אחסון תכולת דירה במרכז הארץ. תמונה ממאגר Shutterstock
אחסון תכולת דירה במרכז הארץ. תמונה ממאגר Shutterstock

אחסון תכולת דירה במרכז הארץ: כל הפתרונות תחת קורת גג אחת

"תיזהר על הטלוויזיה!", "סעו בעדינות, זה שביר", "תוכלו להרכיב לי את השידה?". נמאס לכם להילחץ בכל פעם שאתם עוברים דירה או משרד? עם בעלי המקצוע המנוסים והוותיקים של חברת "אחסון בטוח", אפשר לעשות את הכל בראש נקי וללא דאגות

פורסם בתאריך: 1.4.19 15:39

בישראל, קיימים שיתופי פעולה רבים בין חברות הובלה לחברות אחסנה. לכן, העבודה שלכם היא כפולה, מכיוון שיש צורך למצוא שתי חברות שאתם סומכים עליהם ובטוחים לגמרי במקצועיותם. אז לא הגיע הזמן שתהיה חברה אחת שתספק עבורכם את כל סוגי השירות הנדרשים למעבר?

"אחסון בטוח" הינו עסק המעניק שירותי אחסנה, הובלה, נגרות, אריזה וסידור תחת קורת גג אחת. החברה היא בעלת וותק של 40 שנים בתחום והשמועה עליה עברה מפה לאוזן, עד שהגיעה אלינו. כבר שנים רבות ש"אחסון בטוח" מעלה חיוך על פניהם של לקוחות מרוצים רבים, אשר שוכרים את שירותי החברה באופן קבוע וכך, הופכים את חוויית המעבר לרגועה, נעימה ובטוחה.

ניהלנו שיחה עם שמשון, מנהל החברה, על מנת להבין כיצד חברת "אחסון בטוח" מצליחה לשמור על המוניטין המקצועי שלה לאורך כל כך הרבה שנים.

איך הכל התחיל?

"נכנסתי לתחום בגיל צעיר. בעבר, היינו עסק הובלות בוטיקי, שהשמועה עליו עברה מפה לאוזן ולמרות שלא פרסמנו את עצמנו כלל, אינספור לקוחות שכרו את שירותנו. בשלב מסוים, החלטתי לקחת את המושכות לידיי ולספק שירות אחסנה עפ"י סטנדרט מוקפד הנמצא תחת פיקוח מתמיד. היה לי ברור שבמידה ונבצע גם אחסון תכולת דירות, נהיה המובילים בתחום. וכך קרה".

מחסני "אחסון בטוח"

מחסני "אחסון בטוח"

ספר לי על המחסנים הייחודיים שלכם.

"חברת 'אחסון בטוח' מספקת מחסנים פרטיים בכל גודל ולכל תקופה, המצויים במבנה בטון מסודר, נקי ומאוורר. כבר בתחילת דרכנו, החלטנו שכל מחסן יכלול מספר מאפיינים ברורים, שלא ניתן להתפשר עליהם:

  1. מיקום המחסן- אנו נמצאים במרכז ראשון לציון ועל כן, מספקים גישה נוחה ומהירה לכל תושבי גוש דן.
  2. מבנה האחסון- סוג המחסן מבטיח את שלום הרכוש. לכן, 'אחסון בטוח', כשמה כן היא, מאחסנת ריהוט וציוד במבני בטון, המעניקים לחפצים הגנה מרבית.
  3. אבטחה והגנה- שמנו לעצמנו למטרה לספק את רמת האבטחה הגבוהה ביותר במחסן. הדבר בא לידי ביטוי בגדר ההיקפית, בשערי הכניסה האלקטרוניים עם קוד, במנעולי הצילינדר השקועים על דלתות המתקן, ביחידת בקרת האקלים המצויה בחלל האחסון, בחיבור המחסן למוקד אבטחה לאורך כל שעות היממה, במצלמות האבטחה הפזורות במתחם, בנעילה הכפולה של כל אחד מהמחסנים, במערכת האוורור המתקדמת, במערכת ספרינקלרים להגנה מפני שריפות ובמתן ביטוח מקיף לתכולה המאוחסנת.
  4. רישיונות- החברה שלנו מחזיקה ברישיון עסק, הכולל רישוי לעסק מטעם העירייה, רישוי מטעם "מכבי אש", רישוי מטעם המשטרה, אישור מ'משרד הבריאות' ואישור מ'המשרד לאיכות הסביבה'.
  5. ניקיון- חדרי האחסון הם נקיים ומאווררים. כמו כן, איש הדברה מקצועי מטפל במתחם באופן קבוע.
  6. מחירים- כל לקוח משלם עבור מחסן התואם את צרכיו האישיים. לכן, אנו מתאימים את גודל התכולה לשטח המחסן ומספקים ללקוחותינו בחירה בין תשלום אחסון שבועי, תשלום אחסון חודשי ותשלום אחסון שנתי".

עם אילו לקוחות אתם עובדים?

"אנו משרתים כל אדם הזקוק לשירותי אחסון תכולה והובלה. בין לקוחותינו, ניתן למצוא יבואנים, אנשי הייטק, עסקים שעושים 'רילוקיישן', אנשים שעוברים דירה או משפצים אותה, אמנים שמאחסנים אצלנו יצירות וציוד נלווה וכיוצא בזה".

החברה היא בעלת תפיסה פרפקציוניסטית. האם הדבר בא לידי ביטוי גם במתן השירות?

"כמובן. אנו קשובים ללקוח, מלווים אותו לאורך כל תהליך ההובלה והאחסנה ומתייחסים למוצרים ביתר כבוד. אנשי המקצוע הוותיקים והמיומנים של החברה, עומדים לרשות הלקוחות לאורך כל שעות היממה, על מנת שיהיו בטוחים בכך שבחרו בחברה הנכונה".

"אחסון בטוח"

טלפון: 03-9622247

כתובת: רחוב אצ"ל 35, ראשון לציון.

קישור לאתר

קישור למייל

משאית של חברת "אחסון בטוח"

משאית של חברת "אחסון בטוח"

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר