רואי חשבון במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון במרכז

הכנת דוחות שנתיים, הנהלת חשבונות וייעוץ מס. שחברות ויחידים כל כך זקוקים להם. הכירו רואי חשבון ממרכז הארץ

פורסם בתאריך: 6.3.19 20:09

יאיר סאסי רואה חשבון

תפקידו המסורתי של רואה החשבון משתנה ומתפתח, ומתאים את עצמו לעולם דינמי ומקיף יותר. בין אם יש לך עסק קטן, סטארט-אפ או חברה גדולה, אתה עובד כעצמאי ומספק שירותים, כך או כך, תזדקק לרואה חשבון מנוסה ומקצועי, שיידע לנהל את ההיבטים הפיננסיים של העסק שלך.

יאיר סאסי, הוא אחד מרואי החשבון המנוסים והאיכותיים בתחום. הוא צבר לעצמו מוניטין ושם דבר, לאורך שנות עבודתו בתחום. סאסי עוסק בעולם ראיית החשבון מזה עשור, לאחר שסיים את לימודיו, תואר ראשון (BA) במסלול כלכלה וחשבונאות מורחב מטעם אוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים (MBA) בהתמחות במימון מטעם אוניברסיטת בר אילן.

עם סיום לימודיו, החל בעבודתו האינטנסיבית וכיום הוא מספק שירותי ראיית חשבון לעצמאיים, חברות וארגונים בכל התחומים והגדלים. הוא בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל.

מהי החשיבות בבחירת רואה חשבון מוסמך לניהול הפיננסי של העסק?

" כדי לפעול כרו"ח מוסמך צריך לעבור בחינות מסכמות, המוכיחות כי לאלו שעברו אותם אכן יש את הידע והבקיאות להתמקצע בתחום ולפעול בו בהצלחה.  רואה חשבון מוסמך (CPA) מצויד בהשכלה ייעודית ספציפית ומיומנויות רלוונטיות המאפשרות לו להתמודד עם מורכבויות חשבונאיות, ניהול חכם של ענייני המסים ועבודה מדויקת ומקיפה מול רשויות המס לצורך הפחתת גובה המס ככל האפשר לטובת הלקוח. רואה חשבון מוסמך מהווה למעשה פתרון אחד הוליסטי וכולל לכל עניין הקשור לעסקאות של הלקוח".

כיצד הניסיון הרב והוותק הנצבר מסייעים במקצוע התחרותי?

"רואה חשבון המשרת עשרות לקוחות מתחומים ומעולמות שונים ופועל למען כל אחד מהם על הצד הטוב ביותר, צריך לצבור ניסיון רלוונטי, רב שנים, כדי להיות מסוגל להתחרות ברמות הגבוהות ביותר של הפירמות. כיום, מרבית העסקים גדלים וצומחים במהירות, וחלקם הגדול אף מרחיב את גבולות ישראל ופועל ברחבי העולם..כך שפעם מה שהיה בלתי אפשרי, כיום אפשרי מתמיד. זה מצריך מרואה חשבון המון יצירתיות, חשיבה מעמיקה ונרחבת ופתרונות אפקטיביים כוללניים, לעמוד לצד הלקוח ולהביא אותו למצב הפיננסי הטוב ביותר, גם מעבר לים".

מה היתרונות מהם נהנים לקוחות המשרד שלך?

"המשרד שלנו הוא משרד בוטיק, מקצועי ומתקדם, המרכז את כלל שירותי החשבון במקום אחד. אנו מהווים "One-Stop-Shop" לראיית חשבון והנהלת חשבונות לחברות גדולות וכן לעסקים קטנים ובינוניים. אנחנו במשרד מודעים לכך שקיים מגזר שלם של עסקים קטנים ובינוניים (SME) המבקשים לקבל שירותי ראיית חשבון ושירותים נלווים ברמה מקצועית גבוהה, ופועלים למענם בהתאם. אצלנו, לא משנה גודל החברה של הלקוח והמחזור השנתי שלו, אצלנו כולם מקבלים יחס שווה. אנו מאמינים כי את כל ניהול העניינים הפיננסיים, ביניהם: דוחות כספיים וייצוג מול רשויות המס בהם מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, ראוי להעביר למשרד רואי חשבון מקצועי, מנוסה ובעל תודעת שירות גבוהה."

אילו שירותים מספק משרדכם?

"בין השירותים המתקדמים של המשרד: ביקורת דו"חות כספיים לחברות ותאגידים, ביקורת פנימית וניהול סיכונים, הנהלת חשבונות ושכר, דו"חות שנתיים לעצמאיים, הצהרות הון, החזרי מס לשכירים, תכנוני מס וחו"ד משפטיות, הערכות שווי, ייעוץ כלכלי ועסקי, חשבות וניהול כספים במיקור חוץ, ועוד".

יאיר סאסי, רואה חשבון במרכז

כנרת 5, מגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

טלפון: 073-7600380

מעבר לאתר


רואה חשבון – ניצן לזרוב

רואה חשבון מקצועי המומחה בשדה הפיננסי, יכול לעשות את ההבדל בין עסק בינוני המדשדש במקום ונתקע בקירות זכוכית לבין עסק עם תנופה כלכלית המנוהל ביעילות ואפקטיביות.
רו"ח ניצן לזרוב הוא בעל ניסיון עשיר של כשלוש עשרה שנים בתחום העולם הפיננסי.
לקוחותיו מגיעים ממנעד עסקי רחב – מפסיכולוגים ועורכי דין עצמאיים ועד חברות גדולות בתחום המזון והבנייה.

במשרדו של ניצן לזרוב ניתן לקבל את כל השירותים, שעסק זקוק לו תחת קורת גג אחת: מחשבונאות וייעוץ מס פר אקסלנס, דו"חות עצמאיים, דו"חות מורכבים של חברות ועד ניהול תיקי השקעות וייעוץ אסטרטגי להשקעות עבור חברות גדולות. האווירה במשרד היא משפחתית ואישית, והטיפול בלקוחות הוא מקיף וכולל. ניצן לזרוב רואה את תפקידו כשותף, יועץ ומלווה את עסקי לקוחותיו על שלל ההיבטים הנדרשים, על מנת להפוך את העסק להצלחה כלכלית.

רו"ח ניצן לזרוב במשרדו

רו"ח ניצן לזרוב במשרדו

לשלם מסים פחות כחוק

כשבעל מקצוע מחובר לעבודתו ואוהב אותה, הוא מסור ומחויב אליה ברמה גבוהה. החיבור של ניצן לזרוב למקצוע שלו הוא עמוק ומשמעותי. ניצן לזרוב הוא בעל יכולת ירידה לפרטי פרטים והבנה מדויקת של צרכי הלקוח והעסק שלו, שהלקוח עצמו לא תמיד מודע להם. המוטו שעומד מאחורי תפיסת עולמו של ניצן לזרוב היא להפוך את העסק ליעיל, כך שבעל העסק ישלם כמה שפחות מסים באופן חוקי, כמובן. לשיטתו, בכל דו"ח ניתן לרדת לשורש העניין ולמצוא ניואנסים, שיקטינו את חבויות המס באופן חוקי. מאחורי המוטו הזה עומדים לא מעט אתגרים והרבה הצלחות. אחד מלקוחותיו, רופא ידוע מירושלים, היה בעל חברה משפחתית אשר שילם במשך שנים רבות מסים רבים שלא לצורך. בעקבות המלצות, הגיע למשרדו של ניצן לזרוב. לאחר שירד לשורש העניין, ייעץ לו ניצן לערוך שינוי מבני בחברה, ולרופא נחסכו מסים בגובה של עשרות אלפי שקלים.

ההתייעלות העסקית של לקוחותיו היא פועל יוצא של איכות הקשר של ניצן לזרוב עם לקוחותיו. ניצן מאמין שהיכרות עמוקה שלו עם הנתונים ורזי העסקים של לקוחותיו, תורמת לשיפור ומיצוב גבוה יותר של עסקיהם. ההבנה של תפיסת הלקוח והפעילות העסקית השוטפת, מסייעת להתייעלות פנימית של העסק, ומאפשרת להעמיד לרשותו בזמן אמת כלים שיעזרו להגדלת הרווחים, וצמצום ההוצאות.

כתובת המשרד: רח' בן ציון גליס 18/106 אזה"ת סגולה, פ"ת

טלפון: 052-6693496

כתובת אימייל: [email protected]

מעבר לאתר

רו"ח ניצן לזרוב

רו"ח ניצן לזרוב


גולן פז, רואה חשבון A.P.C

בין אם אתם עצמאים בעלי עסק קטן או שאתם מנהלים חברה בינונית או גדולה או שכירים המעוניינים לבדוק זכאות להחזרי מס, חשוב עד למאוד להסתייע בשירותיו של משרד רואי חשבון ותיק, אמין, מקצועי, אדיב ושירותי. משרד רואי חשבון מקצועי יהיה זה שיכין עבורכם דוחות פיננסיים, יבצע בדיקות החזרי מס ויהיה זה אשר ייצג אתכם אל מול רשויות המס- מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

את משרדו הקים גולן פז, רואה חשבון A.P.C בשנת 1998. רו"ח גולן פז הינו חבר לשכת רואי חשבון בישראל והוא בעל ניסיון רב בתחום ראיית החשבון. לשרות לקוחות המשרד עומדים מחלקת ביקורת, מחלקת הנהלת חשבונות ושכר וכן, שירותי חשבות וביקורת פנים. "צוות המשרד כולל בנוסף אליי כרואה חשבון מנוסה גם יועצת מס וותיקה, מנהלת חשבונות ומתמחה בראיית חשבון. "הצוות המקצועי מאפשר לנו להעניק ללקוחות המשרד חבילה כוללת של מעטפת שירותים פיננסיים במקום אחד" אומר רו"ח גולן פז.

שכירים ימצאו אצל רו"ח גולן פז מחלקה מיוחדת העוסקת בכל הקשור בהחזרי מס לשכירים. לחברות, שותפויות ויחידים מציעים שירותים פיננסיים בהם: עריכת ביקורת והכנת דוחות כספיים, ייעוץ במיסוי כולל ייצוג מלא בפני כל שלטונות המס, מתן חוות דעת וביצוע בדיקות מקצועיות בתחום ראיית החשבון. עריכת ביקורת והכנת דוחות כספיים לעמותות. מתן שירותי חשבות וליווי לחברות בעלות היקף פעילות רחב. כמו כן, שירותי הנהלת חשבונות שוטפים כולל מתן דוחות תקופתיים לצורך מעקב שוטף בניהול העסק.

לעיתים רבים מאיתנו חוששים לעשות את הצעד אל החלום על עסק פרטי. משרדו של רו"ח גולן פז מעניק שירותי ייעוץ מקצועיים בכל הקשור בפתיחת עסק חדש וכן הדרכה לעוסקים קטנים כיצד לבצע הנהלת חשבונות באופן עצמאי תוך מתן גיבוי לעסק ע"י המשרד. "לרשות לקוחות המשרד אנו מעמידים צוות מקצועי שזמין בכל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו. כל זאת תוך הענקת תשומת לב אישית ללקוח, שירות מקצועי ומהימן ותמחור המותאם לאופיו וגודלו של הלקוח" מסכם רו"ח גולן פז.

גולן פז, משרד רואה חשבון
המסגר 56, תל אביב
טלפון: 03-5618310
נייד: 0522-597900
קישור לאתר

רו"ח גולן פז

רו"ח גולן פז


ראובן מור, משרד רואי חשבון במרכז

וותק, ניסיון, ידע וליווי פיננסי הם אלה שיבטיחו את הצלחת העסק שלך. משרד רואי החשבון ראובן מור הפך במרוצת השנים לאחד ממשרדי רואי החשבון הוותיקים והמובילים. המשרד שהוקם על ידי רו"ח ראובן מור לפני יותר מ 40 שנה כולל רשימת לקוחות מרוצים המעידים כי היו אלה הידע הנרחב, ההבנה בתחומי הפיננסים והכלכלה, הניסיון רב השנים והזמינות הגבוהה לכל שאלה שגרמה להם לבחור נכון- במשרד רואי החשבון של ראובן מור.

"ישנם לא מעט משרדי רואי חשבון. הבחירה במשרד רואי חשבון חשובה עד למאוד לכל מי שההתקדמות וההצלחה חשובים לו. בבואנו לבחור במשרד רואי חשבון עלינו לקחת בחשבון כמה פרמטרים שישפיעו רבות על ההצלחה העסקית. יש לשים דגש רב לניסיון אותו צבר הצוות המקצועי במשרד במרוצת השנים. הבקיאות וההבנה בתחום הפיננסים והכלכלה, בחוקים הרבים ובתקנות השונות כל אלה יחסכו ללקוחות זמן יקר, כסף רב, כאבי ראש ואנרגיות מיותרות- אותן יוכלו להשקיע בניהול העסק" אומר רו"ח ראובן מור.

רו"ח ראובן מור בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR) וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל. במהלך עבודתו רבת השנים צבר רו"ח ראובן מור ניסיון רב, ידע עשיר בתחומים הפיננסים השונים ולקוחות מרוצים רבים.

משרד רואי החשבון ראובן מור ממוקם בהרצליה וצוות המשרד בראשותו של רו"ח ראובן מור ובניהולו של רו"ח קובי גבאי יעניקו שירותי הנהלת חשבונות לעסקים, הכנת משכורות, חשבונאות פיננסית, חשבונאות ניהולית, הנהלת חשבונות כפולה וחד צידית. המשרד הוותיק כולל צוות מיומן, מקצועי ומנוסה של כ 15 עובדים. לרשות לקוחות המשרד עומדים מנהלי חשבונות, רואי חשבון ומנהלי תיקים המתמחים בייצוג לקוחות אל מול המערכת הבנקאית ומשרדי הממשלה השונים.

רבים חולמים להפוך משכירים לעצמאיים ומעוניינים לפתוח עסק. אחרי שחרור הפחדים, החששות והמחסומים יהיה מי שייצא לדרך הלא קלה. יזמים רבים מגלים בתחילת הדרך כי עליהם להתמודד עם גורמים וקשיים שהיו זרים להם כשהיו שכירים. "בתהליך של הפיכת עסק להצלחה חשוב לזכור שישנם קשיים ותהליך למידה אין סופי המצריכים הדרכה וליווי" אומר רו"ח ראובן מור.

"כדי להביא להצלחה עסקית יש לזכור את המרכיב החשוב להצלחתו של עסק. לא מדובר במרכיב סודי אלא בתכנון ניהול פיננסי נכון, חסכון במס מדויק ומקצועי. צוות המשרד בראשותי יהיה זה שילווה עסקים בכל שלב- החל מפתיחת עסק בתחילתו ובמהלך צמיחתו של העסק, כל זאת תוך התייחסות אישית ללקוחות כשותפים לדרך. צוות המשרד שצבר ניסיון, ידע ומוניטין רבים יעניקו ללקוחות עצמאיים שהנם עוסק פטור, עוסק מורשה או מעוניינים בפתיחת חברה את כל הכלים המקצועיים לכך. הליווי המקצועי והיחס החם יעשו לאורך כל התהליך ובשותפות מלאה עם הלקוח".

אנשי המקצוע במשרד רואי החשבון ראובן מור מעניקים שירות מקצועי וליווי אישי לעצמאים ושכירים כאחד. כל זאת במקצועיות, אדיבות ובמסירות אין קץ "מאות לקוחות מרוצים ממשיכים לבחור בצוות המקצועי במשרדנו במשך שנים ולא במקרה- במשרד רואי חשבון ראובן מור זוכים הלקוחות לאוזן קשבת, זמינות גבוהה ויחס אישי יוצא מגדר הרגיל".

ראובן מור, משרד רואי חשבון במרכז

סוקולוב 78, הרצליה

טלפון: 09-9583741

טלפון: 052-5554886

מעבר לאתר


רואה חשבון עמית מהלל- רואה חשבון עם ערך מוסף

אם אתם עצמאיים, עוסקים מורשים, פטורים או חברה בע"מ, אתם בטח יודעים שבחירת רואה חשבון מתאים הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסק שלכם. רואה החשבון טוב אמור לעשות לכם סדר בעבודה מול רשויות המס, אבל רואה חשבון מצוין יעשה הרבה יותר מזה. רואה חשבון עמית מהלל הוא בדיוק רואה חשבון מהסוג הזה, שמעניק ללקוחותיו את כל השירותים הבסיסיים ועוד הרבה יותר מכך.

עמית מהלל, רואה חשבון מוסמך, בוגר החוג לכלכלה באוניברסיטת בר אילן והנדסאי תעשייה וניהול, בעל 8 שנות ניסיון כרואה חשבון, ייסד את המשרד שלו בתל אביב במטרה להעניק לבעלי עסקים את השירותים להם הם באמת זקוקים. עמית מקפיד על יחס אישי לכל בעל עסק, הוא לומד את הסביבה העסקית בה פועל הלקוח שלו, ומבין מה הוא באמת צריך.

רואה חשבון פלוס

בנוסף להגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות,  עמית מייעץ ללקוחותיו מה היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם נטל המיסים. לקוחותיו יכולים להיות בטוחים בליווי והייצוג שלו מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס, כיוון שהוא יודע בדיוק איך לייצג אותם מול רשות המיסים, ומכיר את כל הדרכים שיכולות  לחסוך לכם כסף רב.

לצד הטיפול בנושא המיסים, עמית מעמיד לרשות לקוחותיו את הניסיון הרב שלו בהתנהלות עסקית נכונה, ומעניק להם ייעוץ עסקי. הייעוץ כולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב, תמחור נכון, כיצד להתנהל נכון מול הבנקים ואיך להגיש בקשה להלוואה כך שיעלו הסיכויים לקבלה, אילו הקלות מיסוי קיימות בתחום בו הם פועלים ועוד ועוד.

הדגש מבחינת עמית הוא היחס האישי, החשוב כל כך בעולמות העסקיים השונים של העסקים הקטנים והבינוניים. הוא מלווה את לקוחותיו בכל צעד בדרך, אם זה ליווי בתהליך פתיחת עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ.

בנוסף מבצע עמית בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה והחזרי מס שבח ללא עלות, תוך דגש על מיצוי מקסימלי של ההחזר לכל לקוח, הנהלת חשבונות כולל חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות. המשרד מטפל גם במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.

הבחירה ברואה החשבון עמית מהלל תעניק לכם שקט וביטחון, כיוון שהוא מבין את האתגרים איתם מתמודדים עסקים בישראל, ויודע איך לרתום את הניסיון הרב שצבר למען לקוחותיו.

רואה חשבון עמית מהלל

052-6522734

מעבר לאתר

רואה חשבון עמית מהלל- רואה חשבון עם ערך מוסף. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

רואה חשבון עמית מהלל- רואה חשבון עם ערך מוסף. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock


Maximus4u: משה שפילר רואה חשבון במרכז

בבואנו להכריע באשר למשרד רואי החשבון אותו נבחר לעבודה בית העסק ישנם לא מעט שיקולים שאנו אמורים לקחת בחשבון. ידע מקצועי נרחב, ניסיון רב שנים ושירות אדיב. לצד כל אלה חשוב לוודא שהמשרד איתו תבחרו לעבוד ילווה אתכם בתהליכים עסקיים לאורך כל הדרך ויספק מענה למגוון רחב של סוגיות בתחום הפיננסי תחת קורת גג אחת.

"כדי להביא להצלחה ושגשוג של בית העסק חשוב שבעלי העסקים- גדולים, קטנים ובינוניים יתרכזו בפיתוח העסק. את הסוגיות הפיננסיות והכספיות חשוב להשאיר לאנשי מקצוע שזהו תחום עיסוקם" אומר רו"ח משה שפילר מ- Maximus4u "כדי להבטיח מקסימום הצלחה חשוב לעשות את המקסימום בבחירת משרד רואי חשבון במרכז המתאים לבית העסק".

ב- Maximus4u מציע רו"ח משה שפילר מעטפת שירותים ייחודית, כוללת ומקיפה. בין השירותים המקצועיים הניתנים במשרד: שירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ מס ושירותי ראיית חשבון לעסקים בינוניים וקטנים. כמו כן מציעים אנשי הצוות המקצועי ב- Maximus4u מגוון שירותים מקצועיים רבים המסייעים לפיתוח העסקי ופיתוחו העסקי. "הצוות המקצועי במשרד מעניק שירות ייחודי- שירות חסכון לעסקים "במסגרת שירות חסכון לעסקים אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מומחים לביצוע ניתוח עליות בית העסק הפועלים להפחתתן. במשרדנו עומדים לרשות לקוחותינו ידע, ניסיון וקשרים העסקיים מול ספקי השירות והסחר".

לדברי רו"ח שפילר ב- Maximus4u מעניקים שירות לשכירים, בעלי עסקים- עוסק פטור ועוסק מורשה. "אנשי צוות המשרד פועלים במקצועיות בכדי לבצע הפחתה משמעותית בהוצאות השוטפות של בית העסק דוגמת הלוואות, מס שבח ותשלומים נוספים ובכך מביאים לחסכון בהוצאות העסק" אומר רו"ח משה שפילר.

מיחזור משכנתאות הינו שירות נוסף, חשוב והכרחי המוצע ב- Maximus4u. לא פעם בעלי עסקים רבים ממהרים לקחת משכנתא מהבנק וזאת מבלי להתייעץ עם מומחים. לדברי רו"ח שפילר אנשי המקצוע במשרדו יבדקו את המשכנתא, ינהלו עבור הלקוחות את המשא ומתן מול הבנקים וידאג להפחתה של תשלום המשכנתא החודשי "הלקוחות שלנו זוכים להנות מחסכון ממוצע של כ- 100,000 שקלים. העמלה שלנו נגזרת מהחיסכון. במידה ולא חסכת לא שילמת" מסביר רו"ח שפילר.

את Maximus4u הקים רו"ח שפילר בשנת 2007 ומאז צברה מוניטין רב. רו"ח משה שפילר, בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR). רו"ח שפילר שימש בין היתר כמנהל כספים בחברות מובילות במשק. Maximus4u משרד רואה חשבון במרכז דוגלים בריכוז כל השירותים לעסק במשרד אחד ע"י צוות רב תחומי הפועל במשרד ועומד לרשות הלקוחות ובהם: רואי חשבון, יועצי מס, מנהלי חשבונות ויועצים עסקיים. "יש לנו מטרה והיא הענקת מכלול שירותים רחב ומקצועי תחת קורת גג אחת. צוות המשרד מעניקים שירות אדיב, מקצועי, קשוב וסבלני- הכל בהתאם לרחשי הלקוח ודרישות השוק "אנו מקפידים להתעדכן ולהוסיף שירותים חדשים, תוך שמירה על העקרונות המנחים אותנו, שירות מקצועי, אמון ויעילות" אומר רו"ח שפילר.

מה היתרונות בריכוז כל השירותים במשרד רואה חשבון אחד?

"העובדה שבמשרד אחד מוצעים כל השירותים המקצועיים להם זקוק העסק, מאפשרת להשיג הבנה מלאה של עסקי הלקוח ומסייעת ללקוח לנווט בהצלחה בעולם העסקי. אנחנו ב- Maximus4u מבינים ומודעים לכך שקיימים בתי עסק קטנים ובינוניים המעוניינים לקבל שירותי ראיית חשבון ושירותים נלווים ברמה מקצועית גבוהה וזאת בסביבת עבודה בה מכירים טוב את הלקוח, צרכיו ואופיו. כל זאת תוך מתן ייחס אישי המוענק ללקוחות המשרד בזמינות גבוהה ומענה מיידים בכל פלטפורמה העומדת לרשותנו- טלפון, וואצאפ ודואר אלקטרוני הזוכים כולם למענה מקצועי ומהיר"

אין כל ספק שהמקצועיות הבלתי מתפשרת, הניסיון רב השנים, הידע הנרחב, השירות והיחס האישי יהיו אלה שיביאו את בית העסק למקסימום הצלחה. כשחושבים על הצלחה עסקית- חושבים על  Maximus4u

Maximus4u, משה שפילר רואה חשבון במרכז

רחוב עוזיאל 67 רמת גן

טלפון: 077-4460365

פקס: 077-4460364

מייל: [email protected]

מעבר לאתר

רו"ח משה שפילר

רו"ח משה שפילר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר