מוסכי פחחות וצבע במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
מוסכי פחחות וצבע במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

מוסכי פחחות וצבע במרכז

נמאס לכם לנסוע ברכב שבור שעושה לכם פאדיחות? מצאנו עבורכם מספר מוסכי פחחות וצבע במרכז כדי שתוכלו לחזור לנסוע בסטייל

פורסם בתאריך: 22.4.19 10:49

אור הבזק – מומחים בתיקון תאונות דרכים

לעשות תאונה זה אף פעם לא דבר כיף, בייחוד לאור העובדה שגם אם התאונה הייתה מהקלה שבקלות עדיין מדובר בסיפור שלם שכולל מציאת מוסך פחחות וצבע ובדיקה של הנזקים.

למזלנו, מוסך "אור הבזק" שבפתח תקווה הוא מהמוסכים הוותיקים והמקצועיים באזור, עם וותק של 45 שנים בהן תיקן, שיפץ, סידר,טיפל והתמודד עם כל בעיה אפשרית הנגרמת כתוצאה מתאונה.

לאחר שנים של היכרות עם התחום, התאים בעל המקום, יחזקאל לוי, יחד עם בנו ניב, את שירותי המוסך כך שכל אדם שמגיע לאחר תאונה יוכל למצוא את כלל השירותים להם הוא זקוק במקום אחד.

כל רכב שעבר תאונה וספג נזקים יכול להגיע למוסך לטיפול ולתיקון כולל. במסגרת השירותים המוצעים במקום, מעניק המוסך ביטול השתתפות עצמית ואחריות ל3 שנים. כמו כן, המקום מספק גם רכב חלופי, מפתח בעד מפתח, למי שרכבו נשאר במוסך.

שירותים: מוסך "אור הבזק" מחלק את שירותיו לשתי מחלקות עיקריות, כשבהן מחלקת פחחות וצבע וכן מחלקת תביעות.

מחלקת פחחות וצבע: בכל מקרה של תאונה, חלקים שבורים, שריטות או אפילו צבע מתקלף ניתן להגיע למחלקת הפחחות וצבע של המקום לתיקון מהיר של הבעיה. לצורך התיקונים משתמש המוסך בצבע מקורי של היצרן ובמכשור חדיש שמטרתו להחזיר את הרכב כמו חדש ללא כל סימן נראה לעין של נזק.

בניגוד למוסכים רבים, אשר עושים חור קטן בפח ובשלדת הרכב על מנת שניתן יהיה למשוך את השקעים ברכב ולהוציאם החוצה, ב"אור הבזק" משתמשים במכשיר מיוחד שאינו דורש יצירת חורים ונזקים נוספים ברכב. שימוש במכשור מתקדם במקום יצירת חור, מבטיח להשיב את הרכב במצב חדש וללא פגיעה בשוויו.

כמו כן, על מנת להימנע מאבק ולכלוכים נוספים בעת צביעת הרכב, משתמש המקום בתנור צבע שמבטיח צביעה נקיה ואחידה ומלאת ברק.

שיפוץ קוסמטי מלא. צילום: ניב לוי

שיפוץ קוסמטי מלא. צילום: ניב לוי

מחלקת תביעות: לצערנו רוב התאונות לא נגמרות במוסך והן דורשות טיפול והתמודדות עם בירוקרטיה על מנת לקבל את כל הפיצויים שמגיעים לנו מחברת הביטוח.

לפני שאתם מחליטים האם להגיש תביעה לחברת הביטוח ולהפעיל את הפוליסה, תוכלו להגיע למקום כדי שיבצע בדיקה של פרטי התאונה (איך התרחשה, מי אשם וכו').

לאחר הבדיקה תוכלו להחליט בצורה נכונה יותר האם נכון לכם להפעיל את הפוליסה הפעם, או שמא עדיף לכם לשלם לבד על התיקונים ולהימנע מהתייקרות עתידית בתשלום לחברת הביטוח ואף אי חידוש פוליסת ביטוח.

כמו כן, במקרה של פגיעות גוף, תוכלו להתייעץ עם משרד עורכי הדין שעובד עם המוסך, שמתמחה בנושא פגיעות גופניות כתוצאה מתאונות.

המוסך עובד מול כל חברות הביטוח ומשקיע את כל כולו בטיפול הרכבים והחזרתם בשלום לכביש. נוסף על כך, מכיוון שהמוסך מעניק השתתפות עצמית, ניתן לחסוך מאות עד אלפי שקלים בעת תיקון הרכב במוסך.

מוטו: "התפקיד שלנו הוא לשחרר אנשים בחזרה על הכביש כשהם שמחים ומרוצים".

כתובת: האלוף דוד מרכוס 25, פתח תקוה

טלפונים: יחזקאל –050-6961076 | ניב – 054-6942007

שעות פעילות:
א-ה': 16:30-07:30
ו: 12:00-08:00 בתיאום מראש

למעבר לאתר

שיפוץ קוסמטי מלא. צילום: ניב לוי

שיפוץ קוסמטי מלא. צילום: ניב לוי


ש.י איטליאנו

תכירו את מוסך ש.י איטליאנו הנמצא בפתח תקווה. מדובר במוסך ותיק באזור המרכז שעבד קרוב לארבעים שנה עד שב-2014 עבר החלפת בעלים לדור הבא. במוסך הוקמה הנהלה חדשה אשר מנוהלת על ידי שלי ויצחק. יצחק הגיע עם ידע והשכלה של הנדסת מכונות ושלי מגיע עם ידע בניהול וניסיון רב שנים בניהול מוסך. ביחד הם מנהלים מוסך למופת.

אחת המחלקות החזקות ביותר במוסך ש.י איטליאנו היא מחלקת הפחחות והצבע לרכב. כאשר מבוטח עובר תאונה, יש באפשרותו ליצור קשר טלפוני בטלפון 03-5707146  או ליצור קשר עם בעל המוסך שלי בטלפון 053-7623383.

מוסך ש.י איטליאנו. צילום: זאב שטרן

מוסך ש.י איטליאנו. צילום: זאב שטרן

יש לציין כי המוסך מחזיק שני נהגים אשר משנעים רכבים מכל חלקי הארץ, מגיעים עד בית הלקוח ומספקים לו רכב חלופי במידת הצורך. לעבור תאונה עם הרכב זה בהחלט מצב לא נעים, אך כחלק מהחזון שהציבו לעצמם שלי ויצחק כאשר לקחו לידיהם את ניהול המוסך, הם משקיעים שירות האישי והצמוד המוענק ללקוח כדי שיוכל להכניס את הרכב למוסך בראש שקט ולהיות מרוצה.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

המוסך עובד עם תנורים חדשים ואיכותיים כך שהחלקים נצבעים ברמה גבוהה במיוחד. כל חלק אשר מוחלף ברכב הוא בכפוף לאישור שמאי אשר מלווה את כל מהלך התיקון.

מחלקה נוספת שקיימת במוסך הינה מחלקת תביעות, כאשר הטיפול בתביעות מנוהלות על ידי עורך דין מטעם החברה. במידה ויש שאלות כלשהן ניתן ליצור קשר טלפוני ולהתייעץ בכל הנדרש.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

לצד מחלקות הפחחות והצבע והטיפול בתביעות ניתן לקבל במוסך גם שירותים נוספים, כמו למשל במחלקת מכונאות אשר מאפשרת ללקוח לבצע טיפול בו זמנית, וכן במחלקת דיאגנוסטיקה ומיזוג אוויר לרכב.

צריכים את מחלקת המכונאות? יש באפשרותכם ליצור קשר עם יצחק מנהל המחלקה בטלפון 054-7462662.

לסיכום, אם אתם מחפשים מוסך פחחות וצבע יחד עם תמיכה של שירותי מחלקת התביעות, במוסך ש.י. איטליאנו תקבלו יחס אישי, יעוץ ושירות מקצועי מאנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום.

פרטי התקשרות
כתובת: בן ציון גליס 46, פתח תקווה

טלפון: 03-570-7147
פייסבוק
אתר

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן


פחחות הצפון

כל שריטה קטנה על הרכב היא גם שריטה קטנה בלב, ככה זה כשרכב מגלם את אחת ההוצאות הגדולות בחייו של האדם המומצע. עם זאת, שריטה, צבע דהוי, חלודה או כל בעיה אחרת, לא חייבים להיות אורחי קבע אצלכם על האוטו, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא לקפוץ למוסך "פחחות הצפון" שברחוב הנציב 4, תל אביב, והם כבר ידאגו להחזיר את רכבכם בחזרה לכושר.

המוסך המורשה שמחזיק בתואר הנכסף, בתור אחד המוסכים הוותיקים בארץ, עשה רילוקיישן לפני כ-4 שנים למקום חדש, נקי ונעים.

מספיק להציץ לרגע אל המוסך כדי לראות שלא מדובר בעוד בית עסק שמחליף רכבים ואנשים כמו גלגלים של מכונית, כי אם במקום מכובד שמציב לו למטרה לספק שירות נעים, אדיב וזריז ולתקן כל רכב כמה שיותר מהר כך שיוכל לחזור לשרת את בעליו נאמנות.

מוסך שיחזיר את רכבכם בחזרה לימי הזוהר. צילום: שי רושה

מוסך שיחזיר את רכבכם בחזרה לימי הזוהר. צילום: שי רושה

את המוסך מנהלים כיום שי רושה ואביו, שדואגים להגיע כל בוקר למקום העבודה ולהצדיק את המוניטין הטוב שרכש המקום במרוצת השנים. "להגיע למוסך זה משהו שרוב האנשים היו מעדיפים לוותר עליו. בדיוק בגלל זה חשוב לי להכיר את הלקוחות ולהציע להם את השירות הכי טוב שיש, לצד עבודה ברמה גבוהה, כדי שתהיה להם חוויה נעימה ורגועה". מסביר שי.

בין השירותים השונים שמציע המוסך ללקוחותיו ניתן למצוא:

  • פחחות וצבע
  • פוליש ווקס
  • חידוש צבע
  • תיקון שריטות
  • תיקון פגוש
  • כמו כן, ניתן למצוא במקום חלקי חילוף כמו פנסים, מראות וכל רכיב שתצטרכו לרכב.

מכיוון שהמוסך מטפל גם בבעיות קוסמטיות כמו שריטות, צבע דהוי, שקעים, עיקומים וכדומה, ניתן לקבל הצעת מחיר על עלות התיקון עוד בטרם הגעתכם למוסך. תוכלו פשוט לסמס לשי תמונה של הנזק שעל רכבכם ומיד תקבלו הצעת מחיר הוגנת מבלי שתצטרכו להגיע פיזית עד למקום עצמו.

נוסף על כך, על מנת להקל על לקוחותיו העסוקים מגדיל המוסך לעשות ובמקרים שנדרש אף אוסף את הרכב מבית הלקוח ומחזירו בעת סיום העבודה. שירות נוח שפותר המון טרחה למי שצריך לצאת מוקדם בבוקר לעבודה ולא מספיק לעמוד בזמני המוסכים הסטנדרטיים.

כמו כן, המוסך עובד עם חברות הביטוח מה שאומר שאם הכנסתם רכב לתיקון תקבלו רכב חלופי, מפתח בעד מפתח, עד לסיום העבודה.

ומה עושים במקרה שעדיין אין לכם אוטו ואתם רוצים לקנות אחד?
שי מזמין כל אדם שמעוניין לקנות רכב, להגיע למוסך ולקבל בדיקה ראשונית ללא תשלום, וכן ייעוץ בנוגע למידת הכדאיות שברכישת הרכב. הדבר חוסך השקעה כספית עבור כל מי שמעוניין לקנות רכב יד-שניה וטרם העביר את הרכב בדיקה מקיפה שיכולה להגיע בקלות לעלות של כמה מאות שקלים.

בבדיקה הראשונית ללא עלות יכול שי לבדוק את הפחים ואת המעטפת של הרכב, ולומר לכם האם הרכב עבר תאונה רצינית בעבר, והאם כדאי ומשתלם להמשיך איתו לבדיקה מקיפה יותר.

כשעלויות התיקון והשיפוץ הקוסמטי נשארות בטווח נמוך, אין שום סיבה להמשיך ולסוע ברכב חבוט ומעוך. מוסך "פחחות הצפון" ישמח להפוך כל שריטה או דפיקה לנחלת העבר ולהחזיר אתכם לכביש עם רכב מדוגם.

כתובת: הנציב 4, תל אביב
מספר טלפון: 03-5465871

שעות פעילות:
א-ה: 16:00-07:00
ו': 12:00-07:00

ידאגו לכל מה שאתם צריכים. צילום: שי רושה

ידאגו לכל מה שאתם צריכים. צילום: שי רושה


מוסך המכונן

טיפול ברכב הוא תיק שאנחנו לא תמיד אוהבים להתעסק איתו, כל התהליך תמיד מרגיש לנו מסורבל וארוך ואנחנו לא תמיד יודעים היכן נקבל את השירות המקצועי והאמין ביותר.

"מוסך המכונן" הממוקם בתל אביב ייתן לכם בדיוק את המענה – דהה הצבע של הרכב ומתחשק לכם לחדש אותו? קיבלתם מכה קטנה בכנף ואתם מחפשים טיפול מהיר וזמין? זה בדיוק המקום להגיע אליו.

מוסך המכונן נפתח בשנת 1971 וניהולו עובר מדור לדור. המוסך הינו מרכז שירות מורשה של רכבי רנו, ניסאן, דאצ'יה, ועוד עם קרסו מוטורס. צוות העובדים הינו צוות מקצועי אשר עבר הכשרות אצל היבואנים ואצל בעלי מקצוע מומחים ומפעם לפעם עובר השתלמויות מקצועיות על מנת להתעדכן ולשדרג את הידע הטכנולוגי והמקצועי.

במוסך המכונן מקצועיות היא שם המשחק, לכן יש הקפדה על כל פרט ופרט ועל אופי הטיפול, במחלקות השונות, כולל במחלקת המהירה- מחלקה המציעה טיפולים מהירים לבעיות ותקלות קלות.

המחלקות במוסך: מכונאות רכב, חשמל ומיזוג אוויר, דיאגנוסטיקה ומחלקת השבחת רכבים. כלל השירותים והטיפולים מתבצעים במסגרת לשנות האחריות והעבודה נעשית בהתאם להוראות היצרן והיבואנים. עם מעל לניסיון של ארבעים שנה בתחום, מוסך המכונן יודע לתת מענה מקצועי, טכנולוגי ומקיף למגוון תקלות.

פחחות וצבע

במחלקה זו נותנים מענה מקצועי ומשוכלל לפגיעות פח קלות עד קשות. המחלקה מצוידת במכשור עדכני, חדשני ומשוכלל אשר באמצעותו נותן הצוות מענה מקיף לכל תקלה. הייחודיות של מוסך המכונן היא בטיפולים מהירים למכות קלות. אותן מכות שאף מוסך לא רוצה להתעסק איתן – "מכות עירוניות" שהן עניין שבשגרה, במיוחד אם אתם גרים בתל אביב ונדחקים לחניה קטנה בין שתי מכוניות.

במוסך המכונן נותנים מענה בדיוק לעניין הזה; מכה קטנה בכנף, שריטות בטמבון וכדומה- הפתרון הוא מהיר, קל, זמין ובעלות השווה לכל כיס. הרעיון הוא לתת מענה לתקלות הקורות בשגרה ואשר עולות פחות מהשתתפות העצמית באופן מקצועי ומהיר.

השבחת רכבים

הרכב נמצא אצלכם הרבה זמן וזקוק לריענון? השמש גרמה לנזקי צבע? במוסך המכונן מחלקה שלמה וייעודית בדיוק לזה. במחלקה יש ציוד משוכלל- תנור צבע חדשני אשר נותן פיתרון בדיוק לאלה.

שירות ליווי אישי

ההתעסקות עם רכב לאחר תאונה, קטנה כגדולה, היא תמיד מורכבת – מה עושים? למי פונים? כיצד מטפלים מול הביטוח ומול נותני השירות. במוסך המכונן נותנים "שירות ליווי אישי" במקרה של תאונות, שירות זה נועד להקל ולאפשר התנהלות נעימה יותר בסיטואציה שהיא לא נעימה בבסיסה.

השירות כולל ליווי אישי של יועץ שירות מקצועי החל מרגע כניסת הרכב למוסך ועד מסירתו חזרה ללקוח. בתהליך שבין שתי הנקודות, היועץ ילווה אתכם בכל הנושאים הבירוקרטים, יעדכן באופן שוטף, מלא ושקוף בתהליך הטיפול והתיקון של הרכב וימסור את הרכב בחזרה בחיוך גדול.

מוסך המכונן
טלפון: 077-7299268
אימייל: [email protected]
כתובת: ישראל ב"ק 24 ת"א


מוסך 10 לפחחות וצבע

שוב פעם הייתם מעורבים בתאונה וגירדתם את הצבע מהאוטו? אל תרגישו רע, זה קורה לטובים ביותר. כל רכב צובר בעיות פה ושם, בין אם בזמן תאונה עם רכב אחר, בעת שפשוף על המדרכה, או אפילו כתוצאה מקורוזיה שמורידה את הצבע מהאוטו. כך או כך, ברגע שהאוטו מאבד מהצבע, מקבל שריטות וקילופים, ברור לנו שהגיע הזמן לקפוץ למוסך פחחות וצבע שיחזיר אותו בחזרה לימיו הזוהרים.

אחד ממוסכי הפחחות והצבע המומלצים באזור המרכז הוא מוסך הסדר "מוסך 10 לפחחות וצבע". מוסך מקצועי ואמין שיודע לקחת כל רכב ולעשות לו טיפול של מלכים שמעניק לו מראה חדש, נקי ושמור.

לספק את השירות הטוב ביותר. מוסך 10 פחחות וצבע, עיצוב תמונה: מובינג פרסום בתנועה

לספק את השירות הטוב ביותר. מוסך 10 פחחות וצבע, עיצוב תמונה: מובינג פרסום בתנועה

"אנחנו פועלים במרץ כדי לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו", משתף עאבד עאסי, בעל המקום. "רכב יכול לנסוע גם בלי צבע בכלל, וגם כשכולו חבול ועם מכות, אבל בסופו של דבר הרכב שלנו מייצג אותנו ולכן ראוי לטפל בו ולדאוג שיראה במצב טוב.

"מגיעים לכאן אנשים שרכבם עבר תאונה, או כאלה שלא טיפלו ברכב במשך הרבה מאוד זמן וכעת הם רוצים להעניק לו מראה חדש ואלגנטי יותר. אנחנו עובדים פה עם החומרים הטובים ביותר שקיימים היום בשוק, ומעניקים אחריות לתקופה של 10 שנים על כל עבודות הצבע".

משלמים לכם את ההשתתפות העצמית

השתתפות עצמית על תאונות, גם על העדינות ביותר, יכולה להתחיל בקלות מ-1,000 שקלים ומעלה. לרוב, אלה אנחנו שצריכים לשלם את ההשתתפות העצמית, אך אם הגעתם ל"מוסך 10" כנראה שתזכו להתחמק מההוצאה. המוסך ידאג להשתתפות עצמית מלאה מצדו, אתם תחסכו 1,000 או 2,000 שקלים לפחות, ותקבלו רכב שנראה כמו חדש וצבוע ברמה מקצועית ואיכותית.

דואגים לכם לרכב חלופי

אחת הבעיות העיקריות, והסיבה מדוע אנשים רבים מעדיפים לדחות את הכנסת הרכב למוסך פחחות וצבע, היא העובדה שהם אינם יכולים להסתדר ללא רכב. רבים מבעלי הרכבים משתמשים ברכב כדי להגיע לעבודה, או משתמשים בו עבור העבודה, וללא הרכב הם נאלצים בעל כורחם להישאר בבית.

המוסך דואג לספק רכב חלופי ללקוחותיו לאורך כל התקופה שבה הרכב נמצא במוסך. כמו כן, אם אתם גרים באזור ולא מתאפשר לכם להגיע למוסך עם הרכב, תוכלו לבקש שישלחו אליכם מישהו שיאסוף את הרכב, יביא אותו למוסך ולאחר מכן יחזור עם רכב חלופי שיעמוד לרשותכם.

נתקעתם עם רכב מביך עם שריטות, קילופי צבע ומכות? מהיום תוכלו להגיע ל"מוסך 10 לפחחות וצבע", ליהנות משירות מקצועי ואמין, ולקבל בחזרה את הרכב שלכם כשהוא נראה כאילו יצא זה הרגע מחנות המפעל.

כתובת: כפר קאסם

טלפון: 054-6884376

שעות פעילות:

א-ש: 17:00-08:00

למעבר לאתר

כאילו הרכב יצא מהמפעל. מוסך 10 פחחות וצבע, עיצוב תמונה: לספק את השירות הטוב ביותר. מוסך 10 פחחות וצבע, עיצוב תמונה: מובינג פרסום בתנועה

כאילו הרכב יצא מהמפעל. מוסך 10 פחחות וצבע, עיצוב תמונה: לספק את השירות הטוב ביותר. מוסך 10 פחחות וצבע, עיצוב תמונה: מובינג פרסום בתנועה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר