אולפני הקלטות בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock
אולפני הקלטות בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock

אולפני הקלטות בתל אביב

אם אתם זמרים שעובדים על אלבום, או מעוניינים להקליט שיר מקורי, חשוב שתשקיעו באולפן הקלטות מקצועי ומשוכלל. איגדנו עבורכם את מיטב אולפני ההקלטות בתל אביב שיהפכו כל תו למנגינה וכל צליל לחגיגה.

פורסם בתאריך: 4.4.19 13:46

אולפן הקלטות וייב – להקליט בוייב שלכם

דמיינו לעצמכם אולפן הקלטות שהוא אך ורק שלכם. חדר אירוח מרווח, עמדת שתייה חמה וחופשית לאורך כל היום, ספות מגניבות למנוחה בין ההקלטות, מקרר שתייה קלה במחירים נוחים ואיש צוות שעומד לרשותכם במהלך כל שעות ההקלטה.

אם היה לכם נעים לדמיין, בטח תשמחו להכיר את אולפן וייב – אולפן הקלטות מקצועי ואינטימי בלב תל אביב, המספק את כל התנאים החשובים ביותר להקלטה מקצועית עם וייב צעיר וייחודי.

אולפן וייב הוקם לפני שבע שנים כחדר חזרות לזמרים ומוזיקאים. בהמשך הפך לאולפן הקלטות גדול ומרווח המשתרע על פני שישים מטרים וכולל בין היתר מסך ירוק, חדר חזרות ואופציה להפקות קליפים.

כדי להקליט באולפן, אתם לא חייבים להיות זמרים גדולים או נגנים מדופלמים. באמצעות הציוד המתקדם ביותר, ואיש סאונד מיומן שעומד אך ורק לרשותכם בכל שאלה ותקלה, תקבלו את מיטב הכלים וההנחיות להקלטה מקצועית, איכותית ומהנה.

אולפני הקלטות בתל אביב: אולפן וייב. צילום: אופיר יצחקי

אולפני הקלטות בתל אביב: אולפן וייב. צילום: אופיר יצחקי

האולפן משמש למגוון רחב של מטרות כמו הקלטת שיר לבת או בר מצווה, הקלטת ברכה אישית, הקלטות שירים לזמרים ומוזיקאים מנוסים, שירי פרידה, שירי חברה וכל מה שתוכלו לדמיין. דרך אגב במידה ותרצו, תוכלו לצלם את השיר המוקלט ולייצר ממנו קליפ מקצועי ולהציגו את על גבי מסכי ענק ביום האירוע המבוקש שלכם.

ימי הקלטות לא חייבים להיות ארוכים ומתישים פיזית. פריקת הציוד הכבד, אווירה לא נוחה צפיפות ובלת"מים יכולים להשפיע על החוויה ולהפוך אותה לסיזיפית. כדי שכל זה לא יקרה, צוות אולפני וייב חרטו על דגלם לאפשר למקליטים חוויה טובה ואיכותית. כך למשל, ברגע שתחנו את הרכב, המקום יהיה אך ורק שלכם ללא הפרעות. מיקום האולפן בקומת הקרקע, יאפשר לכם לפרוק את הציוד בקלות ובמהירות. כשתכנסו לאולפן תגלו מרחב גדול, סטרילי ונקי בו תוכלו לשהות בכיף ובהנאה במשך שעות רבות. כמו כן, קיימת גישה נוחה להגעה עם רכב פרטי או באמצעות תחבורה ציבורית, נגישות מלאה לנכים ואפילו חנייה צמודה וחופשית.

אופיר בעל האולפן משתף אותנו: "הקשבה, מענה מהיר וסובלנות הם הערכים המובילים אותי. שיטת העבודה שלי מאוד מסודרת ויעילה, וחשוב לי שהלקוחות יחוו חוויה נעימה, מקצועית וזורמת".

אז אם הוייב קורץ לכם, אתם יותר ממוזמנים לחוויה מלאת צלילים והרמוניות באולפן האינטימי בלב תל אביב. 

טל: 0544-538690

בן אביגדור 18 תל אביב

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

אולפן הקלטות וייב – להקליט בוייב שלכם. צילום: אופיר יצחקי

אולפן הקלטות וייב – להקליט בוייב שלכם. צילום: אופיר יצחקי


אולפן הקלטות זאנג – הקלטות, הפקות וקליפים

בתקופה בה כל תכניות הטלוויזיה עוסקות בזמרים ויוצרים צעירים, המשיכה לשירה ומוזיקה מעולם לא הייתה כה עוצמתית. הקלטת שיר היא כבר מזמן לא עניין מסובך, אבל אם חשובה לכם איכות ההקלטה, באולפני "זאנג" בתל אביב תוכלו ליהנות מאיכות ושירות ברמה הכי גבוהה שאפשר.

אולפן "זאנג" הוא לא עוד אחד מאותם האולפנים שאתם מכירים באזורי התעשייה השונים. האולפן שוכן בתחתית בניין חדש בלב שכונה נעימה בדרום תל אביב, וכמו שהסביבה שקטה ואינטימית, כך גם הבועה המבודדת שתעטוף אתכם ברגע שרגלכם תדרוך באולפן. זהו מרחב מופלא להשראה ויצירה עם תנאים אקוסטיים אופטימליים, שיאפשר לכם להתנתק מהכל ופשוט לצלול אל עולם מלא תווים וצלילים. באולפן עמדת קפה, ספות נוחות ואווירה חופשית, כך שכמעט ולא תבחינו, וזמן ההקלטה יעבור כהרף עין.

אולפן הקלטות זאנג – הקלטות, הפקות וקליפים. צילום: אדם אוסקר

את האולפן הקים מוש שי לפני כחמש שנים, חלום ישן שהפיח חיים. מוש מגיע עם רקע מקיף בעולם המוזיקה כמוזיקאי, מתופף שליווה עשרות הרכבים בארץ ובחו"ל, ופרפורמר מגיל צעיר. הוא בוגר MA בהנדסת אודיו ומדיה יצירתית, ובוגר קונסרבטוריון NRC באוסטרליה.  מוש משתף: "יש לי סימפתיה גדולה לאמנים. מכיוון שאני אמן ולא רק איש טכני, אני יכול להרגיש ולהתחבר אל האמנים לעומק, ולכן אני מעניק להם את כל מה שאני יודע מכל הלב". אם אתם במקרה אתם מחפשים מתופף מקצועי להקלטה, גם את זה מוש יכול לחסוך לכם. בעזרתו,  תוכלו להקליט תופים וכלים נוספים בלי להוציא סכומי כסף נוספים וגם להפיק מוסיקה אלקטרונית, אינסטרומנטלית ועוד.

בוודאי שתסכימו כי הקלטה מכל סוג, צריכה להתבצע באולפן מתאים ומקצועי הכולל אקוסטיקה מושלמת, סאונד מעולה וציוד מתקדם. במקרה של אולפני "זאנג" לא תוכלו לטעות. באולפן הגדול והמואר המשתרע על שישים מטרים, יש את כל הציוד הנדרש הכולל בין היתר רמקולים, תוכונות הקלטה עם מיטב הפלאגנים וכל מה שדרוש להקלטה איכותית. מביני עניין יוכלו ליהנות מציוד מקצועי במיוחד של חברת NEVE, ממירים של RME, מיקרופונים נוימן, AKG וטובים ואחרים.

אגב, במידה ותרצו לצלם קליפ לשיר, באולפן קיים גרין סקרין ופסנתר כנף מדהים שיכול לשדרג אותו בכמה רמות מעלה. כמו כן, קיים שירות הקלטות לייב, כך שתוכלו לקבל את עזרתו של מוש בכל הנוגע לצילום והפקה, ממש כמו במקרה של הזמר אדיר גץ (ניתן לצפות בקליפ באתר).

שירות הפקות מיוחד: אתם מגיעים עם מילים או סקיצה, ומקבלים הפקה מא' ועד ת'; עיבוד, הפקה, הקלטות, מיקס וקליפ.

שירות נוסף: שיעורי תופים.

כמות אנשים מקסימלית: בין 10-12 נגנים.

מה ניתן להקליט באולפן : שירים מקצועיים, שירים במתנה, פרסומות לעסקים, ג'ינגלים, קריינות לפרסומת, פוסט פרודקשיין לסרטים, הקלטות ADR לסרטים.

סלבס שביקרו באולפן: ברי סחרוף, קרולינה, שי צברי, אדיר גז ועוד רבים וטובים.

חניה: חופשית.

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון: 054-5700796

כתובת: חירותינו 2, תל אביב

מעבר לאתר

כתובת מייל

אולפני זאנג. צילום: מוש שי


עוף דה רקורד: בקצב שלכם

תעשיית המוזיקה כשמה כן היא – תעשייה. אמנים צעירים בתחילת דרכם נאבקים לא פעם למצוא את אנשי המקצוע שלא רק "ירוויחו" עליהם, אלא ילוו אותם בדרך הלא פשוטה הזאת. אם התחושה הזאת נשמעת לכם מוכרת, אתם חייבים להכיר את אולפן ההקלטות התל אביבי האינטימי "עוף דה רקורד" (Off The Record) שהוא בית חם לאמנים צעירים. האולפן כלל לא נבנה במקור כעסק אלא מתוך תשוקה, ומהמקום הכי אישי. אמן ההיפ הופ אור בן דוד המוכר בתחום בשם הבמה "OBD" בנה אולפן הקלטות כך שיתאים לתהליך היצירה הפרטי שלו: משלב ההלחנה להפקה מוזיקלית, מיקסים, מאסטרינג ופוסט פרודקשן. "למדתי ובניתי את האולפן בשביל לענות על הצרכים שלי, עם הזמן זה הפך למקום עבודה עם אמנים אחרים". את הנסיון שלו כאמן יוצר מביא אור לעבודה עם אמנים, שמקבלים בעוף דה רקורד לא רק אולפן מפיק – אלא ליווי, הכוונה וחשיבה משותפת.

צילום: אור בן דוד

צילום: אור בן דוד

האולפן התל אביבי הממוקם ליד עזריאלי מצטיין ביחס אישי ואווירה חמה: "כל מי שמגיע פוגש אותי ועובד איתי, אני אוהב לעבוד עם אמנים צעירים ומודע לקשיים של תחילת קריירה, כך שאני גם שם דגש על מחירים שהם מהזולים בשוק". התשוקה של אור לקדם ולבנות אמנים צעירים באה לידי ביטוי בקואצ'ינג שהוא מעניק להם כחלק מתהליך העבודה עימו, הוא גם מעניק שיעורים פרטיים בהפקה ויצירה בסביבה דיגיטלית לאמנים שמעוניינים לשלוט בכל חלקי היצירה.

האולפן מציע הקלטת שירים לאירועים ופרסומות, שירותי מיקס ומאסטרינג, הפקה מוזיקלית ושירותי פוסט פרודקשן, ויודע לתת מענה לחברות גדולות כמו גם לאמני שוליים בועטים: "לפני חודשיים יצרתי עיבוד מוזיקלי לסרטון תדמית של אינטל שזה היה פרויקט שמאוד נהנתי ממנו, מצד שני, אני גם עובד עם הראפר הצעיר עומר בן יוסף (OBY) שאני מאוד מאמין בו, ונהנה לראות את תהליך הצמיחה וההתפתחות שלו. אני עובד עכשיו גם עם די ג'י מפיק SIDE B שיוצר אלבום מפיק – ונעזר בי על מנת להביא אמנים לפרויקט שלו, להקליט אותם, ולעשות להם קואצ׳ינג והכוונה להפקות שלו, כמו כן אני גם משתף איתו פעולה בתור ראפר. יש לי מזל שאצלי העבודה והאמנות משתלבים".

אם אתם מחפשים להקליט ולפתח חומרים עם אמן שמבין תהליכים יצירתיים, נותן אימפוט, ליווי והכוונה "עוף דה רקורד" הוא מקום מצויין להקליט ולהתפתח בו.

אולפן "עוף דה רקורד"
כתובת:בן שמן 4 תל אביב
טלפון: 054-5768424
קישור לפייסבוק

אולפני הקלטות בתל אביב. צילום: אור בן דוד

אולפני הקלטות בתל אביב. צילום: אור בן דוד

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אולפן הקלטות וייב מומלץ בחום! יחס מקצועי ובעל אולפן נדיר!!

    אביתר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר