פנסיוני כלבים במרכז שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock
פנסיוני כלבים במרכז שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

פנסיון כלבים במרכז שכדאי להכיר

אתם יוצאים לחופשה והכלב שלכם נשאר מאחור. לפני שאתם הולכים לאיבוד בחיפוש פתרון בטוח ומהנה עבורו, הציצו ברשימת פנסיוני הכלבים המומלצים באזור המרכז, שיספקו גם לכלב שלכם את הנופש המושלם

פורסם בתאריך: 29.4.19 09:01

פנסיון ליטופים

יש מקומות שנולדים מתוך אהבה, כזה הוא פנסיון ליטופים, שהוקם לפני כתשע שנים מתוך אהבה גדולה לבעלי חיים. פנסיון ליטופים ממוקם במושב יגל במרכז הארץ במקום מגודר בעל שטחים פתוחים וירוקים (ללא כלובים), המשתרע על כחצי דונם. יערית בלו מנהלת את פנסיון ליטופים, ומטפלת באהבה גדולה בכלבים. יערית היא בעלת ניסיון רב ולמדה להכיר התנהגויות שונות של כלבים, כך שהיא יכולה לזהות את הצורך הספציפי של כל כלב ולהתאים את הטיפול אליו באופן אינדיבידואלי.

אחד הדברים שמייחדים את פנסיון ליטופים לעומת פנסיונים אחרים הוא המרחבים הגדולים בשילוב אווירה ביתית רגועה – חלומו של כל כלב. בדומה לילדים, כלבים הם בעלי יצר סקרנות טבעי, ובפנסיון ליטופים יש להם נגישות תמידית לכלבים אחרים ולבני אדם. הכלבים נהנים לרוץ ולשחק בחצר, ויש להם אפשרות בחירה להיות בבית או בחוץ.

אחד הסימנים לכך שהכלבים ממש נהנים בחופשה שלהם בפנסיון ליטופים ומרגישים בטוחים הוא בשפת הגוף שלהם ובזנב המכשכש, המעיד על השמחה הרבה כאשר הם מגיעים לפנסיון בפעם השנייה, דבר המקל באופן משמעותי על הפרידה הזמנית מהבעלים שלהם.

פנסיון ליטופים: יוצאים לחופשה בלב שקט

פנסיון ליטופים: יוצאים לחופשה בלב שקט

פנסיון ליטופים: פנסיון ביתי אוהב ומלטף

פנסיון ליטופים: פנסיון ביתי אוהב ומלטף

סדר היום של הכלבים: זהה להתנהלות בכל בית: האכלה, מים טריים, ליטופים ופינוק. השונה הוא שבפנסיון ליטופים הכלב נמצא זמן רב בחברתם של כלבים נוספים, כך שיש הוצאת אנרגיה, שעות של משחק ביניהם ועם צוות הפנסיון. בימים חמים, הממטרות נפתחות והכלבים מתחילם לקפוץ ולהשתולל מהנאה.

היגיינה: ישנה הקפדה יומיומית על שמירת הניקיון בשטח הפנסיון ושל הכלבים עצמם תוך שימת לב לשמירה של שטח הפנסיון נקי גם מטפילי כלבים, במשך כל עונות השנה.

מה הכלבים מקבלים? את הצרכים הזהים אצל כל כלב:  אוכל, מים, אהבה, ליטופים, מרחבים ומשחק. טרם הקבלה לפנסיון בשיחת ההיכרות, לומדים להכיר את הצרכים הספציפיים של כל כלב, אם הוא צורך תרופות, אם יש לו אלרגיות או חרדת נטישה וממלאים את צרכיו הספציפיים של כל אחד מהכלבים.

אילו כלבים מתקבלים? לפנסיון מתקבלים כל סוגי וגזעי הכלבים למעט כלבים עם בעיות התנהגותיות אשר לא מאפשרות להם להיות בחברת כלבים פתוחה או תוקפניים כלפי אנשים וילדים. כלבים אשר מגיעים לנפוש בפנסיון, צריכים להגיע לאחר שקיבלו טיפול לפשפשים וקרציות, על מנת לשמר את שטח הפנסיון נקי, וכמובן בהצגת אישורי החיסונים הרלוונטיים + עיקור/סירוס (בעונות העמוסות בשנה).

מה הכלבים אוכלים? כל כלב אוכל את האוכל הקבוע שלו מהבית על מנת לא ליצור שינויי תזונה אשר יכולים לגרום במקרים רבים לכאבי בטן/שלשולים/אלרגיות, דבר שיכול להעיב על השהייה בפנסיון. כל כלב אוכל לבד בהפרדה משאר הכלבים על מנת ששעת ההאכלה תהיה רגועה ולצוות הפנסיון תהיה בקרה על התיאבון של הכלב, הכמות שאכל, סימנים המעידים על מצבו הנפשי.

מה עושים כשיש צורך בהגשת עזרה ראשונה? ישנו וטרינר קבוע שעובד עם פנסיון ליטופים ונמצא זמין לפנסיון 24/7. בשעת הצורך בעלי הכלב מעודכנים באופן מיידי והדבר נעשה בשיתוף פעולה בינם לבין הווטרינר.  יערית למדה בעבר להיות סייעת וטרינר, ידע זה מסייע לה על מנת לזהות את מצבו של כל כלב ולהגיש לו עזרה ראשונה במידת הצורך.

פנסיון ליטופים

מושב יגל (ליד נתב"ג)

מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לאתר
טלפון: 050-4506206

לביקורות מלקוחות על פנסיון הכלבים – ליטופים, לחצו כאן

פנסיון ליטופים

פנסיון ליטופים


סבקה אילוף כלבים ופנסיון – "השקט שלכם כשהכלב איתנו" 

יוצאים לחופשה, טסים לחו"ל, מחפשים מקום שישמור על החבר הכי טוב שלכם ויעניק לו יחס חם, אישי ואוהב, רוצים שהוא ייהנה מכל רגע וישחק עם כלבים אחרים ועדיין ירגיש הכי בבית שבעולם? הפנסיון הביתי סבקה (שפירושו ברוסית הוא כלב) הוא הכתובת שלכם.

אצל רז ויובל סמאי, הבעלים של סבקה אילוף כלבים ופנסיון, הדלת פתוחה תמיד. כמי שמאמינים שבית הוא היכן שהלב נמצא, הם החליטו להפוך את ביתם האישי לפנסיון שבו חיים בהרמוניה עשרות כלבים וחתול. או כפי שהם אוהבים לכנות את זה – משפחה אחת גדולה ומאושרת, "כשהכלבים אתנו הבעלים שלהם יכולים להיות רגועים ושקטים. הם יודעים שלאורך כל 24 השעות ביממה אנחנו סביב הכלבים והם סביבנו. אוכלים אתנו, ישנים אתנו, משחקים אתנו וקמים יחד אתנו בבוקר. כי אחרי הכל, אין כמו בבית".

איך הכל התחיל?

"בעלי, רז, התלהב מבעלי חיים ובמיוחד מכלבים מאז שהיה קטן. עוד לפני שגידל כלבים היה לו סוג של גן חיות בבית. לאחר שהשתחרר מהצבא הוא למד אילוף בבית הספר 'מאי דוג' – אילוף כלבים בסיסי ואילוף כלבי הגנה ושמירה. בתום הלימודים הוא המשיך לעבוד במקום, צבר ניסיון מעשי ומקצועי וקיבל לידיו את כל הכלים להתפתח באופן עצמאי. בהמשך הוא עבד בכמה פנסיונים וכלביות, המשיך לאלף ולטפל בכלבים ולמד את רזי המקצוע. הוא יודע לעמוד בביטחון מול הכלב, לבחון אותו, להבין איך לגשת אליו ואיך לעבוד עימו. גם אני התחלתי את לימודי הכלבנות שלי בוינגייט עם שחרורי מהצבא, שם סיימתי קורס כלבנות טיפולית שאחריו עבדתי יחד עם הכלב שלי 'סניף' עם בני נוער בסיכון. המשכתי גם אני לעבוד במקומות שונים שמשלבים ילדים וכלבים וצברתי ניסיון אישי ומקצועי בשילוב שני העולמות הללו. את רז הכרתי באחת מהפעילויות למען כלבים ומאז אנחנו יחד. בארבע השנים האחרונות, אנחנו מנהלים בבית שלי ושל רז עסק שכל כולו סובב כלבים וילדים. אנחנו רואים בשילוב שני העולמות הללו משהו קסום, מספק ומהנה".

אילו שירותים אתם מעניקים בפנסיון הביתי?

"הבית שלנו הוא פנסיון קטן שמכיל עד 15 כלבים (לא כולל השלושה שלנו) שישנים כולם בסלון, כל אחד בפינה שלו, עם השמיכה והמזרן שלו. בבוקר יש לנו שעת האכלה קבועה ואחרי מנוחה קצרה, כשהם רגועים, אנחנו יוצאים לשחק איתם בשתי חצרות גדולות ומרווחות של 100 ו-200 מטר. שם, אנחנו נותנים להם צעצועים ומשחקים, מותירים להם לפרוק אנרגיה ולהשתולל, ליצור קשרים חברתיים, ובלילה הם נכנסים חזרה אלינו הביתה כדי לישון בצורה רגועה ושקטה, כשהם עייפים אך מרוצים. בימים גשומים או חמים הכלבים נחים ומתפנקים בתוך הבית שממוזג בהתאם. אנחנו נמצאים עם הכלבים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, זו ההתעסקות העיקרית שלנו. הם אף פעם לא לבד ותמיד תחת השגחה של אחד מאתנו או של שנינו יחד. בגלל שאנחנו דואגים לשמר את פנסיון הבוטיק שלנו, אנחנו מצליחים לתת לכל כלב את מלוא תשומת הלב המגיעה לו ויחס חם, אישי ואוהב לו הוא זקוק, כדי שבסופו של דבר הם ייהנו מהחופשה שלהם.

כמו כן, כחלק מהשירות העוטף שלנו, פתחנו בשנה האחרונה גם מספרת כלבים בוטיק. בעלי הכלבים יכולים להוסיף לפינוק ההולכים על ארבע שלהם מקלחת או תספורת, כדי שבסוף השהות יקבלו לידיהם לא רק כלבים שמחים ומאושרים, אלא גם נקיים וריחניים. כמובן, שהמספרה פתוחה לכלל הלקוחות, בנוסף לאלו של הפנסיון".

סבקה אילוף כלבים ופנסיון - "השקט שלכם כשהכלב איתנו"

סבקה אילוף כלבים ופנסיון – "השקט שלכם כשהכלב איתנו"

איך מבטיחים לבעלים שהם יכולים להיות רגועים ובטוחים?

"הסיסמה של סבקה היא 'השקט שלכם כשהכלב אתנו'. אלו לא סתם מילים, זו הבטחה שאותה אנחנו מקיימים בכל יום, כל היום. לפני היציאה לחופשה אנחנו מבקשים מהבעלים להגיע עם הכלב לפגישת הכרות כדי שנוכל לשמוע על המנהגים שהכלב סיגל לעצמו, איך הוא מתנהל, אילו רמות אנרגיה יש לו ולראות כיצד הוא מסתגל למקום. לאחר מכן רז לוקח את הכלב לחצר כדי לבחון כיצד מתנהג הכלב כשהבעלים לא לידו, איך הוא משחק עם הכלבים האחרים שאצלנו בפנסיון, אילו כלבים נוכל להתאים לו על-מנת שיהיה לו קל להתחבר והאם הוא מצליח להתרגל למקום. אנחנו כל העת מקפידים על בדיקת ההתאמה של הכלב לפנסיון ומקבלים אלינו כלבים שמסתדרים עם כלבים אחרים ואינם תוקפניים. כך, אנחנו יכולים להבטיח לבעלים שכלבם נמצא במקום בטוח ושליו, עם אנשי מקצוע שמתעסקים עם כלבים על בסיס יומיומי, יודעים לקרוא ולהבין אותם בעזרת סימנים ושפת הגוף שלהם, כדי לתת להם מענה מהיר לכל צרכיהם.

עם הגעת הכלב אנחנו מבקשים מידע לגבי כמויות האכלה, אלרגיות ותרופות במידה והוא צורך. כל כלב מגיע עם האוכל, שמיכה או מזרן שאליהם התרגל כדי לשמור כמה שיותר על אווירה ביתית כפי שהוא מכיר. לאורך כל השהות שלהם אנחנו זמינים כל העת לכל שאלה או בקשה של בעלי הכלבים, שולחים להם תמונות וסרטונים ולא מחסירים רגע אחד בחייו של הכלב. בסופה של החופשה, הכלבים משוחררים מהקייטנה כשכבר נוצרו קליקות וחברויות לנצח".

סבקה: פנסיון כלבים במרכז. צילום: מאיר גור, גור צלם כלבים

סבקה: פנסיון כלבים במרכז. צילום: מאיר גור, גור צלם כלבים

איך תחום האילוף בא לידי ביטוי בפנסיון?

"אחד מהשירותים שאנחנו מציעים בסבקה הוא אילוף בתנאי פנסיון שמתאים למשפחות שהביאו כלב חדש, אבל אין להן את הזמן לעבוד איתו על משמעת אולם עדיין רוצים לקבל את הכלים שכל כך חשובים עבורו. ישנם שני סוגים של אילוף: רמה בסיסית שכוללת אילוף עם רצועה ונמשכת כשלושה שבועות, ורמה מתקדמת ללא רצועה שנמשכת כחמישה שבועות. במהלך האילוף רז עובד עם הכלב בצורה המדויקת והמתאימה לו, על בסיס יומי, תוך שהוא חושף את הכלבים לגירויים שונים כמו כלבים, חתולים וילדים. הוא ידע להתאים את העבודה עם הכלב במקצועיות ויאבחן את שפת הגוף שלו והתנהגותו. מכיוון שהאילוף מתקיים בתוך פנסיון ביתי, הכלב לומד גם התנהגויות רצויות בבית. עם סיום האילוף הפנסיוני רז ימשיך להיפגש עם הבעלים בביתם לשתיים-שלוש פגישות כדי להדריך אותם איך לעבוד עם הכלב, ליצור איתו חיבור וקשר ולתת דגשים חשובים כדי שעבודת האילוף והמשמעת תהיה רציפה. בנוסף, לאילוף בתנאי פנסיון יש אפשרות להמשך האילוף בבית הלקוח במהלכו רז מגיע אחת לשבוע-שבועיים למפגש אצל בעלי הכלבים. שם, הוא ממשיך יחד איתם את העבודה על המשמעת ובעיות ההתנהגות של הכלבים, עוזר ומכוון אותם לעבודה נכונה איתם. ההמלצה שלנו היא שעוד בטרם הרצון להביא כלב הביתה כדאי להתייעץ עם מאלף כלבים מומחה שיוכל לבחון את ההתנהלות שלכם, סדר היום והצרכים כדי להמליץ לכם על הכלב המתאים ביותר עבורכם".

סבקה, אילוף כלבים ופנסיון, נמצא בגבעת כ"ח ממש ליד נתב"ג, כך שתנחתו היישר לליקוקים של הכלב שלכם. לפרטים נוספים ולהזמנות ניתן לפנות לרז או יובל בטלפון: 050-5560053, באתר, ובפייסבוק.

רז ויובל סמאי. צילום: מאיר גור, גור צלם כלבים

רז ויובל סמאי. צילום: מאיר גור, גור צלם כלבים


"כלבים בכפר" – גם לכלב שלכם מגיע לצאת לחופשה

כולנו חייבים לקחת חופשה מידי פעם, בין אם בשביל לנוח ולהירגע, לחוות טיול אנרגטי, או לצאת למסע קולינרי שבו נטעם מאכלים אקזוטיים. למעשה, אין כמעט אדם שלא זקוק מידי פעם לניתוק קצר מהשגרה, אשר במהלכו ינקה את הראש ויתמלא באנרגיות. אולם, מי אמר שרק בני האדם צריכים לצאת לפגרה קצרה?

הכירו את "כלבים בכפר"- בית הארחה מפנק לכלבים ובית גידול לכלבים. כאן, הכלב הוא האורח המרכזי, ועל כן, הוא ניהנה מיחס אישי ומפנק, המותאם לאישיותו ולצרכיו האישיים, מהשגחה וטרינרית צמודה, ומטיפול חם ומסור במיוחד מטעם צוות המאלפים והמטפלים החם שקיים במקום.

ב"כלבים בכפר", אין סוף לאפשרויות הפנאי. במתחם הענק של "כלבים בכפר", הכלבים נהנים ממדשאה ענקית המצוידת במערכת מערפלי מים לקירור, ממתקני משחק, מחדרים אישיים, ענקים ומעוצבים הכוללים מיטה ומערכת חימום אישית, משירותי רחצה ועיצוב שיער לכלבים, משירותי השגחה וטיפול וטרינרי, מחצרות טיול מוצלות ומעוד המון פעילויות חווייתיות.

המיזם המשוגע הזה, הינו פרי יצירתם של שני אנשים חולמניים, ניב צדיק ויוסי דואניס. כשהיה ניב ילד קטן, התאהב בעולם הכלבים ובילה את רוב ימיו בקרבתם. בבגרותו, הוא עבר השתלמויות וקורסים רבים לאילוף כלבים בארץ ובחו"ל, עבד כמדריך לאילוף כלבים המכשיר תלמידים לעסוק בתחום.

במהלך תקופת ההדרכה פגש ניב את שותפו, יוסי. יחד, הם הגשימו חזון משותף והקימו את "כלבים בכפר"- בית המעניק לחברכם הנאמן מגוון שירותים ועונה על כל צרכיו תחת קורת גג אחת.

צולם ע"י "צוות כלבים בכפר"

צולם ע"י "צוות כלבים בכפר"

המקום מקיים פעילויות מגוונות של ספורט כלבני מקצועי. אולם, גם מי שמעוניין להעניק לחברו על ארבע פעילויות "סתם בשביל הכיף", יוכל למצוא ב"כלבים בכפר" אינספור אפשרויות מקוריות לזמן איכות מגבש ומהנה עם כלבו.

לאלה מכם שכבר נשבו בקסמו של עולם הכלבים וכעת מעוניינים לפתח קריירה מקצועית בתחום אילוף הכלבים או להעשיר ידיעותיהם בתחום, מוצעים במקום קורסים והשתלמויות מגוונים המועברים ע"י מאלפי הכלבים המנוסים שעובדים במתחם. לאורך תקופת ההכשרה, לא רק תיהנו מרמת לימודים גבוהה, אלא גם מאינטראקציה ישירה עם כלבים ומהאווירה המשפחתית והחמה ששוררת ב"כלבים בכפר".
מעתה והלאה, לא רק אתם יוצאים לחופשה. הגיע הזמן שגם כלבכם ייהנה מהפוגה קצרה ב"כלבים בכפר", שם יוכל להתפנק, להירגע, להשתולל ולפרוק אנרגיה!

"כלבים בכפר"

טלפון: 052-2527827

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

"כלבים בכפר" – גם לכלב שלכם מגיע לצאת לחופשה. צולם ע"י צוות "כלבים בכפר"

"כלבים בכפר" – גם לכלב שלכם מגיע לצאת לחופשה. צולם ע"י צוות "כלבים בכפר"


"דוגוויל" – עולם של כלבים

""דוגוויל" הוא בית נופש לכלבים", כך מגדיר יונתן ריידר את המקום שהקים בשתי ידיו מתוך אהבה כנה ואכפתיות להולכים על ארבע. ""בדוגוויל" אנחנו מתעסקים גם באילוף וגם בהנאה ורווחת הכלבים כשהבעלים בחופשה. זו בעצם קייטנה לכלבים", מסכם ריידר בחיוך.

ריידר, 34, מגיע מרקע של תחום ההייטק ותמיד רצה לעסוק בתחום בעלי החיים. אחרי שסיים את היום במשרד, היה לוקח תחת חסותו כלבים עם בעיות התנהגות קשות כמו חרדות ותוקפנות, שמנעו מהם למצוא בית מאמץ. ריידר שיקם אותם תוך התייעצות עם עמותות רלוונטיות, וכשהגיע הזמן הנכון מצא להם בתים חמים ואוהבים. ריידר הקדיש משאבים רבים למציאת בתים מאמצים והצליח לעזור ל- 87 כלבים מחוסרי בית למצוא משפחה.

במשך השנים רכש ריידר ידע וניסיון בתחום בעלי החיים, עזב את עולם ההייטק במטרה להגשים את החלום והתחיל לעבוד כשכיר בפנסיון כלבים. המקום העניק לו את ההכשרה המקצועית של טיפול ותחזוקת הכלבייה, ולאחר כשנה קיבל בעלות על המקום. מאז עברו עשר שנים, במהלכן טיפח ריידר את המקום שהיווה פנסיון לכלבים לפי חזונו: "החלום שלי היה לפתוח מקום שיספק כל צורך לו זקוק הכלב, מלבד טיפול וטרינרי. "דוגוויל" בשבילי זה הרבה מעבר לפנסיון, הכלב מקבל אצלנו אנרגיה ושמחת חיים חדשה. אנחנו מציעים נופש, מעון יום, מסגרת טיפולית התנהגותית, בייביסיטר, אילוף ושיקום התנהגותי, והכי חשוב הם האהבה והיחס החם, זה כל מה שהכלב צריך", הוא מסביר. בבית הנופש ניתן גם למצוא מספרה, מתקני שעשוע, חנות מוצרים ומזון לכלבים ועוד. בנוסף לשירותים המוצעים, "דוגוויל" מקיימת ימי אימוץ מרוכזים, והמקום תמיד מזמין אוהבי כלבים להגיע ולאמץ את האהבה הבאה שלהם, גם בסופי שבוע וחגים.

דוגוויל

פנסיון כלבים דוגוויל

הפנסיון ממוקם ליד העיר נתניה, ומשתרע על פני שטח חקלאי פתוח של חמישה דונם. בשטח חדרים פתוחים וחצרות מובנות ומוצלות, והכלבים יוצאים ונכנסים באופן חופשי: "אין ב"דוגוויל" כלובים, הכלבים חופשיים להשתעשע ולשמוח בשטח הפתוח. כמובן שקיימת השגחה של 24/7 על ידי צוות הכלבנים במקום, ובעת הצורך יש מענה צמוד וזמין של וטרינר סביב השעון".

הצוות של "דוגוויל" מגיע מרקע של אילוף כלבים ועובר הכשרה וחפיפה במקום במשך חודשיים: "כולם מקצועיים, אוהבי כלבים ואהובים על ידם. בכל פעם כשכלב חוזר אלינו, הוא מתחיל להשתולל ולשמוח. קיים קשר מאוד חזק בין המטפלים לכלבים ומרגישים את זה מיד". משתף ריידר.

כל כלב שמגיע ל"דוגוויל" חייב להיות בעל פנקס חיסונים, ומבוצעת בדיקה יסודית במערכת הממוחשבת המקושרת למאגר השבבים, כך שניתן לבדוק חיסוני כלבת וחיסונים נוספים. הכלבים החדשים מקבלים חשיפה הדרגתית לשאר הכלבים במטרה למנוע מצבי חרדה וסטרס, וללמוד את מזג ואופי הכלב כדי לשייך אותו לקבוצת הכלבים המתאימה לו. כלבים גדולים למשל, יופרדו מהכלבים הקטנים, וכלבים עם בעיות התנהגות יקבלו את הטיפול והתמיכה המתאימים להם: "הכלבים עוברים אצלנו תהליך התנהגותי משמעותי", מציין ריידר. בנוסף לפן הטיפולי כאמור, הכלבים יוצאים לטיולים בהשגחה צמודה וערנית של הצוות, מכירים חברים חדשים, אוכלים אוכל מזין, מקבלים חטיפים וחוזרים הביתה עייפים ומרוצים.

כשהבעלים חוזרים לאסוף את כלביהם הם מקבלים דיווח מלא על פעילות הכלב והתנהגותו בזמן ששהה במקום: "אנחנו שומעים פעמים רבות על כלבים שמתמודדים עם בעיות כאלו ואחרות, אבל כשהוא אצלנו הבעיות לא באות לידי ביטוי. לכן אנחנו שמים לב לפרטים הקטנים, מפנים את תשומת הלב לבעלים, ונותנים להם טיפים להתנהלות נכונה עם הכלב בבית. מדהים איך השינויים הקטנים יכולים לשפר פלאים את איכות החיים – גם של הבעלים וגם של כלביהם", מסביר ריידר.

"דוגוויל" משתפת פעולה עם עמותת "אקים" בפרויקט קהילתי מרגש: "מדי יום מגיעים אלינו שלושה נערים בעלי מוגבלות שעובדים במקום ואחראיים לתחזוקה השוטפת של הכלבייה. הם מרגשים אותי כל פעם מחדש באהבה הטהורה והאמתית שהם מעניקים לכלבים שלנו. זכינו על השילוב המבורך הזה בקהילה", מספר ריידר בהתרגשות. בנוסף לשיתוף פעולה זה, עובדת "דוגוויל" עם עמותות נוספות ועוזרת לשקם כלבים עזובים ולמצוא להם בית. את הכלבים שלא מצאו אימוץ, "דוגוויל" לוקחת תחת חסותה כחלק מתרומתה לקהילה.

דוגוויל – בית נופש לכלבים

טלפון: 050-8446568

כתובת: הדר עם, צומת רופין

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

דוגוויל – בית נופש לכלבים


מוליז – פנסיון כלבים שרוקם חברויות בין כלבלבים לגורי אדם

פנסיון כלבים הוא פתרון מעולה להעשרת הכלב שלכם בפעילות איכותית בזמן שאתם בחופשה, "מוליז" הינו מרכז כלבני המעניק את הפעילות האיכותית גם לכלבים וגם לילדים, ומשלב את השניים לכדי חוויה משותפת. קרן ונדב, הזוג שמנהל את "מוליז", הממוקם בפרברי העיר הוד השרון, הכירו כשקרן הצטרפה לעבוד בפנסיון אחר אותו ניהל נדב. העבודה המשותפת והרקע ממנו הגיעו השניים יצר את החיבור ביניהם ואת הנוסחה המדויקת, שלימים הובילו להקמת הפנסיון המיוחד: "המרכז הכלבני מותאם לילדים ומבוסס על כלבנות טיפולית שביכולתה למקסם את הקשר בין ילדים לכלבים. הילדים לומדים על הקשר שבין האדם לכלבו, על אילוף כלבים, צרכים בסיסיים בחייהם, ההיסטוריה שלהם ועוד". מספרת קרן.

מחקרים רבים כבר הוכיחו בעבר שהקשר בין כלבים לילדים מעניק יתרונות מהותיים לשני הצדדים, ביניהם פיתוח רגש ואמפתיה, קרבה, חום ואהבה, ואפילו מסייע בקשיים נפשיים ומוטוריים בקרב ילדים. המרכז מסייע בין היתר בהתמודדות עם אתגרים רגשיים אצל ילדים ובבעיות קשב וריכוז. הצוות מקפיד על חינוך להתנהלות וטיפול בבעלי חיים וכך הילד לומד מגיל צעיר על כלים כגון אמפתיה והבנת האחר, תקשורת חברתית בסיסית, אסרטיביות, התמודדות עם דחיית סיפוקים ועוד. לכן ב"מוליז" מאמינים כי על הילדים להיות חלק אינטגרלי מהמקום ולקחת חלק משמעותי בפעילות המשותפת הכוללת אילוף, טיפול ותחזוקה.

מוליז – פנסיון כלבים שרוקם חברויות בין כלבלבים לגורי אדם. צילום: שני אוריצקי

מוליז – פנסיון כלבים. צילום: שני אוריצקי

כבר שנים שנדב חי ונושם כלבים. הידע שרכש במסגרת לימודיו במכון וינגייט, היכרותו המעמיקה עם אורח חייהם, ועבודתו עם להקות כלבים גדולות כדוג ווקר, מסייעים להתנהלות נכונה, בריאה ומעשירה עבור הכלבים במרכז הכלבני החיים בלהקה: "הייתי מבלה חלק גדול מהיום עם להקה של כעשרה כלבים, ולמדתי על היתרונות שמעניקה הדינמיקה הקבוצתית לכל אחד ואחת מהכלבים בלהקה". מספר נדב. כיום, ממשיך נדב להרחיב את אופקיו בתחום האילוף אצל תומר עובדיה, מאלף כלבים בכיר בתחום. "המרכז שלנו הוא מרכז למידה בו הכלבים לומדים, הילדים מתפתחים, וכחלק מהתפיסה המקצועית שלנו, גם הצוות ממשיך ללמוד ולהתפתח באופן תמידי ורוכש כלים חדשים וגישות מגוונות".

הרקע של קרן מגיע בין היתר מלימודי הכלבנות הטיפולית שסיימה גם היא במכון "וינגייט", והמשיך דרך עולם הסוסים הטיפולי והתנדבות עם ילדים: "מאז ומתמיד התחברתי לתחום הטיפולי ועסקתי בטיפול רגשי ופיזי בקרב ילדים באמצעות רכיבה על סוסים. כשהתנדבתי בעמותות לילדים עם צרכים מיוחדים, הבנתי לעומק את חשיבות הקשר בין הילד לבעל החיים, הלב שלי תמיד הלך לכיוון הזה". בדומה לנדב, גם קרן מאמינה בצורך להמשיך ולהתפתח, ורוכשת כלים מקצועיים ועדכניים בתחום הטיפול, ביניהם כמטפלת במסגרת הדרכת מטפלים בהנחיית ד"ר אורית ברט – לשעבר מומחית להתפתחות הילד וראש חוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת תל אביב.

יחד, קרן ונדב גיבשו את הדרך שתשלב בצורה המקסימלית את הטיפול בכלבים בעבודה עם הילדים, ומפיקה תועלת מהסינרגיה המיוחדת בין השניים. במרכז נוכחים באופן קבוע תשעה כלבים אשר נבחרו בקפידה על ידי קרן ונדב, והוכשרו ביסודיות לעבודה עם ילדים, ואליהם מתווספים הכלבים המגיעים להתארח בפנסיון. קרן, נדב והצוות המקצועי בוחנים את מנעד היכולות של הכלבים ומחליטים על התאמה אישית וספציפית בין ילד לכלב: "מגיעים אלינו ילדים שקטים ומופנמים שמרגישים בנוח עם כלבים רגועים ולפעמים מעבירים אפילו שעה שלמה בישיבה מחובקת ואוהבת אחד עם השני. ילדים פעילים יותר יטפלו בכלבים שובבים ומלאי אנרגיה. המטרה היא לשקף לכל ילד את החוזקות שלו ולאפשר לו חופש ביטוי בסביבה לא שיפוטית". מסבירה קרן.

במרכז פעילויות רבות ומגוונות אשר במסגרתן מבצע הכלב פעילות פרטנית עם המאלף, יוצא לטיול בעיר ומושקעת בו אנרגיה רבה, וכמובן – הבעלים מקבלים תמונות של כלביהם במהלך הפעילות. פעילות האילוף עם הילדים מתקיימת במהלך שנת הלימודים כחלק מחוג אילוף, וכסדנאות במהלך החופשות השונות. כל אלו משולבים בתחרויות אילוף הבוחנות את יכולות הכלב, מיומנויות הילד המאלף ואת החיבור ביניהם.

בנוסף לפעילות השוטפת במרכז, קרן ונדב משתפים פעולה עם בתי ספר הוד השרון ומקפידים על התנדבות בעמותת "עמיחי" הפועלת למען אנשים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית.

כתובת: נווה הדר, הוד השרון

טלפון: 052-896-9666

שעות פעילות המשרד: א' – ש': 08:30 – 17:30

על מנת לקבוע פגישת היכרות יש לתאם טלפונית מראש.

קישור לדף הפייסבוק

מוליז – פנסיון כלבים שרוקם חברויות בין כלבלבים לגורי אדם. צילום: שני אוריצקי


בית ארז – דוגסלייף

בזמן שאנחנו טסים לחו"ל, הולכים לעבודה או אפילו נוסעים לחגים אנחנו צריכים שמישהו יטפל בכלבים שלנו וידאג להם לכל מה שהם צריכים, כולל ליטופים כיפיים בבטן.

פנסיון הכלבים "בית ארז – דוגסלייף" הוא מבתי ההארחה המקצועיים והוותיקים ביותר לכלבים באזור שדות דן. הפנסיון שמנוהל כיום על ידי גיא ושרל'ה, שני כלבנים ומגדלי כלבים בעלי ידע רב והיכרות מעמיקה עם עולם הכלבים, הוקם מתוך רצון ליצור מקום לכלבים שכמותו טרם נראה קודם.

החזון של השניים התחיל מניצוץ של מחשבה על מקום שמרכז בתוכו את כל מה שכלבים צריכים תחת קורת גג אחת. עם הזמן, גדל המקום ונוספו לו עוד ועוד שירותים עד שהפך למקום שהוא היום – פנסיון כלבים שדואג לכל צרכיהם של הכלבים שמתארחים אצלו, בין אם מדובר בוטרינר שנוכח במקום, ספרית כלבים, מאלף ואפילו בריכה לטיפולי הידרותרפיה לשיקום כלבים.

בית ארז "דוגסלייף". גן עדן לכלבים. צילום: שרה אפרתי

המקום מספק פיתרון מושלם עבור בעלי כלבים שמתכננים חופשה בחו"ל, אנשים שעובדים ולא רוצים להשאיר את הכלב לבד בבית, או אפילו כאלה שנוסעים לבלות בחגים אצל המשפחה וצריכים מישהו שיעשה בייביסיטר לכלב.
הפנסיון עושה מעל ומעבר על מנת לספק לאורחיו בית חם ונעים. כל כלב מקבל חדר מרווח משלו, כשלחלק מהחדרים ישנה אפילו מרפסת (יותר טוב מרוב חדרי הסטודנטים בתל אביב אפילו). ישנו סדר יום קבוע בפנסיון בו כל הכלבים מקבלים ארוחת בוקר ואז זמן מנוחה כדי לעכל את המזון. לקראת הצהריים יוצאים הכלבים לחצרות כדי להוציא אנרגיה, להתרוצץ ולשחק כשבזמן זה מנקים את החדרים. מכיוון שהכלבים אינם מכירים ומורגלים אחד לשני, הם לרוב ישארו כל אחד בחצר שלו, אלא אם הבעלים ביקשו אחרת.

"חשוב להבין שכלבים הם חיה חברתית ולכן זה לא מספיק רק שנאכיל אותם וניתן להם להתרוצץ ולשחק בחצר. אנחנו דואגים ללטף אותם, לשחק איתם ולתת להם יחס חם ואוהב, בדיוק כמו שהם רגילים לקבל מהבעלים בבית". מסביר לנו גיא.
"נוסף על היחס החם והאוהב שאנחנו מעניקים לכלבים פה, חשוב לנו גם לדעת מה ההרגלים שלהם, מה הם אוהבים ועוד כל מידע שחשוב שנדע. כל אדם שמביא את הכלב שלו להתארח אצלנו מביא איתו גם את הגיליון הרפואי של הכלב, תרופות קבועות שהוא לוקח, צעצועים, מידע על סוג המזון שהכלב אוכל וכמה ארוחות הוא מקבל ביום, מידע על איש קשר שניתן לדבר איתו בשעת הצורך ועוד.
"אנחנו עושים מעל ומעבר כדי לאסוף כמה שיותר מידע על הכלב לפני שהוא נכנס כדי שנבטיח שתהיה לו שהות נוחה ונעימה ושהוא ירגיש שהוא מינימום בבית מלון חמישה כוכבים".

לאור ההשקעה הרבה המושמת במקום, הוא הפך במרוצת הזמן למרכז כלבים מוכר וכיום אף מציע מסגרת אימונים של פעמיים בשבוע לבעלי כלבים שמעוניינים לשלוח את כלביהם לתחרויות.
אם כך, לא פלא שלאורך השנים זכה פנסיון "בית ארז – דוגסלייף" לסיקור רחב בטלויזיה, בין אם זה בתוכנית שצילם מנחם הורביץ במקום, הופעה בתוכנית הבוקר של אברי גילעד ועוד כתבות טלויזיה ועיתון נוספות.

מקום מושלם גם לאילוף כלבים. צילום: שרה אפרתי

"הכנסנו הרבה מאוד שירותים לפנסיון אבל בסופו של יום חשוב לנו תמיד לשמור על הבסיס והמהות האמיתית של המקום – בית לכלבים בו הם יכולים להרגיש בנוח בזמן שבעליהם לא נמצאים איתם". מסבירה שרל'ה בחיוך.
"מי שמשאיר כאן את הכלב סומך עלינו ולכן חשוב לנו להחזיר טובה ולתת לאנשים הרגשה טובה ובטוחה שהכלב שלהם נמצא בידיים טובות. בעוד שרוב העבודה שלנו היא אכן עם הכלבים אנחנו עדיין דואגים לעדכן את הבעלים שהכל טוב עם הכלב ואפילו שולחים תמונות".

אז אם אתם מחפשים מקום בו יעניקו לכלבכם יחס מיוחד, ידאגו לו לכל הצרכים ויחזירו לכם אותו בשלום ועם חיוך גדול, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם "בית ארז – דוגסלייף".

כתובת: מנחם אביטחי 108, משמר השבעה
טלפונים: 054-6164444 ו-050-6690778

שעות פעילות:
א-ה: 18:00-07:00
ו': 15:00-07:00
ש: 18:00-17:00

לא חסרים רגעים מצחיקים. צילום: שרה אפרתי


"חוות הכלבים של דרור – המרכז לכלבנות מתקדמת" – שלושים שנות ניסיון אינן הולכות ברגל

רבים טוענים כי כל מה שכלב צריך על מנת לחיות באושר הוא אוכל, מים והרבה אהבה. אך למעשה, מדובר בטעות מרה. כלבים הם חיות אינטליגנטיות, מורכבות ושונות אחת מהשנייה באופן משמעותי ועל כן, כל אחד מהם זקוק ליחס אוהב המותאם באופן אישי עבור תכונות האופי שלו.

תהליך ההיכרות עם כלבנו דומה במהותו להיכרות עם בן אדם קרוב. אולם, בעוד שאינטראקציה בין אישית הינה מרכיב מובן מאליו בחיינו, עולם הכלבים אינו ידוע לכל. לכן, מומלץ מאוד להיעזר במאלף כלבים מומחה שלמד את רזי המקצוע במשך שנים רבות, יודע להבחין בין התנהגויות שונות של כלבים ואשר יעניק לנו ארגז כלים ליצירת מערכת יחסים בריאה ביננו לבין כלבנו.

אם אתם מחפשים מומחה אמיתי לכלבים, אין ספק שדרור, בעלים ומייסד "חוות הכלבים של דרור", הוא מאלף הכלבים המושלם עבורכם. דרור הוא בעל ניסיון של לא פחות מ-30 שנה בתחום. מדובר בוותק יוצא דופן, המבדיל את דרור באופן משמעותי ממאלפי כלבים אחרים ברחבי הארץ ואשר בזכותו, יודע דרור להעניק טיפול מסור עבור אינספור מיני וסוגי כלבים.

מאלף כלבים מקצועי ומיומן.

דרור עבר התמחות יסודית של שלוש שנים בניו ג'רזי שבארה"ב ובסיומה, הוסמך כמאלף כלבים. הוא חזר לארץ ופתח את "חוות הכלבים" במושב כפר מעש שבו גר כל חייו. במהלך שלושים שנות עבודתו, התפתח דרור מבחינה מקצועית ורכש אינספור מיומנויות בתחום.

את הכלים הרבים שרכש דרור, הוא מעביר לדורות הבאים של מאלפי הכלבים ומטפלי הכלבים ההתנהגותיים בישראל, במסגרת ההכשרות והקורסים השונים והמגוונים שלו. הסטודנטים של דרור נהנים מתוכנית לימודים עשירה ואף זוכים לאלף כלבים רבים המתגוררים בחווה. חשוב לציין כי לאותם הכלבים, מנסים התלמידים גם למצוא בית חם ואוהב.

דרור הוא מאמין גדול באילוף ללא כפייה, אולם על פי גישתו, קיימת הבחנה בין אילוף לחינוך. לדבריו, כפי שכל אדם צריך ללמוד מיום היוולדו את מערכת החוקים והגבולות שמכיל העולם ולציית לה, כך גם כל כלב חייב לקבל חינוך בראש ובראשונה. הוא מסביר לנו כי ישנם כלבים מאוד מאולפים אשר צברו מיומנויות, כמו תקיפה והגנה, אך הם אינם מחונכים ועל כן, הופכים לכלבים מסוכנים. במסגרת תהליך העבודה של דרור, הכלב לומד כיצד לרסן את יצריו ודחפיו ואילו הבעלים לומד כיצד להעניק לכלבו חינוך נכון למשמעת. רק לאחר שהכלב מפנים לחלוטין את כללי העולם בו אנו חיים ופועל על פיהם, ניתן לעבור לשלב האילוף.

המקום אליו כלבים מגיעים כדי לקבל חינוך נכון.

הקמת פנסיון הכלבים של "חוות הכלבים של דרור" באזור המשק של דרור, מהווה יתרון עצום עבור הכלבים, שכן הם נהנים מהמרחבים הפתוחים ורחבי הידיים, מהאוויר הנקי ומהחופש לרוץ ולהשתולל כאוות נפשם. במתחם המגודר הנ"ל קיימים שני מבנים גדולים, המכילים אינספור חדרים נוחים, מרווחים ומאווררים (דרור מתעקש להגדירם כחדרים ולא ככלובים). העובדים המנוסים והמיומנים של המקום מעניקים לכל כלב יחס אישי, טיפול מסור ואהבה אינסופית. כמו כן, המקום נשטף ועובר חיטוי פעמיים ביום.

אז בין אם אתם מחפשים פנסיון כלבים מרווח, קורסים מקצועיים לאילוף, שירותי אילוף בסטנדרט הגבוה ביותר, או כלב חמוד שזקוק לבית חם, אין ספק שב"חוות הכלבים של דרור", תקבלו את השירות המקצועי וההגון ביותר!

"חוות הכלבים של דרור- המרכז לכלבנות מתקדמת"

טלפון: 03-9327572

כתובת: הצבעוני 6, כפר מעש.

קישור לאתר
קישור לפייסבוק

פנסיון כלבים במרכז.



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר