טיפול בדיקור סיני
טיפול בדיקור סיני במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

טיפול בדיקור סיני במרכז

טיפול שמקל גם על כאבי הגוף וגם על כאבי הנפש? יש חיה כזאת והיא במרחק מחט אחת בלבד. הכירו את עולם הדיקור הסיני ואת היכולות המופלאות של הטיפול העתיק להביא להקלה, להחזיר לתפקוד, לרפא ואפילו לעיתים למנוע ניתוחים מיותרים

פורסם בתאריך: 3.4.19 20:33

הכירו את אולגה גורדין: מעולם ההייטק לדיקור אורטופדי

אמנם את דרכה המקצועית החלה אולגה גורדין, מטפלת בדיקור סיני, בלימודי הנדסת מחשבים, אך מהר מאד הבינה שזה לא הייעוד שלה בעולם. כל חייה הרגישה שהיא רוצה לטפל באנשים, אך רק כשהגיעה, ממש במקרה, ליום פתוח במכללת מדיסין, הבינה שמצאה את הייעוד האמתי שלה. "התחלתי בלימודי רפלקסולוגיה ומשם המשכתי ללימודי רפואה סינית" מספרת אולגה. "לאחר מכן גיליתי שיטת דיקור ייחודית שמראה תוצאות מהירות, לפעמים כבר מהטיפול הראשון ומאז אני מטפלת בטכניקה הזאת, והתוצאות מדהימות!"

למי מיועד הטיפול?

"הטיפול עוזר לאנשים שסובלים מכאבים הנובעים מפריצה או בלט דיסק, כאבים מקרעים בגידים ומשחיקה בסחוסים, מכאבי צוואר וחגורת הכתפיים כתוצאה ממתח מתמשך, גב תפוס כתוצאה מרפיון והתקצרות של השרירים, כאבים שמקרינים לרגליים ולברכיים, כאבי מפרקים, כאבי גב אחרי לידה ועוד. כמו כן, הטיפול מטפל גם בפן הנפשי, בעיות שינה וכדומה שלעיתים הן תוצר לוואי וביטוי לסטרס הנוצר כתוצאה מתאונה. הטיפול מזרז את התהליך השיקומי, מונע תלות במשככי כאבים, ולעיתים אפילו מבטל צורך בהתערבות כירורגית".

חוזרים לשגרת החיים

מטופלים רבים מגיעים לטיפול כאשר הם מעט מיואשים, לאחר פציעה או תאונה שלקחה מהם את יכולת התפקוד. אולגה מציבה לעצמה מטרה להקל על הכאב ולהחזיר את המטופלים לשגרה. "הטיפול עוזר בתפקוד יומיומי, חזרה לשגרת ספורט ולשגרת החיים בכלל, והוא גם מקנה תחושה של בטחון, מחזיר יציבות ושליטה, לגוף ולחיים. אני גם מציעה אפשרות טיפול בבית הלקוח, עבור מטופלים שסובלים מכאב רב ולא יכולים להגיע בעצמם לקליניקה".

אולגה גורדין

אולגה גורדין

שמירה על איזון

לרוב, כבר מהטיפול הראשון ניתן להרגיש בהקלה מסוימת בכאב, אך אולגה ממליצה כי מטופלים יעברו סדרה של מספר טיפולים על מנת להגיע להחלמה. "משך הטיפולים הוא אישי לגמרי" אומרת אולגה, "והוא תלוי בחומרת הפציעה, הוותק שלה, מצבו הבריאותי הכללי של המטופל ועוד. במקרים חריפים אני ממליצה על טיפול פעמיים בשבוע ולאט לרדת לפעם אחת בשבוע ואז פעם בשבועיים. רוב הכאבים וחוסר האיזון שמתבטא בכאבים נובעים מאורך חיים לא אידיאלי הכולל סטרס, ישיבה ממושכת ומעט מדי תנועה, כדאי לשמור על האיזון הבריא שהושג בטיפולים, אחרת רוב הסיכויים שבמוקדם או במאוחר האיזון יופר והכאב יחזור".

אמנם אולגה מתמחה בדיקור, אך שנות הניסיון שלה ברפלקסולוגיה תמיד משחקות תפקיד בטיפולים שלה. "אני משלבת את הדיקור עם רפלקסולוגיה כמעט בכל טיפול. לדעתי זהו השילוב המושלם של רכות ועומק המגע של הרפלקסולוגיה, לצד הדיוק והאפקטיביות של הדיקור".

הסיפוק האמתי, כך אומרת אולגה, הוא במטופלים שחייהם ממש משתנים לאחר הטיפול. "הגיעה אליי מטופלת בגיל 50 פלוס" מספרת אולגה. "היא הייתה עם כאבי גב חזקים שהקרינו לרגליים. בגלל הכאבים היה לה קושי רב בהליכות, נסיעות, טיולים. פגיעה של ממש באיכות החיים, במשך לא מעט שנים. היא ניסתה טיפולים ומטפלים רבים לפני, וכבר אחרי הטיפול השני אצלי היא חוותה הקלה ושיפור משמעותי. היא עברה סדרת טיפולים וחזרה לעשות את כל הפעילויות שאהבה. מאז היא פונה אלי כשהיא מרגישה שצריכה תחזוקה וכל הזמן ממליצה ומשבחת את הטיפולים שלי".

פרטי התקשרות:

טלפון: 054-3311032
כתובת הקליניקה: עמק יזרעאל 3, חולון
ברודצקי 36, תל אביב
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לאתר

מעולם ההייטק לדיקור אורטופדי

מעולם ההייטק לדיקור אורטופדי

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר