תמונה ממאגר Shutterstock
תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון ברמת גן

כשמדובר בניהול הפן הפיננסי של העסק שלכם, וכל הקשור למיסוי והתנהלות נכונה מול רשויות המס, אין ספק בחיוניותו של רואה החשבון המקצועי, המנוסה, ובעל הוותק, שיידע לספק לכם את ההכוונה הנכונה והטובה ביותר למיצוי הפוטנציאל הכלכלי. ריכזנו עבורכם כמה מרואי החשבון המובילים בתחומם ברמת גן

פורסם בתאריך: 2.4.19 21:28

רו"ח יאיר סאסי 

כאשר מדובר בניהול כספי העסק שלך והדו"חות הפיננסיים, זה חיוני למצוא את רואה החשבון המקצועי והטוב ביותר.

יש מאות רואי חשבון בישראל, אולם לא כולם מנוסים ומקצועיים ולא פשוט למצוא את רואה החשבון שיתייחס לכל לקוח באופן אישי ובראייה הוליסטית, ויספק באופן מעמיק ואיכותי את כלל השירותים הפיננסיים הדרושים להצלחת העסק.

אחד מרואי החשבון המובילים והאיכותיים הוא יאיר סאסי, המנהל משרד בוטיק לראיית חשבון ושירותים משלימים ברמת גן, ומקבל מגוון רחב ומגוון של לקוחות משלל תחומים.

יאיר סאסי צבר לעצמו מוניטין ושם דבר, לאורך שנות עבודתו בתחום למעלה מעשור. עם תום לימודיו –  תואר ראשון (BA) במסלול כלכלה וחשבונאות מורחב מטעם אוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים (MBA) בהתמחות במימון מטעם אוניברסיטת בר אילן, החל בעבודתו האינטנסיבית וכיום הוא מספק שירותי ראיית חשבון לעצמאיים, חברות וארגונים בכל התחומים והגדלים. הוא בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל.

מהי החשיבות בבחירת רואה חשבון מוסמך לניהול הפיננסי של העסק?

" כדי לפעול כרו"ח מוסמך צריך לעבור בחינות מסכמות, המוכיחות כי לאלו שעברו אותם אכן יש את הידע והבקיאות להתמקצע בתחום ולפעול בו בהצלחה.  רואה חשבון מוסמך (CPA) מצויד בהשכלה ייעודית ספציפית ומיומנויות רלוונטיות המאפשרות לו להתמודד עם מורכבויות חשבונאיות, ניהול חכם של ענייני המסים ועבודה מדויקת ומקיפה מול רשויות המס לצורך הפחתת גובה המס ככל האפשר לטובת הלקוח. רואה חשבון מוסמך מהווה למעשה פתרון אחד הוליסטי וכולל לכל עניין הקשור לעסקאות של הלקוח".

כיצד הניסיון הרב והוותק הנצבר מסייעים במקצוע התחרותי?

"לעסקים כיום יש כל כך הרבה אתגרים פיננסיים שהם צריכים להתמודד עמם, שכמעט בלתי אפשרי שלא להיעזר ברואה חשבון מקצועי ומנוסה בתחום שצבר ניסיון בתחום, כך שיכול להתמודד בהצלחה עם כל ההיבטים הללו. כל אלו הן סיבות טובות לחפש חשבון מוסמך רואה חשבון (CPA), שינהל עבורו את כל אלו ויסייע לו בעניין".

מה היתרונות מהם נהנים לקוחות המשרד שלך?

"המשרד שלנו הוא משרד בוטיק, מקצועי ומתקדם, המרכז את כלל שירותי החשבון במקום אחד. אנו מהווים "One-Stop-Shop" לראיית חשבון והנהלת חשבונות לחברות גדולות וכן לעסקים קטנים ובינוניים. אנחנו במשרד מודעים לכך שקיים מגזר שלם של עסקים קטנים ובינוניים (SME) המבקשים לקבל שירותי ראיית חשבון ושירותים נלווים ברמה מקצועית גבוהה, ופועלים למענם בהתאם. אצלנו, לא משנה גודל החברה של הלקוח והמחזור השנתי שלו, אצלנו כולם מקבלים יחס שווה. אנו מאמינים כי את כל ניהול העניינים הפיננסיים, ביניהם: דוחות כספיים וייצוג מול רשויות המס בהם מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, ראוי להעביר למשרד רואי חשבון מקצועי, מנוסה ובעל תודעת שירות גבוהה."

אילו שירותים מספק משרדכם?

"בין השירותים המתקדמים של המשרד: ביקורת דו"חות כספיים לחברות ותאגידים, ביקורת פנימית וניהול סיכונים, הנהלת חשבונות ושכר, דו"חות שנתיים לעצמאיים, הצהרות הון, החזרי מס לשכירים, תכנוני מס וחו"ד משפטיות, הערכות שווי, ייעוץ כלכלי ועסקי, חשבות וניהול כספים במיקור חוץ, ועוד".

יאיר סאסי, רואה חשבון במרכז

כנרת 5, מגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

טלפון: 073-7600380

מעבר לאתר


Maximus4u משה שפילר רואה חשבון ברמת גן

בעלי עסקים קטנים ובינוניים מחפשים פעמים רבות אנשי מקצוע שינהלו עבור העסק שלהם את כל העניינים הפיננסיים והכספיים. לבחירת אנשי המקצוע השפעה מכרעת על הצלחת העסק "בעלי עסקים קטנים ובינוניים אמורים להתעסק בפיתוח העסקי של העסק שלהם. להתמקד בהגדלת רווחים והגדלת קהל הלקוחות. את כל העניינים הפיננסיים דוגמת דוחות כספיים, החזרי מס וייצוג מול הבנקים ורשויות המס בהם מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, כדאי להשאיר למשרד מקצועי, מנוסה, בעל תודעת שירות גבוהה המציע חבילת שירותים כוללת ומקיפה" אומר רו"ח משה שפילר מ- Maximus4u

חבילת השירותים הכוללת והמקיפה עליה מדבר רו"ח משה שפילר ניתנת במשרדו והיא כוללת לבד משירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ מס ושירותי ראיית חשבון לעסקים בינוניים וקטנים גם שירותים מקצועיים נוספים. בין השאר נהנים לקוחות המשרד משירות חסכון לעסקים "אנו מתמחים בביצוע ניתוח של עליות בית העסק ופועלים להפחתתן. ב- Maximus4u אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את הניסיון, הידע והקשרים העסקיים מול ספקי השירות והסחר. אנו מעניקים שירות לשכירים, בעלי עסקים- עוסק פטור ועוסק מורשה. אנו פועלים במקצועיות בכדי לבצע הפחתה משמעותית בהוצאות השוטפות של בית העסק דוגמת הלוואות, מס שבח ותשלומים נוספים ובכך מביאים לחסכון בהוצאות העסק" אומר רו"ח משה שפילר.

לצד שירות זה מבצעים ב- Maximus4u מיחזור משכנתאות. רבים ממהרים לקחת משכנתא מהבנק מבלי להתייעץ עם מומחים. לדברי רו"ח שפילר אנשי המקצוע שלנו יהיו אלה שיבדקו את המשכנתא, ינהלו עבורך את המשא ומתן מול הבנקים ותדאג להפחתה של תשלום המשכנתא החודשי "הלקוחות שלנו נהנים מחסכון ממוצע של כ- 100,000 שקלים. העמלה שלנו נגזרת מהחיסכון. אם לא חסכת לא שילמת" מסביר רו"ח שפילר.

Maximus4u הוקמה בשנת 2007 על ידי רו"ח משה שפילר, בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR). רו"ח שפילר הינו בעל ניסיון עשיר במשא ומתן עם ספקי שירות שונים ושימש בן היתר כמנהל כספים בחברות מובילות במשק. Maximus4u משרד רואה חשבון ברמת גן דוגלת בריכוז כל השירותים לעסק במשרד אחד ע"י צוות רב תחומי הפועל במשרד ועומד לרשות הלקוחות ובהם: רואי חשבון, יועצי מס, מנהלי חשבונות ויועצים עסקיים. "מטרת משרדנו הינה להעניק ללקוחותינו את מכלול השירותים תחת קורת גג אחת. צוות המשרד קשובים כל הזמן לרחשי הלקוח, ודרישות השוק, ונמצאים כל הזמן בתהליך של הוספת שירותים חדשים, תוך שמירה על העקרונות המנחים אותנו, שירות מקצועי, אמון ויעילות" אומר רו"ח שפילר.

לדברי רו"ח משה שפילר החיבור במשרד אחד של כל השירותים המקצועיים להם זקוק העסק מאפשרת להשיג הבנה מלאה של עסקי הלקוח ומסייעת ללקוח לנווט בהצלחה בעולם העסקי. "אנחנו במשרד מודעים לכך שקיימים בתי עסק קטנים ובינוניים המבקשים לקבל שירותי ראיית חשבון ושירותים נלווים ברמה מקצועית גבוהה וזאת בסביבת עבודה המכירה היטב את הלקוח וצרכיו תוך מתן ייחס אישי המוענק ללקוחות המשרד בזמינות גבוהה ומענה מיידים בכל פלטפורמה העומדת לרשותנו- טלפון, וואצאפ ודואר אלקטרוני הזוכים כולם למענה מקצועי ומהיר" אומר רו"ח שפילר.

המקצועיות הבלתי מתפשרת, הניסיון רב השנים, הידע הנרחב, השירות והיחס האישי יהיו אלה שיבטיחו את הצלחת העסק שלכם. אז כשאתם חושבים על הצלחה עסקית- תחשבו על  Maximus4u

Maximus4u, משה שפילר רואה חשבון

רחוב עוזיאל 67 רמת גן

טלפון: 077-4460365

פקס: 077-4460364

מייל: [email protected]

מעבר לאתר

רו"ח משה שפילר

רו"ח משה שפילר

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר