הקטנת חזה לגברים במרכז. צילום: shutterstock
הקטנת חזה לגברים במרכז. צילום: shutterstock

הקטנת חזה לגברים במרכז

חזה נשי אצל גברים היא תופעה שכיחה הנקראת בעגה המקצועית "גניקומסטיה". איך מטפלים בתופעה ומי יכול לעזור לכם איתה? כל הפרטים בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 29.4.19 16:36

ד"ר נעם ארמון ASTRA MEDICAL

ברכתו של אדם אחד יכולה להיות הקללה של אדם אחר. בעוד ששדיים הם מאפיין מחמיא לנשים, עבור גברים, שדיים או חזה מלא, עלולים להיות בעיה שפוגעת משמעותית באורח החיים.

"גניקומסטיה" הינה תופעה שכיחה (בעיקר בקרב בני נוער בשל השינויים ההורמונליים), שבעקבותיה צומחת רקמת שד מאחורי הפטמה, דבר היוצר מראה של חזה נשי. הרקמה עלולה להופיע כתוצאה משינויים הורמונליים בגוף בעת תקופת ההתבגרות, מצריכה מוגברת של מריחואנה, אלכוהול או אפילו סטרואידים. בחלק מהמקרים, הימנעות מאותן פעילויות שמעודדות את התופעה יכולה להעלים אותה, אולם בחלקם האחר נדרש ניתוח פשוט.

מרפאת אסטרה הינה מרפאה העוסקת בכירורגיה פלסטית ופועלת בתחום כבר קרוב ל-37 שנים, בהן שינתה את חייהם של מטופליה ללא היכר. הטיפולים המוצעים במרפאה נעים מניתוחים פלסטיים סטנדרטיים לניתוחי פנים, חזה, אף ועוד, כשבין הטיפולים המבוקשים ביותר הוא טיפול הקטנת חזה אצל גברים בגילי נוער ועד בוגרים.

ד"ר נעם ארמון הוא רופא מומחה בכירורגיה פלסטית שעבר הכשרות רבות וביניהן גם הכשרת כירורגיה פלסטית בילדים. כיום ד"ר ארמון עובד בבית החולים הדסה עין כרם בתור פלסטיקאי בכיר ולפני שנתיים הצטרף למרפאת אסטרה כרופא מנתח פלסטי.

"אני חושב שזו זכות לעבוד בתחום. קשה לתאר את השינוי הפנימי שמתחולל בקרב פציינטים לאחר הניתוח. אנחנו שופטים את עצמנו לעתים רבות על פי המראה החיצוני שלנו, לכן אם אדם מסוים לא אוהב משהו במראה שלו ובוחר לשנות אותו, מיד כל השיפוט וההגדרה העצמית שלו משתנים לטובה", מסביר ד"ר ארמון.
"אצל נערים וגברים, נושא החזה הנשי (גניקומסטיה) יכול להיות דבר שמטריד ומעסיק ללא הרף ומונע מהם לבצע פעילויות שונות, כמו ללכת לים, לרוץ, לעשות ספורט או להסתובב עם חולצות צמודות. כל זאת מתוך חשש ממבטים ושיפוטיות של הסביבה. לאחר הניתוח אותם הפציינטים מתחילים לפתח ביטחון וערך עצמי גבוה, ויוצאים אט אט מחוץ לאזור הנוחות שלהם ואל תוך עולם חדש שבו הם לא מרגישים מוגבלים יותר".

ההליך עצמו הינו פשוט וקצר; בפגישה הראשונה מגיע הפציינט רק להתייעצות ראשונית, שבה ד"ר ארמון מבצע אבחון ובודק האם יש צורך והאם ניתן לנתח. אם ניתן לנתח, על המטופל לעבור כמה בדיקות, כשאת תוצאותיהן הוא מביא לרופא בפגישתם השנייה.
לאחר בחינה של כלל ממצאי הבדיקה, מחליט ד"ר ארמון על האופן הנכון ביותר לביצוע הניתוח וכבר בפגישה השלישית עובר המטופל את הניתוח.

הניתוח עצמו נעשה בהרדמה כללית בתוספת הרדמה מקומית, כך שבמהלכו הפציינט אינו חש דבר. חיתוך קטן בבית השחי, צינורית לשאיבת השומן, חתך בגבול התחתון של העטרה וכריתת בלוטת השד, חבישה באזור החזה ובתוך שעה וחצי של ניתוח מהיר, מסיימים את התהליך וכעבור מספר שעות משתחררים הביתה.
תהליך ההחלמה לאחר מכן כולל כמה מפגשי ביקורות על מנת לוודא שהגוף מתרפא בצורה הנכונה. במהלך ששת השבועות הראשונים מסתובב הפציינט עם ווסט על גופו, ולאחר מכן עליו להסתובב עם הווסט אך ורק בעת פעילות גופנית במשך שלושה חודשים מעת ביצוע הניתוח.

השינוי באורח החיים, כמו גם בביטחון העצמי, מחולל פלאים באנשים רבים שנאלצים להתמודד עם הבעיה על בסיס יומי. אם גם אתם מהמתמודדים עם בעיה זו, תוכלו להתקשר ולקבוע פגישת התייעצות שתשנה את חייכם.

טלפון: 1-800-800-806

ייעוץ:
כתובת: דרך חברון 101, ירושלים
ימי ג': 15:00-20:00

ניתוחים:
כתובת: מרכז שי, רמת גן
ימי א': 07:00-17:00

רמת החייל
רח הברזל 19 תל אביב

למעבר אתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

הקטנת חזה לגברים במרכז. צילום: נעם ארמון

הקטנת חזה לגברים במרכז. צילום: נעם ארמון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר