אינסטלטורים בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

אינסטלטורים בפתח תקוה שחייבים להכיר

אינסטלציה הינה תחום מורכב, שדורש הבנה מעמיקה במערכות צנרת ובשיטות העבודה המגוונות שכולל המקצוע. אז לפני שתנסו לפתור את הבעיה בעצמכם ותיקלעו למבוי סתום, כדאי מאוד שתעברו על רשימת האינסטלטורים המקצועיים, האדיבים וההגונים שבנינו עבורכם בקפידה

פורסם בתאריך: 6.5.19 22:00

"שחר אינסטלציה ודודי שמש" – בית עסק של שלושה דורות

בתכל'ס, לא ניתן להעריך באופן מדויק את רמת המקצועיות של בעל מקצוע כלשהו, כאשר אתם מתלבטים באיזה חברה לבחור. אולם, יש קריטריון משמעותי אחד שבהחלט צריך להוות חלק נכבד מן ההחלטה שלכם- שנות הניסיון. ככל שאדם הוא בעל וותק רב יותר במקצוע מסוים, הוא יודע לתת מענה עבור מגוון רחב יותר של בעיות ותקלות ובעל פוטנציאל גבוה יותר להיות בעל המקצוע המתאים ביותר עבור צרכיכם הספציפיים.

את שנות הניסיון של "שחר אינסטלציה ודודי שמש", כבר לא ניתן לספור. מדובר בחברה שהוקמה לפני עשרות שנים והעסיקה שלושה דורות של בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים. כיום, בנו ונכדו של מייסד החברה, הם מנהלי הארגון ויחד, הם מצליחים לשמור על המוניטין המקצועי הידוע של "שחר אינסטלציה ודודי שמש". החברה מספקת שירותי דודים, החלפת אינסטלציה, שירותי ברזים וניאגרות, שיפוצי אמבטיות ומטבחים ועוד המון.

כפי שהעסק מהווה חברה של שלושה דורות, הוא גם מספק מענה עבור שלושה דורות של לקוחות קבועים מאזור מרכז הארץ, אשר שוכרים באופן קבוע את שירותי החברה. הודות למעטפת השירותים הרחבה שמספקים עובדי "שחר אינסטלציה ודודי שמש", הלקוחות יכולים להיות בטוחים כי החברה תטפל בכל בעיה או תקלה שתצוץ בביתם.

שיטות העבודה של עובדי "שחר אינסטלציה ודודי שמש" הן מגוונות מאוד, כאשר הבידול העיקרי שלהם מחברות אינסטלציה אחרות בא לידי ביטוי בשיטת המעקפים הייחודית. במידה ותשכרו את שירותי חברת "שחר אינסטלציה ודודי שמש", לא תצטרכו להתמודד עם הרס בלטות וקרמיקות ותיהנו מצנרת מעקפים איכותית, אשר תותקן בין קירות ביתכם.

אמנת השירות של "שחר אינסטלציה ודודי שמש" חקוקה באבן, ממשיכה להתקיים מיום היוסדה של החברה ועד היום וקובעת כי כל לקוח זכאי להתקנה איכותית בסטנדרט הגבוה ביותר, לאחראיות בכתב ל-10 שנים מטעם העסק ולהצעת מחיר הוגנת, אשר תואמת את הטיפול הרלוונטי. וכאשר חברה כלשהי ממשיכה להצליח ולהתפתח במשך זמן רב כל כך, זהו סימן שהשירות אכן עומד בראש סדר עדיפויותיה.

ומה אתם צריכים לעשות טרם הגעת העובדים לביתכם? דבר אחד פשוט וקל- להכין כוס מים ולהניחה על השולחן. החברה כבר תבצע עבורכם את כל שאר המשימות, בין אם מדובר בתיקון התקלה ובין אם מדובר בשמירה על ניקיון החלל במהלך ביצוע העבודה. מאות לקוחות מאזור המרכז כבר השתכנעו והחליטו לשמור את המספר של "שחר אינסטלציה ודודי שמש" בחיוג המהיר. ומה איתכם?

 

"שחר אינסטלציה ודודי שמש"

טלפונים: 052-2500916| 0548048034

"שחר אינסטלציה ודודי שמש"

"שחר אינסטלציה ודודי שמש"


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר