טנטרה מסורתית במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
טנטרה מסורתית במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

טנטרה מסורתית במרכז

פורסם בתאריך: 5.6.19 08:04

טנטרה היא השקפת עולם ודרך חיים שנולדה והתפתחה בהודו. על פי תפיסת העולם הטנטרית, הכל קשור בהכל, ובין כל המרכיבים בחיינו שוררת מערכת מפותחת של יחסי גומלין.

בעולם המערבי המודרני, הטנטרה היא פרקטיקה עמוקה ועשירה, ולמעשה חלון לאהבה, קבלה והגשמה עצמית. בניגוד לאסוציאציה שהיא מעלה אצל רבים, הטנטרה אינה עוסקת רק בסקס, ואינה מיועדת רק לזוגות. לימוד ותרגול טנטרה היא התנסות המתאימה לגברים, נשים, זוגות ולכל מי שרוצה לפרוץ מחסומים וגבולות בחייו, לפתוח את לבו ולהתחבר לעצמו. כדי שלא תבזבזו אנרגיות על החיפוש, הכנו עבורכם את רשימת מורי הטנטרה המומלצים ביותר במרכז

נטלי להב – טנטרה מסורתית במרכז

"פעם האמנתי שלא כל דבר בחיים הוא כיף, שלא תמיד אפשר ליהנות מכל דבר ושלפעמים צריך לסבול. היום, אני מבינה כמה זה לא נכון! דרך החיבור מחדש למיניות, גיליתי את עקרון העונג ואת העובדה שאני יכולה ואמורה ליהנות מכל דבר שאני עושה בחיים, במיוחד מסקס!".

נטלי להב יוצאת מנקודת הנחה שכל בעיה פיזיולוגית בגוף, נגרמת כתוצאה מחסימה רגשית. לתפיסתה –  כשאנו לא מצליחים ליהנות מסקס טוב ומשוחרר זה משקף מחסומים ומעצורים בתחומים אחרים בחיים, ולכן, כשפותרים את הבעיה דרך הסקס, אנו גם משחררים את החסימות במעגלים האחרים של חיינו.

כל מה שרציתם לדעת על טנטרה מסורתית. צילום: ליאור גולסאד

כל מה שרציתם לדעת על טנטרה מסורתית. צילום: ליאור גולסאד

דרך הטנטרה הוורודה, היא מלמדת איך להתחבר לעצמנו, להבין את החסמים הרגשיים שלנו וללמוד אהבה עצמית ללא תנאי. נטלי מאמינה שהכלים לשינוי צריכים להיות מעשיים, מחוברים לכאן ולעכשיו ובעיקר – מתגמלים. הדרך הטובה ביותר להניע שינוי היא דרך התשוקה –  שחרור והנאה מסקס מספק וזורם, זה מנוף מוטיבציה אדיר עבור אנשים להתחיל שינוי בחיים.

התרגילים והכלים איתם עובדת נטלי מתבססים כולם על חיבור לעצמי, כי בעיניה, רק משם אפשר ליהנות ולצמוח במסגרת זוגיות ומיניות.

נטלי להב. צילום: ליאור גולסאד

נטלי להב. צילום: ליאור גולסאד

נטלי שמה את הדגש על עבודה רגשית, ולאו דווקא מתוך תפיסות פילוסופיות גבוהות או מפונפנות. לטעמה, עבודה רגשית עמוקה צריכה להיות מעשית ומחוברת ליומיום שלנו, כיום. אנשים רבים תופסים את הטנטרה המסורתית כדת עתיקה ולכן פחות נוח להם להתחבר אליה; הם מעוניינים לקבל כלים מעשיים ועכשוויים שיעזרו להם קודם כל להתחבר לעצמם, ומשם לפתח מיניות בריאה וזוגיות פתוחה וזה מה שנטלי מלמדת.

בסדנאות האישיות שלה, מלמדת נטלי את מטופליה איך ליהנות יותר מיחסים אינטימיים, בטיפול אישי, או עם בני/בנות זוגן. נטלי מציעה מפגשים אישיים של שעה וחצי עם גברים, נשים וזוגות בנושאים רבים ומגוונים. יש אנשים שמגיעים למפגש אחד וזה משנה להם את החיים ואחרים באים כדי לעבור תהליך מעמיק עם עצמם. הבחירה היא של המטופל/ת. "אני לא מחייבת שום דבר", מסבירה נטלי, "רק מצפה למצוא אצל המטופלים  את הרצון לעשות את העבודה והתרגילים בבית ולהגיע למפגשים".

המפגש מבוסס על שיחה סביב הנושא הבעייתי, והתנסות בעבודה עם אנרגיות, דמיון מודרך ושינוי תודעתי. בתום המפגש מקבלים המטופלים שיעורי בית: תרגילים תודעתיים לפתיחת הצ׳אקרות,  חיבור מחדש ללב וטכניקות לפתיחת התודעה והפחתת המחשבות הטורדניות.

בהתאם לעקרונות הטנטרה המסורתית – נטלי מתייחסת למטופלים ממקום של קבלה והכלה, ללא שיפוט וביקורתיות ובדגש על מיומנויות תקשורת פתוחה וכנה.

טלפון: 054-6907747

מעבר לאתר

נטלי להב. צילום: ליאור גולסאד

נטלי להב. צילום: ליאור גולסאד

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר