ברייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק – הכל תחת קורת גג אחת!
ברייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק – הכל תחת קורת גג אחת

ברייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק – הכל תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 18.3.19 21:48

מגוון דגמי טויוטה חדשים, טרייד אין, ליסינג, כל מכלול השירותים לרכב, סוכנות ביטוח, מכון רישוי (טסטים), מועדון לקוחות מיוחד, שירות אישי לאורך כל התהליך – כל אלה ועוד קיימים עבור עשרות אלפי לקוחות במקום אחד שמספק המון- רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק.

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה ומרכז שירות טויוטה, מנוהלים ע"י משפחת רייכמן זה 3 דורות. את המותג "טויוטה" מלווה משפחת רייכמן למן היום הראשון שמכוניות טויוטה יובאו ארצה ב-1991 מתוך אמונה מלאה באיכות ובבטיחות שהמוצר טויוטה מעניק ללקוח. מעל 80 שנות ניסיון, ידע ומקצועיות הובילו את רייכמן להיות כיום אחת מסוכנויות ומוסכי הרכב המובילים בארץ.

מגוון דגמי טויוטה חדשים

מגוון דגמי טויוטה חדשים

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק

במבנה גדול ומרהיב, המשתרע על 4 קומות, פועלות המחלקות השונות ואולם התצוגה המפואר המציג את כל דגמי טויוטה החדשה. הסוכנות והמוסך מונים כ-70 בעלי מקצוע, מהטובים בארץ, שהוסמכו ועברו השתלמויות ועדכונים באופן שוטף על ידי היבואן, יוניון מוטורס בע"מ. כל המחלקות מאובזרות בציוד החדשני ביותר ובמכשור מתקדם.

מרכז השירות מעניק לרכבו של הלקוח את כל הטיפולים והתיקונים לרכב. כל המחלקות במרכז השירות מאוישות על ידי מיטב אנשי המקצוע בארץ. הצוותים המקצועיים הינם בעלי ניסיון רב ומומחיות רבה, והם פועלים בהתאם להנחיות הגבוהות של טויוטה העולמית.

מגוון השירותים הניתנים ללקוח:

  • מכונאות
  • פחחות וצבע
  • חשמל ודיאגנוסטיקה
  • טיפולים שוטפים
  • שירות הכנה לטסט
  • מכון רישוי (טסטים)
  • התקנת מובילאיי ואביזרים
  • כיוון פרונט
  • צמיגים

הלקוחות נהנים משירות אישי, מקצועי ומהיר לאורך כל התהליך. יועצי השירות מלווים את הלקוח ומעניקים לו מענה מקצועי בכל דבר ועניין. בנוסף, ניתן שירות אקספרס לבעלי רכבי טויוטה שגילם עד ארבע שנים, במסגרתו הטיפול לרכב מתבצע בתוך 60 דקות בלבד! כמו כן, אפליקציית MY TOYOTA מעניקה ללקוח שירות און ליין המספק מידע עדכני ושימושי ומגוון כלים לתחזוקת הרכב.

אולם התצוגה המרהיב של רייכמן מציג את כל דגמי טויוטה החדשים, ביניהם גם הדגמים ההיברידיים המובילים בעולם של טויוטה: הקורולה ההיברידית החדשה, הראב4 החדשה, C-HR ועוד. יועצי המכירות במקום מציעים ללקוחות מגוון מסלולי מימון בהתאמה אישית, מעניקים את כל האינפורמציה הנדרשת, מלווים אותם לאורך כל התהליך ומתאמים עבורם נסיעת התרשמות ברכב הנחשק.

במסגרת תוכנית טויוטה סלקט ברייכמן, הלקוחות נהנים מרכבי טויוטה יד2, כמו חדש ובאחריות. רכבי טויוטה סלקט אלו רכבים שעברו 155 בדיקות איכות קפדניות, עברו תהליכי השבחה, היסטוריית הרכב שקופה במלואה בפני הלקוחות וניתנת אחריות של היבואן. הלקוח יוצא לדרך חדשה בלב שקט ובביטחון מלא.

ברייכמן גם מאפשרים ללקוח, הן הפרטי והן העסקי, ליהנות מרכב חדש במסגרת עסקת ליסינג – TOYOTA LEASE. שירות TOYOTA LEASE מעניק ללקוח: תנאים נוחים, תשלומים קבועים, מגוון דגמים ואפשרויות שדרוג, אחריות יצרן, חבילת ביטוחים וטיפולים איכותיים לאורך כל הדרך.

לקוחות הנמנים על מועדון הלקוחות המיוחד של רייכמן נהנים משלל הטבות, הנחות מיוחדיות ומבצעים ייחודיים. כיום מועדון הלקוחות של רייכמן מונה מעל ל-10,000 (!) לקוחות אשר נהנים מהטבות והנחות אלו.

כתובת: ברוך הירש 10 בני ברק

שעות הפעילות:
מרכז השירות – ימים א', ב', ד', ה' – 17:30 – 07:00
יום ג' – 17:00 – 07:00
ימי שישי וערבי חג – 13:00 – 07:30

אולם תצוגה – ימים א', ב', ד', ה' – 17:30 – 08:30
יום ג' – 17:00 – 08:30
ימי שישי וערבי חג – 13:00 – 08:30

טלפון: 03-7333555
פקס: 03-6184689

מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק: צוותים מקצועיים בעלי ניסיון רב ומומחיות רבה

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק: צוותים מקצועיים בעלי ניסיון רב ומומחיות רבה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר