קצביות בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
קצביות בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

קצביות בפתח תקוה שחובה להכיר

לפני שאתם מתחילים להתרוצץ בין שלל חנויות כדי לארגן את כל מה שתצטרכו לעל האש עם המשפחה, כדאי שתכיר את הקצביות המובילות בפתח תקוה. המקומות בהם תוכלו לקנות את כל מה שאתם צריכים, תחת קורת גג אחת, עם בשרים טריים ואיכותיים, ממש ליד הבית

פורסם בתאריך: 1.5.19 21:49

נתח קצבים

"נתח קצבים" הוא אטליז בעל חמישה סניפים כשרים ברחבי הארץ. את דרכם התחילו בצפון, עם הסניף המקורי שלצדו מפעל הבשר, בקריית שמונה, ומאז התפרשו גם למרכז ולדרום עם סניפים בנתניה, כפר סבא, אשדוד וכמובן, פתח תקווה. יניב פחימה, הבעלים של הרשת, מספר: "המטרה של הרשת והחזון שמוביל אותה הוא להפוך את קונספט האטליז למודרני יותר. אני דור שלישי בענף. הדורות הקודמים לפניי התעסקו יותר בייצור, ואני ראיתי את הענף תקוע בשנות ה-70', 80'. החלטתי לקחת אותו כמה צעדים קדימה ולהפוך את הענף לכזה שיותר מכבד את עצמו, עם איכויות יותר גבוהות של המוצרים, נראות טובה יותר בחנויות וחווית קנייה טובה יותר ללקוח".

נתח קצבים. צילום: אבי דואק

נתח קצבים. צילום: אבי דואק

הכל תחת קורת גג אחת

כל אחד מסניפי הרשת שומר על אותה שפה עיצובית וצביון. הסניפים משתרעים על פני שטח של בין 600 ל-700 מטר מרובע, והעיצוב שלהם קפדני ומושקע. בחנות יוכלו הלקוחות ליהנות ממחלקת בשרים ענקית, מזווה עם תבלינים ורטבים מכל העולם, ירקות מיוחדים, מחלקת יינות, מחלקת כלי מטבח, סלטים, שמני זית איכותיים מיצרנים מובילים בגליל וגם מחלקה שלמה לאביזרי מנגל ופיקניק הכוללת פחמים, מלקחיים, צידניות ועוד. "זו קצבייה שנכנסים אליה עם עגלה. זו חווית קנייה" אומר יניב. "מי שמחפש לעשות מנגל בעצמאות נכנס לפה והוא לא צריך יותר כלום – כלים חד פעמיים, שתייה, בשר, הוא יכול לקנות הכל ולא צריך ללכת למקום נוסף. אנחנו one stop shop".

בואו נדבר על הבשר…

"היתרונות שלנו בתור קצבייה נעוצים בשרשרת הייצור" אומר יניב. "אנחנו יודעים להקפיד בדיוק על האיכויות שאנחנו רוצים ואנחנו מייצרים את הכל אצלנו. אנחנו לא קונים דבר אחד מחברה חיצונית. יתרון משמעותי נוסף הוא שמשום שאנחנו היצרנים של הכל, אנחנו יודעים גם להיות אטרקטיביים מאד במחירים. רוב הבשר שלנו מגיע מהגליל ואנחנו מייצרים למעלה מ-200 מוצרים שונים רק למנגל, ויש עוד המון מוצרים אחרים. אנחנו מביאים לקהל הלקוחות את המוצרים הטובים ביותר – נקניקיות ממגוון סוגים, אנטריקוט ברמה גבוהה, צלעות טלה, וכמובן קבבים – יש לנו 40 סוגים. החל מקבב טלה על מקל קינמון, דרך קבב עיראקי, קבב כבש ועד קבב רומני".

ועוד מילה על שירות מקצועי

"אנחנו שמים דגש משמעותי על שירות איכותי" מדגיש יניב. "אנחנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינה תברואתית, יש רישיון עסק ורישיון משרד הבריאות בכל סניף. מעבר לכך, השירות שלנו אישי ומקצועי מאד. בכל אחד מהסניפים הלקוחות יכולים לצפות במסכים הפזורים בחנות המציגים מתכונים שלנו שמתחלפים באופן שוטף, וכמובן צוות הקצבים ששמח לתת ייעוץ ועזרה על סוגי בשר ושיטות צלייה נכונות. כל הסניפים שלנו ברשת נגישים ויש שפע חנייה, ולצד זה, לאלו שלא יכולים להגיע לחנות או שאינם גרים באזור שקיים בו סניף, בקרוב גם נפתח אתר אונליין שיאפשר לאנשים בכל רחבי הארץ לבצע הזמנה ולקבל משלוח של בשר איכותי, עד הבית!".

נתח קצבים

כתובת: מתחם רוזנפלד, הרב פינטו מסעוד 19, פתח תקווה

טלפון: 03-7710112
שעות פתיחה:
א' – ה' : 8:00-21:00
ו': 8:00-15:00
מעבר לעמוד הפייסבוק

צילון: אבי דואק

צילון: אבי דואק


אטליז שולי

כל קרניבור שתופס מעצמו יודע שארוחה כיד המלך מתחילה בבשר איכותי שנקנה באטליז טוב. כזה שאפשר לסמוך עליו ויודע בדיוק מהיכן הבשר מגיע ואיזה נתח יתאים למנה שהוא עומד להכין. למשל כמו ב"אטליז שולי", האטליז המשפחתי והוותיק של משפחת שרעבי, שזכה להיות שם דבר בפתח תקווה, בזכות הבשר האיכותי, השירות המעולה וקהל הלקוחות הנאמן.

סבו של שולי, הקים את המסעדה לפני כארבעים שנה מתוך אהבה גדולה לבשר : "סבא שלי אהב להתענג בעיקר על נתחי קצבים איכותיים, ואם אפשר כמה שיותר", מספר שולי. את רוב ילדותו העביר שולי לצד סבו באטליז, וכך רכש במשך השנים את הידע והניסיון שהפכו אותו לקצב למופת. שולי נחשב כמומחה בטיפול בכל נתחי הבשר; הוא יודע מתי לשחוט ואיך, וכמובן כיצד להתאים את הבשר למנה המדויקת שתרצו להכין. באטליז שלו, ניתן למצוא את כל סוגי הבשר- עופות, הודו, בקר, סינטה, נתחי קצבים וכמובן נתחים בדרגות עישון שונות ועוד. כל נתח באטליז עומד בתנאים סניטריים מעולים ונמכר במחירים שווים לכל כיס. אגב, ניתן למצוא אצל שולי נתחים מיוחדים שקשה למצוא אצל קצבים אחרים כמו למשל נתח קצבים "Siri" או נתח שקדים המוגשים בסטנדרט גבוה ואיכות מעולה.

שולי מסכם: "אני שמח להמשיך את דרכו של סבי ולהעניק באהבה את הבשר האיכותי ביותר שיש לקהל לקוחות הפתח תקוואי שהפך כבר מזמן למשפח. חג עצמאות שמח".

"המקום של שולי"
טלפון: 0505209065
כתובת: חיים עוזר 7, פתח תקוה

המקום של שולי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר