שם טוב חיימוביץ'

"לחיות מתוך בחירה". צילום:קרן שם טוב חיימוביץ'

לחיות מתוך בחירה

כפי שעינת אומרת, תנועה פיזית תביא לתנועה אמיתית, וכך גם היה אצלה. לאחר ההחלטה להתגרש, בחרה לעזוב את עבודתה כשכירה, ואחרי שילדה את ילדתה השלישית, פתחה עסק עצמאי, הכל תוך שלושה חודשים. "יצרתי את 'פורשות כנפיים' שהחלה כסדנה ועם השנים הפכה לבית" מספרת עינת. "הוספתי לשם השיטה את המשפט 'לחיות מתוך בחירה', כי זה בדיוק מה שזה. בשיטה אני משתמשת במגוון כלים כמו מדיטציות דינמיות, NLP, פסיכודרמה, והכל משולב בתוך התהליך. הנשים מגיעות לסדנה בנקודה שאני קוראת לה "נקודת הנמאס לי" שבה הן כבר לא מוכנות לקבל את הדפוסים שמשחזרים את עצמם באופן אוטומטי, ולחזור על אותה התנהלות שלא מספקת אותן. בסדנה הן לומדות איך לזהות את המחשבות הללו, ואיך לוותר עליהן, איך להחליף מחשבה מעכבת שלהן במחשבה מקדמת, הן משילות מעצמן קליפות של כל מה שלא רלוונטי, לא שייך, וככה מגיעות אל הליבה הפנימית שלהן, מה הן רוצות ומה לא, מה נכון להן בניגוד למה הן צריכות לעשות. פתאום המון רצונות ישנים צפים, והמון רצונות חדשים נולדים, וכשהן מגיעות לקבל החלטה חדשה בחיים, הכל נראה אחרת. יש אמונה עצמית, יש תחושת יכולת ומסוגלות, הביטחון העצמי מתחזק, האהבה העצמית גדלה. ואז מגיעים גם הפידבקים מהסביבה. כשאני רואה אישה שלא ראתה אור, פורחת היום עם מקצוע חדש, או מקבלת את עצמה בתוך הזוגיות ועם אהבה חדשה לילדים שלה, אני מתמלאת הכרת תודה על הבחירות שלי ושלה".

עינת לאלו – סדנת פורשות כנפיים
טלפון לפרטים: 054-3972776
קישור לפייסבוק 
קישור לאתר 

משילות קליפות ומתאהבות בעצמן מחדש. צילום: קרן שם טוב חיימוביץ'

משילות קליפות ומתאהבות בעצמן מחדש. צילום: קרן שם טוב חיימוביץ'



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר