ציורי קיר לילדים במרכז. צילום shutterstock
ציורי קיר לילדים במרכז. צילום shutterstock

ציורי קיר לילדים

אספנו עבורכם מספר אמנים שמתמחים ביצירת ציורי קיר לילדים במרכז וכל שנשאר לכם לעשות הוא להחליט מה היא יצירת האומנות שתברך את ילדיכם בכל בוקר שהם מתעוררים

פורסם בתאריך: 2.6.19 12:47

לאומנות השפעה רבה על חיינו ועל החברה בה אנחנו חיים, חשיפה אליה מעודדת יצירתיות, משפיעה על התפיסה הוויזואלית-מרחבית, משחררת דופמין ומייצרת בנו תחושות טובות ונעימות. האפקטים הללו מתעצמים אפילו פי כמה כאשר המתבוננים באומנות הם ילדים קטנים.
מחקרים גילו כי ההשפעה של אומנות על ילדים היא אפילו דרמטית יותר מההשפעה שיש לה על מבוגרים, ומספר מחקרים מצביעים על מסקנות מסקרנות ביותר שכוללות את השפעת האומנות על התפתחותם הקוגנטיבית של ילדים והאופן בו הם תופסים את סביבתם. נמצא כי ילדים שנחשפו לאומנות במוזיאונים במשך תקופה ממושכת פיתחו יכולת גבוהה לסובלנות, יצירת קישורים, זיהוי בעיות, השוואה, חשיבה גמישה וחשיבה ביקורתית.

חקרנו וגילינו שממש באזור שלנו ישנם מספר אמנים מעוררי השפעה שמפיצים את האומנות שלהם בעזרת ציורי קיר יפייפים לילדים. לכל אחד סגנון משלו, טכניקה משלו והטאצ' המיוחד שלו, אך כולם ללא יוצא מן הכלל מבטיחים להצית לילדים שלכם את הדמיון.

אלירן שטרית ציורי קיר

יצירתיות ויכולות אומנותיות הן דבר שנוצר אצלנו בראש עם השנים, לאט לאט. עם כל משיכת מכחול ועם כל יצירה שאנחנו מסיימים אנחנו מפתחים את הכישרון שלנו עד לרמה של שלמות. במקרה של אלירן שיטרית, צייר קירות, האומנות הייתה חלק מהחיים עוד מאז שהיה נער.
כמו כל נער שמחפש תעסוקה בזמן השיעור, החל אלירן לצייר על מחברות בזמן שהמורה מדברת. בגיל 14 כבר קנה את האייר-בראש הראשון שלו (כלי שמאפשר לצייר על משטחים שונים בדיוק מירבי), ובו זמנית גם החל לצייר על חולצות שאותן מכר מאוחר יותר בפסטיבל. בדיוק כשם שכל צייר מתחיל את דרכו בקטן, ברור לכם שזו הייתה רק תחילת דרכו של אלירן וזו הייתה דלת הכניסה שלו לעולם האומנות. עולם שמאוחר יותר הופך מתחביב למקצוע ומעלה את אלירן מדרגה של צייר חובב לרב אומן.

ב-21 השנים האחרונות הפך אלירן (כיום בן 35) את התחביב שלו למקצוע, וכיום הקאנבס שלו הוא הקיר שלכם, עליו הוא שופך את כל היצירות והרעיונות הכי מטורפים שנמצאים אצלו בראש.

ציורי קיר מהממים שמפעילים את הדמיון. צילום: אלירן שטרית

ציורי קיר מהממים שמפעילים את הדמיון. צילום: אלירן שטרית

"התחלתי את דרכי כשהייתי עדיין נער, יום אחד ציירתי על הקיר במספרה של אבא שלי ואנשים התלהבו והתחילו לבקש שאצייר גם על הקירות שלהם בתשלום. מכיוון שהייתי עדיין ילד, כל פעם ששאלו אותי אם אני יודע לצייר משהו, אמרתי שכן, גם אם לא היה לי באמת מושג איך אני הולך לעשות את זה. "מספר אלירן בחיוך".
"בזמנו לא ידעתי איך אני עומד להתמודד עם כל יצירה ולהביא אותה לחיים, אך בדיעבד זה היה הדבר הכי נכון שעשיתי עבור האומנות שלי. ההתנסות בכלכך הרבה סגנונות שונים הפכה במרוצת השנים את היד שלי לגמישה וקלילה ולכזו שיודעת להביא כל סגנון של אומנות. היום אין שום יצירה שאני לא יודע לבצע ואני תמיד מחפש את האתגר הבא."

יודע לצייר במספר רב של סגנונות. צילום: אלירן שטרית

יודע לצייר במספר רב של סגנונות. צילום: אלירן שטרית

בימים אלה מבצע אלירן את רוב יצירותיו עבור עסקים, מסעדות וחברות היי-טק (כמו אוטודסק, פאלו אלטו,
Paypal, אינפינטי ועוד) שרוצות להפוך את סביבת העבודה לנוחה ולנעימה, ולכזו שמעוררת יצירתיות ומחשבה בקרב העובדים.
את רוב עבודתו הוא מייצר כיום מאדריכלים שמבקשים להשתמש בשירותיו על מנת להכניס צבעוניות וליצור אווירה מיוחדת בפרויקטים שלהם. אך כמובן שאם אתם בעלי עסק או אפילו רוצים ציור לקיר הבית שלכם, אלירן ישמח להגיע ולחשוב יחד איתכם על הציור שיהפוך את הקיר שלכם ל"וואו", ועל הדרך יעלה גם כמה חיוכים מצד האורחים המופתעים.

"היצירות שלי מגיעות מתוך העולם הפנימי שלי אבל כמובן שאני זורם עם הלקוח על כל מה שהוא רוצה. אנחנו יכולים לבחור כל אחת מדרכי העבודה הקיימות, בין אם זה ציור פרי דמיוני בלבד, ציור שהלקוח הביא, או שילוב של השניים; בו הלקוח אומר לי מה הוא רוצה ואני עושה את זה לפי הסגנון שלי".

הציורים המהפנטים הפכו ברבות השנים למוקדי עליה לרגל, ולא פעם קורה שאנשים מגיעים למסעדה או לבר רק בשביל ההזדמנות להצטלם עם מנה מפנקת או עם קוקטייל צבעוני, על רקע היצירות המדהימות שהוא עושה.
אגב, כל היצירות שלו ייחודיות ומאפיינות את התשוקה שלו לאומנות ולציור, ועל חלקן תוכלו אפילו לראות מאפיינים שאפשר למצוא רק ביצירות שלו כמו הכלב המצחיק עם הקונוס על הראש. בעוד שכל אומן אוהב לבטא את עצמו דרך האומנות, חשוב לאלירן שהיצירות שלו יבטאו גם את חייהם ואת סגנונם של לקוחותיו. הוא אמנם יכול לבצע יצירות מהראש שלו בלבד, אבל תמיד זורם על כל רעיון מצד הלקוח ושמח להביא את הרעיונות לחיים, על כל קיר שעליו הוא עובד.

יצירת כיפיות וצבעוניות. צילום: אלירן שטרית

יצירת כיפיות וצבעוניות. צילום: אלירן שטרית

אם פעם היו צובעים את קירות הבית בצבע צהוב אפרסק כדי להרגיש קצת נועזים, הרי שהיום רוח התקופה כבר השתנתה ואנשים מחפשים דברים מאתגרים יותר שיביאו אליהם לקיר לא רק צבע, אלא גם יעבירו מסר.
אם יש לכם רעיון בראש ואתם פשוט חייבים למצוא דרך לבטא אותו ולהעביר אותו לעולם, ציורי הקיר של אלירן הם מסר שקשה לפספס.

אלירן: 054-5457202

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

אתם מכירים את הדמויות שעל הקיר? צילום: אלירן שטרית

אתם מכירים את הדמויות שעל הקיר? צילום: אלירן שטרית


סטפן הפירמה לציירים

ציורי קיר מפיחים חיים חדשים בכל חלל אליו הם נכנסים, הם יכולים להעיר אפילו את החדר הרדום והמשעמם ביותר, להעניק לו תכונות שונות כמו גודל, חום, פרספקטיבה ואפילו לספק לשוהים בחדר משהו לחשוב עליו.
"הפירמה לציירים" המנוהלת על ידי סטפן, הוקמה לפני כ-15 שנה, בהן סטפן העביר מברשת על כלכך הרבה קירות, שעבורו המשפט "לדבר אל הקיר" כבר מזמן הפך לדבר שבשגרה. הציורים המהפנטים שסטפן יוצר נעשים בשיטה של תלת מימד ומעניקים לכל חלל טאצ' עיצובי מפתיע שלא משאיר אף אחד אדיש.

מגיע לאנשים בעזרת ציורי קיר. צילום: סטפן קינן

מגיע לאנשים בעזרת ציורי קיר. צילום: סטפן קינן

"תמיד ציירתי, כבר מגיל קטן. התחלתי מקומיקס כשהייתי עוד ילד ואחרי זה בתור בן אדם בוגר יותר התחלתי להתעסק עם ציורי שמן. הבנתי שלמרות שציורי השמן הם דבר כיף, הם לא מאפשרים לי חשיפה ולא נותנים לי במה. חשבתי כיצד אוכל להגיע לאנשים עם האומנות שלי ופתאום עלה לי הרעיון לציורי קיר". מספר סטפן.
היום, בעזרת האומנות שלי אני מגיע להמוני אנשים, אני עובד מול מוסדות, עיריות, עסקים, בתי קפה, גני ילדים, משרדי הייטק וכמובן בשוק הפרטי. בין היתר אני מצייר על קירות של ילדים ורק תחשבו איזה סיפוק אני מקבל מהמבט של ילד שהרגע נכנס לחדר ורואה ציורים של דינוזאורים או מכוניות מרוץ או דמויות ממשחק המחשב האהוב עליו".

אם אתם כמונו, אתם בוודאי מפחדים מקירות לבנים וריקים. משהו בהם ובסטריליות שלהם פשוט מרגיש מנוכר, ולכן לא פלא שציור צבעוני ואנרגטי יכול ברגע אחד לחולל בנו סערה ולהביא אותנו לחלל חדש לגמרי.
יתרון נוסף ומפתיע שהציורים מציעים הוא התמודדות ופתרונות לנקודות בעייתיות בחדר או בחללים שונים. קחו לדוגמא עמוד או דלת מיושנת שפוגעים בעיצוב ובאווירה של החדר ואי אפשר להיפטר מהם. בעזרת מכחול וכמה צבעים יכול סטפן להפוך כל דפקט לאפקט ולגרום לנקודות הבעייתיות שבחדר להפוך למוקדי תשומת הלב ולנקודות החשובות ביותר במקום.

"האומנות שלי מאפשרת להגדיל חללים ולהעניק להם תחושה אחרת; אם יש חדר קטן אני יכול לצייר בו חלון עם נוף, אם התיקרה נמוכה אפשר לצייר בה גג של קתדרלה שייתן לה תחושה של גובה או אפילו לצייר עליה שמיים. כשזה מגיע לאומנות הגבול היחיד הוא הדמיון".
"לאורך השנים התמחיתי בציורי תלת מימד, בהם אני משלב בנוסף לצבעים גם טקסטורה שמייצרת אפקט ריאליסטי יותר. במקום לעבוד עם מקרן על הקיר אני עובד על קו חופשי יותר; פריסטייל, זה מאפשר לי לקחת כל יצירה שאני עושה ולהתאים אותה בצורה הכי טבעית והכי אלגנטית לכל קיר עליו אני עובד".

נותן תחושה של טבע. צילום: סטפן קינן

נותן תחושה של טבע. צילום: סטפן קינן

למקרה שתהיתם, ציור על הקיר לוקח בין יום ליום וחצי ואפשר לעשות אותם בעיקרון כמעט על כל משטח ובכל מקום, החל מקירות ועד דלתות, תקרות, ארונות חשמל, רהיטים ואם לא תזוזו בזמן שסטפן עובד אולי תהפכו גם אתם לציור קיר ייחודי.

האומנות של סטפן תישאר תמיד באותו המקום אבל סטפן עוד יגיע רחוק ומתכנן בעתיד לעבוד על פרויקטים חדשים, מעניינים יותר, נועזים יותר וגדולים הרבה הרבה יותר. עד שהוא יגיע לאותם המקומות ויכבוש את העולם עם ציוריו, תוכלו לקבל חתיכה של אומנות מודרנית גם אצלכם בבית או בעסק ולהפוך כל קיר לחלום.

טלפון: 050-7405288

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר הרישמי
למעבר ליוטיוב
למעבר לאינסטגרם

כל קיר מקבל ייחודיות משלו. צילום: סטפן קינן

כל קיר מקבל ייחודיות משלו. צילום: סטפן קינן


אלי קובוס אמן ציורי קיר

בשנים האחרונות, הובנה חשיבותו של עיצוב הקיר המספק את אחד הקווים הראשיים לעיצוב הבית.

אם בעבר התייחסו לקישוט ועיצוב הקירות כשלב הבא לאחר עיצוב הבית, הרי שכיום כבר ברור, כי הקירות הם אלו שמנחים את הקו העיצובי.

אלי קובוס, מנהל סטודיו לעיצוב, ציורי קיר ואומנות חזותית. הוא עוסק בתחום למעלה מ- 20 שנה, וגילה את כישרונות ואהבתו העזה לעיצוב, עוד כשהיה תלמיד תיכון במגמת וגרפיקה. לאחר מכן עבד כשכיר למשך מספר שנים בחברה לתפאורות ותערוכות מקצועיות, בגני התערוכה ,במסגרת עבודתו עסק בציור ,פיסול ,שילוט ,צבע ועוד.

אלי מעניק קשת של פתרונות עיצובים, יצירתיים ומקצועיים לקירות החלל, החל עיצוב מוקפד מול המחשב ועד לביצוע מקצועי בשטח כצייר ומעצב פנים עבודתו משלבת מחשבה עמוקה, רעיון מקורי וביצוע בעל רמת דיוק גבוהה, חדות ,עומק ותלת ממד. גישה זו מלווה אותו בין אם מדובר קיר קטן ואו פרויקטים גדולים.

ציורי קיר מבית היוצר של אלי קובוס

ציורי קיר מבית היוצר של אלי קובוס

 ציורי קיר לבתי עסק

ציורי קיר לבתי עסק

רוב עבודותיו הם מול עיריות, מוסדות חינוך, בתי ספר, ומתנסים. ציורי הקיר עוזרים להעביר מסרים חינוכיים וערכיים לתלמידים, עיצוב המשדר השקעה והתחדשות לשיפור פניי העיר.

כמו כן אלי מצייר בבתי עסק, בתי חולים, בתים פרטיים ועוד . פינה חמה שמורה אצלו לתחום של עיצוב חדרי ילדים ותינוקות, עבודה המשלבת יצירה, התרגשות והתלהבות מצד הלקוחות הקטנים . *

"הגיוון בפרויקטים, האנשים השונים והעבודה בכל רחבי הארץ הופכת כל יום עבודה לאתגר חדש". אומר אלי קובוס.

ציורי קיר לבתי עסק

"אלי מספק ציורי קיר לבתי עסק, בהתאם לקונספט ולאווירה שבעל העסק רוצה להעביר.

"אני מצייר בחברות, במספרות, מסעדות, ברים, ועוד, כשבחלק מהמקרים הלקוח יוזם את הרעיון לציור, ובמקרים אחרים הוא מבקש ממני לבחור ולייעץ לו".

כיצד בוחרים ציור למסעדה, למשל?

"זה מאוד תלוי מה הקונספט. ראשית אני מבצע תחקיר מעמיק ולומד את הקונספט של המקום ומה הם רוצים להעביר ללקוחות. מאחר ולמדתי ועסקתי בעיצוב פנים, זה מאוד עוזר. אני גם איש התכנון וגם איש הביצוע, ומעצב את הציור בהתאם לחלל, לשפה העיצובית, לריהוט, וכאמור, לקונספט שהמקום רוצה להעביר. אם למשל מדובר במסעדת מזון מהיר והם רוצים להתמקד באוכל, אצייר את המנות לדוגמה. אם מדובר במסעדה "מפונפנת" יותר, שרוצה להעביר מסר טרנדי, אז אצייר אווירה. בימים אלו, אני עושה פרויקט גדול לעיריית תל אביב, בחניון שלהם, ציור קיר בהשראת הלוגו הצבעוני של העירייה".

באיזו טכניקה אתה מצייר?

"יש מגוון של טכניקות וכלים לביצוע, כל פרויקט וכל משטח והאופי שלו. אני עושה שימוש במברשות ומכחולים שונים, ספריי, ציור חופשי, ועוד. בסגנון עבודתי אני משלב את אומנות המכחולים הקלאסית ואומנות ה-  brush air (ציור בהתזה) המתקדמת.

ואפשר לצייר על הכל?

"בהחלט. היום, בניגוד למה שהיה לפני עשרים שנה, ניתן לצייר על כל דבר: על הקיר, הרצפה, על דלת מפח, דלת זכוכית, על כל חומר וכל משטח, אך צריך להתאים את החומרים הנכונים. בהתחלה מורחים צבע יסוד מקשר, אח"כ מורחים חומרי הגנה: לקות וסילר, כדי שהצבע יישמר. במקרים של קירות שפריץ שקשה מאוד לצייר עליהם, ניתן לחתוך רצועות של פח ולצייר עליהם ולאחר מכן להדביק את הפח עם הציור על הקיר.

פרויקטים רבים מצריכים עבודה של תשתית, בטרם התחלת הציור, ואני עושה את זה מתוך הידע שלי. למדתי לעשות טיוח יסודי ומקצועי, לסתום חורים ולטפל בחלודה, כל מה שצריך לפני התחלת הציור. זה מצריך להיות גם שיפוצניק.

יש ציירי קיר שיעבירו את עבודת השיפוץ וההכנה לגורם אחר, אני עושה הכל בעצמי ומספק את כל השירות במקום אחד.  בעבודות מורכבות יש צורך להיעזר במנוף ובבמות הרמה, ולעיתים אני מסתייע ציירים נוספים שעובדים איתי, כשמדובר בפרויקטים ארוכים.

לפני הכל, מדובר בעסק כלכלי, ואני תמיד דואג ומוודא שהלקוחות יהיו מרוצים ושהעבודות יסתיימו בזמן".

אלי קובוס: ציורי קיר לילדים

אלי קובוס: ציורי קיר לילדים

כיצד בוחרים את הציורים לבתי חולים ולבתי ספר?

"ראשית, עורכים פגישה עם ההנהלה וכמובן מציירים על פי רוח בית הספר או בית החולים. עשיתי לאחרונה פרויקט ענק בבית ספר בראשון לציון ובבית ספר ברמת השרון – באגף אמנויות הבמה: ציירתי וילון ענק, מסכות תיאטרון על דלת, שדרת הכוכבים על הרצפה, פסלון אוסקר מעץ תלוי על קיר"

מהם הטרדנים החדשים בציור לחדרי ילדים?

"בכל פעם שיש אופנה חדשה, סרט דיסני חדש, זה משתנה. בגדול, היום הקו העיצובי הוא נקי יותר. יותר גרפיקה נקייה ופחות עומס. בחדרי הילדים, כמובן שיש להכניס את הילד לאווירה על פי מה שהוא הכי אוהב, לרוב מעולמות הפנטזיה, וזה ממש להגשים חלומות. התגובות של הילדים לציורי הקיר מדהימות – הם יכולים לדבר עם הדמות שעל הקיר, ספיידרמן לדוגמא, לספר לה סיפורים, לשתף במה שעבר עליהם בגן, זה סוג של תרפיה, הרבה מעבר ליצירת אומנות".

אלי קובוס אמן ציורי קיר

מעבר לאתר 

טלפון: 052-6550655

אלי קובוס אמן ציורי קיר

אלי קובוס אמן ציורי קיר


 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר