אבחונים פסיכודידקטיים בפתח תקוה. תמונה מאגר Shutterstock (By Photographee.eu)
אבחונים פסיכודידקטיים בפתח תקוה. תמונה מאגר Shutterstock (By Photographee.eu)

מרכזי אבחון פסיכו-דידקטי בפתח תקוה שכדאי להכיר

זה מסתכל מאוד להיווכח לחוסר ההצלחה של ילדכם בלימודים. אך אל דאגה! בעזרת ייעוץ וליווי נכון מטעם בעלי מקצוע ומטפלים נחשבים בתחום לקויות הלמידה, ילדכם ייפרד מציון הנכשל ויתמלא בתחושת ביטחון ואמונה עצמית

פורסם בתאריך: 8.4.19 07:17

"מרכז מ.י.ה" – מעטפת רחבה לאבחון וטיפול בלקויות למידה

כמו רובם המוחלט של ההורים בישראל, הגעתם לאבחון הדידקטי הראשון של ילדכם. אך אם אתם חושבים שלאחר האבחון תסתיים המשימה, אתם טועים ובגדול. לעתים קרובות, יפנו אתכם למרכזי טיפול ומוסדות אחרים וכתוצאה מכך, תצטרכו לתזז בין אזורים שונים ומרוחקים מאוד אחד מהשני. אך מה אם היה מרכז אבחון אחד, אשר יעניק עבורכם שירות מקיף בתחום האבחון והטיפול בלקויות למידה?

הכירו את "מרכז מ.י.ה"- המרכז הארצי לקידום, הערכה וטיפול בקשיי למידה ובעיות קשב וריכוז. ב"מרכז מ.י.ה", יתאימו עבור ילדכם את סוג האבחון ואופן הטיפול באופן אישי, כאשר כלל התהליך יבוצע במתחם אחד בלבד. כמו כן, המרכז מעסיק צוות בעלי מקצוע מן השורה הראשונה בארץ, כגון: מאבחנים, פסיכולוגים, מורים, מטפלים שונים ועוד.

אינה ניסים, מורה להוראה מתקנת ומנכ"לית "מרכז מ.י.ה", מספרת לנו כיצד נכנסה לתחום האבחון: "מתוך ניסיוני רב השנים בתחום ההוראה ומתוך השאיפה להתפתח מבחינה מקצועית, החלטתי להיכנס לעולם המורכב של לקויות הלמידה. הקמתי מרכז להערכה וטיפול בקשיי למידה, אשר נועד להעניק מעטפת מקיפה ורחבה להורים המודאגים".

תהליך האבחון והטיפול במרכז, נתפר בהתאמה אישית לילד הרלוונטי: "ראשית, הילד והוריו מגיעים אלינו לשיחת ייעוץ קצרה. לאחר מכן, אנו מתאימים את אופן האבחון לצרכי הילד. המרכז מציע שלושה סוגי אבחון מרכזיים:

  1. אבחון דידקטי: אבחנה של לקויות למידה האורכת כ-4-6 שעות, במספר מפגשים. במהלך האבחון, נבדקות יכולות למידה קוגניטיביות, כגון: חשיבה ועיבוד מידע, כישורי קריאה, הבנת הנקרא וכיוצא בזה.
  2. אבחון פסיכו-דידקטי: אבחון מדויק, מורחב ומקיף, המתבצע ע"י פסיכולוג ומאבחן מומחה ללקויות למידה. לצד בדיקת יכולות הלמידה, מתבצע בתהליך זה גם אבחון אינטליגנציה מלא, אשר בוחן תהליכים רגשיים, על מנת להעריך גם את מצבו הרגשי של הילד בכל הנוגע לתהליכי הלמידה שלו.
  3. אבחון ממוחשב ('MOXO'): אבחון הבוחן את קיומם של בעיות קשב וריכוז. המבחן בודק את ביצועי הנבדק וכולל משחק מחשב ידידותי של מערכת מסיחים שמיעתיים וחזותיים, המדמים מציאות יומיומית. התהליך לוקח כ-20 דקות ובסיומו, נשלחות תוצאות המבחן למאבחנת בכירה, אשר מפענחת את הדו"ח ומעבירה אלינו המלצות להמשך".

לאחר שמסתיים תהליך האבחון, בעלי המקצוע המנוסים של המרכז מתייעצים ביניהם וקובעים המלצות לטיפול: "הטיפול מותאם לבעיות שהתגלו במהלך האבחון. יש מקרים בהם אנו בונים תכנית לימודית מותאמת לילד, מקרים בהם נדרש טיפול פסיכולוגי משלים, מקרים בהם אנו ממליצים על אחת מהסדנאות הטיפוליות שלנו ועוד המון. כמובן שאנו מלווים את הילד והוריו יד ביד לאורך כל תהליך האבחון והטיפול וזמינים תמיד לכל שאלה או בקשה".

מהמרכז יצאו אינספור לקוחות מרוצים, אשר משבחים את החברה ומתייעצים עם עובדיה על בסיס קבוע. אחד מהלקוחות מספר: "אתם אנשים מדהימים, תודה שעזרתם לנו. בזכותכם, נויה ישנה בלילה ופורחת חברתית ולימודית". עוד לקוח משתף אותנו ברגשותיו: "קיבלתי ציון גבוה (בבגרות) ובאמת למדתי המון, אבל ברור לי שלביטחון שנטעתם בי אין תחליף".

הודות למעטפת השירותים הרחבה שמעניק "מרכז מ.י.ה", לא רק ילדים שוכרים את שירותי העסק, אלא גם סטודנטים ומבוגרים. "המרכז הוקם בשאיפה להעניק שירות מקיף ורחב למגוון רחב של לקוחות, בכל הנוגע לאבחון וטיפול בלקויות למידה. בעלי המקצוע האכפתיים והמנוסים של המרכז עומדים לרשות הלקוחות לאורך כל התהליך, על מנת שירגישו בטוחים ורגועים ובסופו של דבר, יקבלו כלים אפקטיביים לשיפור איכות חייהם".

רוצים לקבל עוד מידע? מוזמנים לפנות אל "מרכז מ.י.ה" בטלפון       03-909-9914, בטלפון 072-228-0001 או באמצעות המייל. כמו כן, אתם מוזמנים לבקר אותנו באתר האינטרנט של המרכז.

אינה ניסים. צילום: רן יחזקאל

אינה ניסים. צילום: רן יחזקאל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר