חברות הובלה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

"הובלות הגלגל" – שירותי הובלות נטולי דאגות

בתכל'ס, הייתם שמחים להיות האחראיים הבלעדיים על הובלת הדירה שלכם. אך אל דאגה! למזלכם, קיימת חברת הובלות, אשר מבינה את החשש של הלקוח, ועל כן, דואגת להתייחס לכל פריט ופריט ביתר כבוד, הכירו את חברת "הובלות הגלגל"

פורסם בתאריך: 18.4.19 15:49

חברת ההובלות הנחשבת "הובלות הגלגל" לא רק מספקת שירותי אחסון מקצועיים, אלא גם תעזור לכם בכל האספקטים של מעבר דירה או משרד. העבודה שלכם, מסתכמת בשיחת טלפון קצרה.

אתם מפחדים, ובצדק. מלבד החשש ממעבר הדירה, הפקדת חפציכם בידי אדם זר, זו משימה לא פשוטה בכלל לכשעצמה. אולם, אם תשכרו את שירותיהם של בעלי המקצוע המנוסים והמיומנים בחברת "הובלות הגלגל", המרכיב היחיד שייפגם או ייעלם הוא הדאגה שלכם.

חברת "הובלות הגלגל" הינה חברת הובלות ואחסנה בעלת וותק של 40 שנים בתחום. העסק ידוע כבר שנים רבות בפתרונות האחסון הנחשבים שמעניק ללקוחות מכל רחבי הארץ, אך גם בשירותי ההובלות, אשר מציבים רף בטיחות גבוה במיוחד עבור שאר חברות ההובלה בישראל.

בחברת "הובלות הגלגל" לא רק שתהיו בטוחים בכך שהציוד שלכם יגיע בשלום למקום החדש, אלא אפילו לא תצטרכו לקום מהספה, מכיוון שעובדי החברה יבצעו את כלל המשימות הכרוכות במעבר עבורכם. הניסיון הרב של בעלי המקצוע בחברה, מעטפת השירותים הרחבה ושיטת התמחור המתאימה לכל כיס, הפכו את "הובלות הגלגל" לאחת מחברות ההובלה והאחסנה המובילות בישראל.

אתם בטח חושבים עצמכם: "איך לא נקום מהספה? אנחנו צריכים לארוז, אנחנו צריכים להרכיב את הרהיטים ואנחנו צריכים לוודא שהכל מגיע בבטחה!". ובכן, כדאי שתבינו כבר עכשיו- עם "הובלות הגלגל", אתם לא עושים דבר. החברה מספקת עבורכם שירותי אריזה ופריקה, נגרות ושירותי מנוף, כאשר הכל נכלל בהצעת מחיר אטרקטיבית אחת.

ומה אם יש לכם ציוד סנטימנטלי או שביר, שזקוק להתייחסות מיוחדת? חברת "הובלות הגלגל", מביאה עמה את הציוד החדשני ביותר בתחום ומתאימה את שיטת האריזה עבור צרכיכם האישיים. כך, כל לקוח ששוכר את שירותי החברה, מקבל מסלול מותאם אישית, הנבנה לאחר התייעצות ודיון בין עובדי החברה ללקוחותיה.

במידה ואתם מעוניינים בשירותי אחסון תכולה בטוח, חברת "הובלות הגלגל", כשמה כן היא, תעניק לחפציכם הגנה מירבית, באמצעות פריקתם במחסנים שנמצאים במבנה בטון מאובטחים, המכילים את כל מערכות ההגנה המתקדמות ביותר בעולם ונמצאים בבקרה מתמדת של בעלי מקצוע מובילים בתחום.

40 שנות ניסיון, הן לא דבר של מה בכך. הודות לוותק הרב של עובדי החברה, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מענה מקיף לכלל צרכיכם האישיים. ואם אתם בכל זאת לא מאמינים לכך, אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט של החברה ולעבור על אינספור טיפים מפורטים ביותר, אשר נכתבו ע"י עובדי החברה ונוגעים לכל אספקט של מעבר הדירה.

אין ספק שבכל הנוגע למעבר דירה או אחסון תכולת דירה, אין תחרות עם "הובלות הגלגל". הודות לשירות האישי והקשוב, מגוון השירותים העצום והמחיר ההוגן, תוכלו לזרוק את הדאגות מהחלון. וכעת, זה כבר ברור כשמש שהסטיגמה הידועה של מעבר דירה, נפגעה קשות. ואל דאגה- זה הדבר היחיד שייפגם עם "הובלות הגלגל".

"הובלות הגלגל"

טלפון: 03-9622247

כתובת: רחוב אצ"ל 35, ראשון לציון.

קישור לאתר

קישור למייל

הובלות הגלגל

הובלות הגלגל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר