מוסכי פחחות וצבע בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock
מוסכי פחחות וצבע בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock

מוסכי פחחות וצבע בתל אביב

אם האוטו שלכם נפל קורבן לעוד "דפיקת חניה עדינה" בת"א, אל תתייאשו. אספנו עבורכם מספר מוסכי פחחות וצבע בת"א שיעלימו כל זכר לדפיקות, שריטות וחוויות לא נעימות על רכבכם

פורסם בתאריך: 22.4.19 10:47

מוסך לין

מוסך לין שנמצא ברחוב חומה ומגדל 14, תל אביב, הוא מוסך וותיק הקיים כבר למעלה מ-30 שנה, בהם עבד על אלפי רכבים מכל הסוגים ומכל הדגמים.

השירות: המוסך מתפרס על פני שטח עצום של 600 מטר ונהיה עם הזמן לאחד המוסכים הגדולים והמקצועיים באזור המתמחה בכל סוגי הרכבים. במקום מועסקים כ-15 עובדים שכל אחד מהם עובר בנפרד תהליך מיון קפדני על מנת להבטיח עבודה ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות.

היתרון הגדול ביותר של מוסך לין הוא הידע וההתמחות שצבר המקום לאורך השנים, דבר שמיצב אותו כבין המוסכים הגדולים והמקצועיים באזור. בין השירותים השונים שתוכלו למצוא במוסך ישנם חידוש ג'אנטים וצביעת קליפרים, שירותי פחחות וצבע נרחבים, ניקיון לרכב – פוליש ווקס, ציפוי ננו (חומר מיוחד שמחליף את הווקס ומעניק אפקט ברק חזק יותר שמחזיק לזמן ארוך יותר ואף מונע שריטות קלות) ועוד מגוון שירותים.

"אנחנו מעמידים את עצמנו לשירותיו של כל בעל רכב שצריך תיקון ולא משנה מה הבעיה וכמה זמן לוקחת העבודה". מסביר איציק, בעלי המוסך.

"חשוב לנו שאנשים ידעו שהמוסך תמיד פנוי לעזור ללקוחותיו ושאנחנו תמיד פה כדי לתקן כל רכב ולהחזיר אותו לכביש כשהוא נראה ועובד הכי טוב שיש".

מוסך לין

שירות מיוחד: המוסך מציע ללקוחותיו מספר שירותים שמטרתם להקל על הלקוחות ועל התהליך:

  1. המוסך הינו מוסך הסדר – הוא מספק ייעוץ והכוונה בנושאי פוליסות וזכויות המבוטח ומטפל טיפול מלא בתביעות רכב צד ג'. בין השירותים שהוא מעניק ללקוחותיו: מתן הנחות בהשתתפות עצמית, אי חיוב הלקוח עד לתשלום מצד חברת הביטוח, איסוף או גרירה מבית ולבית הלקוח ועוד.
  2. המוסך מתמחה בתיקון ושדרוג רכבי יוקרה – אחד השירותים הייחודיים שהמקום מציע הוא טיפול ותיקון של רכבי יוקרה מכל הסוגים, החל ממרצדס, פורש, האוודי, במוו, ועוד. כמו כן, המקום מציע שירותי שדרוג של כל רכבי היוקרה למודל גבוה יותר. המוסך עושה לרכב מתיחת פנים ומשנה דברים כמו מגן, פנסים, כנף ובכללי את הצורה של האוטו כדי להעניק לו מראה יותר חדשני.

מוטו: "הלקוח הוא מעל הכל". זה המשפט שמנחה את המוסך בכל פעולה שהוא עושה ובכל מגע עם הלקוח. מסיבה זו מקפיד המוסך על עבודה מקצועית ככל האפשר, עם דגש רב על עבודה עדינה והשבת הרכב לבעליו כשהוא נקי ועם פוליש ווקס להענקת ברק.

לקוחות: אל המקום מגיעים אנשים מכל האזור, לקוחות קבועים ושבעי רצון ולקוחות חדשים אשר שמעו על המוסך והחליטו גם הם להינות משירותיו. המוסך עצמו עובד עם כל סוגי ודגמי הרכבים ולצד ההתמחות שלו בעבודה על רכבי יוקרה מהשורה הראשונה הוא עובד גם עם רכבים פשוטים יותר.

בין אם יש לכם רכב יוקרה ובין אם רכב פשוט יותר, בין אם יש לכם כבר את המוסך הקבוע שלכם או שאתם  מחפשים מוסך חדש, מוסך לין שבתל אביב מבטיח להעניק לכם שירות זריז, מעולה ואיכותי מעל הכל.

כתובת: חומה ומגדל 14, תל אביב

טלפון: 03-6872908

שעות פעילות:

א-ה: 17:00-07:30

ו': 12:00-07:30

מוסך לין


פחחות הצפון

אנחנו לא אוהבים שריטות. לא על הסמארטפון החדש שקנינו, לא על משקפי השמש האהובות עלינו ובטח שלא על הרכב שכלכך יקר לליבנו. שום דבר לא מחזיק בצורה מושלמת לנצח וגם האוטו שלנו עתיד לסבול משריטות, דפיקות, קילופים עיקומים ובעיות נוספות שאפשר למצוא גם על סבתא בת 80.

לצערנו את הסבתא אי אפשר לתקן, אבל את הנזקים הקוסמטיים שעל הרכב אפשר גם אפשר. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות למוסך "פחחות צפון" שברחוב הנציב 4, תל-אביב ושם כבר ידאגו להחזיר את רכבכם להיות דוגמן מסלול.

את המוסך המוכר והוותיק מנהל שי רושה יחד עם אביו. המוסך היה ונשאר כיום, מוסך פחחות וצבע מהוותיקים באזור ת"א עם וותק של 64 שנים.

מוסך וותיק בעל שנים רבות של ניסיון. צילום: שי רושה

מוסך וותיק בעל שנים רבות של ניסיון. צילום: שי רושה

"אני יודע שאנשים מתבאסים ליסוע ברכב חבוט שסובל מנזקים חיצוניים. הרכב אומר הרבה על הבן אדם וכולנו רוצים שיחשבו עלינו דברים טובים, עם זאת מחשש לעלויות גבוהות קורה שאנשים רבים נסחבים במשך שנים עם רכב שמביך אותם וזה לא צריך להיות כך". מסביר שי.

"אצלנו במוסך אנשים יכולים להגיע ולקבל טיפול לרכב ושיפוץ במחירים סופר נוחים שיגרמו לאנשים גם להנות מתחושה של רכב חדש לגמרי וגם להמנע מהוצאה כספית גדולה".

המקום מתמחה בכל בעיה הקשורה לשיפוץ ותיקון הרכב ובעיקר במעטפת החיצונית. בין השירותים שמציע המקום תוכלו למצוא:

  • פחחות וצבע
  • פוליש ווקס
  • חידוש צבע
  • תיקון שריטות
  • תיקון פגוש
  • כמו כן, ניתן למצוא במקום חלקי חילוף כמו פנסים, מראות וכל רכיב שתצטרכו לרכב.
    .

כדי לחסוך לכם זמן יקר תוכלו לצלם כל בעיה או פגיעה שעל רכבכם ולשלוח את התמונה ישירות לשי, לאחר מכן תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת בנוגע לתיקון הרכב או לעלויות חלקי החילוף הנדרשים.
כמו כן, אם קיבלתם הצעת מחיר טובה והחלטתם להכניס את רכבכם לתיקון, תוכלו לבקש מהמוסך שיבוא לאסוף את רכבכם כשבסוף הטיפול גם תוכלו לבקש שיחזיר אותו ישירות אליכם.
חשוב לציין כי המוסך עובד עם חברות הביטוח ועל כן מאפשר קבלת רכב חלופי, מפתח בעד מפתח, עד לסוף העבודה והתיקונים. כך זוכים לקוחות המקום להנות מהשתתפות עצמית מוקטנת.

יתרון נוסף שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף, הוא שירות בדיקת מרכב (בדיקה חיצונית) לרכב יד-שניה. אם אתם מעוניינים לקנות רכב משומש ומתלבטים האם שווה לקחת אותו לבדיקה (שעלותה מגיעה למאות שקלים), תוכלו להגיע קודם לכן ל"פחחות הצפון". המקום מציע בדיקה ראשונית ללא עלות כשבסופה תוכלו להיוועץ עם המוסך ולהחליט האם שווה לכם לקחת את הרכב לבדיקה מכנית או שאולי דווקא כדאי לוותר ולחפש רכב אחר.

אז בפעם הבאה שרכבכם אוסף עוד שריטה ומקלקל לכם את הסטייל, במקום להתפשר על רכב שרוט וחבוט תוכלו להגיע ישירות למוסך "פחחות הצפון" שישמח להחזיר את הרכב שלכם בחזרה לימי הזוהר שלו.

כתובת: הנציב 4, תל אביב
מספר טלפון: 03-5465871

שעות פעילות:
א-ה: 16:00-07:00
ו': 12:00-07:00

מטפל בזריזות וביעילות בכל בעיה - פחחות הצפון. צילום: שי רושה

מטפל בזריזות וביעילות בכל בעיה – פחחות הצפון. צילום: שי רושה


מוסך המכונן

כאשר מגיע הזמן להכניס את הרכב למוסך, בין אם בגלל טיפול תקופתי או תאונה או "טיפול קוסמטי" אנחנו תמיד מחפשים מוסך אמין, מקצועי וכזה המעניק פתרונות מהירים, זמינים אך מדויקים לבעיה בעטיה הגענו. "מוסך המכונן" הממוקם בתל אביב ייתן לכם בדיוק את המענה אותו אתם מחפשים, במחלקות השונות ועל ידי הצוות מקצועי .
מוסך המכונן נפתח בשנת 1971 וניהולו עובר מדור לדור. המוסך הינו מרכז שירות מורשה של רכבי רנו, ניסאן, דאצ'יה, ועוד עם קרסו מוטורס. צוות העובדים הינו צוות מקצועי אשר עבר הכשרות אצל היבואנים ואצל בעלי מקצוע מומחים ומפעם לפעם עובר השתלמויות מקצועיות על מנת להתעדכן ולשדרג את הידע הטכנולוגי והמקצועי.
במוסך המכונן מקצועיות היא שם המשחק, לכן יש הקפדה על כל פרט ופרט ועל אופי הטיפול, במחלקות השונות, כולל במחלקת המהירה- מחלקה המציעה טיפולים מהירים לבעיות ותקלות קלות.

המחלקות במוסך – מכונאות רכב, חשמל ומיזוג אוויר, דיאגנוסטיקה ומחלקת השבחת רכבים. כלל השירותים והטיפולים מתבצעים במסגרת לשנות האחריות והעבודה נעשית בהתאם להוראות היצרן והיבואנים. עם מעל לניסיון של ארבעים שנה בתחום, מוסך המכונן יודע לתת מענה מקצועי, טכנולוגי ומקיף למגוון תקלות.

פחחות וצבע

מזג האוויר הישראלי גורם לנזקים שונים לרכבים, השמש גורמת לצבע לדהות, הברד יכול לגרום ל"דפיקות" בפח וכך הרכב שקנינו מבריק ונוצץ מקבל בלאי טבעי שלא תמיד נראה טוב. מחלקת הפחחות והצבע נותנת מענה מקיף גם לבעיות קלות ככבדות וגם מציעה טפולי השבחה וריענון לרכב.

תקלות קלות

הייחודיות של מוסך המכונן היא בטיפולים מהירים למכות קלות, אותן מכות שאף מוסך לא רוצה להתעסק איתן- "מכות עירוניות" שהן עניין שבשגרה, במיוחד אם אתם גרים בתל אביב ונדחקים לחניה קטנה בין שתי מכוניות. במוסך המכונן נותנים מענה בדיוק לעניין הזה; מכה קטנה בכנף, שריטות בטמבון וכדומה- הפתרון הוא מהיר, קל, זמין ובעלות השווה לכל כיס. הרעיון הוא לתת מענה לתקלות הקורות בשגרה ואשר עולות פחות מהשתתפות העצמית באופן מקצועי ומהיר.

השבחת רכבים
נזקי השמש הישראלית הקופחת ניכרים על הרכבים ומשפיעים מאוד על צבעם. אם אתם רוצים לרענן את הצבע או אפילו להעניק צבע חדש לרכבכם, אולי במקום שחור מבריק דווקא לצבוע בשחור מט, מחלקת השבחת הרכבים במוסך המכונן נותנת בדיוק את המענה. המחלקה מצוידת במכשור עדכני ומשוכלל, כמו תנור הצבע החדשני אשר נותן מענה בדיוק לעניינים אלה. המחלקה מתמחה גם בכל הקשור לקוסמטיקה הפנימית של הרכב.

שירות ליווי אישי

ההתעסקות עם רכב לאחר תאונה, קטנה כגדולה, היא תמיד מורכבת – מה עושים? למי פונים? כיצד מטפלים מול הביטוח ומול נותני השירות. במוסך המכונן נותנים "שירות ליווי אישי" במקרה של תאונות, שירות זה נועד להקל ולאפשר התנהלות נעימה יותר בסיטואציה שהיא לא נעימה בבסיסה. השירות כולל ליווי אישי של יועץ שירות מקצועי החל מרגע כניסת הרכב למוסך ועד מסירתו חזרה ללקוח. בתהליך שבין שתי הנקודות, היועץ ילווה אתכם בכל הנושאים הבירוקרטים, יעדכן באופן שוטף, מלא ושקוף בתהליך הטיפול והתיקון של הרכב וימסור את הרכב בחזרה בחיוך גדול.

מוסך המכונן
טלפון: 077-7299268
אימייל: [email protected]
כתובת: ישראל ב"ק 24 ת"א



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר