השתלת שיניים בפתח תקווה. צילום: shutterstock
השתלת שיניים בפתח תקווה. צילום: shutterstock

מחזירים את החיוך לפנים: השתלת שיניים בפתח תקוה

השתלות השיניים נועדו לשפר את איכות החיים ולהעניק לכם המטופלים תחושה חיובית ונעימה. כדי שתהיו בטוחים שאתם בידיים טובות, הכנו לכם את רשימת הרופאים הטובים ביותר בתחום בעיר פתח תקוה

פורסם בתאריך: 8.4.19 10:22

המרפאה של ד"ר רון גולן

רפואת השיניים החלה לשלב שתלים דנטליים בטיפולים לקראת סוף שנות השבעים, ומאז ועד היום תחום השתלים והטכניקות הרפואיות השתפרו פלאים. השתלים הדנטליים עשויים מסגסוגת טיטניום בתהליך ייצור מיוחד, הגורם להגדלת שטח פני השתל ועוזר לקליטתו וליצירת תהליך בניית העצם סביב השתל. השתלים מהווים פתרון אידיאלי למצבים של חסר בשיניים בחלל הפה, ומאפשרים הוספת שן; מספר שיניים בודדות; או בעת הצורך את כל השיניים בחלל הפה, ובנוסף קיבוע שיניים תותבות לשתלים המשפרים את יציבות התותבת. השתלת שיניים היא פתרון המסייע בשיפור משמעותי של איכות החיים.

השתלת שיניים ברמה גבוהה. צילום: אליו נודלמן

השתלת שיניים ברמה גבוהה. צילום: אליו נודלמן

במרפאתו של ד"ר רון גולן תוכלו לקבל חוויה מתקנת בתחום הדנטלי ולהישאר עם חיוך: ״הדבר החשוב לי ביותר כרופא הוא הענקת תחושת רוגע וביטחון למטופלים שלי, שמקבלים את המידע המלא לפני כל הליך רפואי. פחד מחוסר ידע גורם לנו ליצור מציאות שלא בהכרח קיימת ואת זה בדיוק אני בא למנוע", מסביר ד"ר גולן.

ד"ר רון גולן שירת כקצין רפואת שיניים בצה"ל, ביצע השתלמויות בבית החולים הדסה בתחום רפואת הפה, ובבית החולים איכילוב בתחום כירורגיית פה ולסת. בנוסף, הקים ד"ר גולן מיזם לטיפול באוכלוסיית הגיל השלישי, בו מגיעים רופאים לבית המטופל במטרה להתגבר על מחסום הניידות. לד"ר גולן ניסיון עשיר בכירורגיה ושתלים דנטליים, הוא בעל רישיון משרד הבריאות לטפל בהרדמה וסדציה, ומקדיש את חייו לטיפול רפואי בתחום הכירורגיה הדנטלית.

תהליך ההשתלה מתקיים במרפאתו הפרטית של ד"ר גולן בהרדמה מקומית, ולאחר שהמקום מורדם היטב לא מורגש כל כאב בתהליך ההשתלה. בנוסף לאפשרות ההרדמה המקומית, במקרים מתאימים ישנה אפשרות לטיפול בסדציה (הרדמה עמוקה) המוכרת גם כטשטוש. ההרדמה מתבצעת על ידי רופא מומחה להרדמה, והיתרון בשיטה הוא שהמטופל נכנס למצב של "שינה עמוקה" בה הוא לא מרגיש או זוכר את הטיפול כלל.

כך זה בעצם קורה – לאחר תהליך ההרדמה המקומית המתבצע על ידי ד"ר גולן, הלסת קולטת את השתל הדנטלי המדמה את שורש השן שנעקרה. בתהליך הנקרא "אוסטאוינטגרציה" נבנית סביב השתל עצם חדשה, וכעת נותר להמתין לתהליך הביולוגי של בניית העצם, ולאחר מכן בונים את השן החסרה על השתל. התהליך מחולק לשלב הכירורגי בו נעשה שלב החדרת השתל, והתהליך השיקומי שמבוצע כשלושה חודשים לאחר החדרת השתל ובו מבוצע מבנה כתר, או לחילופין גשר או תותבת על השתלים.

ד"ר גולן ממליץ להשלים שן חסרה עם שתל בהקדם האפשרי, בטווח של עד שלושה חודשים לאחר העקירה. לדבריו כדאי להימנע מהמתנה מתמשכת שעלולה לגרום לספיגה של העצם בחניכיים, מצב שעלול להוביל להליך כירורגי נוסף של הוספות עצם וממברנה: "טיפול בשתל בודד אורך כחצי שעה בלבד", מסביר ד"ר גולן. במידת הצורך ולאחר התייעצות רפואית כמובן, ניתן לבצע מספר שתלים בבת אחת.

במרפאה של ד"ר גולן מתבצעים כל סוגי העקירות, משיני בינה ועד שיניים כלואות, השתלות רגילות ומידיות, שיקום מוברג והלבנת שיניים, ותותבות לגיל השלישי. זה הזמן גם לציין שהמרפאה נגישה לנכים, ובכל ביקור ניתן להבחין מיד באווירה רגועה, מזמינה ומקצועית.

"יש לנו את האפשרות להחזיר למטופלים שלנו את האסתטיקה שאבדה במהלך השנים, ואת והיכולת ללעוס מזון וליהנות ממנו בכל גיל וזו זכות גדולה". מספר ד"ר גולן בחיוך. "בעידן טכנולוגי בו הרפואה מתקדמת ומפותחת, אין כבר שום סיבה לדחות את הטיפול ולהגיע למצב מורכב יותר. הליך ההשתלה הינו פשוט, מהיר, ומשפר את איכות החיים".

אם גם אתם שוקלים את נושא השתלת השיניים, אל תהססו ופנו למרפאתו של ד"ר גולן לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות, וטיפול מקצועי בליווי יחס אישי ונעים.

ד"ר רון גולן – רופא שיניים D.M.D

טלפון: 058-7332538

כתובת: שמואל סלנט 25, פתח תקוה

מייל להתייעצות ללא עלות – [email protected]

לינק לאתר

להחזיר את המראה האסתטי. צילום: אליו נודלמן

להחזיר את המראה האסתטי. צילום: אליו נודלמן



ד״ר סייף

לא פעם, למרות טיפול מקצועי ומסור של רופא השיניים, לא ניתן לטפל בשן או לרפא אותה ויש צורך לעקור אותה. המשמעות היא שאת מקומה של השן המקורית צריך להחליף בשתל. יתרה מכך, לעתים מדובר בעקירה של מספר שיניים למטרות רפואיות פונקציונליות של "שיקום פה" או כמענה לצורך אסתטי במסגרת טיפולים של אסתטיקה דנטלית, כמו: מצב בו חסרה עצם, דלקות חוזרות בחניכיים שפוגעות בשיניים, גיל המטופל וכדומה.

"עד לפני מספר שנים השתלת שיניים הייתה תהליך מורכב שלווה בהחלמה ממושכת, במיוחד כשהיה מדובר בהשתלה של מספר שיניים", מסביר רופא השיניים ד"ר סייף. "המטופל היה מגיע מספר פעמים למרפאת השיניים, בכל פעם כדי לעקור שן אחת (לפעמים יותר), ממתין להחלמה של המקום ואז חוזר לבצע את ההשתלה – בכל פעם שן אחת. ברובם המכריע של המקרים, כחלק מהטיפול, הרופא ביצע חתך בחניכיים ותפרים שהביאו לירידה באיכות החיים של המטופל עד ההחלמה המלאה. היום, בזכות שיטות ממוחשבות ומתקדמות כל זה נחסך מהמטופל, שכן הוא יכול לעבור השתלה של מספר שיניים ביום אחד".

ד״ר מוחמד סייף (צילום: יחיאל יחיא שאוויש)

ד״ר מוחמד סייף (צילום: יחיאל יחיא שאוויש)

בין השיטות עליהן מדבר ד"ר סייף, המובילה שבהן היא "השתלת שיניים ממוחשבת", כלומר שימוש בתוכנות שיודעות לקבל נתונים בעזרת אמצעי דימות מתקדמים, כמו למשל מכשירי CT, שבאמצעותם ניתן ליצור מודל תלת-ממדי אנטומי מדויק של פה המטופל. "המודל מאפשר לי לתכנן עבור כל מטופל מתווה השתלה אופטימלי בדיוק מילימטרי, ומבטיח שהשתל יקובע בזווית אידיאלית שאינה מעמיסה על העצם ולא תגרום לסיבוכים בהמשך", ממשיך ד"ר סייף. "יתרונות השיטה הממוחשבת, מעבר לכך שאני יכול לתכנן מתווה יעיל יותר, מאפשרת גם הדפסה תלת-ממדית על-פיה ניתן לבנות סדים מיוחדים מפלסטיק שמדייקים את הפעולה וגם הופכים אותה להרבה יותר מהירה".

יתרון גדול נוסף הוא שבמקרים רבים ניתן לסיים את הליך קיבוע השתלים ביום אחד ועל-ידי כך להפחית משמעותית את הסבל של המטופל, הבושה להסתובב עם פה חסר שיניים, וכן את חוסר הנוחות הנובע מההמתנה לטיפול הבא. כך שמדובר בפתרון שמתאים גם לאנשים שמעוניינים להקטין למינימום את מספר הביקורים במרפאת השיניים, אפילו בהליך מורכב כמו השתלת שיניים.

הליך השתלת השיניים ביום אחד אורך כשעתיים והוא מתבצע בהרדמה מקומית. לאחר קבלת הנתונים הממחושבים והכנת השתלים המותאמים בדיוק למטופל, הרופא יעקור את השן (או השיניים), יבצע חתך זעיר והשתל (או השתלים) יוחדר למקומו. ההליך כולו יסתיים בתפירה נספגת והמטופל יילך לדרכו כשבפיו שתלים זמניים. לאחר זמן לא ארוך של החלמה שתהיה קלה הרבה יותר לו עבר המטופל את הפרוצדורה בשיטה המסורתית הישנה, ישוב המטופל לקביעת שתלים קבועים.

חשוב לציין שלא כל מרפאות השיניים שמציעות השתלות שיניים, אימצו את הטכנולוגיה שמאפשרת למטופלים ליהנות מהשתלת שיניים ממוחשבת וכל היתרונות הנלווים אליה. אם אתם מחפשים מרפאת שיניים מתקדמת במרכז הארץ שגם מתמחה בביצוע השתלות שיניים ממוחשבות, אנחנו מזמינים אתכם לפנות לקבלת מידע נוסף במרפאת השיניים של ד"ר סייף בפתח תקווה, שמתמחה במגוון טיפולי שיניים מתקדמים ובכלל זה השתלות שיניים ממוחשבות ביום אחד.

ד"ר סייף

כתובת: גוטמן 28, פתח תקווה

חניה חינם, גישה לנכים

טלפון: 03-6006252

למעבר לאתר
לסרטון הדגמה

מהפך שלם לפה (צילום עצמי)

מהפך שלם לפה (צילום עצמי)



מרפאת המומחים לרפואת שיניים – ד"ר מאור ניב

שיניים רקובות ולא יפות או מחסור של מספר שיניים בפה יכול להיות מטרד לא קטן ולפגוע באורח חיינו באספקטים רבים. אנשים רבים בעלי שיניים רקובות או כאלה שחסרות להם שיניים סובלים מבעיות בריאותיות הנגרמות בעקבות קושי לעכל אוכל שאינו לעוס כמו שצריך ומתקשים לאכול סוגי מזון שונים הדורשים עבודת שיניים טובה. נוסף על כך אנשים רבים הסובלים מהבעיות הנ"ל נוטים שלא לחייך, מהמבוכה כי אחרים יבחינו במצב השיניים הרעוע שלהם.

הנחת שתלים דנטליים הוא הפתרון הטוב ביותר הקיים כיום עבור אנשים שאיבדו את השיניים או כאלה שהשיניים שלהם מיועדות לעקירה. שתלים אלה, המחליפים את השיניים, מאפשרים לאנשים להחזיר את הפה למיטבו כך שיוכלו לשוב ולאכול את אותם המאכלים שהם אוהבים אך נאלצו לוותר עליהם לאורך השנים בעקבות חוסר היכולת ללעוס כמו שצריך. נוסף על כך מדווחים אנשים רבים על עליה בביטחון העצמי ובהרגשה טובה בעקבות המייקאובר האסתטי לו זכה הפה.

"מרפאת המומחים לרפואת שיניים" בניהולו של ד"ר מאור ניב מציעה פתרון מהיר ומקצועי עבור אנשים המבקשים לבצע השתלת שיניים ברמה הגבוהה ביותר. ד"ר ניב העוסק בתחום כבר למעלה מ-15 שנים, מנהל את מרפאתו יחד עם אישתו השיננית ובליווי רופאים מומחים מהשורה הראשונה בתחום רפואת השיניים. יחד עם ד"ר קלריאל ינקולוביץ', סגן מנהל מחלקת כירורגית הפה והלסת באיכילוב וכירורג מומחה בעל שנים של ניסיון, מבצע ד"ר ניב טיפולי שיניים לא פולשניים, להשתלות שיניים ושחזור מלא של הלסת.

ד"ר מאור ניב. צילום: מאור ניב

"הטיפולים שאנחנו מבצעים נעשים כולם תחת מיקורסקופ טיפולי מיוחד, שעוזר להגדיל את שדה העבודה ומאפשר עבודה מדויקת ושמרנית. נוסף על כך, השתלות השיניים שאנחנו עושים במקום ממוחשבות וכך מאפשרות לנו לעבוד מול מודל תלת מימדי של הלסת. מסביר ד"ר ניב.

"באמצעות עבודה מול המודל ניתן להגיע לדיוק מושלם בהנחת השתלים, דבר המונע פגיעה אפשרית בעצבים שעלולה להיגרם כתוצאה מהנחה לא מדויקת. כמו כן, העבודה בשיטה זו איננה מצריכה פתיחה של החניכיים ולכן מאפשרת החלמה מהירה יותר".

השתלים בהם משתמשת המרפאה מגיעים מחברת זימר השוויצרית, אלו הם השתלים המקוריים שמהם נלקחה ההשראה לייצור השתלים הישראלים שבהם משתמשות רוב המרפאות. אותם השתלים המקוריים הוכחו כעמידים ביותר.

כמו כן, בניגוד למרפאות רבות בהן השיקום הוא מודבק, ב"מרפאת המומחים לרפואת שיניים" של ד"ר מאור ניב משתמשים אך ורק בשיקומים מוברגים, כלומר הכתר מוברג לשתל וננעל ללא שימוש בדבק.
הבעיה בשתלים המודבקים מתחילה רק לאחר זמן מה, כשהדבק מחלחל אט אט אל מתחת לחניכיים ויוצר דלקות חניכיים ובעיות אחרות. השימוש בשיקום מוברג לעומת זאת, מאפשר לא רק אחוזי הצלחה גבוהים יותר, אלא גם תוחלת חיים ארוכה יותר של השתל, מה שחוסך ביקורים עתידיים במרפאה והוצאות כספיות נוספות.

"כשאנחנו מסתכלים על המטופלים אנחנו מבינים שמגיעים אלינו אנשים עם בעיות שונות שרק רוצים להחזיר לעצמם את איכות החיים הגבוהה שהייתה להם ואת הביטחון העצמי שמושפע רבות מאסתטיקת הפה. משתף ד"ר ניב. על מנת לאפשר את הטיפול הנכון ביותר עבור כל אדם אנחנו מציעים מספר אפשרויות טיפול כשביניהם גם האפשרות להנחת גשר זמני. מיד עם סיום הטיפול ניתן לצאת עם גשר זמני שמלווה את המטופל לאורך תקופת השיקום ועד לרגע בו מונחים השתלים הקבועים, זאת בכדי לאפשר לו להמשיך את סדר היום בנוחות ועם מראה חדש ואסתטי.

הטיפול המדויק שנעשה בזכות העבודה מול מודל התלת מימד, השתלים האיכותיים בהם משתמשת המרפאה, המקצועיות והניסיון הרב של הרופאים המומחים, משפרים כולם לא רק את אחוזי ההצלחה בטיפול אלא גם את השימור שלו לאורך זמן.

התהליך עצמו הוא תהליך פשוט ביותר הנעשה באמצעות מכשור מתקדם ובשימוש של חומרי הרדמה ברמה גבוהה שהופכים את התהליך ללא מורגש. כשהתהליך איננו מורגש ותקופת ההחלמה קצרה וקלה, נראה כי אין סיבה להמשיך לחכות לרגע הנכון להשתלת שיניים. בין אם אתם מתקשים ללעוס ולאכול ובין אם אתם פשוט רוצים חיוך יפה כמו שהיה לכם פעם, ד"ר מאור ניב יחזיר את הפה שלכם בחזרה לימיו היפים בקלות ובזריזות.

מרפאת המומחים לרפואת שיניים – ד"ר מאור ניב

כתובת: עזרא ונחמיה 15, פ"ת
טלפון: 072-395-6999

שעות פעילות:
א-ה': 19:00-08:00
ו': 12:00-08:00
24/7 עזרה ראשונה

למעבר לאתר

השתלת שיניים זריזה וללא כאבים. צילום: מאור ניב



דנטל קליניק – מרפאת שיניים

רבים מאיתנו בוודאי זוכרים מחזה ילדות לא נעים (שלא לומר מצלק) – להיכנס לשירותים בבית של סבא וסבתא, ולמצוא את השיניים התותבות שלהם נחות בכוס מים ליד הכיור. "הטכנולוגיה התקדמה פלאים מאז, לשמחתנו, וכיום השתלות שיניים הפכו לדבר נגיש יותר – הן מבחינת המחיר והן מבחינת הטכנולוגיה", אומר ד"ר נתן אגייב, מבעלי מרפאת השיניים 'דנטל קליניק' בפתח תקוה.

"יחד עם זאת", הוא מדגיש, "חשוב לבחור ברופא שיניים בעל ניסיון וותק בתחום, על מנת שילווה את התהליך ויסייע לבחור באפשרות הטובה ביותר לפי מצב השיניים והצרכים של כל פציינט".

מי מגיע אליכם להשתלת שיניים?

"מגיעים להשתלות במקרה של אובדן או חוסר של שן אחת או יותר. זה נכון שהתופעה המוכרת ביותר היא אובדן שיניים עקב היחלשות חניכיים עם הגיל, אבל אלו ממש לא המקרים היחידים שאנחנו מטפלים בהם בקליניקה. גם אנשים צעירים מאבדים שיניים עקב טיפול לא נכון, מחלות חניכיים או אובדן כתוצאה מטראומה – מכה קשה או תאונה שגרמה לשבירת השן או לאובדן השן כולה".

השתלת שיניים - לפני ואחרי (צילום: יח"צ דנטל קליניק)

השתלת שיניים – לפני ואחרי (צילום: יח"צ דנטל קליניק)

ד"ר נתן אגייב הינו רופא שיניים בעל 25 שנות ניסיון, המתמחה בהשתלות, פרוטטיקה, שיקום שיניים ושתלים, ומנהל את מרפאת השיניים דנטל קליניק לצד ד"ר אלונה פצ'וני. המרפאה החדישה ממוקמת ברחוב אורלוב 77 בפתח תקוה, אזור נוח למגיעים בתחבורה ציבורית, ועם חנייה בשפע לבאים ברכב פרטי.

מהם הטיפולים שאתם מציעים למטופלי דנטל קליניק הזקוקים להשתלות שיניים?

"בעבר נהוג היה לעשות מה שנקרא 'גשר' – תותבת קבועה שנאחזת בשיניים סמוכות. אנחנו עדיין מציעים טיפול כזה למי שמעוניין, אבל ממליצים היום לעשות שיקום על שתל באזור השן או השיניים החסרות – דבר שהוא מומלץ יותר מגשר, אשר לאורך זמן עשוי לפגוע בשיניים הסמוכות שעליהן הוא נשען".

כמה זמן נמשך הטיפול ועד כמה הוא כואב?

"הטיפול עצמו אורך חצי שעה עד שעה, ולא כואב יותר מטיפול שורש או עקירה רגילה – כאב נסבל לחלוטין. לאחר חודשיים- שלושה המטופל מגיע שוב לשיקום. בעיקרון, מדובר בטיפול מהיר שמאפשר לפציינט לחזור מהר מאוד לתפקוד. במקרה של טראומה כגון שבירת שן, אנחנו יודעים לבצע השתלת בזק: בטיפול אחד נבצע עקירה, השתלה מיידית ונשים כתר – כך שהמטופל לא צריך להסתובב עם שן חסרה".

ומה לגבי שיניים שהתרופפו או נשרו עקב נסיגת חניכיים? האם אפשר לבצע השתלה על חניכיים חולות?

"זאת אכן משימה מורכבת יותר, אך לשמחתנו אנחנו יודעים לתת מענה גם לזה. כיום ניתן לבצע השתלות גם במקרה של נסיגת חניכיים, עם שלב מקדים של השתלת עצם והרמת סינוס בלסת עליונה".

לסיכום, אם הינכם סובלים מהתרופפות, נשירה או אובדן של שיניים, במרפאת השיניים דנטל קליניק ישמחו להציע לכם את הטיפול המקצועי והנכון ביותר בעבורכם.

השתלת שיניים - לפני ואחרי (צילום: יח"צ דנטל קליניק)

השתלת שיניים – לפני ואחרי (צילום: יח"צ דנטל קליניק)

דנטל קליניק – מרפאת שיניים

כתובת: אורלוב 77, פתח תקוה (חניון מאחורי הבניין, מרחוב המכבים 21)

שעות פתיחה: א'-ה' – 9:00-19:00 | ימי ו' – 9:00-13:00

טלפון: 03-5787907

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר