הסרת שיער לצמיתות בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
הסרת שיער לצמיתות בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

הסרת שיער בפתח תקוה

מחפשים אחר המקום המתאים ביותר להסרת שיער בגופכם? יצאנו להכיר את המקומות המובילים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 16.4.19 11:25

שגית חסון: כך תגיעו מוכנים להסרת שיער

כואב או לא כואב? האם יש כזה דבר "לצמיתות"? על אילו צבעי שיער טיפול בלייזר עובד? וכמה זמן זה בכלל לוקח עד שהגוף חלק לגמרי? הלכנו לביוטיק היופי שבפתח תקווה המחזיק במכשור החדשני ביותר בשוק כדי לברר את כל הפרטים.

כששגית חסון הבטיחה לעצמה שבחיים לא תתחתן עם מישהו שעיר, היא ידעה על מה היא מדברת. באותה תקופה, טרנד הסרת השיער היה שמור לנשים בלבד ולהציע לגבר להסיר שיער היה נשמע כמעט תלוש מהמציאות. אך לבסוף הגיע האביר על הסוס הלבן שנכנס אליה לקליניקה לטיפול וגרם לה להחסיר פעימה, בהמשך הם גם התחתנו, הביאו ילדים לעולם והקימו את העסק שבין שירותיו כמובן ניתן למצוא את השיטות החדשניות ביותר להסרת שיער. היום בקליניקה שלהם תוכלו למצוא כבר לא מעט גברים כמו גם את השיטות החדשניות והמהפכניות ביותר שקיימות היום בשוק.

אולי כדאי להתחיל דווקא מהחדשות הרעות: אין כזה דבר הורדת שיער לצמיתות וזה גם לא מתאים לכולם. חסון מסבירה: "הטיפול כאמור מתבצע בעזרת גלי אור (לייזר) אשר נספגים בשערה הכהה יותר מהעור וממיסים אותה ללא פגיעה בעור עצמו. לכן ראשית, בכדי שהתהליך יעבור בהצלחה פיגמנט השערה אכן צריך להיות כהה יותר מהעור עצמו, והסרת שיער שתתבצע על שערות שפיגמנט הצבע שלהן הוא בלונדיני, ג'ינג'י או לבן פשוט לא תהיה יעילה".

בנוסף חשוב להבין שהמושג "לצמיתות" הוא אגדה אורבנית- אין עדיין טכנולוגיה שיכולה להסיר את כל השיער ולצמיתות, אך באמצעות הציוד הכי חדשני בעולם שבו מחזיקים בביוטיק היופי ניתן להגיע עד ל85 אחוז הפחתה, נתון שהוא יוצא דופן בתחום. חשוב להבין גם מהי הסיבה: שערה שטופלה בלייזר לא תצמח יותר. אך מתחת לעור שלנו קיימים זקיקי שערות רדומים עליהם הטיפול לא משפיע, והם יוכלו להצמיח שערות בלי קשר לטיפול כתוצאה משינויים הורמונליים, לידה, שימוש בתרופות ואפילו גיל". עוד מבהירה חסון, כי בניגוד למכשור אחר, המכשור שאתו היא עובדת בקליניקה בהחלט יעיל גם בעבור שיער פלומתי וגם בעבור כהיי עור.

הטיפול עצמו מורכב בממוצע מבין שישה לחמישה עשר טיפולים, ולכן, על אף שבזכות המכשור המתקדם ובניגוד למכשירים אחרים, אין כל מניעה לבצע את הטיפול גם בקיץ ולהיחשף לשמש, מומלץ להתחיל בחורף בכדי להיות מוכנים לקיץ. אך כיוון שמדובר בנתון מאוד אינדיבידואלי המשתנה מאזור לאזור בגוף ובין אדם לאדם חסון מבהירה כי היא אינה מחייבת לסגור סדרת טיפולים. בהחלט ניתן להתחיל מפגישה אחת, לחוש, לראות את התוצאות ובהתאם לכך להחליט על המשך הטיפול. ואם כבר מדברים על תחושה, המכשירים החדשניים איתם עובדת חסון בניגוד למכשירים אחרים, אינם גורמים כלל לכאב ועובדים ללא ג'ל.

כתובת: יעל רום 8, פתח תקווה
לקביעת תור ניתן לשלוח הודעה בווטסאפ: 0547282833
קישור לאינסטגרם
קישור לפייסבוק

שגית חסון. צילום עצמי

שגית חסון. צילום עצמי


מחוברת

הסרת שיער היא נושא המעסיק את רובנו ככולנו- שעוות, אינפרא ועוד שיטות שונות שנועדו לעזור לנו להתמודד עם השיער העיקש. השיטה היעילה והטובה ביותר, וזו אשר מספקת תוצאות לאורך זמן עד צמיתות, היא הסרת שיער בלייזר.

ב-"מחוברת", מרכז הקוסמטיקה של שני סרוסי, ישנה מכונת הסרת שיער בלייזר של סינרון-קנדלה המשלבת שני סוגי לייזר במכשיר אחד. המכשיר נותן מענה להסרת השיער וטיפול בעור במשולב. את "מחוברת", מרכז היופי והקוסמטיקה, פתחה שני לפני כשנתיים אבל את האהבה והידע שלה היא מטפחת עוד מהיותה ילדה קטנה. כשהבינה בגיל ארבע—עשרה שבזה היא רוצה להתעסק ולעבוד, החלה ממקצעת את עצמה על ידי לקיחת קורסים ולימודי קוסמטיקה מקצועיים.

את תחום הסרת השיער בלייזר שני מתפעלת וממקצעת החל מהיום הראשון בו נפתח מכון היופי והקוסמטיקה שלה. היא מלווה באופן אישי ופרטי כל לקוחה בתהליך להסרת השיער. מבנה וכמות הטיפולים נקבעים בהתאם ללקוחה, סוג העור והשערה והאזורים בהם היא בוחרת להתמקד.

המכונה המקצועית דואגת לכך שעוצמות הכאב תהיינה נמוכות לאורך הטיפול על ידי מערכת קירור מובנת. המכונה מותאמת לכל סוגי השיער וגווני העור, מתאימה ואפקטיבית לכל אזורי הגוף וכן נותנת מענה יעיל לשיער פלומתי באזורי הפנים. הטיפולים נעשים בסביבה נקייה ומותאמים לטווח גילאים רחב- נערות ונערים בגיל ההתבגרות (לאחר שלב ההתפתחות ) ולנשים וגברים כאחד.

במכון היופי של שני סרוסי תוכלו למצוא מענה לכל מה שאתן מחפשות; החל מבניית ציפורניים, דרך שיזוף והסרת שיער וטפולים קוסמטיים למיניהם, תוכלי להגיע לעיצוב גבות, מניקור ופדיקור טיפולי פנים והעלמת פיגמנטציה ולקבל את הכל תחת קורת גג אחת. האווירה במקום תמיד נעימה ומסבירת פנים, תמיד נעים ומזמין, ומרגיש שנכנסת לבית של חברה שכל מה שהיא רוצה הוא לעשות לך רק טוב.

ב"במחוברת" תקבלי טיפול אישי וממוקד המתמקד בך ובמה שמתאים לך כי כל אישה שונה ומיוחדת בדרכה. הערכים המובילים את שני הם שירות מקצועי, אישי ויחס אדיב,  האווירה במקום משקפת בדיוק את זה.

כמה דברים שחשוב לדעת על הסרת שיער בלייזר ב"מחוברת":

  1. טיפולי הלייזר מותאמים על ידי שני לכל לקוחה בהתאם לצורכיה
  2. המכונה מעניקה מענה לכל איזורי הגוף כולל הפנים
  3. תהליך יעיל ואפקטיבי של הסרת שיער בנוי מסדרה של עשרה טיפולים
  4. ניתן להתחיל בטיפולי הסרת שיער החל מגיל ההתבגרות
  5. הטיפולים מתאים לגברים ונשים, נערות ונערים
  6. ניתן לרכוש סדרת טיפולים שלמה מראש (לכל הגוף) ב 6,500 שח
  7. ניתן לשלם על טיפולים יחידניים בהתאם

מחוברת:

חיים עוזר 1 , פתח תקוה

052-3353511️

מעבר לעמוד האינסטגרם

הסרת שיער בלייזר בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstcok By AXL

הסרת שיער בלייזר בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstcok By AXL


“ציפור הנפש” – הסרת שיער לצמיתות

רוצים להסיר שיער אבל אמרו לכם שזה לא אפשרי בקיץ? זה ממש לא נכון! ב"ציפור הנפש", מרכז להסרת שיער לצמיתות בפתח תקווה תוכלו להסיר שיער גם במהלך הקיץ. מירה רומנו, הבעלים והמייסדת של “ציפור הנפש” , עוסקת בהסרת שיער יותר מ- 35 שנה, והמרכז שהקימה נותן מענה של 100% לכל המצבים, לכל סוגי השיער, לכל גווני העור ובכל אזור בגוף וזאת בזכות שילוב מנצח של טכנולוגיות.

לאחר שצברה ניסיון במהלך השנים, מירה הבינה שכדי להעניק מענה מושלם לכל לקוחה ולקוח, עליה להצטייד במגוון רחב של מכשירים להסרת שיער, באיכות הגבוהה ביותר. כיום המכון מחזיק בטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר כדי שהלקוחות יוכלו ליהנות מעור חלק, ללא שיער כבר מהטיפול הראשון. ויותר מזה, ב”ציפור הנפש”  תקבלו ייעוץ אמתי. רק מקום שיש בו את כל השיטות להסרת שיער ימליץ על השיטה הטובה ביותר בשבילכם.

שיטת ה- DPC במכשיר ה-  4MP, מאפשרת התאמה אישית לכל מטופל, לכל סוגי השיער ולכל אזורי הגוף. ה- 4MP  הוא דור מתקדם יותר ממכשירי הלייזר, ופועל בצורה שונה מאותם מכשירים. בעוד שללייזר יש קרן באורך גל אחד ויחיד, ל- 4MP יש ספקטרום נרחב של קרניים שנותן מענה לכל סוגי השיער.

שיטה נוספת היא ה- SHR , שמאפשרת טיפולים גם בקיץ וגם על עור שזוף. ה- SHR היא שיטה בטוחה לחלוטין, ללא כל כאב, ולכן היא מתאימה גם לטיפול בילדות. היום ילדות שסובלות משיעור יתר לא מוכנות לחכות לגילאים מבוגרים. הן רוצות להסיר את השיער אפילו בגיל 6 והאימהות מחפשות אחרי טיפולים שלא יכאבו או יגרמו לנזק. ה- SHR הוא פתרון מושלם למצבים אלה, וב”ציפור הנפש”  מטפלים בילדות רבות, מחזירים להן את החיוך ואת הביטחון בגופן.

גם גברים שרוצים להיפטר משיער או לדלל את השיער, יכולים למצוא פתרון מושלם ב”ציפור הנפש”.

כל טיפולי הטכנולגיות המתקדמות נותנים מענה של 80%, ב"ציפור הנפש" ניתן להגיע לתוצאות של 100% בזכות השלמת הטיפול בעזרת אפילציה במחט חשמלית שמבטיחה הסרת שיער לצמיתות – עד השערה האחרונה.

“ציפור הנפש”  מציעה לכם מבצעים מיוחדים לפסח, ואפשרות לשלם על כל מפגש בנפרד, בלי להתחייב מראש לסכום גדול. ואם זה לא מספיק, אפשר גם לחלק לתשלומים!

מאחלים לכם חג שמח וקיץ חלק.

מבצע פסח עד שבועות-  20% הנחה

ציפור הנפש

רוטשילד 79, פתח תקוה  

טל. 03-9312664 נא להתקשר ולהשאיר הודעה במענה הקולי ויחזרו אליכם.

מירה: 052-8000726 אפשר לשלוח וואטסאפ

פייסבוק

ציפור הנפש: הסרת שיער לצמיתות בפתח תקוה

ציפור הנפש: הסרת שיער לצמיתות בפתח תקוה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר