סושי מומלץ במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
סושי מומלץ במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

סושי מומלץ במרכז

אחד מן המאכלים המיובאים הפופולריים ביותר שהגיעו לישראל, הוא ללא ספק הסושי היפני. אנחנו הישראלים אימצנו אותו לחיקנו, על כל סוגיו, ועוד ועד סושיות נפתחו ברחבי הארץ, עם טעמים המותאמים במיוחד לחיך הישראלי. הכירו את מומחי הסושי שלנו

פורסם בתאריך: 9.7.19 23:31

דורון טוויטו – Sushi fun

דורון טוויטו מבלה את ימיו כעובד בשכיר בחברה בתחום הלוגיסטיקה, ואת ערביו ולילותיו מעביר במטבח, כאשר הוא לומד, מתנסה ומתמחה במגוון סוגי מאכלים וביניהם, איך לא, הסושי. "אני מעביר סדנאות סושי" מספר דורון, "אצלי בבית, במטבח. כל סדנה מכילה בין 6 ל-8 אנשים, אינטימי ונעים, ואם יש דרישה לכמות גדולה יותר של אנשים, אז אני בשמחה מגיע לכל מקום, מקום העבודה או ביתם של המארחים ומעביר גם סדנאות גדולות יותר. מזמינים סדנאות כאלה למגוון של אירועים, לימי הולדת, בר או בת מצווה ואפילו מסיבת רווקות".

סושי מומלץ במרכז: דורון טוויטו – Sushi fun

סושי מומלץ במרכז: דורון טוויטו – Sushi fun

איך התחילה הדרך בעולם הסושי?

דורון מעיד על עצמו כמי שלמד לבשל, למעשה מכורח הנסיבות. "אני נשוי לאישה פולניה כבר כ-25 שנים" אומר דורון, "אז מכורח הנסיבות וההישרדות, הייתי צריך ללמוד לבשל. כבר 25 שנה שאני במטבח, מבשל, אופה, מכין סושי ומטפל בכל מה שנחוץ בנושא התזונה בבית. טעמתי סושי לראשונה לפני בערך 15 שנה במסעדה אסיאתית שנפתחה בראשון לציון ואהבתי מאד את הסושי בפרט ואת כל עולם הבישול האסיאתי בכלל. במהלך השנים הקודמות גם עבדתי בכמה חברות קייטרינג ומסעדות, והשתלמתי במגוון סדנאות סושי מקצועיות. מלבד זאת, כבר זמן רב שאני קורא ולומד את עולם התרבות היפנית, וחוקר את הנושא לעומק, כולל כמובן ניסוי וטעייה אצלי במטבח, במגוון רחב של סוגים. אשתי והבת שלי מתות על סושי אז אני מכין להן הרבה, ובכל פעם שיש אירוע או חגיגה כלשהי, אני מרים ערב סושי ומפנק את כולם, בעתיד מתכנן גם נסיעה ליפן, אני מאד רוצה לנסוע ולהכיר את העולם הזה מקרוב".

סדנאות למגוון אירועים

לפני 3 שנים, החל דורון להעביר סדנאות סושי אצלו בבית. "ראיתי שיש ביקוש גדול לאנשים שאוהבים סושי ללמוד איך להכין, ויש לי בבית מטבח גדול ויפה עם אי נוח סביבו כולם יכולים לשבת וללמוד, אז החלטתי להעביר סדנאות ביתיות. אני מעביר סדנה אחת לשבועיים בערך, ובנוסף עושה סדנאות ואירועים פרטיים. הסדנאות עוברות בצורה נעימה וכיפית, אני מציע כיסאות אבל אוהב שאצלי כולם עומדים, עובדים, לומדים עם הידיים. אני מעביר סדנאות במגוון אירועים, ממש לא מזמן העברתי סדנה בבית בהרצליה ליום הולדת 25 של מישהי, עם החברות והמשפחה. זו חוויה כיפית, הם לומדים הרבה, אין בלאגן כי אני מביא איתי את כל הציוד והמצרכים, אוכלים אחר כך ביחד את מה שהכנו, אני מצלם אותם במצלמה המקצועית שלי למזכרת. חוויה!"

להזמנת סדנאות:

דורון טוויטו

טלפון: 0506202272

מעבר לעמוד הפייסבוק

סדנאות סושי למגוון אירועים. דורון טוויטו

סדנאות סושי למגוון אירועים. דורון טוויטו

דורון טוויטו – Sushi fun

דורון טוויטו – Sushi fun


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר