בריכות שחיה בפתח תקוה שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock
בריכות שחיה בפתח תקוה שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

בריכות שחיה בפתח תקוה שכדאי להכיר

פורסם בתאריך: 18.5.19 14:47

מועדון ספורט המושבה

מה יכול להיות יותר כיף מלפסוע כמה צעדים בתוך העיר ולהגיע אל מועדון הספורט השכונתי, המזמין והאיכותי? הכירו את "מועדון ספורט המושבה", קאנטרי קלאב ביתי ונעים שמציע למנויים (ולמבקרים) את כל מה שאפשר לבקש ממועדון ספורט ועוד הרבה יותר. רוני אטינגר, מנהל המועדון, מספר: "המועדון שלנו הוא מעין בית לכל המנויים. יש לנו בריכות, בית ספר לטניס, בית ספר ללימוד שחייה, סאונה רטובה וסאונה יבשה, חוגי כושר כמו פילאטיס, זומבה, פלדנקרייז, יוגה, התעמלות במים ועוד שהם חלק מהמנוי. זה קאנטרי קלאב לכל דבר".

פועלים ירוק

אחד הדברים שמייחדים את מועדון הספורט הוא הבריכה שלו, שהיא הבריכה היחידה בארץ ללא כלור בכלל. "המערכת של הבריכה שלנו היא ייחודית" אומר רוני. "היא מערכת חדישה ירוקה שעובדת על יוניזציה ומפחיתה את כמות הכימיקלים במים במעל 50 אחוז. איכות המים בבריכה מעולה, באים אלינו גם אנשים מחוץ לעיר בעקבות האיכות. יש לנו מערכות בדיקה ובקרת איכות שבודקות נתונים כמו אחוז הנחושת במים וכך בכל זמן נתון יש לנו מידע מדויק על איכות המים. כמובן שהבריכה מאושרת על ידי משרד הבריאות. יש לנו 3 בריכות במועדון: בריכת פעוטות חדשה לגמרי, בריכה לימודית ללימודי שחייה של 12 מטר, ובריכה חצי אולימפית שעובדת כל השנה, בחורף היא מחוממת. גם החימום של הבריכות עובד על מערכת ירוקה חדישה שמפחיתה ב-80% את כמות האנרגיה שהחימום צורך".

מועדון ספורט המושבה. צילום: רוני אטינגר

בריכת הפעוטות. צילום: רוני אטינגר

פועלים חברתי 

*מועדון הספורט עוסק לא מעט בפעילות חברתית חשובה. פעילויות אלו ושאר הפעילויות החברתיות שנעשות במתחם מתבצעות תחת רשת מקפ"ת בהנהגתו של יו"ר מקפ"ת הרב אליהו גינת. לדבריו:  "אנו פועלים לתת מענה גם לקהל של החינוך המיוחד, חוגי שחייה, חוגים משולבים ואירועים מיוחדים. בנוסף אנו מתחילים עכשיו פרויקט שנקרא "אורח חיים בריא" עם הרצאות וסדנאות בנושא בריאות, שנבנה באופן ייעודי לחינוך המיוחד, ועוד פרויקט בו כל בתי הספר של חינוך מיוחד באזור באים אלינו לפרויקטים של לימודי שחייה וקייטנות. מלבד זה, כל המתחם שלנו נגיש באופן מלא לכל מי שזקוק להנגשה, כסאות גלגלים, עיוורים ובעלי מוגבלויות אחרות, החל משער הכניסה ועד הירידה לבריכה, כולל שירותים נגישים מאובזרים, ואפילו עד הכניסה לחדר הכושר".

מה במתחם?

מלבד הבריכות במתחם, יוכלו המבקרים ליהנות ממדשאות רחבות עם שמשיות ומיטות שיזוף מפנקות, וממזנון שפועל בתקופת הקיץ ומציע שניצלונים, נקניקיות, ארטיקים, בירות, סלטים ועוד. כמו כן, במתחם בית ספר ללימוד טניס עם 5 מגרשים חדישים כאשר הלימוד בו הוא מהרמה הבסיסית ביותר ועד לתחרויות ארציות והתלמידים מתחילים החל מכיתה א'. בית הספר לשחייה, הנמצא גם הוא במתחם מציע לימודי שחייה החל מגיל 5 וחצי, ומציע גם לימודי שחייה למבוגרים, הן במסגרת פרטנית והן במסגרת קבוצתית. במתחם ימצאו המבקרים גם חדר כושר. "חדר הכושר שלנו מאובזר במכשירים" מספר רוני אטינגר "אבל ראש העיר שלנו לקח את חדר הכושר על עצמו כפרויקט אישי ובזמן הקרוב הוא הולך לבנות לנו חדר כושר חדש, גדול ומשוכלל".

חזון לעתיד

"אני עובד במקום כבר 20 שנה" אומר רוני. "התחלתי בתור מציל ומדריך שחייה, התקדמתי לנהל את בית הספר לשחייה ובחמש השנים האחרונות אני מנהל את המקום. החזון שלנו לעתיד הוא באמת שיהיה חדר כושר חדיש, מהגדולים בפתח תקווה, ובנוסף, אנחנו מתכננים להפוך את הבריכה הלימודית למתחם הידרותרפי, בו נוכל גם לתת טיפולים לחינוך המיוחד, גם ללמד שחיית פעוטות, גם לטפל באנשים שעברו טראומות או תאונות. אנחנו בדרך לשם"

כתובת: בנימין מינץ 34 פתח תקוה

טלפון: 03-9096427
מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק

שעות פתיחה:

א' – 14:00-20:45
ב' עד ה' – 5:30-20:45
ו' – 5:30-16:45
ש' – 8:00-16:45

שעות רחצה נפרדת

נשים: יום א' 21:15-23:00 יום ד' 21:15-23:00 
גברים: יום א' 11:00-14:00 יום ב' 21:15-23:00 יום ה' 22:00-23:30

פיקניק לצד הבריכה. צילום: רוני אטינגר

פיקניק לצד הבריכה. צילום: רוני אטינגר


ספורטן פתח תקוה

הקיץ עוד רגע כאן ואיתו גם החיפוש אחר החוויה המושלמת לכל המשפחה, כזו שמספקת לכל אחד מבני המשפחה את הנופש האידיאלי. כולם רוצים מתקנים, סדנאות, הופעות, העשרה ובילוי – ואם אפשר, אז שהכל יהיה במנוי אחד.
את החוויה הזו תמצאו בספורטן פתח תקווה, הקאנטרי קלאב הגדול ביותר בעיר ובסביבתה, שמתפרש על פני 40 דונמים וכולל לא פחות משבעה מגרשי טניס, מגרש כדורגל ושלוש בריכות שחייה שמתאימות לכולם – בריכה חיצונית, בריכה מקורה ובריכה לפעוטות. בנוסף, המועדון שמח לבשר שבית הספר לשחייה מרחיב את פעילותו עם קורסי לימוד שחייה לילדים ולמבוגרים.

חשבתם שכאן זה נגמר? תחשבו שוב. מגלשת קמיקזה, מתחם טרקטורונים, מסיבות בריכה עם כוכבי הנוער, מגרש כדורגל רטוב וגם שיעורי שחייה לכל הגילאים.

אבל בכל זאת, אתם מחפשים מקום טוב כדי לנפוש – אז לצד כל אלה תמצאו מתקני ספא חדישים, ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה לגברים ולנשים בנפרד.

המלצה שלנו: אל תוותרו על ביקור בחדר הכושר שעבר שיפוץ ייחודי ומאובזר במכשירים החדישים ביותר. מעבר למתקנים החדישים, הספורטן מציע מגוון פעילויות לכל המשפחה, בכל יום בחודשים מאי-אוגוסט: החל ממשחקי מים, משטחי דשא, שטחים מוצלים ועד גן שעשועים בסמוך לבריכת הפעוטות.

אחד המאפיינים הבולטים בספורטן הוא מתן שירות איכותי, בייחוד כשמדובר במנויים, שמגיעים לנפוש בספורטן כל השבוע ובפרט בסופי שבוע כשכולם רוצים להגיע ולהירגע. בימי שבת בחודשים החמים יוני ויולי תינתן העדפה למנויי המועדון ולכן הכניסה עד השעה 13:00 תתאפשר למנויים בלבד.

"בתקופת הקיץ אנו שואפים לגרום למשפחות לנוח ולהירגע מאורח החיים העמוס והתובעני ולאפשר להם לנפוש ולבלות עם המשפחות והחברים שלהם במדשאות המוריקות בספורטן, בבריכות השחייה ובמגוון הפעילויות שאנחנו מציעים", אומר קובי מימון, מנכ"ל רשת הספורטן. ומוסיף: "תוכנית הקיץ שלנו עשירה ומציעה מגוון פעיליות מדי יום, לכן בחרנו בסלוגן שמשקף את המציאות בספורטן: 'תנוחו – אם תוכלו'".

אז מה מצפה לכם הקיץ?

השנה כמדי קיץ תוכלו ליהנות מתוכנית קיץ עשירה, מגוונת ואטרקטיבית במיוחד לכל המשפחה. הקהל הבוגר ייהנה ממופעים של מיטב האמנים, מקיסריה ישר לספורטן– משה פרץ ואיתי לוי. הצעירים שבחבורה ייהנו מהופעות של כוכבי הילדים והנוער הגדולים ביותר: נועה קירל, מיקי, מני ממטרה רינת גבאי ועוד רבים וטובים.

בקיץ הזה, מנויי הספורטן בפתח תקווה יוכלו להיכנס גם להופעות של האמנים הגדולים בסניף הוד השרון של הספורטן:
אביב גפן, יהודה פוליקר ומרגי.

גם הפעם, בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, נמשכת מסורת הלילה הלבן של הספורטן, שבמהלכו ייהנו המנויים מחוויית קמפינג עוצמתית – עד אור הבוקר, כולל שחייה לילית עד השעות הקטנות ומופעים ליליים.

הקיץ יושק בספורטן גם מועדון ה"ספורטן קידס" – מועדון פעילויות לילדים בלבד המופעל בשעות אחר הצהריים,
בין 16:00-20:00.

המועדון כולל מגוון אטרקציות, כגון: פעילות ג'ימבורי, סדנאות יצירה, הקרנת סרטים והשגחה על הילדים בזמן שהוריהם מבלים בפעילויות אחרות מתוך המגוון הרחב במתחם.

מכיוון שהספורטן הוא מועדון שתחום הכושר הגופני הוא בראש סדר העדיפויות – גם בשעות אחר הצהריים, בעונת הקיץ,
יתקיים מדי יום אימון גופני קצבי על שפת הבריכה החיצונית.

"בכל שנה אנחנו דואגים להביא ללקוחותינו את מיטב הפעילויות והאמנים המבוקשים בתעשייה, אבל נראה שהשנה פרצנו את הגבולות ואנו מציעים חוויה תרבותית שטרם נראתה", אומרת קרן שלייפשטיין, מנהלת ספורטן פ"ת. "נערכנו רבות לקיץ ושמנו דגש בכל פרט ופרט, תוך התמקדות בשירות מעולה, צוות מקצועי וחדשנות ספורטיבית. הספורטן הוא כבר מזמן בית, והוא מעניק ללקוחתינו את החופשה האולטימטיבית לקיץ".

ספורטן פתח תקוה

גרינשפן 8, פתח תקוה

מעבר לאתר

טלפון: 6669*

ספורטן. צילום זאב שטרן

ספורטן. צילום זאב שטרן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר