חברות מצלמות אבטחה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
חברות מצלמות אבטחה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

חברות מצלמות אבטחה במרכז

תוהים איך לאבטח את ביתכם או בית העסק שלכם בצורה הטובה ביותר? הכירו את החברות המציעות את פתרונות מצלמות האבטחה הטובות ביותר בשוק

פורסם בתאריך: 28.5.19 09:49

כח החשמל – מיגון ואבטחה

אחת הדרכים הטובות ביותר לוודא שהבית שלכם מוגן ובטוח, ואתם יחד איתו, היא רישות של חלל הבית באמצעות מערכת מצלמות חכמה, המנתרת אחר כל צעד שנעשה בבית.
לצורך רישות הבית, עומדות חברות להתקנת מצלמות כמו "כח החשמל – מיגון ואבטחה", אשר מציעות מגוון רחב של מצלמות לכלל הצרכים, וכן מגישות שירותי התקנת אינטרקום, וחיבור לנקודות רשת.

כח החשמל – מיגון ואבטחה. תמונה: שלום הוריש.

"כח החשמל" מחזיקה במבחר מצלמות, אותן תוכלו להתקין בביתכם על פי הצרכים שלכם, בין אם אתם מבקשים להתקין מצלמות לחלק הפנימי של הבית למעקב אחר דיירי הבית ובין אם לחלק החיצוני, למעקב אחר משיגי גבול. המצלמות כולן נעות על טווחי איכות שונים, כשהמצלמות האיכותיות והיעילות ביותר מצלמות ברמת Full HD ומאפשרת קבלת תמונה ברורה ואיכותית.
צילום של תמונה איכותית יכול במקרים רבים להיות בדיוק הדבר שמאפשר לזהות את פניו של הגנב או אפילו את לוחיות הרישוי של הרכב שסייע לו בעת הפריצה. על כן, מצלמה איכותית ככל האפשר תמיד תהיה האופציה הנכונה ביותר, שכן מעבר לאפקט ההרתעה שהיא מייצרת, היא גם מאפשרת זיהוי של הפושע בעת המעשה.

מצלמות, מערכות אבטחה וכל מה שצריך לבית. צילום: שלום הוריש

מצלמות, מערכות אבטחה וכל מה שצריך לבית. צילום: שלום הוריש

"החשיבות של הרכבת מצלמה ברמה גבוהה באה לידי ביטוי במספר פרמטרים, כשהעיקרי שבהם הוא היכולת של המצלמה לתפוס תמונה ברורה שמאפשרת מאוחר יותר זיהוי של הפושע". מסביר שלום, בעלי החברה.
"לפיכך אם החלטתם לשים מצלמה, מומלץ לשים מצלמה שמאפשרת לכם את הגמישות הרבה ביותר בעת השימוש. המצלמות של היום הגיעו לרמת טכנולוגיה גבוהה ביותר ונוסף על איכות הHD שהן מציעות, הן מחזיקות ביכולות ראיית לילה, התרעה בעת זיהוי תנועה, הקלטה ושידור לסמרטפון, הזזת וכיוונון המצלמה בעזרת הסמארטפון ועוד. כל הפיצ'רים האלו באים לעזרה בעת פריצה ואף יכולים לעזור למשטרה לתפוס את הפורצים".

מערכת אינטרקום ביתית. צילום: שלום הוריש

לצד המצלמות המתקדמות, ניתן למצוא אצל "כח החשמל" גם אינטרקום בעל מצלמה, להתקנה בכניסה לבית, ושירותי התקנה לנקודת רשת, המאפשרים לחבר את המצלמות לאינטרנט לצורכי מעקב מרחוק. כמו כן, על המצלמות עצמן מעניק שלום תקופת אחריות של שנתיים.

חשוב לציין כי המצלמות מתאימות למגוון שימושים שאינם בהכרח קשורים רק לפריצות ולגניבות. אם אתם רוצים להשגיח על הילדים בזמן שהם לבד בבית או עם הבייביסיטר, או אם אתם רוצים לוודא שהכלב בבית לא משתגע ומתחיל לעשות נזק בזמן שאתם לא נמצאים, תוכלו פשוט להתקין מצלמה ביתית פשוטה שתעביר לכם את כל המידע שאתם צריכים ותשמור עליכם בראש שקט ובטוח.

טלפון: 053-5544056

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-08:00
ו: 16:00-08:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

גם לוויינים יש. צילום: שלום הוריש.

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר