טיפול רגשי בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock
טיפול רגשי בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock

טיפול רגשי בתל אביב: המטפלים שכדאי להכיר

רבים מאיתנו חושבים שטיפול רגשי כולל אך ורק שיחות מעמיקות. אך למעשה, מדובר בתחום מורכב ועשיר, אשר כולל עשרות טכניקות אפקטיביות, כך שכל אחד מכם יוכל למצוא את השיטה המתאימה ביותר עבורו. הכנו עבורכם רשימה של מטפלים רגשיים באזור תל אביב ששווה להכיר

פורסם בתאריך: 25.3.19 20:37

המטפלת במשחק רונית טל – כשהמשחק והטיפול הרגשי נפגשים

כל הילדים אוהבים לשחק. הם נכנסים לעולם אחר ופורצים את גבולות הדמיון. משחק הינו פעילות טבעית שמעוררת את היצירתיות, הביטחון העצמי והשמחה של הילד. אך מה אם היה ניתן לטפל בבעיות רגשיות שונות של ילדים באמצעות משחק משמעותי ומהנה?

הפלייתרפיסטית (מטפלת במשחק) רונית טל מאמינה כי המשחק הינו הכלי המשמעותי והאפקטיבי ביותר לטיפול בילדים. בזכות הנוסחה הטבעית הזו, מצליחה רונית לגרום לילדים רבים לשתף פעולה עם הטיפול, להגיע למפגשים בתחושת התרגשות וציפייה ואף להסכים לתהליך של שינוי, שיפור באיכות חייהם, ירידה בחרדות והעצמה, תוך ליווי והדרכת ההורים.

רונית טל. צילום: הילה כרמל

רונית טל הינה מטפלת רגשית פרטנית וקבוצתית ומדריכת הורים בעלת B.A. בפסיכולוגיה, M.A. בחינוך והסמכה לטיפול במשחק מטעם "העמותה לטיפול במשחק" ו"אוניברסיטת בר אילן". כמו כן, רונית החליטה להעביר את הידע הרב שצברה בתחום לדור ההמשך של הפסיכולוגים והפסיכותרפיסטים בישראל וכיום, היא מנהלת יחד עם ד"ר סוזי כגן את בית הספר לפסיכותרפיה במשחק.

רונית מסבירה לנו כיצד היא מתרגמת את שפת המבוגרים לעולם הילדים: "בשביל ליצור קשר וחיבור עם כל אדם בכל גיל, צריך למצוא יחד שפה משותפת. השפה הטבעית של הילדים היא משחק והתפקיד שלי הוא לתרגם את שפת המבוגרים לילדים באמצעות הכלי הזה. כך, הקליניקה הופכת להיות חדר המשחקים, הקשר עם הילד מתבצע באמצעות המשחק וההליך הטיפולי נובע ממקום טבעי ומוכר".

הבעיות בהן מטפלת רונית, הן שונות ומגוונות: "מגיעים אליי ילדים מגילאי שנתיים עד עשר שנים, אשר חווים קשיים רגשיים בתחומים שונים, למשל: מעבר דירה, פיתוח מיומנויות חברתיות, גירושים של ההורים, חרדות, פחדים ועוד. כל ילד מתחבר למשחק אחר ועל כן, שיטת הטיפול מותאמת באופן פרטני עבור כל אחד בנפרד".

רונית טל – פלייתרפיסטית

ההצלחות הרבות שנחלה רונית טל בתחום, נובעת מתחושת החזרת השליטה על חייו של הילד: "אני מאפשרת לילד לייצר את המשחק כפי שהוא רוצה וכך, הילד מתמלא בתחושת אמונה עצמית, שליטה ואחראיות על חייו. התהליך המשחקי מחבר את הילד לחיי היומיום וחושף בפניו את הכלים הפנימיים הקיימים בו. הילד לומד להכיר את חזקותיו ודרכם הוא לומד כיצד להתמודד עם מצבים שונים ולהרגיש יותר טוב".

כעת, אתם ההורים, יכולים לשמוח על כך שמצאתם מטפלת רגשית, שתעניק ליקר ביותר בחייכם כלים מעשיים להתמודדות עם נבכי החיים והכל באמצעות גישה משחקית חיובית, אשר תגרום לילדכם לחכות בקוצר רוח עד למפגש הבא.

רונית טל – טיפול במשחק
טלפון: 050-6590757
כתובת: המלאכה, בסמוך לתחנת רכבת בנימינה.
קישור לפייסבוק
קישור למייל

רונית טל כרטיס ביקור. קרדיט עיצוב: "סטודיו נעמה".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר