גני ילדים פרטיים בגבעתיים. תמונה ממאגר Shutterstock
גני ילדים פרטיים בגבעתיים. תמונה ממאגר Shutterstock

גני ילדים פרטיים בגבעתיים

פורסם בתאריך: 19.2.19 08:08

רשת ספורט לי גן

אלכס פורת, הבעלים של ספורט לי גן – רשת הכוללת 4  גני ילדים, שניים מהם בגבעתיים ושניים בתל אביב; מספר ומסביר על הגן.

מה מיוחד ברשת ספורט לי גן?

"מאז ומתמיד אני רואה עצמי איש חינוך, חינוך בתחום הספורט. סיימתי את מכון ווינגיט ומאז אני עוסק בחינוך ובספורט. מימי הלימודים בתיכון עוד זכור לי ,כמה הרשים אותי המשפט: "חינוך הילדים היום הוא חינוך המבוגרים של מחר" (יאנוש קורצאק ז"ל).

ההשקעה בילדים היא מהותית וחשובה להורים, לעם ולמדינה. חינוך נכון להרגלים בגילאים מוקדמים לרוב נשאר עם הילד עד עולם. כך, מתוך האמונה על חשיבת החינוך בילדים נולד גם הגן המיוחד שלי".

ספר על ההיבט החינוכי ברשת ספורט לי גן

"ברשת ספורט לי גן, הדגש העיקרי הוא על מילוי כלל צרכיו של הילד. על אוטונומיה ועידוד עצמאות וסקרנות חוקרת, במעטפת של הרבה חום, אהבה וחיזוקים. להבין את שפת הלב של הילד. להבין מה הילדים אומרים גם כשהם לא אומרים. אנחנו רואים את הילד והוריו במרכז .

הגננות בספורט לי גן, מחויבות לספק את מלוא תשומת הלב, החום, החיזוקים והאהבה לילדי הגן והכל במעטפת חינוכית מתאימה, על פי אישיותו הייחודית של כל ילד ומענה לכל צרכיו. זאת מתוך הבנה כי מענה מלא זה יאפשר לילד לחוש בטחון, ללמוד ולהתפתח.

אנו יוצרים עבור הילדים סביבה התפתחותית מעניינת ומעוררת להתנסויות חדשות באמצעות מגוון משחקים, מתקנים מתאימים ג'ימבורי גדול ומאובזר ומגוון גירויים ויזואליים, קוליים וקוגניטיביים".

יש לנו ליווי שוטף של מנחה פדגוגית, העובדת על פי שיטת אדלר, מתמחה ממכון אדלר לגיל הרך שנותנת לנו מענה גם לצוות פיתוח והעשרה וכן ליווי להורים בתהליכים התפתחותיים של הילדים כגון: שינה, גמילה, התפתחות כללית, ועוד.

הקווים המנחים שלנו הם הקניית מיומנויות ושלל כישורים לילדים: כישורים חברתיים, רגשיים, קוגניטיביים ומוטוריים. אני חושב שסביבת הגן היא ממלכת הילדים. זו סביבה שצריכה להיות נעימה, מזמנת, מרווחת, נקייה ורגועה אך גם מאתגרת ומסקרנת".

כיצד ה'אני מאמין' שלך בא לידי ביטוי ברשת ספורט לי גן?

"קודם כל, רציתי להקים גן עם ה'אני מאמין' שלי וכזה שכשהורה הייתי רוצה להביא את הילד שלי לגן הזה. ספורט לי גן הוא בדיוק הגן שהייתי בוחר לו. בכל אחד מגני ספורט לי גן יש ג'ימבורי מאובזר, חצר מרווחת וחלל גן גדול אשר מציע לקטנטנים מגוון רב של גירויים ויזואליים, קוליים, פיזיים וקוגניטיביים.

בנוסף, אנשי הצוות, הגננות מוסמכות והסייעות שהן מומחיות בתחומן ובעלות ניסיון רב, ובכלל חברי הצוות איכותיים ויכולת ההכלה והאהבה שלהם פנומנלית. הם מדברים אל הילדים בגובה העיניים, מחבקים ועוטפים. אנו פועלים בכמה מישורים לטובת חיזוק הכישורים החברתיים הקוגניטיביים והפיזיים של הילדים בגן. מתמקדים בתחום הרגשי – מספקים להם את מלוא החום ואהבה, מעודדים את הילדים להתנסויות במשחקים ובפעילויות השונות על מנת לשפר את ביטחונם העצמי ולנטוע בהם תחושת מסוגלות.

בגן ספורט לי תמצאו ליווי שוטף של מנחה פדגוגית, העובדת על פי שיטת אדלר

בגן ספורט לי תמצאו ליווי שוטף של מנחה פדגוגית, העובדת על פי שיטת אדלר

"כדי להבטיח כי הילדים יצברו ביטחון, אנו מקפידים על:

סדר יום- מסגרת מסודרת, הרגלי שגרה לצד חוגים ופעילויות משתנות ומאתגרות.  הילד יודע מה צפוי לו במשך היום וכך רוכש ביטחון.

בהיבט החברתי- אנו רוצים להקנות נורמות חברתיות לילדים ולכן מעודדים שיתוף פעולה ומשימות קבוצתיות, מתוך מטרה ליצור אווירת חיקוי של התנהגויות חברתיות נאותות.

בתחום הקוגניטיבי –  אנו מתמקדים בתחומים כמו פיתוח הדמיון והחשיבה היצירתית, פיתוח זיכרון שמיעתי, חזותי ותחושתי ועוד".

ומה בהיבט המוטורי ברשת ספורט לי גן?

"בתחום המוטורי – התפישה שלנו היא כי 'התנועה היא הדלת ללמידה'.

מסתבר שמה שאנחנו אוכלים בילדות ומידת הספורט שאנחנו משלבים בחיים בתקופת הילדות משפיעים באופן ישיר על הבריאות וההתפתחות שלנו כמבוגרים.

הרופאים אומרים כי, ילד אשר פעיל גופנית יהיה חזק יותר, בעל עצמות בריאות ומערכת השרירים שלו תהיה חזקה יותר. כמו כן, הסיכוי שיסבול מהשמנה או ממחלות מטבוליות שונות, נמוך יותר .

הגוף שלנו נועד להיות בתנועה. ספורט חשוב לכל ילד ובכל גיל, בהתאם לדרגת הקשי ולמה שהילד מסוגל לבצע כמובן.

בעזרת העיסוק בספורט קבוצתי הילד לומד :

  • להכיר את השונה והאחר ולקבל אותו.
  • לפתח כישורים חברתיים, יצירתיות ופתרון ובעיות
  • מעלה את הביטחון האישי.
  • הילד לומד כללים, חוקים, גבולות, משמעת, ויתור ועוד.
  • הילד לומד להסתגל למצבי אכזבה לחץ ועוד.
  • הילד משפר את רמת הקשב.

מחקרים הוכיחו קיומו של קשר ישיר בין התנסות בפעילות גופנית והצלחה בבית-הספר מבחינת הישגיהם בלימודים. אנו מתרגלים את הילדים בשלל פעילויות בתחום המוטוריקה הגסה והעדינה".

ומה לגבי הארוחות בגן ספורט לי גן ?

"הילדים נהנים משלוש ארוחות ביום: בוקר, צהריים ואחר צהריים. מדי יום התפריט משתנה והוא בריא, מגוון ועשיר בכל אבות המזון והמרכיבים הבריאים לילדים: בשר, עוף, ירקות, פירות קטניות, ודגנים."

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר 

רשת גן ספורט לי:

  • הכנסת פינת ארלוזורוב 25, גבעתיים-050-3980221   
  • השניים 30 גבעתיים– 052-4324250
  • בן יהודה תל אביב – 050-3980221
  • יגאל אלון 30 תל אביב – 052-5789256
רשת ספורט לי גן

רשת ספורט לי גן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר