הלבנת שיניים בפתח תקווה. צילום: מאור ניב
הלבנת שיניים בפתח תקווה. צילום: מאור ניב

הלבנת שיניים במרכז: הקיץ הזה תחייכו לבן

אנחנו יודעים שיש לכם הרבה על הראש ואין לכם זמן לנשום, אבל אם חשבתם על הלבנת שיניים ואתם מחפשים מקום טוב בפתח תקווה לעשות זאת, הכתבה הבאה בשבילכם

פורסם בתאריך: 17.4.19 13:09

אנחנו חיים בחברה שמקדשת יופי ומראה אסתטי ולכן לא פלא שאנחנו מבקשים תמיד להראות במיטבנו, אך מה קורה כאשר הזנחנו את המראה החיצוני אל מעבר לנקודת האל חזור?
הטיפול בשיניים היא עבודה בפני עצמה אשר דורשת תשומת לב ומסירות, וגם כאשר אנחנו מקפידים על טיפול נכון וציחצוח בבוקר ובערב, תמיד ישנם נזקי הזמן, עישון או אפילו גנטיקה לא טובה שפוגעים לנו בשיניים ומשאירים אותנו עם חיוך צהבהב במקרה הטוב, ועקום במקרה הפחות טוב.

מרפאתו של רופא השיניים המומלץ ד"ר מאור ניב מעבירה טיפולי שיניים לכל בעיה שלא תצוץ, בין אם מדובר בשתלים דנטליים למחוסרי שיניים או כאלה עם שיניים לא בריאות שמיועדות לעקירה, ובין אם מדובר בטיפול קוסמטי בלבד שמטרתו להחזיר את החיוך הלבן בחזרה לפנים.

ציפויי שיניים, ניתן לשחזר את השיניים באופן מושלם. צילום: מאור ניב

ציפויי שיניים, ניתן לשחזר את השיניים באופן מושלם. צילום: מאור ניב

הלבנת שיניים הינה אחד הטיפולים השכיחים בקרב אנשים בעלי שיניים מלוכלכות או צהובות. על מנת לספק מענה נכון ומדויק עבור כל פציינט שמגיע למרפאתו, מעמיד ד"ר ניב לבחירת מטופליו שני טיפולים שלכל אחד היתרון שלו, אך התוצאה הסופית דומה – שיניים לבנות ויפות.

"נושא אסתטיקת השיניים הוא מרכיב מהותי בחייו של כל אדם. השיניים הן לרוב בין הדברים הראשונים בהם אנחנו מבחינים כשאנחנו מדברים עם אנשים ולכן הן לוקחות חלק קריטי במראה שלנו ובאופן בו הסביבה תופסת אותנו. מספר ד"ר ניב.
"זו הסיבה שאנחנו משתדלים לתת מספר אפשרויות לכל מטופל, מהן הוא יכול לבחור ולהחליט כיצד ילבין את שיניו".

הטיפולים אותם מציעה המרפאה למטופליה עבור הלבנת השיניים נעשים באמצעות ציפוי או באמצעות חומר כימי הגורם להלבנת שיניים. חשוב לציין כי שני הטיפולים ידידותיים למטופל, זריזים יחסית ומביאים תוצאה מעולה לשיניים לבנות, אך כל אחד מהם מתאים לצורך אחר.

עבור מי ששיניו צהובות וסובל משיניים שבורות, צפיפות או רווחים גדולים בין השיניים, הטיפול הנכון ביותר יהיה הרכבת ציפוי על השן. כך ניתן להשיג תועלת כפולה – גם לעצב מחדש את נראות וגודל השן וגם להפוך אותך ללבנה ויפה.
אם אתם סובלים משיניים בגוון לא מחמיא ומרווחים ושברים, כנראה שציפוי על השן יהיה הטיפול הנכון ביותר עבורכם. ההליך הינו הליך לא פולשני ומהיר (שני מפגשים בלבד) אך כזה שמאפשר להגיע לתוצאה אסתטית ברמה הגבוהה ביותר ולהעניק לכם חיוך יפה שלא תרצו להוריד מהפנים.

היתרון הגדול בציפויים הוא שניתן לראות את התוצאה הסופית עוד לפני תחילת הטיפול ולהחליט האם זה הכיוון הנכון עבורכם. באמצעות הדמיה מגבס ניתן להניח בפה מודל המדמה את הציפויים שעל השן, כך תוכלו לקבל מושג בנוגע לתוצאה הסופית עוד טרם התחלתם את התהליך עצמו.
אם אהבתם את המראה החדש והטבעי של הציפויים תוכלו להתחיל בתהליך זריז בין שני מפגשים כשבמפגש הראשון כל שתעשו הוא להשחיז מעט מהשכבה העליונה של השן ולאחר מכן לקחת מידות של הפה. במפגש השני, כשבועיים לאחר המפגש הראשון, תגיעו למרפאה להנחה והדבקת הציפויים.
החומר בו משתמשים במרפאה לצורך הציפויים נקרא אימקס, חומר חזק שאינו משנה גוון או צורה ולכן ניתן לעצב אותו כך שיוסיף נפח בין רווחים וגם יעניק גוון לבן ויפה לשיניים. העמידות של החומר כמו גם התרכובת שלו, מבטיחה שהתוצאה תשמר לעוד שנים ארוכות ותחסוך לכם ביקורים מיותרים במרפאת השיניים.

אם לעומת זאת הבעיה היחידה ממנה אתם סובלים היא רק גוון שיניים לא מחמיא, ומעבר לכך השיניים שלכם במצב טוב, תוכלו לעשות הלבנת שיניים פשוטה וקלה.
על מנת שתוכלו להשיג חיוך לבן ויפה, כל שעליכם לעשות הוא פשוט להגיע למרפאה לטיפול אחד בלבד שבמסגרתו תבצעו את תהליך ההלבנה פעמיים או שלוש במשך 20 דקות כל פעם, לפי רמת ההלבנה אליה אתם שואפים להגיע. לאחר מכן תקבלו הביתה ערכת סדים, אותם תניחו בשבועיים שלאחר ההלבנה בפה למשך שעתיים עד שלוש, לקבלת אפקט חזק יותר שמחזיק לזמן ארוך יותר.
במהלך הטיפול מניח ד"ר ניב תרכובת של מי חמצן ובעזרת תאורת לד קרה יוצר ריאקציה כימית שמלבינה את השיניים.
התהליך שבמרפאה יעיל יותר גם על פני אלטרנטיבות ביתיות שנעשות באופן עצמי, שכן אלו מתקשות לחדור את השכבה העמוקה של השן ועל כן מייצרות אפקט חלש יותר שמחזיק לפחות זמן.

בין אם אתם רוצים שיפוץ קוסמטי עדין להלבנה של השן בלבד, ובין אם אתם רוצים להוסיף קצת נפח ולצמצם רווחים בין השיניים, מרפאתו של ד"ר מאור ניב מהווה פתרון מושלם ובמחיר נוח לכל מי שרוצה להחזיר את החיוך שלו בחזרה לימי הזוהר.

כתובת: עזרא ונחמיה 15, פ"ת
טלפון: 072-395-6999

שעות פעילות:
א-ה': 19:00-08:00
ו': 12:00-08:00
24/7 עזרה ראשונה

למעבר לאתר

לפני ההלבנה. צילום: מאור ניב

לפני ההלבנה. צילום: מאור ניב

הלבנת שיניים. צילום: מאור ניב

אחרי הלבנת שיניים. צילום: מאור ניב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר