משתלות מומלצות במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
משתלות מומלצות במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

משתלות מומלצות במרכז

הלכנו לבדוק את משמעות הפתגם העתיק שאומר "החיים מתחילים ביום שפתחת גינה" – המשתלות האיכותיות והיחודייות שיש לאיזור המרכז להציע

פורסם בתאריך: 24.2.19 21:10

משתלת הגן הקסום נקודת חן

משתלת הגן הקסום – נקודת חן, היא נקודת חן ירוקה, יפיפייה, בלב לבו של כפר מעש. מהווה את הלב הירוק של בקעת אונו. המשתלה המשפחתית פעילה למעלה מ- 35 שנים וכיום בניהולם של האחים עומרי ואמיתי לוי, ואביהם איציק, ומציעה ללקוחותיה מגוון של צמחי גן, עצים ופרחים בהתאמה מקומית למשתמש הישראלי.

צוות המשתלה מחזיק בניסיון רב ומוניטין מקצועי בתחום, ועשרות שנות ניסיון בגידול וטיפוח צמחי נוי, עצי פרי, פרחים משלל סוגים, ואביזרים משלימים לגינה ולבית.

במשתלת הגן הקסום – נקודת חן, תמצאו מגוון רחב של צמחים, ביניהם: פרחים, עצי פרי, שיחים, צמחי עונה וצמחים רב שנתיים, צמחי תבלין, צוף וחלוקי נחל דשא סינטטי, צמחים מטפסים לגינה ולבית וכן אביזרים משלימים כגון: כדים, כלים מעוצבים לבית ולגינה, תערובות שתילה ודשנים. צוות המשתלה מקפיד על מחירים הוגנים ותחרותיים ועל שירות לקוחות אישי וייעוץ בנושא גידול ושתילה מהטובים והמקצועיים שיש.

איציק לוי, האב, בעליה של משתלת 'נקודת חן' בכפר אז"ר, ניהל את המשתלה מזה 36 שנה וכיום עובד במשתלה המשפחתית לצד שני בניו.

למשתלה צוות שעובד בחוץ, מבצע תכנון גינות, תחזוקה שוטפת, השקיה, התאמת פתרונות השקיה וטיפוח מתקדמים, ועוד.

במשתלת הגן הקסום – נקודת חן, תזכו לייעוץ להתאמת הצמחייה הנכונה לביתכם מאת המומחים בתחומם. הייעוץ הוא אישי ואותנטי עבור כל לקוח בהתאם לצרכיו ולרצונותיו, וכן לסביבת הבית שלו והחצר. כך, מבטיחים אנשי הצוות כי תזכו להתאמה האידאלית של הצמחים והפרחים לסביבה הביתית שלכם על סמך התאורה הנכונה, כיווני השמש, עוצמת הרוח, ועוד. צוות המשתלה יבטיח כי השתילה תהיה מוצלחת ותניב הצלחה לאורך שנים.

משתלת הגן הקסום – נקודת חן

כתובת: רחוב התפוז 1 גת רימון (כפר מעש).

טלפון: 03-9322947

מעבר לאתר

משתלת הגן הקסום. תמונה ממאגר Shutterstock


משתלת פתח תקווה

בכל הנושא של גידול צמחים ישנם מספר פקטורים שכדאי לקחת בחשבון, כאשר אחד המרכזיים שבהם הוא מזג האוויר. בין הגידולים למזג האוויר קיים קשר עז, שכן האקלים משפיע רבות על האופן שבו גדל הצמח ועל האופן שבו אנו צריכים לטפל בו. לכן, רצוי להתאים את הגינה הפרטית שלנו לסביבה בה היא נמצאת. למזלנו הישראליים, קיים בארצנו מגוון רחב ויפהפה של צמחים מרהיבים שניתן לגדל בבית בלי הרבה מאמץ וכך להפיח בו רוח חיים.

ב"משתלת פתח תקווה", שממוקמת על כביש 5 ומשתרעת על פני שטח של כ-7 דונם, מאמינים ביופי של הצמחייה הארץ הישראלית. עבד, מנהל המקום, התאהב כבר מזמן בתחום החקלאות והגינון ולפני כעשרים שנה החליט לפתוח מקום רחב שיספק מגוון רחב של גידולים וצמחים יפהפיים, תוך תשומת לב לגידולים ארץ ישראליים. כמו כן, עבד מאוד אוהב להתפתח בעבודתו ולקחת על עצמו אתגרים חדשים, ולכן במקום תוכלו למצוא גם עצים בוגרים ומרהיבים שעבד מטפח ומשקיע בהם מכל הלב.

גן עדן על האדמה. צילום עצמי

גן עדן על האדמה. תמונה באדיבות הלקוח

האהבה של עבד לצמחים ארץ ישראליים אינה נובעת רק מהיופי המובהק שלהם, אלא גם מאופן הטיפול בהם. לאור העובדה שהצמחים מותאמים לתנאי האקלים ההפכפכים של ארץ ישראל, אין צורך להשקיע בהם יותר מידי אנרגיות ולמעשה ברוב הזמן צריך לתת לטבע לעשות את שלו. כך, לדברי עבד, ניתן ליהנות מהיופי של ארץ ישראל מבלי להיות משועבדים לגינה שלנו.

מלבד גידולים וצמחים, תוכלו למצוא במקום גם תערובות תבלינים, מספר סוגי דשנים, כדים, דשא סינתטי, חלוקי נחל, סלעים ועוד. עבד ועובדיו שמחים לייעץ לכל לקוח בבחירת המוצרים והצמחים, בין אם מדובר בלקוח עסקי ובין אם מדובר בלקוח פרטי, תוך הקשבה לצרכיו ומתן תשומת לב למבנה הגינה, גודלה וכיוון השמש. השאיפה המרכזית של עבד היא שכל אחד מלקוחותיו יגלה את הירוק היפהפה של ארץ ישראל וייצור גינה שתשתלב באופן מושלם עם הצמחייה המרהיבה של המדינה שלנו.

 

"משתלת פתח תקווה"

שעות פעילות: ימים ראשון עד שבת 6:00-19:00

ליהנות מהיופי של ארץ ישראל. צילום עצמי

ליהנות מהיופי של ארץ ישראל. תמונה באדיבות הלקוח


משתלת צבר – מושב משמר השבעה

למחפשים משתלה המתמחה בסוקולנטיים מיוחדים ונדירים – משתלת צבר, המנוהלת ע"י ורדית בר-זיו, מציעה את מבחר הקקטוסים הגדול ביותר באזור המרכז. המקום מחזיק באוספים פרטיים מגידול עצמאי ונותן מענה ושירות מקצועי לחובבי הז'אנר ואספנים ותיקים.

מגדלים קקטוסים במשתלת צבר - מושב משמר השבעה

מגדלים קקטוסים במשתלת צבר – מושב משמר השבעה

איך הגעת לעסוק במקצוע?

"אני בת לאבא דנדרולוג בעל תשוקה גדולה לעולם הסוקולנטיים, החל מגיל 18 ועד היום הוא עוסק בתחום, כך שגדלתי מוקפת בקקטוסים וצמחייה לידי בסביבה שמכבדת ומוקירה את העולם הזה. עם השנים החלטתי לפתוח מקום בהשראת אבי המתבסס ברובו על אוספים שגידל, בכדי לתת מענה לאנשים החולקים את אהבתינו לעולם הקקטוסים והסוקולנטיים."

מה מציעה המשתלה?

"אנחנו מגדלים קקטוסים, סוקולנטיים, צמחי אוויר וצמחי בית חזקים ועמידים. אנחנו אוהבים צמחים חזקים, צמחים לא מפונקים".

איך נראית המשתלה?

"אנחנו ממוקמים במושב משמר השבעה. המשתלה שלנו כולה נמצאת באוויר הפתוח, מתחת לעצי זית עתיקים, ומספקת חווית ביקור נעימה גם בקיץ של טבע ו בעלי חיים המסתובבים במתחם".

מי קהל הלקוחות שלכם?

"מגיעים אלינו אנשים מכל הארץ, מצפת, מאילת.. אנשים שיש להם אהבה קקטוסים וסוקולנטיים.

בדרך כלל הם אנשים שאוהבים בעלי חיים, לקוחות המחוברים לטבע מכבדים אותו. לרוב הלקוחות הם חוזרים ומתפתח קשר סביב הביקורים בחנות, הסדנאות והאהבה המשותפת לעולם הסוקולנטיים".

יש לכם צמחים מיוחדים במשתלה?

"חלק ניכר מהלקוחות שלנו הם אספנים, ולכן אנחנו מחזיקים את הסוקולנטיים נדירים ביותר".

יש לך להמליץ לנו על טיפים מיוחדים לגינון?

"השקייה מעוטה – משמע תדירות, לא כמות. משקים עד מגירה כאשר האדמה יבשה לגמרי ולא שמים תחתיות. אין צורך בשימוש במזרקים. חשוב לזכור בעונת החורף שמגשם לא צריך לפחד כל עוד יש ניקוז טוב. הצמחים עמידים ורגילים לתנאי מדבר שבהם יורדים גשמים רציניים בתדירות רחוקה".

איך אתם מחברים אנשים לעולם הגינון?

"קקטוס יכול להיות זרוק באיזו פינה שנה ועדיין אפשר להצליח להשריש אותו – החוזק הזה, ההתגברות על תנאים יבשים וקשים זה משהו מעבר לצמחים רגילים. אנשים מתחברים לתכונות השרדניות האלה ואף נקשרים לצמחים. אנחנו מסבירים על האופי הייחודי של הצמחים, דבר המעניק השראה לאנשים להחזיק אותם בביתם".

צור קשר

פייסבוק: משתלת צבר

אינסטגרם: varditber

כתובת: מנחם אביטי 117, משמר השבעה

טלפון: 054-359-8405

משתלת צבר - מושב משמר השבעה

משתלת צבר – מושב משמר השבעה

"באים אנשים מכל הארץ". משתלת

"באים אנשים מכל הארץ". משתלת צבר


משתלת חוויה ושתיל – ראשון לציון

משתלה איכותית ומפוארת באזור המרכז המציעה שפע של צמחים, פרחים ומוצרי גינה מיוחדים.

פילוסופיית הבעלים של "עסק עם שורשים" באה לידי ביטוי בתשוקתם למקצוע ומחויבותם לשירות מזמין וביתי. למשתלה מחלקות מרובות הכוללות צמחייה מלאכותית, צמחי גינה ומרפסת, זרי כלה וסידורי פרחים, קישוטים ואקססוריז לבית ועוד.

איך הגעת לעסוק במקצוע?

"הגעתי לתחום לפני 28 שנים כשפתחנו את המשתלה בשנת 1991. בעקבות אהבתי לעיצוב, טבע אסתטיקה ואומנות חיה, פיתחתי תשוקה לתחום העיצוב בצמחים ופרחים".

מה מציעה המשתלה?

"במשתלה ניתן למצוא את כל סוגי הצמחים, החל בעציצים וכלה בצמחייה לגינה או לפנטהאוז: צמחי בית וגינה, זרי כלה וקישוטי רכב לחתונות, שרכים, פרחים טריים מדי יום, זרים וסידורים מיוחדים, פרחי בר, צמחייה מלאכותית, אגרטלים, כלי חרס וקרמיקה, מתנות, כלי נוי, אדניות ועציצים.
בנוסף, אנשי המקצוע של חוויה ושתיל הם מומחים בהקמה ובטיפוח של גינות ללקוחות פרטיים ועסקיים. השירות שלנו כולל ייעוץ עד לפרטים הקטנים, מהתמונה שהלקוח צייר בראשו ועד לביצוע.

אנו נותנים פגישת ייעוץ בבית הלקוח ללא תשלום, ומלווים אותו בקניית הצמחים במשתלה".

חויה ושתיל- משתלה איכותית ומפוארת באזור המרכז

חויה ושתיל- משתלה איכותית ומפוארת באזור המרכז

איך נראית המשתלה?

"אנחנו משתלה משפחתית ומזמינה, מעוצבת בצורה כגינה אחת גדולה עם שבילים מפותלים ופינות מיוחדות. הלקוחות שנכנסים אלינו מתקבלים בחיוך ונהנים מהחוויה הייחודית של המקום, האווירה שיצרנו באמצעות העיצוב העשיר והפרחוני".

מי קהל הלקוחות שלכם?

"קהל הלקוחות שלנו מגוון ומורכב מלקוחות פרטיים, חברות, משרדים, מסעדות, וועדי עובדים, וועדי בתים, אדריכלים ומעצבים, ועוד".

יש לכם צמחים מיוחדים במשתלה?

"נוסף לצמחים המוכרים, ניתן למצוא אצלנו צמחים מיוחדים כמו צמחי אויר, אפיפיטים, וגולת הכותרת, צמחים טורפים מסוגים שונים כגון דיונאה, טללית, שופרית ועוד".

איך אתם מחברים אנשים לעולם הגינון?

"אנחנו מזמינים אנשים בעולם הטכנולוגי והתעשייתי של היום, להכניס קצת טבע ירוק, ולהביא רעננות, אנרגיה וחמימות טובה על מנת להפוך את המקום שבו אנו חיים לנעים וטבעי יותר. החיבור שלנו לצמחים ועבודת אדמה משרה על לקוחותינו רוגע, הנאה, התרגשות ובריאות".

צור קשר

פייסבוק: חוויה ושתיל
קישור לאתר
כתובת: דרך המכבים 71, ראשון לציון
טלפון: 03-9675005
ימים ושעות פתיחה: כל ימות השבוע (כולל שישי שבת) 8:30 -20:00

מחכים לכם❤

משתלת חויה ושתיל

משתלת חויה ושתיל


משתלת הסחלב

גם אם אתם מטפחים גינת מטופחת בחצר הבית וגם אם יש לכם כמה עשבי תבלין בעדנית במרפסת, בין אם יש לכם אירוע גדול שאתם מתכוננים אליו או סתם אוהבים להביא כל יום שישי זר צבעוני הביתה, פרחים וצמחייה הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו ולכן מציאת משתלה איכותית שעונה על כל הצרכים זו לא תמיד משימה פשוטה.

בשביל זה בדיוק קיימת ״משתלת הסחלב״. המשתלה, שנמצאת בסמוך לצומת עין הקורא, מציעה פרחים וצמחייה טריים ואיכותיים כבר משנת 1987 ובעלים שגדל, חי ונושם את תחום החקלאות והגידול כבר 40 שנה ״אבא שלי היה מורה בחוות החקלאות מתוכה המשתלה צמחה״ מספר אביב הבעלים. המשתלה עצמה היא הגדולה באיזור ויושבת על שטח של כ-10 דונם וחניה ענקית כך שכל ההגעה למקום היא חוויה מיוחדת.

משתלת הסחלב

משתלת הסחלב

משתלת הסחלב: המשתלה הגדולה באיזור. יושבת על שטח של כ-10 דונם

במקום תוכלו למצוא את כל מגוון המוצרים שתוכלו לחשוב עליהם לגינה שלכם, מפרחים טריים ואיכותיים, צמחייה עשירה וצמחי תבלין, צמחי בית ועצים ועוד הרבה וכמובן גם את כל המוצרים הנלווים בין אם זו אדמה או מוצרי דישון, כלי גינה ורהיטי גינה ואלמנטים עיצוביים וקישוטיים, כל מה שאתם צריכים לגינה מושלמת, מרפסת מטופחת או כל דבר אחר שתצטרכו כדי להכניס קצת צמחייה וירוק לחייכם.

את כל הידע והניסיון שצברו במהלך השנים לוקחים במשתלה ומעבירים לכל לקוח שרק יירצה ייעוץ והדרכה לגבי כל צורך בגידול וטיפוח הצמחייה בבית, יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולקבל תמונה ברורה לגבי המקום והרצון שלכם ובכך להתאים לכם בדיוק את השתיל הנכון ויסבירו לכם איך להביא אותו לשיאו. כמו כן, במשתלה מציעים שירות עיצוב משרדים, גינות ומרפסות.

ברגע שמצאתם משתלה אמינה ושעונה לכם על כל הצרכים אתם תקפידו לחזור אליה שוב ושוב ולכן ב״משתלת הסחלב״ מציעים מועדון לקוחות מושקע במיוחד שבו בין השאר מקבלים הנחה קבועה ויש מבצעים בלעדיים לחברי המועדון בלבד.

עוד שירותים שתוכלו למצוא במקום אלו שירות שזירה ועיצוב זרי פרחים ושירות משלוחים רחב. כמו כן, המקום מייבא בעצמו הרבה מאד מוצרים בייבוא אישי ולכן המגוון במשתלה לא דומה לשום מקום אחר בארץ. כל המוצרים טריים ואיכותיים ובמחירים אטרקטיביים ואפילו בחלק מהמוצרים תוכלו למצוא מחירים סיטונאיים.

״משתלת הסחלב״

רמז 75 פינת שדרות תש"ח, ראשון לציון

טל: 03-763-0293

קישור לאתר

אימייל: [email protected]

שעות פתיחה ראשון עד שישי: 8:30 עד 19:00

שבת: 9:00 עד 19:00

משתלת הסחלב


מסע אחורה בזמן אל המשתלה בכפר אז"ר

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לעשות מסע אחורה בזמן, הישר אל המאה ה-18? משתלת הכפר החדשה שבכפר אז"ר הולכת לקחת אתכם למחוזות שלא הכרתם, וכל הטוב הזה – במרחק נסיעה קצר מרמת גן וקריית אונו.

איפה הכל התחיל?

משתלת הכפר קיימת כבר למעלה מארבעים שנה, ומי שמנהל אותה ב-15 השנים האחרונות הוא אמיר עבדת. מאז שהוא זוכר את עצמו, אמיר תמיד אהב את עולם הטבע והיה חוקר טבע קטן. בגיל מצוות הוא הקים חממה בגינה של ביתו, ומיד אחרי שהשתחרר מהצבא החל לעסוק בתחום באופן מקצועי.
את משתלת הכפר אמיר בחר לעצב בסגנון המאה ה-18, בהשראתו של חוקר הטבע ג'רלד דארל. דמיינו שאתם חוזרים אחורה בזמן, נעים בין עתיקות ופריטים מיוחדים בגווני שחור, אפור ונגיעות זהב, לצד צמחים ירוקים וצבעוניים. ברקע ציוץ הציפורים, והנה אתם מוצאים את עצמכם נהנים מאווירה ייחודית ומחוויה קסומה שכמעט ואי אפשר להסביר במילים.

מה מחכה לכם במשתלה?

במשתלה תוכלו למצוא מגוון רחב של צמחי גן ומרפסת, קקטוסים, צמחי תבלין, צמחי בית, שיחים, פרחים צבעוניים והרשימה עוד ארוכה. צוות המשתלה מונה 14 עובדים שכולם בעלי אהבה גדולה לתחום, והם ייצרו עבורכם שילובים מיוחדים והתאמות של צמחים לכלים ייחודיים, כשהדגש הוא על שילוב בין מודרני לישן. הפריטים הייחודיים במשתלה הם בעיקר אביזרי נוי, פסלים וכדים מיוחדים שמתאימים לסגנון המודרני של היום, למרות המראה הישן, וזה מה שהופך את החיבור לכל כך מעניין ולא שגרתי. אגב, זה גם מה שמושך אדריכלים ומעצבי פנים רבים למשתלה, בנוסף ללקוחות הפרטיים שמגיעים ונשארים פעורי פה מהמראה הייחודי והאווירה במקום.

באדיבות אמיר עבדת

באדיבות אמיר עבדת

באדיבות אמיר עבדת

באדיבות אמיר עבדת

אמיר, איך משקים נכון ומונעים מהצמחים לנבול?

"השקיה נכונה היא האתגר הכי גדול שאנשים נתקלים בו בגידול צמחים. אז איך בכל זאת משקים נכון? קודם כל, מכניסים את האצבע לעומק של 4-5 ס"מ לתוך האדמה, ומרגישים את מצב הלחות. הרי השכבה העליונה מתייבשת די מהר ולא מהווה אינדיקציה טובה. כל עוד מטע הקרקע לח, אפילו מעט, לא משקים בכלל. ברגע שהמטע כמעט יבש או יבש לגמרי, זה הזמן להשקות את הצמח לרוויה, עד שהמים יצאו מהתחתית.

"יש מקרים בהם צמח גדל בתוך הבית, בצל, ולכן הוא יתייבש רק לאחר שבועיים-שלושה. כשתעשו את הבדיקה הזו, אחרי מספר פעמים אתם תגלו את מחזוריות ההתייבשות, ותבינו מתי צריך להשקות כל צמח. חשוב לציין שהטיפ הזה אינו מתאים לצמח הסחלב, שדורש התייחסות שונה".

אם אתם רוצים לדעת עוד וליצור לעצמכם פינה חמה וירוקה בבית, בואו לבקר במשתלת הכפר, ועל הדרך תיהנו מחוויה כפרית קסומה וממסע אחורה בזמן הישר אל המאה ה-18.

כתובת: ה' באייר 1, כפר אז"ר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם
טלפון: 03-5351115
שעות פעילות: ראשון-חמישי: 8:00-18:00
שישי-שבת 8:00-17:00

באדיבות אמיר עבדת

באדיבות אמיר עבדת

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר