חדרי חזרות בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock
חדרי חזרות בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock

חדרי חזרות בתל אביב שכדאי להכיר

מחפשים אחר חדר החזרות האידיאלי לסינגל הבא שלכם? יצאנו להכיר חדרי חזרות בתל אביב וחזרנו עם התובנות

פורסם בתאריך: 7.4.19 21:30

נכנסים לקצב: סטודיו ג'ניס בתל אביב

"היה לי חלום להקים סטודיו למוזיקאים המשתוקקים ליצור מוזיקה באווירה ביתית וקהילתית", נזכרת תמר קסלר-מלמוד, מוזיקאית, אשת סאונד ובעלים של סטודיו ג'ניס בתל אביב. "לאחר שנים של יצירת מוזיקה, נגינה והלחנה, מצאתי את עצמי נמשכת יותר ויותר אל מאחורי הקלעים של העולם המוזיקלי. באופן טבעי נשאבתי לעולם הסאונד ואל הפן הטכנולוגי שתומך במוסיקה, ולאט לאט נטשתי את קדמת הבמה והפכתי לסאונדמנית באולפני הקלטות והופעות ברחבי הארץ".

קסלר-מלמוד נולדה למשפחה מוזיקלית וספגה צלילים ומקצבים עוד מגיל ינקות. כאמור, היא הופיעה במשך השנים עם הרכבים שונים, כתבה והלחינה חומר מקורי והופיעה לצד אמנים מוכרים כמו הזמרת סי היימן, יפעת נץ ואחרים. את סטודיו ג'ניס היא רכשה לפני שנתיים בעקבות החלום, וכיום מוזיקאים רבים מכל רחבי הארץ מגיעים אליה כדי לעשות את הדבר שהם הכי אוהבים בעולם – ליצור מוסיקה.

סטודיו ג'ניס

סטודיו ג'ניס

הכל למען הקהילה

סטודיו ג'ניס קרוי על שמה של הזמרת האגדית ג'ניס ג'ופלין. וממש כמו הזמרת, הסטודיו רחוק מלהיות סטנדרטי. הוא ממוקם בלב אזור התעשייה בתל אביב, כך שאפשר להסיר את החשש, כי בג'ניס מומלץ להרעיש, לזייף, לצחוק ולהתפרע עד השעות הקטנות של הלילה.

בזכות האווירה האינטימית והנעימה שיצרה קסלר-מלמוד בעשר אצבעות, הסטודיו הפך עם השנים למרכז קהילתי למוזיקאים שונים. "הם יוצרים שיתופי פעולה, מתחברים, יוצאים לברים והופכים לחברים טובים", היא מספרת. "אני מאוד מתרגשת מהאווירה שנוצרה בסטודיו – הפכנו למעין משפחה מוזיקלית ומחבקת של מוזיקאים שמופעים בפסטיבלים בארץ ובעולם בכל הסגנונות החל מג'אז, מוזיקת עולם, אינדי, מזרח אסיה, אפריקאית ועוד. הקהילה גדלה מיום ליום וזה מציף בי אושר גדול".

פסנתר ימהה בסטודיו ג'ניס

פסנתר ימהה בסטודיו ג'ניס

חדר חזרות עם טוויסט

הסטודיו מחולק לשלושה חללים המתפרשים על כ-60 מ"ר וכוללים חדר חזרות מצויד בכל כלי הנגינה הנדרשים להרכב סטנדרטי. ישנו גם פסנתר אקוסטי ייחודי מדגם ימאהה U1, פנדר רודס, פסנתר חשמלי משולב סינטיסייזר דיגיטלי ומגבר מסה בוגי החזק ביותר בשוק. כמו כן, הסטודיו כולל חדר קונטרול מצויד במכשירי הקלטה איכותיים, קונסולה אנלוגית, שלושה מגברים לגיטרות, מערכת תופים מלאה, מיקרופונים, מיקסר, מגבר בס וכל מה שנגן צריך כדי להפיק חזרה מושלמת.

האקוסטיקה של הסטודיו מאפשרת הדהוד אופטימלי לנגנים, בעוד שהעיצוב הייחודי כולל אלמנטים כפריים מבוססים חיפוי עץ ורצפת פרקט, תמונות מגניבות וכלי נגינה התלויים על הקירות. האווירה מעודדת מרחב ליצירה ותורמת לתחושה הביתית והחמימה של החלל.

חשוב שלא לשכוח שבין ההרמוניות כדאי לקחת נשימה בזולה המגניבה של הסטודיו הכוללת סלון נוח, מטבח רחב, מקרר עם שתייה חופשית, מכונת קפה עם קפסולות, כיבוד קל וחלונות פתוחים לרווחה. קסלר-מלמוד טוענת כי סטודיו אטום יכול לגרום למחסום יצירתי: "תהליך היצירה יכול לקחת שעות על גבי שעות, ולפעמים זה יכול להיות מתיש, עד כדי איבוד ההשראה של האמן. לעיתים, כל מה שאנחנו צריכים זה לקחת נשימה, לנשום אוויר צח ולחזור לעצמנו".

תמר וצוות הסטודיו תומכים באופן מלא באמנים מתחילים המעוניינים לשחרר את היצירה שלהם לעולם ולהופיע על במה. על כן, לצד שירותי החזרות, ניתן לארח בתוך חלל הסטודיו הופעות ואירועי בוטיק לקהל אינטימי של עד 40 איש.

כמו כן, צוות הסטודיו מורכב מאנשי סאונד מנוסים ולבביים המלווים הרכבים ולהקות מסגנונות שונים משלב החזרות, העיבוד המוזיקלי, ההקלטות ועד סיום הפקת האלבום. אנשי הצוות מעניקים שירותים נוספים כמו הקלטה, דיבוב, קריינות, עיצוב פסקול, וידאו, פרסומות ועוד.

חניה: חניה חופשית מסביב לסטודיו.

כמות נגנים: עד 15 איש.

שעות פעילות:
א'- ה' : 09:00-24:00
ו': 09:00-17:00
שבת: 20:00-24:00

מעוניינים ליצור קשר?

צלצלו 052-8158385
מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק

כתובת: שביל המרץ 3, בניין 8, קומה 1, תל אביב-יפו

Tamar Kessler Malamud 
Music Producer & Sound Engineer
Janis Studio

סטודיו גניס. קרדיט צילום: אבירם אליהו

סטודיו גניס. קרדיט צילום: אבירם אליהו


אולפני וייב

בין 4 קירות ועם נשמה ותשוקה גדולה, מוזיקאים רבים יוצרים מגוון להיטים אשר מושמעים בלי סוף, מלווים אותנו בתקופות רבות בחיינו ותופסים חלק נדבך באישיות שלנו. 4 הקירות הללו, יהיו איפה שיהיו, כבר כמעט לא נמצאים במוסך בבית של ההורים, (בכל זאת, יש תמיד בעיות שכנים) ובכדי לאפשר ליוצרים מרחב לעסוק באומנות שלהם, הוקמו במהלך השנים חדרים שמיועדים לחזרות, לניגון וכתיבה, לעבודה על תקליט ולכל מה שדרוש ליוצרים בכדי להתכונן למופע.

לכל אלה שמחפשים מוזה, חלל מאובזר בכלי נגינה והרבה מרחב ליצירה, ריכזנו עבורכם את חדרי החזרות הנוחים והטובים ביותר בתל אביב.

נפלאות התיפוף בחדרי החזרות בוייב. צילום: אופיר יצחקי

נפלאות התיפוף בחדרי החזרות בוייב. צילום: אופיר יצחקי

חדר חזרות וייב – החופש שלך ליצור

חדר חזרות וייב הוותיק ממוקם בלב תל אביב (בסמוך לשדרות יהודית ועזריאלי), עם גישה נוחה ברכב ובתחבורה ציבורית וחנייה צמודה ללא תשלום. אופיר, בעל העסק ובין היתר גם מתופף ועורך סאונד, פתח את חדר החזרות שלו בפני אמנים צעירים ומנוסים לפני כ-7 שנים, ומזמין גם אתכם ליהנות מחדר חזרות ולאונג׳ רחבים ומפנקים להפליא.

חדר החזרות מכיל מגברי גיטרות, בס, מוניטורים, ואפשרות להקלטת ערוצים. לרשותכם ציוד שניתן להשכיר, וגם ציוד ״עזרה ראשונה״ כמו סוללות ומיתרים שניתן לקנות.

בכל הנוגע לאקוסטיקה, הסאונד איכותי וייחודי כך שניתן להקליט בצורה הטובה ביותר. המקום משמש ביום-יום גם כאולפני צילום, הפקות, הקלטות ועריכה, כך שאם תרצו להקליט את החזרה או אפילו להפיק קליפ מקצועי, תוכלו לקבל את כל השירותים בחבילה משתלמת ברמה הגבוהה ביותר, ללא צורך להתרוצץ בכמה מקומות.

יתרון נוסף שיש לוייב הוא העובדה כי חדר החזרות מציע גישה לנכים מאחר וממוקם בקומת קרקע, דבר שמאוד מקל על מוזיקאים בכל הנוגע לסחיבת הציוד וכמובן מקצר את הזמנים. ובגלל שהגב לא כואב מדי, אתם יכולים להרשות לעצמכם לנוח בלאונג׳ המרווח עם שתיה קלה במחירים שפויים, או שתתנו להם לפנק אתכם באיזה כוס קפה.

ידוענים רבים ומצליחים התאמנו לאורך השנים בחדר חזרות וייב, ואין פלא שזה כך, משום שהחדר כולו נקי, מסודר ומטופח. מעבר לעובדה שזהו מקום נעים להיות בו, אופיר נותן יחס חם אישי וטוב לכל לקוחותיו, ומאפשר להם לשלב בדרך המושלמת עבודה מקצועית לצד מפלט חמים ממציאות היום-יום. והוא מצטט: ״יש הרבה חדרי חזרות –וייב יש רק אחד״.

כתובת: בן אביגדור 18, שכונת מונטיפיורי

טלפון: 054-4538690

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

אולפני וייב. צילום: אופיר יצחקי

אולפני וייב. צילום: אופיר יצחקי


הגראז' בתל אביב – חדר חזרות פלוס!

כולנו זוכרים את הסרט ההוא, עם להקת הרוק המגניבה שמתפרעת במחסן צפוף ברחוב ישן ואפלולי. אפשר לחשוב כי אותם חברי להקה המתאמנים לקראת ההופעה על הבמה הגדולה, די מרוצים מעצמם. אבל האמת היא שבמציאות הדברים מרגישים קצת אחרת.

חדר חזרות הגראז' בתל אביב, הוא לא כמו אותם חדרי חזרות חשוכים ואפלוליים שאתם מדמיינים. כאשר תפתחו את דלתות הגראז' המוקף בסביבת אמנים ויוצרים, תופתעו לגלות חלל רחב, מואר ומעוצב בסגנון וינטאג' מגניב. הרצפה עשויה עץ, והקירות מקושטים בבדים פרחוניים המשרים אווירה חמימה ואינטימית. באולפן קיים ציוד חדשני ומושקע, סאונד מצוין ובלאנס מושלם. הגראז' הוא ללא ספק מרחב יצירה מושלם למוזיקאים המעוניינים להקליט אלבום, להתכונן לקראת הופעה או פשוט לעשות את מה שהם אוהבים – ליצור.

מערכת התופים בחדר החזרות בגראז'

מערכת התופים בחדר החזרות בגראז'

את המקום הקים מיכאל לירן, מתוך שליחות ליצור מרחב לאמנים ויוצרים כמוהו. מיכאל הוא מוזיקאי, מעצב,  וחבר בלהקת "הורים לילדים מעשנים", סולן להקת "קרוקודיל פופלאר" בעברו ובוגר טכנאות סאונד במכללת "Sae Liverpool". במידה ותתקלו בבעיה, תוכלו לסמוך על מיכאל שיהיה שם בשבילכם בכל רגע נתון וייתן מענה בסבלנות, הקשבה ומקצועיות אין קץ.

מתוך השליחות של מיכאל לקידום מוזיקאים צעירים ובאמצעות הניסיון הרב שלו כמעצב, החליט מיכאל להפיק פרויקט לייב מרגש שהעניק במה למוזיקאים מהשוליים. במסגרת הפרויקט שהתקיים בגראז', מיכאל והצוות הפיקו קליפים מלאים להרכבים צעירים בהתנדבות מלאה. ההפקה כללה צילום לייב בחדר החזרות, תפאורה, הקלטה ועריכה. אחת הלהקות לה הופק קליפ שכזה, היא להקת ג'יין בורדו, שחודשים לאחר מכן הפכה לאחת הלהקות האהובות והמוכרות בארץ.

לצפייה בפרויקט לייב של ג'יין בורדו בגראז'

כאמור, מיכאל הוא גם צלם וגם מעצב, כך שבמידה ואתם מעוניינים תוכלו להתייעץ עמו על עיצוב אלבום, פוסטרים או צילום והפקת קליפ.

מיכאל משתף על החיבה הגדולה לסאונד האנלוגי ולציוד עם אופי: "אני מחזיק בגראז' טייפ סלילים בן 40 שנה המשמש להקלטות ולחובבי הז'אנר". ניתן לשמוע את הטייפ במיטבו בפרויקט של נויה סול, זמרת בלוז שאותה מיכאל הקליט באמצעות הטייפ בסרטון הבא >>>

ציוד מיוחד: מגברי גיטרות בניהם בייסמן, מגבר אורנג' ומגבר סימור דאנקן קונבטיבל.  מערת תופים מאובזרת ומיקסר דיגיטלי לסאונד מדויק.

חניה: בבקרים חניון בתשלום במרחק הליכה, ובשעות הערב חניה חופשית.

כמות אנשים שהחדר מכיל: עד 8 אנשים (נכנסים לחדר גם הרכבים גדולים יותר).

שירותים נוספים: יש אפשרות להקלטת חזרה עם קלטות ערוצים (גם על טייפ).

הדבר הראשון שאנשים עושים בסיום החזרה: עפים על הסאונד ומתאמים חזרה נוספת.

אז אם אתם מחפשים חדר חזרות שעושה חשק לנגן בלי סוף ולהתמסר לצלילים, הגראז' בתל אביב הוא בדיוק המקום עבורכם.

האתר של הגראז'

דף הפייסבוק של הגראז'

מעבר לעמוד האינסטגרם

טלפון: 052-8656988

כתובת: שביל המרץ 5 , קומה 3. תל אביב

הגראז' – חדר חזרות שעושה חשק לנגן


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר