פורץ ומנעולן בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
פורץ ומנעולן בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

מנעולן מומלץ בפתח תקוה: למי להתקשר כשנתקעתם מחוץ לדירה?

מכירים את הרגע הזה שאתם מבינים שאיבדתם את המפתחות לבית או לרכב ואתם תקועים? בדיוק בשביל הרגעים האלה קיימים מנעולנים מוסמכים שמגיעים כמו סופרמן להצלתכם. יצאנו להכיר מנעולנים ופורצים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 17.3.19 22:49

דרור בכר – מנעולן מוסמך

אין הרבה דברים מייאשים יותר מלהבין שאתם תקועים. בין אם זה כי שכחתם את מפתחות הרכב בפנים והוא ננעל ובין אם אתם פשוט לא מוצאים את המפתחות לדלת הכניסה של הבית. והרגע המייאש מכל, נעוץ בניסיון למצוא מנעולן אמין, כזה שאפשר לסמוך עליו, שלא יאחר, שיעשה עבודה אמינה ובמחיר הוגן. אם התיאור הזה נשמע לכם מוכר, עשו "גזור ושמור" על הכתבה הבאה והכירו את דרור בכר המנעולן.

עבור מנעולן – קודם כל אמינות ושירות

דרור בכר יודע שאמינות ושירות הם שני הדברים החשובים ביותר שכדאי לחפש במנעולן. בין אם מדובר בהחלפת דלת או בפריצה לרכב תקוע בלילה, חשוב שתדעו כי מי שנותן לכם את השירות הוא אדם אחראי ואמין. "יש הרבה מנעולנים היום שלומדים קורס דרך האינטרנט והופכים להיות מנעולנים" מספר דרור. "היתרון שלי הוא התעודה. אני למדתי פיזית במכללה, אני מגיע עם תעודת הסמכה. זה ראש שקט."

אילו שירותים מפורטים אתה מציע?

"אני מתעסק עם פריצת רכבים, פריצת דלתות, פריצת כספות ודלתות כבדות, החלפות צילינדר, החלפת מנגנונים לדלתות. אני גם מתמחה במנעול טביעת האצבע של חברת Elock, ואני מתקין מורשה של החברה. מדובר במנעול ביומטרי חכם שמזהה טביעת אצבע ועובד גם על קוד. זה פתרון חכם למי שמאבד או שוכח את המפתחות, או גם לתת לעוזרת בית למשל, כי המנעול נותן דיווח מתי היא הגיעה ומתי היא עזבה".

הבחירה של המקצוענים

דרור מקבל לקוחות רבים דרך חברת "המקצוענים", חברה המאגדת אנשי מקצוע נבחרים בתחומים שונים. "נבחרתי על ידי המקצוענים משום שאני מאושר על ידי משטרת ישראל, אין לי תיקים פליליים ויש לי תעודת יושר. זה משהו שחשוב ללקוחות" אומר דרור. "אני גם אדם מבוגר, סבא לשמונה נכדים. עבור הלקוחות חשוב להם לדעת שהם מפקידים את הבית או הרכב שלהם בידי אדם אמין". באתר המקצוענים תוכלו לראות מגוון של חוות דעת חיוביות על דרור מלקוחות שמספרים שהוא מלא סבלנות, הגיע בזמן ולא עזב עד שנפתרה הבעיה.

בימים בהם לא פשוט לדעת על מי אפשר לסמוך, זה בהחלט מרגיע לגלות שברגעי מצוקה, ישנם אנשים מקצועיים, אמינים וישרים כמו דרור בכר שישמחו לעמוד לשירות הלקוחות בכל שעה ועם כל בעיה בתחום.

זקוקים לעזרת מנעולן?
דרור: 050-4433111

דרור בכר- מנעולן מוסמך

דרור בכר- מנעולן מוסמך


דודו גולדנברג – מנעולן מוסמך בפ"ת

נתקעם מחוץ לבית ואתם מתלבטים אם להתקשר למנעולן הראשון שהשאיר לכם מגנט על הדלת? תחשבו שוב. בחירת מנעולן הינה בחירה שאין להקל בה ראש. השוק מוצף במנעולנים חובבניים, חלקם עלולים לספק לכם שירות רע במקרה הטוב, ואחרים עלולים לגרום לכם לנזק לדלת, או חלילה להתגלות כפורצים במסווה, שינצלו את ההזדמנות כדי לבחון את אפשרות הפריצה לדירתכם בעתיד.

מה כדאי לעשות וכיצד לבחור מנעולן שיבטיח לנו שירות מקצועי ואמין?

"לפני הזמנת השירות, כבר בשיחת הטלפון הראשונה, ודאו שהמנעולן הינו בעל הכשרה בתחום וכי למד באופן מקצועי במסלול מנעולנות", אומר דודו גולדנברג, מנעולן מוסמך ובעל הכשרה במסלול מנעולנות במכללת אין ליין. דודו ממליץ לבדוק במידת האפשר את אופי ומקצועיות השירות ולבקש מהמנעולן ממליצים, וכן מציין כי ניתן לבקש מנותן השירות אישור משטרה, המעיד על כך שהמנעולן אינו בעל עבר פלילי.

פריצה ללא נזק לדלת

המפתח נשבר בתוך המנעול? אחד הילדים נעל את עצמו בבית? לדודו הידע הנדרש לבצע פריצה מאולצת לדלת נעולה, מבלי לגרום לנזק לדלת עצמה. במקרים מעטים, בהם לא ניתן להכנס לדירה אלא באמצעות פריצת הצילינדר והחלפתו, תדרש פריצה 'רועשת'.בכל מקרה חירום בו נדרשת פריצה לדלת, דודו מתחייב להגיע לבית הלקוח בתוך זמן קצר, בטווח זמן של עד חצי שעה.

דודו זמין מסביב לשעון במשך כל ימות השבוע (מלבד שבת), ומעניק שירותי מנעולנות בכל רחבי פתח – תקווה קריית אונו וגבעת שמואל, הוד השרון, ראש העין ומושבים בסביבה.

התאמת הצילינדר לצרכי הדיירים

מתכננים להחליף את הצילינדר בדלת? הגדירו ראשית מהי המטרה שלשמה ברצונכם להחליף את הצילינדר. "החלפת צילינדר הינו השלב הסופי במפגש עם הלקוח", מדגיש דודו. לדבריו, מנעולן מקצועי ובעל הבנה בתחום, פועל להבנת צרכי הדיירים, מברר עמם מה רמת המיגון בה הם מעוניינים, ומתאים את הצילינדר שיספק להם את ההגנה והבטחון המדויקים עבורם.

בקשר לבחירת הצילינדר, אומר דודו "ככל שהרכוש בנכס יקר יותר, כך אמליץ על רמת מיגון גבוהה יותר וצילינדר מתקדם יותר". דודו מוסיף: "אני ממליץ לכל אדם לא לזלזל ברמת המיגון שיכול לספק הצילינדר בדלת הכניסה, מדובר בהשקעה חד פעמית שתאפשר הגנה טובה יותר על הנכס שלכם".

"כשמדובר בבית עם ילדים קטנים או בבית בו גם קשישים, אני ממליץ על מנעול פרפר (כפתור), שמאפשר לצאת מן הבית במהירות בעת הצורך ומעניק לדיירים רמה גבוהה של בטיחות ושקט נפשי", הוא מסביר.

לדודו ניסיון בעבודה עם כל סוגי הצילינדרים – מולטי לוק ורב בריח, המספקים הגנה טובה ומעלה וכן צילינדרים פשוטים יותר. כל הצילינדרים שברשותו מתאימים לדלתות רב בריח ושריונית חוסם. הרכבת הצילינדר מתבצעת במקום.

נתקעתם מחוץ לרכב?

דודו מסייע לנהגים שננעלו מחוץ לרכבם או שאבדו להם המפתחות. "פריצה לרכב אפשרית רק לאחר הוכחת בעלות הנהג על הרכב, המתבצעת בעזרת המשטרה, וחשוב לי ביותר לפעול אך ורק לפי ההנחיות הקיימות", הוא מדגיש.

פתרונות מיגון מתקדמים

אם צילינדר מתוחכם לדלת הכניסה אינו מספק אתכם, הנה כמה אפשרויות נוספות שעומדות בפניכם: ELOCK – פתרון נעילה ביומטרית, המתחבר למנגנון הנעילה בדלת ומבצע נעילה ופתיחה של הדלת רק לאחר זיהוי טביעת האצבע. הטכנולוגיה מאפשרת להגדיר בה עד 150 טביעות אצבע שונות בכל זמן נתון. כמו כן, ניתן לקבוע שנעילת הדלת תופעל באמצעות הקשת קוד או באמצעות מפתח משונן.

פתרון מיגון מתקדם נוסף הינו מנעול כספת – מנעול שהינו בגדר תוספת למנעול הקיים, בעל מנגנון המוטמע בדלת.

דודו גולדנברג, צילום: אוסנת גולדנברג

דודו גולדנברג, צילום: אוסנת גולדנברג

צרו קשר-

דודו גולדנברג

טלפון: 052-2342558

מייל: [email protected]


"פאר המנעולים"

לגזור ולשמור: מה עושים כשמערכת הנעילה ברכב לא עובדת?

בשנים האחרונות הטכנולוגיה בתחום מערכות נעילת הרכב עברו מהפכה גדולה, והיום כבר נראה לנו מובן מאליו שאפשר לפתוח רכב נעול ממרחק על ידי שלט רחוק בלחיצת כפתור. אבל מה קורה כשמשהו משתבש, ואתם מוצאים את עצמכם נעולים מחוץ לרכב בזמן הכי פחות מתאים?

רגע לפני שאתם מתקשרים למנעולן כדי שיפרוץ את הרכב, ל"פאר מהנעולים", חנות, מעבדה ויבואני מנעולנים המתמחה ברכבים המובילה באזור המרכז, יש כמה טיפים בשבילכם. לגזור ולשמור.

שכחת לנעול את הרכב?

אל דאגה, ברוב המקרים ברכב מותקנת מערכת לזיהויי מפתחות אלקטרונים – אימובילייזר (משבת מנוע ) . המערכת הזו כוללת שבב אלקטרוני שמותקן במפתח, בגודל כדור אקמול,  שעשויי מפחם או זכוכית. השבב משדר קוד ייחודי   דרך אנטנה המותקנת  על הסוויץ' אל מחשב  מנוע של הרכב.  בלעדי הקוד  הייחודי הזה הרכב לא יתניע . אבל גם עם הטכנולוגיה  המתקדמת הזאת עדיין מידי פעם תהיינה  תקלות  .

המפתח מסובב את מתג ההתנעה, יש קול של סטרטר אך הרכב  לא מתניע ?

אם יש מפתח ספייר, נסו להתניע אתו, והגיעו למנעולנים שיאבחנו את הבעיה במפתח. בפאר המנעולים ממליצים לא לדחות את התיקון, כדי שבפעם הבאה לא תתקעו בלי מפתח בכלל.

אם מפתח הספייר גם לא מתניע, ודאו שאתם מקישים קוד נכון אם יש קודן. המתינו מספר דקות ונסו להקיש את הקוד שוב.

אם עדיין הרכב לא מתניע, בדקו האם בלוח השעונים מופיעה תמונה של מפתח  בזמן שפותחים סוויץ'. ברכבים מסוימים זה מעיד על כך שהמפתח זוהה על ידי הרכב, ברכבים אחרים זה מראה שהרכב לא זיהה את המפתח, לכן בשלב זה צרו קשר עם מנעולן רכב.

השלט לא פותח את הרכב ?

אם בלחיצה על השלט הנורה על השלט לא מרצדת, כדאי להחליף סוללה.

אם החלפתם סוללה ועדיין השלט לא פותח, ייתכן  והשלט יצא מסנכרון  או ניזוק. בפאר המנעולים ממליצים להגיע אליהם, והם יוכלו לבדוק מה הבעיה, להכניס במקרה הצורך את השלט לתיקון במעבדה, או  לסנכרן  אותו עם מכשור מיוחד שברשותם כדי שיפתח את הרכב .

הכיסוי על השלט או המפתח הקופץ נקרעו?

בפאר המנעולים יש מלאי עצום של את סוגי הרכיבים של המפתחות והשלטים, אז אל תרוצו לרכוש מפתח חדש ולהוציא כסף רב לפני שתגיעו אליהם.

פאר המנעולים קיימים כבר 28 שנים, עובדים עם חברות הליסינג והיבואנים, ולומדים את מערכות הנעילה של  כל רכב שמגיע לארץ, כדי לתת לכם שירות מקצועי ולפתור כל בעיה במערכת הנעילה של רכבכם.

למציגים כתבה זו 10% הנחה

 

פאר המנעולים

רחוב אריה שנקר 2 , אזור התעשייה קריית אריה בפתח תקוה

טלפונים: 0722404000 | 039219988

ניידים : 0537720777 | 0537757177

אימייל : [email protected]

מעבר לאתר 

פאר המנעולים


"אלוני מנעולים"

עם כמה שהיינו רוצים לחשוב שאנחנו יכולים לשלוט בהכל בחיים, ישנם לא מעט מצבים בחיינו שאליהם אנחנו לא יכולים להיערך מראש. עם חלקם אנחנו יכולים להתמודד בעצמנו ועבור השאר, אנחנו מוצאים פתרונות יצירתיים אחרים להתמודדות.

כדי שתמיד תוכלו להיות מוכנים וערוכים לכל מצב וסיטואציה ייתכן ותירצו לבטח את עצמכם מראש. החנות "אלוני מנעולים" שבפתח תקוה נותנת תקוה לכל אותם השכחנים והמעופפים שממש במקרה איבדו או שכחו את המפתחות ומצאו את עצמם כעת תקועים מחוץ לדלת, כשידיהם קשורות מאחורי הגב.

החנות הוותיקה היא אחד המקומות המוכרים באזור, והיא עומדת לרשות תושבי פתח תקוה עוד משנת 1985. המוסד המוכר והאהוב הוקם על ידי שולה ובעלה רמי כשהיו בני 21. רמי שהתחיל לעבוד במקצוע גילה את האהבה שלו לתחום, ויחד עם האהבה שלו לשולה, השניים החליטו יחד לפתוח את החנות. לפני כשנה וחצי הלך רמי לעולמו, אך המורשת שלו ניצבת איתנה, וכעת החנות מנוהלת בהצלחה בניהולם של שולה ובנם דורון.

מנעולנים בפתח תקוה: הכירו את אלוני מנעולים

מנעולנים בפתח תקוה: הכירו את אלוני מנעולים

מה תוכלו למצוא בחנות?

מבחינת המוצרים שהחנות מחזיקה באמת שאפשר למצוא בה כמעט כל דבר שתוכלו לחשוב עליו שקשור למנעולים. המקום מחזיק צילינדרים (מכל הסוגים ובכל האיכויות: multi lock, interactive, MT5, juwel) כספות חזקות ומאובטחות, מצברים לרכב ועוד.

במקום ישנה מכונת חריטה ושכפול לכל סוגי המפתחות, ואפילו מכונה לשכפול צ'יפים חשמליים המיועדים לרכב חדיש. כך שבפעם הבאה שאתם בצרה, במקום שתתקעו מחוץ לאוטו או לבית מבלי יכולת להכנס, תוכלו פשוט לשלוף את המפתח ספייר שלכם בראש שקט ורגוע. כמו כן, מעבר לשכפול ניתן גם לעשות שחזור, למקרה שאיבדתם את הצרור יחד עם המפתחות לבית.

אם לא הייתם מספיק אחראיים ושכחתם לשכפל את המפתחות, זה לא סוף העולם. תוכלו במקום זאת פשוט להתקשר לחנות ולבקש שישלחו אליכם פורץ מנעולים שיחלץ אתכם מהצרה בה נתקעתם.

אלוני מנעולים וחילוצים, פתח תקוה

אלוני מנעולים וחילוצים, פתח תקוה

פורץ המנעולים מגיע ישירות למקום ויפתח לכם את הדלת בקלות ובזריזות,. במקרה שדלת הבית נטרקה מאחוריכם ואין לכם איך להכנס, פריצה פשוטה תספיק. במקרה שנעלתם כבר את הדלת ואז איבדתם את המפתח, ייתכן ויהיה צורך לעשות קידוח במנעול ולהחליף צילינדר, אך גם לזה הפורץ ידאג ותוכלו לבקש ממנו שיתקין לכם צילינדר חדש לגמרי.

כמובן שנוסף על דלתות ניתן לפרוץ בעיקרון כל דבר שאיבדתם גישה אליו, כמו כספות, דלתות לבית, לרכב, שערים ועוד.

אז אם החלטתם לשכפל מפתח או שפשוט נתקעתם מחוץ לבית ואתם צריכים גיבור על שיחלץ לעזרתכם, אצל "אלוני מנעולים" תוכלו למצוא את כל הפתרונות שאתם צריכים לצד שירות אדיב וחיוך גדול.

אלוני מנעולים

אלוני מנעולים

כתובת: ההסתדרות 15, פתח תקוה

טלפונים: 050-5951231
054-7138444

שעות פעילות:

א-ה: 18:00-10:00

מנעולי YALE באלוני מנעולים

מנעולי YALE באלוני מנעולים


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר