מטפל ברפואה סינית בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
מטפל ברפואה סינית בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

מטפל ברפואה סינית בפתח תקוה שכדאי להכיר

בעוד הרפואה המערבית מטפלת בסימפטומים של המחלה, הרפואה הסינית רואה את הגוף והנפש כמכלול ומטפלת בכל בעיה באופן הוליסטי. אדי מאיר, מטפל סיני, מספר על תהליך הטיפול ברפואה הסינית, ועל טיפולים מוצלחים בקליניקה שלו, שהרפואה המערבית עדיין לא הצליחה לפצח

פורסם בתאריך: 13.6.19 08:56

מטפל סיני – אדי מאיר

לאחר שסיים את לימודיו במכללת רידמן במסלול רפואה סינית, הכולל דיקור סיני, טווינא, ורפואת צמחים טבעית, פתח אדי מאיר קליניקה בירושלים. לפני כ-4 שנים העתיק את מגוריו לפתח תקווה, שם פתח קליניקה פרטית. בנוסף לכך הוא מטפל גם במרכז רפואי עדן בפתח תקווה, בקופ"ח מאוחדת, וניתן גם לקבל טיפולים פרטיים בבית הלקוח.

אדי מאיר מטפל בכל המחלות והבעיות שהרפואה הסינית הוכחה כיעילה בהן – טיפול בכאב ממקור אורטופדי או נוירולוגי, טיפול באמצעות תזונה סינית, הרזייה, בעיות על רקע גסטרואנטרולוגי והנחיית הלקוח לתזונה נכונה על פי צרכים אישיים.

תהליך הטיפול כולל היכרות מעמיקה עם המטופל, באמצעות תשאול על אורח חיים, תזונה, רקע רפואי, איכות שינה, מצבים רגשיים ועוד. דרך התשאול מקבלים תמונה רחבה ומצליחים לאבחן את שורשיו של המטופל וכמובן גם את שורש המחלה, להבין מה מידת חוסר האיזון בחייו הבא לידי ביטוי בתזונה לקויה, חוסר שינה, אורח חיים לא פעיל, מצבי סטרס וכו'.

במהלך שירותו הצבאי היה אדי חובש קרבי וטיפל בשטח בטראומות קשות. כבר אז הוכיח את רגישותו וטיפולו המוצלח כשקיבל עשרות מכתבי תודה מחיילים שהודו לו על עזרתו, ושיחות טלפון מרגשות מהוריהם על היחס החם שילדיהם קיבלו מאדי. כך הבשיל בו הרצון לעזור ולרפא אנשים. בהמשך החליט אדי ללמוד באוניברסיטה לימודי פיזיוטרפיה כדי להעמיק את הידע על גוף האדם. זמן קצר לפני לימודיו ראה כתבה על הרפואה הסינית, ששינתה את מסלול חייו. אדי הבין שזו הדרך הנכונה לטפל ולעזור לאנשים – לראות את הנפש והגוף כמכלול שלם ולטפל בהם באופן הוליסטי.

מטפל ברפואה סינית: אדי מאיר

מטפל ברפואה סינית: אדי מאיר

לקליניקה של אדי הגיעה מטופלת בת 60 פלוס שעמדה לצאת לפנסיה, וסבלה שנים ארוכות ממיגרנות עם אאורה, שהשביתו את חייה. במהלך השנים ניסתה מגוון של טיפולים שונים, כולל טיפול תרופתי וכל הטיפולים שניסתה, סייעו לה לתקופה מסוימת, אך לאחר זמן מה הבעיה חזרה חלילה. לאחר תשאול מעמיק, אבחן אדי את המטופלת ואורח חייה והבין כיצד ניתן לאזן אותם.

אדי אבחן כי הגוף של המטופלת היה מאוד חלש ורזה, התזונה שלה לא הייתה נכונה – היא אכלה מעט מאוד והמזון שאכלה לא הזין את הגוף שלה. אדי בנה תוכנית טיפולים שכללה שינוי בתזונה – תפריט עם מזונות שמחזקים את מערכת הדם ומנקים את הגוף. בשל העובדה שבתחילה הבעיה הייתה אקוטית, ודרשה טיפולים תכופים יותר, הגיעה המטופלת פעמיים בשבוע לטיפול אצל אדי.

לאחר 8-9 טיפולים האאורה נעלמה כלא הייתה, והמטופלת חשה הרבה יותר טוב. בפרק זמן של 3 חודשים נפתרה הבעיה והמיגרנות שליוו אותה שנים ארוכות, פסקו.

אדי מאיר רואה זו כזכות גדולה לטפל בכאב או במחלה של המטופלים, לרפא אותם ולשפר את איכות חייהם.

פרטי התקשרות:

מעבר לאתר

פייסבוק

טלפון: 0508948611

כתובת קליניקה: מרכז רפואי עדן פתח תקוה

אדי מאיר. צילום: אולפני פוקס, פתח תקוה

אדי מאיר. צילום: אולפני פוקס, פתח תקוה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר