משרד תיווך בפתח תקווה. צילום: shutterstock
משרד תיווך בפתח תקווה. צילום: shutterstock

מוכרים דירה? משרד התיווך בפתח תקווה שכדאי להכיר

משרד התיווך "אנגלו סכסון" שבפתח תקווה, מהמשרדים הגדולים והמוצלחים באזור, הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי למכור את הנכס בקלות ובמהירות, והכי חשוב, בראש שקט

פורסם בתאריך: 26.3.19 15:20

תיווך נדל"ן הוא מאותם המקצועות שאנשים רבים אומרים עליו "אני יכול לעשות את זה לבד", והאמת – לא רחוקה משם. למכור דירה או למצוא אחת לקניה הוא לא דבר בלתי אפשרי בעליל, אך השאלה היא מה העלויות המתלוות ללעבור את התהליך לבד.
בזמן שאנשים רבים בטוחים כי יצליחו להוציא לפועל עסקה לבד, המציאות לרוב מדברת בפני עצמה, ואנשים רבים מוצאים עצמם תקועים במשך תקופה ארוכה בלי תוצאות ובלי כיוון ולו הקלוש ביותר ללקוח פוטנציאלי או לדירה אותה הם מחפשים.

אחת הרשתות הוותיקות והמצליחות ביותר בישראל בתחום הנדל"ן היא "אנגלו סכסון", שפועלת בארץ עוד משנות ה-60 של המאה הקודמת.
הסניף שלה שבפתח תקווה עובד כבר למעלה מ-40 שנה ואף זכה ב-2018 במקום הראשון מבחינת ההכנסות לחברה, תודות לכמות גדולה של יצירת עסקאות והוצאתן לפועל. לאחרונה נכנסו גם ארבעה סוכנים למועדון הכסף של הרשת, כתגמול על עבודתם הקשה ועל ההישגים הגבוהים אליהם העפילו.

היועצים נתי יוסקוביץ ואלי שופל ממועדון הכסף, ביחד עם יו"ר אנגלו סכסון מר רונן שיטרית. צילום: שרונה אברהם

היועצים נתי יוסקוביץ ואלי שופל ממועדון הכסף, ביחד עם יו"ר אנגלו סכסון מר רונן שיטרית. צילום: שרונה אברהם

"יש לנו 14 מתווכים בסניף, זה סניף גדול מאוד בו לכל סוכן יש את השטח בו הוא מתמקצע ואותו הוא מכיר מא' ועד ת'. החשיבות של מתווכים שמתמחים באזור קטן הוא שהם מכירים את כל העסקאות שהתבצעו בו בעבר ואת כל אלה שמוצעות היום". מסביר יעקב, מנהל הסניף
"העובדה שסוכנים מכירים כלכך טוב את האזורים שלהם, מאפשרת להם מצד אחד למצוא נכסים מתאימים למעוניינים באזור, ומצד שני מסייעת להם בתמחור נכון של הנכס אותו הם משווקים, על מנת שהנכס אכן ימכר ולא ישרוף את עצמו בשוק ללא קונים".

עבודת התיווך עצמה יכולה להיות עבודה סיזיפית וקשה. היא כוללת תיאום בין קונים פוטנציאלים ומוכרים, יצירת משא ומתן נכון עבור שני הצדדים, תיאום פינוי, תנאי תשלום ועוד.
כדי להבטיח שעסקאות אכן יצאו לפועל, דואגים סוכני "אנגלו סכסון" לסגור את כל הפינות ולטפל בכל הנקודות הקריטיות של העסקה, כך ששום הפתעה לא תצוץ רגע לפני החלפת הבעלויות.

"העבודה שלנו היא לגרום לשני הצדדים ללחוץ ידיים ולהרגיש שהם קיבלו את מה שהם רוצים. עסקה טובה זה לא רק מחיר; זה גם פינוי, תנאי תשלום ומשא ומתן חכם. אנשים חושבים שהם יכולים לעבוד לבד על נכס ופשוט למכור אותו, אך המציאות מראה שעסקאות שמבוצעות עלי יד מתווך נדל"ן יהיו לרוב משתלמות וריווחיות יותר עבור הצד בו נמצא המתווך". משתף יעקב
"הנוסחא היא פשוטה, ככל שמתווך מבצע יותר עסקאות, הוא מתמקצע באספקטים השונים של העיסקה וכך יכול לשפר ולהשיג יותר עבור הלקוח שלו. אנשים פרטיים לעומת זאת, לא מנוסים בעסקאות נדל"ן ובמשא ומתן, ולכן הם מגיעים מנקודת חיסרון שמעמידה את רווחיות העסקה בסימן שאלה".

סוכני התיווך של "אנגלו סכסון" מבצעים עבודת 360 על כל פרויקט שהם לוקחים על מנת להבטיח שיצא לפועל במינימום זמן ויניב את התשואה הגבוהה ביותר עבור הלקוח:

  • תנאי תשלום: תיאום של תנאי התשלום בין שני הצדדים על מנת להבטיח שלא יצוצו הפתעות בהמשך. אם לקוח מעוניין ברכישת דירה המתווך יכול לעזור לו בהגדלת המשכנתא דרך שיתוף פעולה עם הבנק.
  • פינוי: על הצדדים להיות מתואמים על מועד הפינוי והכניסה.
  • משא ומתן: הנקודה הקריטית ביותר בכל עיסקת נדל"ן. לרוב בשלב זה נכנס הרבה אגו בין שני הצדדים שכן מדובר פעמים רבות על עסקאות בסכומים שאנשים לא מתעסקים איתם ביום יום, לכן מתווך נייטרלי יכול להסתכל על הדברים מנקודת מבט קרה ולהבטיח כי המשא ומתן אכן יתקדם בכיוון הנכון.

מתווך תותח יכול להשיג עבור לקוחותיו את העסקה הטובה ביותר, שכן הוא מתפקד בעסקאות נדלן כמשביח עסקה עבור הלקוח.
בין אם אתם מוכרים ובין אם אתם קונים, תוכלו ליצור קשר עם "אנגלו סכסון" סניף פתח תקווה, שישמחו לעזור לכם לבצע הערכת מחיר לדירה, לבדוק בשבילכם דירות באזורים בהם את מעוניינים, ולבסוף, להוציא את העסקה לפועל עם מקסימום רווח בשבילכם.

טלפון: 03-9301122
כתובת: הסיבים 49, פתח תקווה

למעבר לאתר

היועצים דור שאול ורועי מור - גם הם במועדון הכסף. צילום: שרונה אברהם.

היועצים דור שאול ורועי מור – גם הם במועדון הכסף. צילום: שרונה אברהם.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר