מנעולנים בפתח תקוה: הכירו את אלוני מנעולים
מנעולנים בפתח תקוה: הכירו את אלוני מנעולים

החלפת צילינדר בפתח תקוה

שוב נתקעתם מחוץ לדלת הבית ושכחתם את המפתח, גם המפתח ספייר נשאר בפנים ואין אף אחד שיכול כעת לעזור לכם להיחלץ מהצרה? הנה אנשי המקצוע שאתם רוצים לפנות אליהם

פורסם בתאריך: 14.6.19 12:00

אלוני מנעולים

"אלוני מנעולים" היא האביר על סוס לבן שיבוא לעזרתכם בזמן שהדרקון האימתני נושף לכם בעורף. החנות הוותיקה הוקמה בשנת 1985 לאחר שהרעיון עלה במוחם של שולה ובעלה רמי. השניים שהקימו אימפריה וניהלו אותה לאורך השנים, הפכו למוסד מוכר בפתח תקווה ולמקום אליו מגיעים כל אותם האנשים שהסתבכו וצריכים כעת את עזרתו של האביר שיציל אותם.

לפני כשנה וחצי הלך רמי לעולמו ומאז מנהלים את החנות שולה ובנם דורון בגאווה, תוך כדי שהם שומרים על המורשת שלו ועל והצביון של המקום, ודואגים לעמוד לרשותם של כל אותם הלקוחות שבאים במטרה למצוא פתרון לבעיותיהם.

אלוני מנעולים וחילוצים, פתח תקוה

אלוני מנעולים וחילוצים, פתח תקוה

אילו פתרונות תמצאו במקום?

החנות מחלקת את עצמה למוצרים ולשירותים, או יותר נכון, למוצרים לפני שצרה מגיעה או שירותים אחרי שהצרה כבר הגיעה.

לפני שהצרה מגיעה

במקום אפשר למצוא את כל סוגי המנעולים, צילינדרים (רב בריח, multi lock, אינטרקטיב פלוס, MT5, juwel) כספות ועוד. כך תוכלו להיות בטוחים שהבית שלכם יהיה מוגן מפריצות ובטוח מכל פגע וצרה.

אם תרצו להגדיל ראש ולהכין את עצמכם מבעוד מועד לרגע שבו תאבדו את המפתח (כן, זה קורה לכולנו), תוכלו למצוא במקום גם מכונת חריטה שיכולה לשכפל במדויק כל מפתח. אם יש לכם צ'יפ דיגיטלי לרכב, לחדר כושר, לעבודה או לכל מקום אחר, תוכלו להגיע ולשכפל גם אותו בקלות ובזריזות. כמו כן, מעבר לשכפול ניתן גם לעשות שחזור, למקרה שאיבדתם את הצרור יחד עם המפתחות לבית.

אלוני מנעולים

אלוני מנעולים

אחרי שהצרה מגיעה

המחשבה הזו ש"לי זה לא יקרה" תמיד נמצאת לנו בראש כמעין איזושהי מנטרה מרגיעה, אך בפועל החיים מלמדים אותנו אחרת. אם לא שכפלתם מפתח ונתקעתם כבר מחוץ לדלת הבית, המכונית או אפילו הכספת, כמובן שתמיד ישנו פתרון.

אצל "אלוני מנעולים" תוכלו למצוא פורצים מקצועיים שיהיו שמחים לעמוד לרשותכם 24/07 ולעזור לכם במקרה שננעלתם מחוץ לדלת. הפורצים מגיעים עם ארגז כלים ובתוך מספר דקות של עבודה זריזה תקבלו שוב פעם גישה לביתכם ולחייכם היקרים (מקווים שלפחות לא השארתם את הדוד דולק בזמן שחיכיתם).

אם הדלת נטרקה מאחוריכם, איש המקצוע יוכל לפתוח לכם את הדלת ללא כל נזק. אם לעומת זאת נעלתם את דלת הבית ואיבדתם את המפתח, תאלצו לראות את הפורץ קודח לכם במנעול. אל דאגה, כמובן שתוכלו לבקש ממנו שיחליף לכם צילינדר והוא ישמח לעשות את זאת על המקום.

לסיכום, היו חכמים ואבטחו את עצמכם מראש, שכפלו מפתחות, שלטים וצ'יפים והיו תמיד ערוכים לכל תרחיש. אך גם אם כבר נתקעתם מחוץ לדלת תהיו בטוחים ש"אלוני מנעולים" ישמחו לעזור.

כתובת: ההסתדרות 15, פתח תקוה

טלפון: 050-5951131, 1-800-007262

שעות פעילות:

א-ה: 18:00-10:00

מנעולי YALE באלוני מנעולים

מנעולי YALE באלוני מנעולים


דודו גולדנברג

איבדתם את המפתח? ננעלתם מחוץ לבית? חושבים להחליף את הצילינדר בדלת? הכירו את דודו גולדנברג, מנעולן מוסמך ובעל הכשרה במסלול מנעולנות במכללת אין ליין.

כל שירותי המנעולנות

לדודו ידע וניסיון בהחלפת צילינדרים וכן בייעוץ ובסיוע בבחירת פתרונות מיגון מתקדמים לבית, בדמות מנעולי כספת ומנעולים ביומטריים. עבור אלו שאיבדו את המפתחות או שננעלו מחוץ לבית, מבצע דודו פריצה מאולצת רועשת, במידה ולא ניתן להיכנס לדירה אלא באמצעות פריצת הצילינדר והחלפתו.

זמינות סביב השעון

מתמודדים עם מקרה חירום? דודו הינו בעל זמינות גבוהה ביותר בכל השבוע ולאורך כל שעות היממה, מלבד שבת.

ננעלתם מחוץ לביתכם? דודו מתחייב להגיע עד חצי שעה לכל מקום הנמצא בפתח תקוה, קריית אונו, גבעת שמואל, הוד השרון, ראש העין והמושבים בסביבה.

בכל הנוגע ליתר שירותי המנעולנות, מומלץ לתאם מראש מועד לקבלת השירות.

זמינות גבוהה. דודו גולדנברג, צילום: אסנת גולדנברג

זמינות גבוהה. דודו גולדנברג, צילום: אסנת גולדנברג

להתאים את הצילינדר לרמת המיגון הנדרשת לנכס

דלת הכניסה לבית נחלקת למספר חלקים. מעבר לדלת עצמה ישנם הבריחים, המחוברים למנגנון הנעילה באזור ידית הדלת, והצילינדר שהוא המוח הממוקם בתוך המנגנון ומניע את הבריחים.

"החלפת הצילינדר בדלת היא השלב האחרון בתהליך, שכולל חשיבה על הצורך ורמת המיגון הנדרשת לנכס", מדגיש דודו. "בחירת צילינדר לדלת היא לא דבר שצריך לחסוך בו או להקל בו ראש. אנשים רבים מזלזלים לא פעם בצילינדר ובוחרים בצילינדר פשוט וזול.

"הדבר נובע לעתים מחוסר הבנה באשר להבדלים ברמת המיגון והביטחון שצילינדרים שונים יכולים לספק. אין צילינדר שחסין לחלוטין מפני פריצה, אך ככל שהצילינדר מתוחכם יותר כך קשה לפרוץ פנימה ולפעמים אף בלתי אפשרי ללא פריצה רועשת".

כשדודו מגיע לבית הלקוח, הוא מסביר על החשיבות שבבחירת הצילינדר המתאים לנכס. דודו מבין את צרכי הדיירים, הן מבחינת רמת המיגון הנדרשת והן בכל הנוגע לבטיחות הצילינדר, ומתאים עבור הלקוח את הצילינדר שיענה באופן מיטבי לצרכיו ולתקציב שעומד לרשותו.

מחפשים צילינדר בטיחותי? "כאשר מדובר בנכס שבו גרים אנשים מבוגרים או ילדים קטנים, אני ממליץ לבחור בצילינדר עם פרפר (כפתור) שהוא בטיחותי יותר, ומתאים בייחוד עבור מקרים שבהם יש צורך לצאת במהירות רבה מהבית", מספר דודו.

דודו ממליץ לבחור בצילינדר מתקדם, על מנת לאפשר הגנה על הנכס ולהקשות על הפריצה אליו.

לדודו מגוון רחב של צילינדרים שמספקים הגנה טובה ומעלה מבית מולטי לוק ורב בריח, וכן צילינדרים שמציעים מגוון רמות הגנה. הלקוח בוחר במקום את הצילינדר הרצוי וההתקנה נעשית באותו מעמד. הצילינדרים מתאימים להרכבה בדלתות רב בריח ושריונית חוסם.

 

דודו גולדנברג

טלפון: 052-2342558

מעבר למייל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צרכן

    מחירים יקרים מאוד
    ישנם עשרות זולים יותר וטובים יותר!
    בידקו קודם אצל אחרים ותחליטו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר