חנות בדים בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
חנות בדים בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

חנות בדים מומלצת בפתח תקוה

כשהאביב מתחיל, ישנה אווירה של התחדשות ויצירה. לכולנו יש לנו רצון לחדש, לשנות, לתפור ואפילו ליצור בעצמנו מבדים שיתנו לנו תחושה חגיגית. מבדים לבגדים שיקים ואופנתיים ועד לבדים ייחודיים לעיצוב הבית שיוסיפו נקודות צבע חדשות - מצאנו עבורכם את חנויות הבדים שיתנו לכם השראה להיות יצירתיים

פורסם בתאריך: 13.5.19 08:37

ערוץ הבדים

חנות הבדים הססגונית ומגוונת של העיר פתח תקווה, מקצועית ואמינה, נחשבת כמקום המוביל למציאת בדים מיוחדים מכל הסוגים ובעלת מוניטין של 15 שנים. ערוץ הבדים עובדת בקביעות לאורך כל השנה, ומספקת מענה לצרכי לקוחותיה בתחומי ריהוט הבית והגינה, תפאורות לסטים ואירועים וציוד חוץ וטיולים בטבע.

מה מיוחד בחנות?  

החנות מחזיקה מבחר עצום של סוגי בדים, צבעים, חומרים ועוביים: לאופנה ותלבושות כולל בדים לבגדי ים שקשה למצוא בחנויות, במגוון הדפסים ומרקמים, בדי ריפוד לריהוט גינה עמידים במים ובעלי שכבות מגן בטקסטורות מיוחדות, בדים למפות ווילונות בעלי תכונות מיוחדות לדחיית כתמים ובנוסף מחלקת ביגוד לציוד חוץ ואוהלים. ההיקף הרחב של ההיצע הנותן מענה לכל צורך ייחודי לענף הבדים, מבדיל את ערוץ הבדים והופך את המקום ליוצא דופן בענף הבדים והטקסטיל.

השירות 

ערוץ הבדים נותנת מענה לשאלות וצרכים ומספקת ייעוץ מקצועי וכך יכולים הלקוחות לקבל את המענה המדויק הבד הנכון ביותר. ג'נט, בעלת העסק, מספרת: "החנות שלנו היא כמו סופר מפואר של בדים, כל יום אני נותנת מענה בנושא אחר. יום אחד אני עובדת עם לקוחות הצריכים בדי ערב וריפוד לכריות, ויום אחר יכול להיות כולו בנושא תפאורות."

שירות מיוחד 

ערוץ הבדים נותנים בנוסף לבדים גם שירותי תפירה וייצור חלקים מיוחדים לצרכי הלקוח. ג׳נט מציינת "אם יש שולחן לא סטנדרטי לדוגמה, יש לנו בדים ופתרונות בחנות, אנחנו מטפלים בכל בקשה, כולל תפירת וילונות לפי הזמנה״

לחגים  

בפורים, פסח, וראש השנה ערוץ הבדים עובדת בהילוך גבוה ונותנת מענה ללקוחותיה המגיעים לחפש מפות לחג, וילונות ובדי תחפושות. איכות השירות נשמרת וכל לקוח ולקוחה מקבלים מענה פרטני ויעיל גם בתקופות עמוסות בשנה.

המלצה שלנו 

צוות החנות מספק מענה קשוב וייעוץ מקצועי לצרכי הלקוח. אם אתם מחפשים מקום שיוכל לעזור לכם לקבל השראה, הכוונה מקצועית וחומרים מגוונים וייחודים, ערוץ הבדים הוא ההמלצה מספר אחת שלנו בעיר פתח תקווה.

צור קשר

כתובת: מוהליבר שמואל  6, פתח תקווה

טלפון: 03-9049734

ג'נט, ערוץ הבדים

ג'נט, ערוץ הבדים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר