אור ועוזי- טנטרה לזוגות ויחידים
אור ועוזי- טנטרה לזוגות ויחידים

אור ועוזי גל – טנטרה מסורתית וטיפול הוליסטי

פורסם בתאריך: 19.6.19 08:00

הטנטרה המסורתית היא דרך רוחנית ששורשיה נעוצים בעבר בן עשרות אלפי שנים, המשיכה להתפתח באזור הודו וטיבט, והתפצלה במהלך אלפי השנים לאסכולות וגישות שונות.  גם היוגה שרובכם מכירים, היא חלק מהטנטרה.

הטנטרה משלבת בתוכה גישות ואפשרויות רבות כדי להשיג את המטרה המיוחלת – הארה – בדרך של העלאת המודעות לגוף-נפש, וחיבור ללב. אך לתרגול הטנטרה יש "תופעות לוואי" שהופכות את הדרך למענגת ומושכת לרבים – בריאות טובה יותר, מיניות טובה, אושר ושמחת חיים.

אור ועוזי גל, מטפלים הוליסטיים וזוג בחיים, התחילו ללמוד ולתרגל ברצינות את דרך הטנטרה לפני כ 15 שנה.  בטיפולים האישיים והזוגיים הם משלבים את הידע והכלים של הטנטרה, עם שיטות הרפואה המשלימה שבהן התמחו (עיסוי רפואי ועיסויים הוליסטיים, רפלקסולוגיה, נטורופטיה, איזון אנרגטי) ועם הנסיון האישי שצברו מחייהם כזוג ובליווי זוגות.

בשנים האחרונות הם חולקים את הידע העצום של טכניקות וכלים מעולם הטנטרה המסורתית והיוגה, בסדנאות, קורסים והנחיה אישית.

המסע אל השינוי בדרך הטנטרה

אור טוענת שהטנטרה יוגה היא לא רק פילוסופיה רוחנית עמוקה, אלא שיטה פרקטית שמייצרת שינויים בחיים: "הטנטרה בנויה מאוסף של טכניקות המאפשרות הגעה למודעות בצורה מאוד מדויקת. אוסף הטכניקות, כולל טקסים ותהליכים, מדיטציות, מודרות, יאנטרות והנחיות לחיים שהתפתחו ונוסו במשך אלפי שנים. אלו כלים שאפשר לתרגל כל יום, ולכל תהליך כזה יש תצורה מאוד מדויקת שהמורה יכול להתאים לחניך בדיוק לפי הצורך שלו והשלב בו הוא נמצא.

"כך למשל אדם שמונע על ידי רגשות ואמונות מוטעות שצבר במשך החיים, כגון כעס, תסכול, פחד, חוסר בטחון, דימוי עצמי ירוד, בונה לעצמו דפוס של תגובתיות שמחזק את הרגשות הללו ולא מאפשר לו להתפתח. בדרך הטנטרה יש מדיטציות מדויקות (לא רק לשבת בשקט ולעצום עיניים) שיכולות לכלול צורה וקצב נשימה, מנטרות ומודרות של היד והגוף, שכאשר החניך מתחיל לתרגל אותן, האמונות והדפוסים מתחילים להשתחרר וכתוצאה מכך מתרחש שינוי.

"לכל מדיטציה יש זמן מדויק, וכמות חזרות מומלצת, שנבחרו בחכמה עתיקה. נמצא כי כאשר חוזרים במשך 21 או 40 יום על אותה המדיטציה, ההרגל משתנה. לאחר 90 יום מקבעים הרגל חדש ולאחר 120 ההרגל החדש הופך למי שאתה".

אור גל

אור גל

שחרור דפוסים, כאבים ובעיות בריאות

אור מספרת שחלק מהכאבים הפיזיים ובעיות בריאות, מקורם באותם דפוסים ואמונות מגבילות שליוו אותנו במשך שנים ויצרו חסימות שמתבטאות בגוף הפיזי ובמרכזים האנרגטיים בו. גם לאחר שעברנו תהליכים, בין אם הוליסטיים או פסיכולוגיים, והשתחררנו מהאמונה המגבילה, החסימה הגופנית עדיין קיימת וגורמת לבעיות, כגון כאב או מגבלות תנועה.

היא משתפת: "לדוגמא, אם מגיע לטיפול גבר שסובל מחוסר יכולת להגיע לזקפה. לעתים קרובות הבעיה נובעת מסיבות רגשיות, אבל לעתים היא שארית של אותם משקעי העבר, שיצרו טריגרים בשרירים באזור המפשעה, אשר חוסמים את המעבר החופשי של כלי הדם ולא מאפשרים זקפה. מטופל שיש לו בעיה בזקפה לא תמיד יספר למטפל, כי יש הרבה בושה סביב הנושא. לכן השילוב של הטנטרה עם הידע של עוזי בעיסוי רפואי, מאפשר לזהות אם המקור שרירי ואז לא פעם ניתן לשחרר תוך מספר מפגשים.

"באופן דומה, אנחנו משלבים טיפולים הוליסטיים יחד עם הטכניקות הטנטריות העשירות בעיסוי, איזון רגשי ואנרגטי, לפתרון נושאים שונים שצפים כאשר אנשים מתלוננים על בעיות של כאבים, קשיי תנועה, חרדות, תקיעות או כל צורה אחרת של חסימה, אם בפניה ישירה אלינו כמטפלים או תוך כדי התהליך הטנטרי".

ללמוד טנטרה מסורתית עם אור גל

ללמוד טנטרה מסורתית עם אור גל

טנטרה לזוגות להעצמת החיבור, המיניות והתשוקה

רבים מסכימים כי שגרה בתוך זוגיות לעתים הורגת את החיבור והתשוקה. בשלב מסוים  בקשר, בני הזוג מתחילים להתנהל כמו מול שותף לדירה. בלי לשים לב, השיח הופך ל- "תקני חלב, תוריד את הזבל", חיבוק, ליטוף ללא מטרה ומילות אהבה, הופכים למשהו נדיר שכמעט ולא קורה.

זה המקום בו אור ועוזי מכניסים את החכמה של הטנטרה לחיים הזוגיים. באים לתרגל וללמוד ומקבלים "שיעורי בית". אחד התרגילים שאור אוהבת לתת לזוגות כדי לצאת מהמעגל הזה, הוא 'להכניס חיבוק לחיים'. היא מספרת שרק התרגיל הקטן והפשוט הזה, יוצר שינויי אדיר בחיי הזוגיות המתבטא בחיבור לב עמוק יותר, אינטימיות ומיניות טובה יותר.

"בעבודה הטנטרית הזוגית אנחנו מפתחים יכולות של תקשורת ואינטימיות. אנחנו לומדים להתייחס אחד לשני כאל ואלה; מקבלים כלים מגוונים לתקשורת – במגע, במבט, דיוק, הקשבה והכלה; מתחברים זה לזה דרך טקסים טנטריים זוגיים. הטקסים שיוצרים חיבור מהלב והמגע, יוצרים אינטימיות, משפרים את המיניות ומלבים את התשוקה בין בני הזוג.

אחד התרגילים הבסיסיים והעמוקים כאחד שיוצרים שינויים מדהימים בזוגיות, הוא הטקס שנקרא "מבט לנשמה". במהלך הטקס בני הזוג עומדים או יושבים אחד מול השנייה, מחזיקים ידיים, מביטים לעיניים של בן/ בת הזוג במבט רך, שעובר אל מעבר לעין אל תוך הנשמה, ונושמים יחד בנינוחות והתמסרות. בתחילת התרגול, זה יכול להרגיש מוזר וקשה, והעיניים בורחות. אבל ככל שמתרגלים יותר, מתחילים לראות את בן/בת  הזוג באמת ואת היופי המדהים שבו. בהמשך אנחנו יוצרים מעגל אנרגטי מלב אל לב – על ידי הנחת יד על הלב".

החיים הם מסע של חקירה וריפוי שלא נגמר. אם אתם מרגישים שיש משהו מעבר למה שאתם רואים, אם אתם מאמינים שאתם יכולים לחיות את החיים שלכם בהגשמה, עונג ואהבה אבל עדיין לא בטוחים כיצד – אור ועוזי גל מזמינים אתכם להצטרף אליהם למסע בדרך הטנטרה – לגילוי עוצמות החיים, העונג וההוויה.

רוצים ללמוד עוד על עולם הטנטרה? צרו קשר עם אור ועוזי כבר היום >>>

אור 054-6614582

עוזי 054-9795002

מייל [email protected]

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר