מסעדות שפתוחות בפסח בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
מסעדות שפתוחות בפסח בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

מסעדות שפתוחות בפסח בפתח תקוה

אם כבר נגמרה לכם האנרגיה מההכנות והבישולים לליל הסדר, הגיע הזמן לתת למישהו אחר לעשות את העבודה וגם ליהנות על הדרך– אספנו עבורכם את מיטב המסעדות שנשארות פתוחות בפתח תקווה בחול המועד. מהרו להזמין שולחן!

פורסם בתאריך: 17.4.19 16:35

מסעדת ג'ירף פתח תקוה

מיקום: יכין סנטר, פתח תקוה- מיקום מרכזי עם מגרש חניה צמוד. מה על שולחן החג: המסעדה מתמחה במנות בהשראת המטבח האסיאתי וכוללת מגוון מנות ראשונות ועיקריות, כך שלא משנה מה מצב הרעב שלכם,  בג'ירף תקבלו מענה לכל עת. אם בא לכם משהו קליל תוכלו להתענג על מנות סושי טרי שמתגלגל במקום, סלט תאילנדי מרענן, סלט הודי ירוק ומתובל או סלט בריאות. אם הגעתם מורעבים תוכלו להתפנק על מנות הנודלס המפורסמות המשלבות ירקות והפתעות אחרות, או מנות אורז מגוונות ועשירות. חשוב לציין כי את רוב המנות ניתן להסב לכאלו ללא חמץ וללא גלוטן. לצד האוכל האהוב שכולנו מכירים, תוכלו ליהנות מאווירה תוססת בסגנון ניו יורקי וצוות חייכן ומקצועי שידאג לכל בקשה ובקשה. חייבים לטעום: אף אחד לא יכול להישאר אדיש כשהוא טועם את מנת ה"פאד תאי" המפורסמת. המנה מורכבת מאטריות אורז עם בצל ירוק, ביצה, לימון, כוסברה, רוטב דגים ובוטנים כשניתן כמובן לבחור תוספת של עוף, טופו או שרימפס (58 ₪). כמו כן, אסור לפספס את "הקיסרית החדשה" – אטריות ביצים מקמח חיטה מלאה עם עוף, בייקון, ירקות ירוקים ואגוזי קשיו ומעט חריף (58 ₪), "הפיליפינית החריפה"- אטריות ביצים עם עוף, חלב קוקוס, קארי אדום, בצל ירוק, בוטנים וכוסברה, וכמובן את "המנה המלאזית"  – אטריות ביצים עם מלפפון, נבטים, בצל ומעט עוף, עם רוטב עשבי תיבול וקצת שמנת. פיקנטי (58 ₪). כל המנות יכולות לצאת גם  עם אטריות אורז. קינוח שאסור לפספס:  אם אתם מחפשים קינוח ללא חמץ, אין סיכוי שאתם מוותרים על הפבלובה ברוטב פירות יער. התענוג יעלה לכם 43 שקלים וישאיר אתכם ערניים לכמה שעות לפחות. משלוחים: יש שירות משלוחים בפתח תקווה בקריית אונו, גני תקווה, קריית קרניצי, סביון ורמת אפעל. בקרוב יורחב השירות גם לשאר האזור-  יהוד, אור יהודה ועוד. שעות פעילות: המסעדה פתוחה כל ימות השבוע  החל מהשעה 12:00 ועד חצות. כתובת: השחם 30, יכין סנטר, פתח תקווה טלפון: 03-3030158 מעבר לאתר

מסעדת ג'ירף פתח תקוה. צילום: אמיר המנחם

מסעדת ג'ירף פתח תקוה. צילום: אמיר המנחם


מסעדת "לחם יין"

מיקום: דרך החורש 4, בלב שכונת קריית סביונים ביהוד. כשרות: לא מגישים חמץ בפסח. בכמה מילים: "לחם יין" חוגגת השנה 20 שנות פעילות, עשתה דרכה ממעדנייה שכונתית למסעדת ביסטרו מוכרת ברחבי יהוד ומחוצה לה. מייסדות המקום רונה פרדיס ודגנית עמיחי, הצליחו להביא לאזור בקעת אונו חוויה קולינרית מוקפדת מלאת חן וטעמים ייחודיים. לאורך השנים, הפכה המסעדה לאתר עליה לרגל לחובבי קולינריה מהאזור ולתל אביביים שמחפשים מפלט שקט ואיכותי מהמולת העיר. המיקום בלב שכונת קריית הסביונים ביהוד, מביא לכך שהמקום מושלם למשפחות עם ילדים ויחד עם זאת, מתאים גם לעובדי ההייטק מהחברות הסמוכות, אנשים מבוגרים וחבר'ה צעירים שמחפשים מקום קרוב לבלות בו עם אוכל משובח ואווירה נעימה. התאורה האינטימית, מוסיקת הצ'ילאאוט, האוכל האיכותי והשירות הבלתי מתפשר, יוצרים מקום הנעים לשהות בו ומזמין  לחזור אליו שוב ושוב. מה על שולחן החג: במיוחד בשביל פסח נבנה תפריט עשיר, בין המנות ניתן למצוא פסטות ללא גלוטן מגוונות, המבורגר "לחם יין" שאסור לפספס, מנת ריגטוני בולונז- הלהיט של הילדים, מנת ריגטוני ארביאטה לאלו מבינכם שאוהבים פיקנטיות, פילה סלמון צרוב על הפלנצ'ה ומנת פיש אנד צ'יפס בשרנית שמשאירה טעם של עוד. לראשונות, חובה לטעום את מנת הקרם חצילים וגבינות צאן האגדית, ואם אתם בעניין של רעננות ופאן, סלט העגבניות שדה ומוצרלה יגרום לכם לצאת לכמה רגעים משכונת סביונים ולהגיע היישר לאיטליה. חייבים לטעום: אל תחמיצו את מנת השניצל עוף פריך. מדובר במנה נהדרת כאשר לצדה מוגשת תוספת לבחירתכם מהתפריט. קינוח שאסור לפספס:  פבלובה עם פירות העונה– חוויה מענגת לכל החושים. מחיר לסועד:. 80-100 ₪. משלוחים: בכל אזור קריית אונו, דרך אתר קוויקי. שעות פעילות: א'-ה': 09:00-23:00, ו: 08:00-23:00 ש': 12:00-23:00 ערב חג ראשון של פסח סגור טלפון: 03-6321739/4

שניצל פריך כשר לפסח. צילום דן פרץ

שניצל פריך כשר לפסח. צילום דן פרץ


אגאדיר פתח תקוה

מיקום: רחוב שחם 30, ליד מתחם יכין סנטר, פתח תקווה. חניה: חניון גדול  צמוד ללא תשלום. סוג כשרות: לא כשר. ניתן להזמין לחמניה כשרה לפסח.  מה על שולחן החג: אין אחד שלא מכיר את רשת אגאדיר המפורסמת- המבורגרים 100% בשר מובחר, טרי וטחון במקום בטעמים ובגדלים שונים. איכות הבשר והמנות האווירה, העיצוב והצוות הצעיר, הופכים את המקום להרבה יותר ממסעדת המבורגר ומזכים אותה כל פעם מחדש במקומות ראשונים במצעדי טעמים עולמיים שונים. סניף אגאדיר בפתח תקוה, הוקם ע"י רבקה לביא, אשת כספים ויזמית, אשר חרטה על דגלה להעניק שירות מקצועי ואיכותי לכל באי המקום. על פי החזון הזה, סניף אגאדיר פתח תקווה מגיש מנות שונות ומגוונות גם לטבעוניים שביננו וגם לאלו הרגישים לגלוטן. בחול המועד הקרוב, המנות מוגשות בלחמנייה כשרה לפסח (ללא גלוטן) .

חשוב לציין כי השנה, החגיגה כפולה – הסניף בפתח תקווה חוגג שנה להקמתו, כך שלכם מחכות הפתעות רבות, אז כדאי להגיע רעבים! חייבים לטעום: האנגוס והדיאנה (250 גר'), בליווי אחת התוספות על ההמבורגר: ריבת בצל, פטריות, ביצת עין, טלה מעושן ועוד. קריספי צ'יקן – חזה עוף בציפוי קריספי, בלחמנייה ביתית, עגבנייה, ספייסי קולסלאו, ואיולי קונפי שום. אם אתם פחות בקטע של המבורגר, יש אופציות קלילות יותר, כמו סלט אגאדיר – סלט ירוק משובח עם נתחי סטייק על הפלאנצ'ה, חלת בצל מיוחדת למנה ראשונה, סיגרים מרוקאיים במילוי בשר טלה וצנוברים או כנפיים פיקנטיות לאנשים המפולפלים ביננו. אגב, אם תהיתם, יש גם המבורגר מיוחד לטבעונים שכולל פטריות פורטובלו ושמפיניון, חסה, עגבנייה, בצל ירוק, מלפפון חמוץ ואיולי טבעוני. התוספות המומלצות: צ'יפס אגאדיר או ירוקים מוקפצים. קינוח שאסור לפספס: מלבי חלבי או פרווה, שטרויזל תות או בננה, ממתק אגאדיר, עוגת ביסקוויטים ביתית. מחיר ממוצע לסועד: 40-80 ₪. משלוחים:  פתח תקווה, גני תקווה, קריית אונו, רמת גן, סביון. הזמנות בטלפון: 5690* או באתר

המבורגר אנגוס. צילום: איתן וכסמן

ארוחה משפחתית מושלמת. צילום: איתן וכסמן


גומבה –  איטלקית בפתח תקוה

מיקום: פתח תקוה, הלשם 11, אזור יכין

סוג כשרות: לא כשר. התפריט מותאם לפסח.

בכמה מילים: אין אחד שלא מכיר את הסניף הפתח תקוואי של מסעדת גובמה האיטלקית. האוכל האיטלקי המנחם והכל כך טעים, הוא אחד המבוקשים היום בארץ, כאשר רשת גומבה מתהדרת בסגנון איטלקי מובהק וחסר פשרות ובאווירה אירופאית מיוחדת במינה.

מה על שולחן החג: כל מה שאתם כל רק מדמיינים כשאתם אומרים את המילה "איטליה"- פיצות דקות ופריכות בעבדות יד עם רוטב עגבניות מדויק, לזניות תוצרת בית כדוגמת ה"לזניה הוורודה"- שכבות תרד, במילוי בטטה, פלפל בשני צבעים, בצל וחצילים ברוטב רוזה ומוצרלה (58 ₪), פסטה ברוטב פומידרו (45 ₪), ארביאטה (49 ₪) מלאנזה (55 ₪) ואפילו בולונז (57 ₪), רביולי במילויים שונים ומיוחדים, אנטיפסטי הכולל שלל ירקות צלויים, סלט קאפרזה מרענן, והכל טרי – טרי  ומיוצר במקום.  כאשר תטעמו את המנות מהתפריט הכשר לפסח, כנראה שלא תבחינו שמדובר במנות ללא גלוטן וחמץ, אז כדאי לכם להיות מוכנים לחוויית קולינריה איטלקית שלא תשכחו- אריוודרצ'י!

חייבים לטעום: מנת הדגל היא רביולי במילוי גבינות ופטריות קלויות(57 ₪) – מנה מנחמת ומפנקת שבושלה ע"י שף המסעדה בתשומת לב והרבה אהבה.

קינוח שאסור לפספס:  אי אפשר להישאר אדישים לטעם של הטרמיסו המעולה של הגומבה – קינוח איטלקי קלאסי, סוגר פינה ופשוט מושלם!

מחיר לסועד: 40-80 ₪.

משלוחים: כל אזור פתח תקווה, לא כולל ערבי חג.

טלפון להזמנות: *6508

מעבר לאתר

רביולי בהכנה. צילום שי אפיגן

רביולי בהכנה. צילום שי אפיגן


בר תרל"ח – תפריט מלא וכשר לפסח

מיקום:  ברקת 9 פתח תקוה – ממוקם  בקריית מטלון.

כשרות כשרות של רבנות פתח תקוה.

בכמה מילים: בר התרל"ח הוא בר ישראלי המשלב בין ישן לחדש –  אווירה חמה המשדרת ביתיות ושורשיות ארץ ישראלית, לצד מוזיקה עכשווית וסטייל צעיר. השם הנבחר לבר מציין את שנת הקמת העיר פתח תקווה בעוד שעל קירות הפאב תלויות תמונות של מייסדי העיר, שנלקחו מארכיון הראשונים של פ"ת.

מה על שולחן החג? תרל"ח כשל"פ, הוא כנראה אחד הפאבים היחידים הכשרים בפתח תקווה. בפאב מוצע תפריט עשיר וכשר לפסח, כאשר בגזרת המשקאות האלכוהוליים ניתן למצוא יין, קוקטיילים על בסיס ערק או וודקה וסיידר תפוחים אלכוהולי במקום בירה. בימים רגילים,  מוגשות בירות ישראליות מהחבית וקוקטיילים קלאסיים לצד חדשים שמותאמים לחיך הישראלי. לצד המשקאות מוגשים תבשילי דגים מכל הסוגים, פיצות, כריכים ועוד מנות קלילות שמתחברות מעולה עם האלכוהול במקום. המוזיקה המתנגנת כוללת ברובה מוזיקה ישראלית קצבית ובועטת היוצרת אווירה צעירה ומגניבה.

התרל"ח. צילום: נעמן לבבי

חייבים לטעום. אין סיכוי שאתם מפספסים את הכרובית המטוגנת בציפוי פריך ובליווי צ'ילי מתוק (44 ₪) (אל דאגה, אין חשש במנה זו לקטניות). עוד מנה אהובה היא השקשוקה המפורסמת של התרל"ח –  תבשיל עגבניות פיקנטי וביצים טריות, מוגש עם טחינה ולחם כשל"פ לאוכלי קטניות בלבד(54 ₪), ואם אתם בקטע של בריאות, כדאי לכם לטעום את סלט הפטריות, המורכב מעלי רוקט, פטריות מוקפצות ברוטב צ'ילי מותק ושום, גבינת פטה, שרי, בצל סגול וירוק וקריספי בטטה. גם במנה זו, אין חשש לקטניות (54 ₪).

חייבים לטעום אל תחמיצו את מנת ה"פיש אנד צ'יפס" הבשרנית- נתחי דג בסגנון "שניצל", המוגש עם צ'יפס, קטשופ ומיונז ללא חשש קטניות- מנה מושלמת לנשנוש לצד כוסית אלכוהול (כשר לפסח כמובן).

שעות פעילות: הבר פתוח במשך כל חול המועד פסח, החל מהשעה 20:00 ועד אחרון הלקוחות.

טלפון 0543061921

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק


מסעדת ברולו בר פתח תקווה

מיקום: שחם 21, פתח תקווה – ממוקם במתחם ההייטק. כשרות: לא כשרים בכמה מילים: מסעדת ברולו הנקראת על שם אזור גידול יינות יוקרתי באיטליה, היא ה-מסעדה בשביל אוהבי הבשר והיין האיכותיים. התפריט הים תיכוני בנגיעות איטלקיות מצליח לרכך גם בררני האוכל הקשוחים ביותר, ומציע מגוון רחב של מאכלים מפתיעים וביניהם גם מנות טבעוניות ומנות ללא גלוטן. האווירה המיוחדת במקום מורגשת כבר בכניסה בזכות העיצוב הייחודי שמציג תקרות גבוהות, מבחר יינות המתפרס על קיר שלם, ובר אלכוהול עשיר המציע מגוון קוקטיילים בלתי נשכחים. המסעדה מתאימה לכל מטרה, בין היתר להפסקת צהריים עסקית, יציאה לילית ולאירועים שונים עד 20 סועדים. מה על שולחן החג: הכינו את עצמכם לארוחה שכולה חגיגה של טעמים. בין המנות העיקריות תוכלו למצוא כבד אווז משובח בליווי ריבת בצל וטוסטונים, המבורגר טבעוני (beyond meat), צלעות על הגריל, מנות פתיחה שמומלץ לנסות כמו ברוסקטת עוף, פלפלים וחצילים בטחינה, ולחם שום הנאפה במקום, וכמובן קינוחים חלביים מקונדיטוריית "ביסקוטי". כמו שאתם כבר מבינים – בחג הזה לא תישארו רעבים.

מסעדת ברולו

חייבים לטעום: אל תזמינו חשבון לפני שאתם מנסים את טבעות פילה הבקר ברוטב יין אדום, או את סטייק אנטריקוט הקצבים המשובח והמיושן. תוסיפו למנה כוס יין מהמבחר הגדול לפי המלצת הצוות וסגרתם לעצמכם ארוחת גורמה מפנקת במיוחד. קינוחים שאסור לפספס: טופי קראנץ' – טעמים מפתיעים של נוטלה, וניל, נוגט והרבה שוקולד. במילה אחת – ממכר שעות פעילות: א' –ש' מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות טלפון: 0538094699

מסעדת ברולו

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר