קייטנות
קייטנות בפתח תקוה שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

קייטנות מומלצות בפתח תקוה

הקיץ כבר כאן והילדים עוד רגע יוצאים לחופשה. זה בדיוק הזמן להיסגר על הקייטנה המדויקת לילד שלכם, שתכניס לחייו חוויות חדשות ותוציא ממנו את המקסימום. בכתבה הבאה תמצאו את רשימת הקייטנות המומלצות בפתח תקווה שיסדרו לכם את הקיץ

פורסם בתאריך: 20.5.19 14:14

שיגעון המדעים – האיזון המושלם בין מדע לכיף  

הסיפור שלנו: רעיון קייטנת "שיגעון המדעים" נוצר מתוך הרצון להנגיש לילדים את תחום המדע, בשילוב חוויות מהנות ומעשירות: "מדע יכול לספק הרבה הנאה וכיף, צריך רק לדעת לגשת אליו נכון, וכמובן בסביבה מוגנת ובטוחה", מסבירה בתיה דגן, הבעלים של הקייטנה. לדגן תואר ראשון ושני בהוראת המדעים מאוניברסיטת תל אביב, וניסיון עשיר בתחום ההוראה בכלל ובהוראת ילדים מחוננים ומצטיינים בפרט: "אני אוהבת את העבודה שלי ורואה בה שליחות. הסיפוק שלי מגיע מהניצוץ בעיני הילדים כשהם מגלים משהו חדש, או כשהם מצליחים להשלים משימה שנראתה להם מסובכת, זה שווה את הכל", מספרת דגן בהתרגשות. דגן התחילה להפעיל את מסגרת המדעים לפני כעשור בעיר גבעתיים והקימה מרכז המציע חוגים, סדנאות, קייטנות, פעילויות לימי הולדת ואירועים נוספים. עכשיו היא מביאה את הבשורה לעיר פתח תקווה.

שיגעון המדעים – האיזון המושלם בין מדע לכיף  

שיגעון המדעים – האיזון המושלם בין מדע לכיף

מה מחכה לילדים: הקייטנה מתקיימת במבנה בית ספרי בפתח תקווה, שהופך בזכות צוות הקייטנה לחלל מעניין, מעוצב ובלתי שגרתי. הקייטנה מכניסה את הילדים לעולם וירטואלי, בו הם שותפים פעילים לבנייתו ויוצרים חוויה רב חושית. כל ילד הופך להיות אזרח בממלכה החדשה – ממלכת המדע: "השנה נתמקד בחלל החיצון ובמערכת השמש, ניחשף לתופעות אסטרונומיות, נבנה ונשגר טילים ונבצע ניסויים מדעיים רבים", מסבירה דגן. בקייטנה מעבדות מדעיות מאובזרות בציוד וחומרים איכותיים, שמאפשרים לילדים להתנסות וללמוד תוך הנאה רציפה. כל הפעילויות מתקיימות במתחם הקייטנה, אליו מגיעים מפעילים חיצוניים עם הפעלות מיוחדות כמו לייזר טאג, ג'אגלינג, מופעי קסמים ותיאטרון. הקייטנה מחולקת למתחמים כאשר אחד מהם מוקדש לחלל משחקים מגוון ומקורי, המשמש את הילדים בזמן החופשי בין הפעילויות. בנוסף למשחקים המוצעים מטעם הקייטנה, לילדים ישנה אפשרות למשחקים עצמאיים כמו כדורגל, הוקי, כדורסל, אמנות ועוד. העצמאות שנרכשת במסגרת הקייטנה באה לידי ביטוי גם בשלוש הארוחות שמקבלים הילדים: "אנחנו מציעים תפריט מגוון שמשתנה מדי יום. כל ילד בוחר לעצמו את הארוחה בה הוא מעוניין, וכך יש לו את האפשרות להתנסות בטעמים חדשים או 'ללכת על בטוח'", מסבירה דגן. בנוסף לפעילות המדעית שמהווה את רוב העשייה, הקייטנה מציעה גם התנסות בחוגים שאינם קשורים לתחום המדע כמו יוגה, סייף, טניס שולחן ועוד.

למי מתאימה הקייטנה: הקייטנה מתאימה לילדים בגילאי 5-11, סקרנים ויצירתיים, שאוהבים לגלות דברים חדשים ומחפשים משהו מעבר. החלוקה בקייטנה היא לפי קבוצות גיל, אך לא רק: "לפעמים הילדים הצעירים מתחברים דווקא לילדים בקבוצות גיל גבוהות משלהם ולהפך, והאינטראקציה שנוצרת מפרה את שני הצדדים, לכן אנחנו בונים קבוצות שיתנו את המקום גם לחברויות כאלו באמצעות פעילויות משותפות, דיונים מעשירים וכל ילד יכול לתרום מהתובנות שלו", מסבירה דגן.

מה הלו"ז: הבוקר מוקדש ללימוד חווייתי בעולם הווירטואלי, ולאחר ארוחת הצהריים הילדים בוחרים חוג ממגוון החוגים המוצעים שאינם קשורים לעולם המדע, ומועברים על ידי מדריכים חיצוניים ומנוסים בתחומם: יוגה, טיסנאות, סייף, קריוקי, טניס שולחן, משחקי מחשב, זומבה, תיאטרון ומופעים. הקייטנה כאמור מאפשרת לילדים חלון זמן חופשי בין הפעילויות למשחקים עצמאיים.

עם מה הילדים חוזרים הביתה: הילדים מקבלים ערך מוסף של ידע, שמחה, כיף מסוג אחר, וסיפוק עצמי. היצירה ותחושת ההצלחה שהילד מקבל בקייטנה, מגבירות את הביטחון העצמי שלו להעז לנסות דברים חדשים, ואפילו ללמד את ההורים: "ידע הוא מפתח להצלחה, וכשהוא מכיל בתוכו הנאה גדולה זה מתכון מנצח", מציינת דגן.

כדי שתרגישו בטוחים: הקייטנה מאושרת על ידי משרד החינוך, ובעלת רישיון עסק וביטוח קייטנות מקיף כדרוש בחוק. צוות הקייטנה נבחר בקפידה ומתפקד כצוות קבוע בעשר השנים האחרונות. מעבר לתארים (הראשון והשני) בהם מחזיקים כל חברי הצוות, הם כמובן מוכשרים להגשת עזרה ראשונה. הקייטנה קטנה ומחולקת לקבוצות קטנות, יתרון המאפשר תשומת לב מוגברת לכל ילד וילד.

מועדי הקייטנה: 1-18/7, 21/7-8/8, 12-20/8 בין השעות 08:00-16:00

קייטנת שיגעון המדעים בפתח תקוה

טלפון: 072-2115580

כתובת: תיכון אחד העם, שכונת אם המושבות, פתח תקוה

קישור לאתר

 קישור לדף הפייסבוק

קייטנת שיגעון המדעים בפתח תקוה

קייטנת שיגעון המדעים בפתח תקוה


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר