מראה ומגע טבעיים לחלוטין. צילום באדיבות סלון היפה בנשים
מראה ומגע טבעיים לחלוטין. צילום באדיבות סלון היפה בנשים

פאות בפתח תקוה והסביבה

פורסם בתאריך: 3.7.19 07:22

היפה בנשים זו את! – סלון יוקרתי לפאות אופנתיות ואיכותיות

מאז ומתמיד שיער בריא ושופע נחשב לסמל הנשיות בקרב תרבויות רבות. מעבר לסיבה ההלכתית לחבישת הפאה ביהדות, הפאה גם מאפשרת לכל אחת לערוך מקצה שיפורים במקומות בהם הגנטיקה הקפידה קצת פחות, ולהגשים את החלום של שיער מרשים ומלא ברק.

סלון "היפה בנשים" מבין את הצורך של הנשים גם לקיים את המצווה ההלכתית וגם להרגיש מטופחת, ללא ויתור על הנשיות והיופי. בסלון היפה בנשים תוכלו למצוא פאות בעיצוב צעיר ובקו מודרני ועכשווי, ובאיכות בלתי מתפשרת. הסלון ממוקם במרכז העיר בחלל מעוצב, מרווח, מזמין ומפנק. שמו של סלון הפאות היוקרתי, לא נבחר במקרה – צוות המקום מאמין כי כל אחת יכולה להיות היפה בנשים, ומטרתו לגרום לכל לקוחה להרגיש טוב עם עצמה ועם שיערה.

היפה בנשים זו את! – סלון יוקרתי לפאות אופנתיות ואיכותיות

היפה בנשים זו את! – סלון יוקרתי לפאות אופנתיות ואיכותיות

לא מתפשרות על איכות

כשמדובר בפאות, חשוב מאוד לבחון את איכותן ולכן סלון היפה בנשים מייצר, משווק ומוכר פאות "קאסטם" הידועות כפאות יוקרה המיוצרות בעבודת יד. השיער האירופאי ממנו מיוצרת הפאה הינו 100% טבעי ללא כל טיפול כימי או תוספות מלאכותיות, אינו צבוע, ובעל כשרות מהדרין של בד"צ.

הפאות מיוצרות בין השאר במעבדה מקצועית הממוקמת בסלון המיועדת לייצור פאות ותוספות, תיקון וחידוש פאות ישנות ודהויות. טכניקת ייצור הפאה היא מולטידיירקשיין-סקין (Multidirectional Skin Top), ובייבי-הר ברמה קפדנית ביותר. הרשתות שמהוות את בסיס הפאה עשויות 100% כותנה נושמת המאפשרת נוחות מרבית והרגשת קלילות במיוחד בקיץ הישראלי. החלק העליון של הפאה בנוי בצורת SKIN TOP, LACE TOP, או שילוב של שניהם המקנה לפאה מראה טבעי לחלוטין. הפאות הטבעיות והאופנתיות בעלות סקינים לבנים וכהים לפי בחירתה ורצונה של הלקוחה. סלון היפה בנשים מציע רכישה והשכרה של פאות סרט, פאות כובע, תוספות שיער ואביזרים נלווים לפאות.

הפאות מיוצרות בשיטה חדשנית וייחודית ובתהליך של שיפור מתמיד לטובת נוחות ואיכות מקסימלית. הפאות עשויות רשת עדינה ומיוחדת בגדלים שונים לפי מידת הראש, כך שהלקוחה מקבלת התאמה אישית ומדויקת לפי מידות הראש, הגוון הרצוי והסטייל הייחודי לה במטרה להשיג את המראה הטבעי ברמה גבוהה כך שלא יהיה ניתן להבחין כי בוצע שינוי כלשהוא.

פאניות בפתח תקוה: היפה בנשים

פאניות בפתח תקוה: היפה בנשים

צוות מקצועי, רגיש ומיומן

הצוות המקצועי בסלון היפה בנשים מורכב מיועצות מקצועיות בעלות מוניטין של מעל 20 שנה בתחום. הן יודעות היטב כי תהליך בחירת והתאמת פאה אינו עניין של מה בכך, ושעל מנת להגיע להתאמה אופטימלית ולהרגשה המיוחדת והטבעית, דרושה סבלנות, רגישות רבה וחוש אסתטי מפותח. היועצות שמות את שביעות רצון הלקוחה בראש מעייניהן, מדברות בשפה שלה ומבינות את הרקע, והכל בשביל לסייע ללקוחה לצאת מהסלון בהרגשת סיפוק מקסימלית לאחר שבוצעה התאמה מושלמת בינה לבין הפאה הנבחרת.

בנוסף לשירות המקצועי והאמפתי, בסלון היפה בנשים תמצאו מספרה מקצועית המעניקה מגוון שירותים גם לפאות וגם לשיער הטבעי. השירותים המוצעים הם גוונים, צבע, תספורות, תסרוקות ערב, פן, בייביליס ועוד.

תוספות השיער למראה המושלם

סלון היפה בנשים מציע מבחר ענק של תוספות שיער מכל סוג ולכל רמות הדלילות. כמו הפאות, גם תוספות השיער מיוצרות משיער טבעי ואיכותי בעבודת יד וללא כימיקלים. תוספת השיער נבחרת בקפידה לפי מידת הראש, הצבע, טקסטורת שיער הלקוחה, והאורך הרצוי. ההתאמה המדויקת יוצרת מראה טבעי כך שלא ניתן להבחין בין השיער לתוספות. התוספת נטמעת בתוך השיער ומעניקה מראה טבעי והרגשה קלילה ונוחה. לתוספות המתחברות באמצעות קליפסים קיים יתרון משמעותי בקלות בהן ניתן להסיר ולחבוש אותן.

בסלון היפה בנשים קיים מבחר גדול של תוספות: SKIN TOP או LACE TOP למראה קרקפת טבעית, מונו ללא שביל והגבהה להשגת נפח, תוספת עורף למראה שיער שופע ומלא, פוני פטנט להסתרת התקרחות קדמית ועוד. בנוסף לתוספות, הסלון מציע אביזרים נוחים לתפעול הפאות – גומיות שיער טבעי, קוקו קליפסים ועוד.

מעוצבות לפי קו האופנה

מעוצבות לפי קו האופנה

מחלקה דיסקרטית לפאות רפואיות

בנוסף לשירותים המוענקים, בסלון ניתן למצוא את המחלקה הדיסקרטית לפאות רפואיות. הפאות נמכרות בהזמנה אישית ומיועדות לבעלות קרקפת רגישה, שיער דליל, נשירת שיער, התקרחות ולאחר טיפולי הקרנה, כימותרפיה ואלופאציה. סלון היפה בנשים שם לו למטרה לסייע ללקוחותיו לעבור את החוויה המאתגרת בצורה הנעימה ביותר ועם חיוך גדול על הפנים. היועצות בסלון עוברות את תהליך בחירת והתאמת הפאה יחד עם הלקוחה בליווי אמפתי, תומך ורגיש. הלקוחה מקבלת הסבר מקיף, מענה לכל שאלותיה, וכמובן טיפים יעילים לשמירה ותחזוקת הפאה לאורך זמן.

אם גם את מתעניינת בפאה, תוכלי להגיע לסלון היפה בנשים לפגישה אישית באווירה נעימה ורגועה. בפגישה תקבלי ייעוץ ראשוני והמלצה לפאה האידיאלית עבורך ללא תשלום וללא כל התחייבות, תוך שימת דגש על יחס אישי, הקשבה לצרכייך ושמירה על דיסקרטיות .

סלון היפה בנשים

טלפון: 03-5163333

כתובת: ההסתדרות 18,פתח תקוה

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאינסטגרם

התוספת הטבעית שלך. היפה בנשים

התוספת הטבעית שלך. היפה בנשים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר