יועצי מיגון במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
יועצי מיגון במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

יועצי מיגון במרכז שיישמרו על הבית שלכם

לכולם ברור עד כמה חשוב להגן על הבית או העסק שלהם, אבל הפתרונות המוצעים בשוק יכולים לבלבל מאוד. מצלמות אבטחה, אזעקה ורשתות אינטרנט אלחוטיות וקוויות הן רק חלק מהאמצעים הטכנולוגיים שמציעות חברות מערכות מיגון במרכז. יצאנו להכיר ואת המומחים בתחום

פורסם בתאריך: 27.3.19 09:10

D.M.S תקשורת

הבית הוא הפינה החמה והמקום הבטוח שלנו. למרות תחושת החמימות הנעימה שמעניק לנו הבית חשוב להגן עליו וגם על בני הבית מהפרעות, מפריצות, מפגיעות ומאורחים לא רצויים. "אנחנו קוראים בעיתונים לא מעט על דירות שנפרצות ושומעים במהדורות החדשות על אנשים שהותקפו בביתם. רובנו חושבים שלנו זה לא יקרה אבל ממש כפי שאנחנו מבטחים את הבית, חשוב גם להגן עליו במגוון אמצעים" אומר דני דוידוב, בעלי חברת D.M.S תקשורת.

חברת D.M.S מתמחה בייצור, שיווק והתקנת מערכות תקשורת ומיגון מקצועיים לבתים, עסקים ומשרדים. החברה מציעה מצלמות אבטחה, מערכות אינטרקום ובקרת כניסה ביומטריות המזהות על פי תווי פנים וטביעות אצבעות. כמו כן, מוצעות בחברה מערכות אזעקה וטלפונים, תשתיות ורשת אינטרנט קווית ואלחוטית, מערכות וידאו, אודיו וקולנוע ביתיות.

ניסיונו העשיר והידע הנרחב שצבר דני דוידוב בתחומי המרכזיות והטלפונים, מערכות המיגון, המחשבים והתקשורת הביאו אותו להקים בשנת 2009 את חברת D.M.S תקשורת המציעה מערכות מיגון ותקשורת.

"לתחום הגעתי אחרי לימודי אלקטרוניקה ומחשבים. עבדתי רבות בתחומי המחשבים ומערכות התקשורת והמיגון וצברתי ידע מקצועי נרחב. אני מקפיד להעשיר את הידע שלי באמצעות קורסים והכשרות מקצועיות שונות בתחומים אלו".

מיגון במרכז

D.M.S תקשורת, מיגון לבית ולעסק

מה חשוב לדרוש מבעל המקצוע שמתקין מערכות מיגון ותקשורת?

"חשוב לבחור בבעל מקצוע בעל ידע נרחב בתחום התקשורת ומערכות המיגון. הקפידו לבחור בעל מקצוע שמגלה בקיאות, ידע והבנה לא רק בהתקנת מצלמות או רק בחיבור מערכות מיגון. יש קשר הדוק בין כל המערכות- בין אם אלה מצלמות, אזעקות ומערכות תקשורת. יש להקפיד שכל אלה יהיו מסונכרנים דרך האינטרנט. מתקינים שאינם בקיאים לא יוכלו לבצע זאת במקצועיות הנדרשת".

למה חשוב להתייחס כשמתקינים מערכות מיגון ותקשורת?

"יש שלוש מערכות שחשוב להתקין בכל בית. אינטרקום, מערכת אזעקה ומצלמות אבטחה. אינטרקום מונע מאנשים להכנס לשערי בניינים ובתים. מערכת אזעקה מונעת פריצות חיצוניות ומופעלות גם בעת מגע בחלונות. מצלמות האבטחה יהיו אלה שיספקו לנו שלווה ובטחון בידיעה שאנחנו יכולים לצפות בכל רגע נתון במתרחש בבית".

"בין אם מדובר במשפחה, בעל חברה או שותפים בבית קפה לכל לקוח יש את הצרכים שלו. כאיש מקצוע אני מעניק יחס אישי, שירות ללא פשרות וליווי מקצועי לכל אורך התהליך- מפגישת הייעוץ, דרך התאמת והתקנת מערכת המיגון והתקשורת ועד לשביעות רצון הלקוחות" אומר דני דוידוב

D.M.S תקשורת

המעפילים 90/2, חולון

טלפון: 054-6543737

מעבר לאתר

מיגון במרכז

D.M.S תקשורת


“Xcloud Solutions” – אמצעי מיגון חדשניים בהתאמה אישית

רבים חושבים שאיכות המוצר היא המרכיב החשוב ביותר. אך האמת היא שהמאפיין העסקי המשמעותי ביותר הוא מתן השירות. למעשה, בעלי המקצוע שמוכרים לכם את הפריט הרלוונטי, הם אלה שהופכים עסק סטנדרטי לעסק מקצועי ויחיד במינו. איש מקצוע מוביל בתחומו, יידע להתאים עבורכם את המוצר באופן פרטני, תוך הסתכלות מקיפה על צרכיכם האישיים.

הייחוד של חברת "Xcloud" לא רק בא לידי ביטוי במגוון פתרונות המחשוב שהארגון מציע לעסקים, אלא גם בבעלי המקצוע המנוסים של החברה. כלל עובדי המקום הם בעלי ידע נרחב בתחום המחשבים והתקשורת, ועל כן, הם יודעים להתאים את אמצעי המיגון האיכותיים אל העסק באופן אישי ולהתקינם במקצועיות וביעילות.

“Xcloud Solutions” – אמצעי מיגון חדשניים בהתאמה אישית

“Xcloud Solutions” – אמצעי מיגון חדשניים בהתאמה אישית

דימיטרי טקצ'נקו הינו מהנדס תקשורת ומחשבים מוסמך מטעם מכללת "מייקרוסופט" והבעלים של חברת "Xcloud". דימיטרי הקים את החברה, מתוך שאיפה להביא לישראל את פתרונות המיגון המתקדמים ביותר שקיימים בשוק, על מנת להגן בצורה המיטבית על המערכות הטכנולוגיות של העסק, מפני פריצות חיצוניות ונזקים פנימיים.

כשתיכנסו לאתר האינטרנט של "Xcloud", תוכלו למצוא כל פתרון מחשוב שעולה על דעתכם- החל ממחשבים ניידים ועד למצלמות אבטחה ותשתיות טכנולוגיות מתקדמות וידידותיות לסביבה לחסימת ניסיונות פריצה, לגיבוי מידע, לבקרה ועוד. וכמובן שאי אפשר להתעלם מסוגי השירות המגוונים שהחברה מעניקה ללקוחותיה, הכוללים: התקנת מוצרים בהתאמה למבנה וצרכי העסק, תחזוקה שוטפת לכלל המערכות הטכנולוגיות, ייעוץ אבטחה לבתי מלון ועסקים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה במחשבים ועוד המון.

עבור דימיטרי, התשלום הוא המרכיב המזערי ביותר בעבודתו. למעשה, התפיסה המקצועית של דימיטרי, מקנה חשיבות רבה לאופן השירות- בין אם בהתאמת המוצרים לצרכי הלקוח ובין אם ביחס החם והקשוב שמוענק לו. בזכות האמונה הזו, הפכה חברת “Xcloud” תוך זמן קצר להצלחה מסחררת, ודימיטרי החל לקבל פרויקטים גדולים ומורכבים על בסיס קבוע.

דימיטרי מספר לנו כי בניגוד לדעה הרווחת, מצלמות נסתרות אינן משמשות אף ורק לצרכי אבטחה ומיגון, אלא גם לשם ניטור ובקרה. מערכות האנליטיקה של חברת “Xcloud” עונות על הצורך הזה, ובזכות היכולת שלהן להבדיל בין חפצים לאנשים, הן אף מסוגלות להתריע למנהלי המקום מיידית על תקלות מסוגים שונים. לדוגמה, במידה ובעלים של חניון רוצה לדעת מתי נכנס לאזור בן אדם ולא מכונית, המערכת מסוגלת להבדיל בין השניים ולהתריע אך ורק על האדם.

מערכות האנליטיקה, הן רק אחד ממגוון הפתרונות החדשניים שהחברה מספקת לעסקים. הודות להיצע המוצרים הרחב ולבעלי המקצוע הוותיקים והמיומנים של "Xcloud", תוכלו לנהל את העסק שלכם ביעילות וליהנות מיתרונותיה הרבים של ההתפתחות הטכנולוגית במאה ה-21.

“Xcloud Solutions”

כתובת: המסגר 70, תל אביב יפו, ישראל.
טלפון: 03-6879939
שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-19:00
קישור לאתר
קישור למייל

Xcloud Solutions


מוקד שי מור

הבית שלנו הוא המבצר שלנו, ובעוד שבאגדות ובמעשיות ישנם תמיד אבירים ששומרים על הכניסה, בחיים האמיתיים הדרך העיקרית להתגונן היא התקנת מערכות הגנה. אזעקות, מצלמות וגלאים הם רק חלק מהאמצעים שיעזרו לנו להרתיע ולהפחיד את הגנבים, ולמנוע מהם מלהכנס אלינו הביתה ללא הזמנה.

"מוקד שי מור" שעובד עוד משנת 1976, מתמחה בייעוץ מיגון ואבטחה 360, ומציע פתרונות נוחים ויעילים להגנת הבית ומבנים, מבפנים ומבחוץ. שירותי החברה כוללים התקנה של אזעקות, מצלמות אבטחה, גלאי עשן, מוניטורים, אינטרקום ועוד.

מוקד שי-מור. תמונה: שי-מור.

מוקד שי-מור. תמונה: שי-מור.

"רוב האנשים שמגיעים אלינו הם כאלה שנכנסים לבית חדש, בעלי עסקים, אנשים שחברת הביטוח דרשה מהם להתקין מערכת אבטחה, או אפילו אנשים שפרצו להם או לשכניהם ורוצים למנוע את הפריצה הבאה. אך למרות המודעות הגבוהה לסוגיית הפריצות והגניבות ישנם עדיין אנשים שמעדיפים לבצע לבדם את ההתקנה של מערכות האבטחה ולכן הם קונים לבד את מערכות המיגון ומתקינים אותם בעצמם". מספר שי, בעלי החברה.
"לצערנו אותם אנשים מגיעים אלינו בשלב מאוחר יותר, לאחר שפרצו להם לבית או ביצעו נזק מבפנים. זאת מכיוון שללא הבנה אמיתית בהתקנת מערכות האבטחה, נוטים אנשים להתקין את האזעקות והמצלמות בנקודות לא נכונות. הפורצים המיומנים יודעים לזהות את השטחים המתים ומנצלים זאת לטובתם".

כל מה שצריך כדי להגן על הבית. צילום: שי מור

כל מה שצריך כדי להגן על הבית. צילום: שי מור

על מנת לוודא כי הבית אכן מאובטח בצורה הנכונה ניתן להשתמש בשירותי הייעוץ של "מוקד שי מור" שמציעים מגוון מערכות מתקדמות. לכל אחת המטרות והיתרונות שלה, המותאמות לצורכי הדירה והלקוח:
● מערכות אזעקה: מיגון של הבית מפני פריצות באמצעות טכנולוגיה הפועלת על ידי זיהוי גוף חם בתנועה.
מצלמות אבטחה גלויות ונסתרות: רישות הבית באמצעות מצלמות אבטחה למניעת פריצות, ומעקב מבפנים על המתרחש בבית או במקום העבודה. הדבר יעיל ביותר במקרים בהם רוצים לנתר אחר פעילות עוזרת בית, מטפלת הדואגת בקשישים, בייביסיטר ששומרת על התינוק ועוד.
גלאי עשן: מזהה עשן בסביבת הבית בכל מקרה ששריפה עלולה לפרוץ ומתריע מראש.
● אינטרקום עם מצלמה: מאפשר לזהות כל מי שנמצא בסביבת הבית.

מערכות שמשתלבות בצורה יפה בבית. צילום: שי מור

כל המערכות הנ"ל הנן מערכות שניתן להפעיל בשליטה מרחוק. ניתן לדרוך את האזעקה מרחוק, להסתכל על המצלמות בתוך מסך הסמארטפון, לקבל התראות מגלאי העשן ואפילו לענות לאינטרקום כאילו הייתם בבית (ישנם פורצים שלוחצים על האינטרקום כדי לבדוק אם יש מישהו בבית ולכן ניתן לענות דרך הסמארטפון ולהבריח אותם).
כמו כן, ישנן כיום אזעקות אלחוטיות שניתן לשתול בכל מקום בבית ללא חוטים וללא בלאגן. הדבר מעניק מראה אסתטי ואלגנטי יותר, ובנוסף מאפשר לשנות את מיקום האזעקות בהתאם לצורכי חלל הבית ובעת מעבר לדירה חדשה.

שימוש במערכות אבטחה מתקדמות הן דבר הכרחי לכל אדם שרוצה להרגיש מוגן בביתו, גם כשהוא נוכח בבית וגם כשהוא יוצא לעבודה או לבילוי. התייעצות מוקדמת עם חברת אבטחה מקצועית תחסוך לכם אלפי שקלים ותבטיח כי תמגנו את הבית בצורה הנכונה ותמנעו פריצות עתידיות ונזקים שהיו יכולים להמנע.
תוכלו להתקשר בכל עת לייעוץ עם "מוקד שי מור" שיעזרו לכם לשמור על המבצר שלכם מכל צרה שלא תבוא.

טלפון: 052-3343566, 050-5234102, 08-8592672, 03-7560083
אזור פעילות: אזור המרכז, שרון, השפלה, דרום.

למעבר לאתר

מתאים לכל מקום בבית. צילום: שי מור


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר