מכוני קעקועים בתל אביב שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

מכוני קעקועים בתל אביב ששווה להכיר

אמנם קיימות עדויות לכתובות קעקע גם כמה עשרות אלפי שנים לפני הספירה, אך רק בעשורים האחרונים הפכה אומנות הציור על הגוף לפופולרית במיוחד. כיום קיימים עשרות ז'אנרים, סוגים ודרכים לקעקע, ולצידם מאות ואלפי מכונים ברחבי הארץ. אם חשקה נפשכם באומנות חדשה שתעטר את גופכם, הנה כמה מכוני קעקועים בתל אביב שממש כדאי לכם להכיר!

פורסם בתאריך: 14.5.19 15:38


סטודיו קעקועים Home ink

אז מהו סטודיו Home ink ומי עומד מאחוריו? סטודיו לקעקועים Home ink הוקם על ידי ירדן פולק, מקעקע מוכשר שיוצר ונושם אומנות כבר שנים רבות עוד לפני שהחל לקעקע. ירדן החל את דרכו בעולם הקעקועים בסטודיו בוטיקי שפתח בוילה קטנה בתל אביב. הסטודיו דגל במקצועיות ואיכות הקעקועים לצד אווירה ביתית ואינטימית, שבאה לידי ביטוי בין היתר בקשר שבין ירדן לבין לקוחותיו.

בזכות אלו, החל הסטודיו לגדול ולהתרחב ובהמשך גם הצטרפו לירדן מקעקעים מוכשרים נוספים לוילה, שבאו מרקע דומה ועל כן דאגו אף הם להשאיר את האווירה שנוצרה, בה החיבור בינם לבין הלקוחות הוא החשוב ביותר.

ירדן זיהה את הפוטנציאל ובחר לפתוח את הסטודיו לקעקועים Home ink, הממוקם בתל אביב בין הסמטאות הקסומות של שוק הפשפשים ביפו. הסטודיו אמנם כבר לא יושב בשום וילה, אבל שומר על כל הערכים החשובים שמשאירים אותו בית.

קעוקע מבית היוצר של הסטודיו. צילום עצמי

קעוקע מבית היוצר של הסטודיו. צילום עצמי

ייחודיות

סטודיו לקעקועים Home ink נשאר באופיו סטודיו בוטיק אינטימי, בו היחס האישי שכל לקוח מקבל הוא יחס משפחתי וביתי. הסטודיו דואג לקבוע כמות מוגבלת של קעקועים ביום כך שכל לקוח שמגיע יוכל לקבל את הזמן, היחס ותשומת הלב המלאה. "זה נכון לכל מקעקע שהוא חלק מהבית הזה, ללא יוצאי דופן", מדגיש ירדן.

"דבר נוסף ייחודי בעיניי הוא כמובן המיקום של הסטודיו בסמטאות יפו, שנותן עוד ערך מוסף ללקוחות בזכות האווירה והנראות של הסטודיו. עוד לפני שמגיעים האווירה היא מדהימה, וכשנכנסים לסטודיו אי אפשר להתבלבל ומיד מבחינים ומרגישים את התחושה המיוחדת של יפו המוכרת קישוטי הקשתות והאבנים בקירות. אני ממש אוהב את זה, ולכן החיפושים שלי התרכזו באזור הזה, עד שמצאתי את המקום המדויק שהרגשתי שאני אוכל ליצור בו את הבית. אפילו יש לי עמדה בקומה העליונה שמוקפת באבני יפו ומעניקה ללקוח חוויה אחרת שהיא מעבר לקעקוע".

קעקוע שלא תסכים לעשות לעולם?

"באופן כללי – אין כזה. עם זאת, אם אני מרגיש שמסיבה כלשהי הקעקוע לא נכון ללקוח או לי, אני פשוט לא אעשה אותו. אני מאוד מחובר לאינטואיציה ומקפיד על כך שהתחושה וטובת הלקוח הן אלו שיניעו אותי ולא הכסף. לצורך הדוגמה, אין לי התנגדות לקעקע במקומות שנחשבים מוזרים או אינטימיים כמו פנים, צוואר, אצבעות וכדומה, אבל לפני זה חשוב לי להרגיש ולדעת שהאדם מולי מבין את מה שהוא עושה ולוקח את ההחלטה בצורה מודעת ונכונה. קרה לי כבר לא מעט פעמים שאחרי שיחה עם הלקוח הבנו יחד שהמיקום או אופי הקעקוע לא נכונים לו ושינינו כיוון להחלטה שתהיה מדויקת יותר עבורו".

האם יש סגנון מסוים לקעקועים בסטודיו?

"כשקעקעתי לבד יכולתי להגיד שכן, אבל היום כשהסטודיו מכיל מספר מקעקעים מקצועיים ומוכשרים שכל אחד מקעקע בסגנון שלו, ומתבטא בזכות האומנות והאהבה הספציפית שלו, אני יכול להגיד שהמענה ללקוח גם ברמת הסגנון והאפשרויות, גדל משמעותית ומאפשר מגוון רחב לכל לקוח שמגיע".

מה האני מאמין של הסטודיו?

"קודם כל להרגיש את הלקוח, לטעמי זה הדבר החשוב ביותר. לבדוק בקפדנות מה מתאים לו, באיזה מיקום, מה הגודל הנכון לו וכדומה. בהסתכלות שלנו, תחום הקעקועים טומן בחובו רוחניות גדולה, ולכן חשוב לשים לב לחיבור בין הקעקוע לאדם".

קישור לאינסטגרם
קישור למייל
טלפון:0506506669
קישור לפייסבוק

קישור לאתר

ירדן פולק. צילום עצמי

הסטודיו שנמצא בין סמטאות יפו העתיקה. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר