By VICUSCHKA Shutterstock- קוסמטיקאיות בפתח תקוה
By VICUSCHKA Shutterstock- קוסמטיקאיות בפתח תקוה

קוסמטיקאיות מומלצות בפתח תקוה

בעידן הנוכחי, כאשר אישיות של אדם משתקפת כלפי חוץ ואין הזדמנות שניה לרושם הראשוני, על אדם להיראות במיטבו, להרגיש טוב עם עצמו ולשדר זאת לעולם. לקוסמטיקאיות יש תפקיד חשוב בשיפור המראה, שמירה על העור והצערתו. הכירו את הקוסמטיקאיות המומלצות בפתח תקווה העושות עבודה מרחיקת לכת בתחום

פורסם בתאריך: 11.7.19 20:56

קלרה יהב: קוסמטיקה בטכנולוגיה מתקדמת

אחד ממכוני הקוסמטיקה הבולטים בשימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת לטיפול בבעיות העור ואנטי-אייג'ינג, הוא 'קלרה יהב – מכון יופי ואסטטיקה', הממוקם בפתח תקווה ומשרת מזה 15 שנים לקוחות מכל העיר והסביבה.
קלרה יהב היא קוסמטיקאית מנוסה ומוסמכת, בעלת וותק, ניסיון ומוניטין נצבר לאורך שנים. במכון אשר בבעלותה ובניהולה, היא מספקת מגוון רחב של טיפולי קוסמטיקה סטנדרטים ומתקדמים לנשים, גברים ובני נוער. בין הטיפולים המוצעים במכון: כל סוגי טיפולי פנים; מגוון פילינגים; הבהרת כתמים בקרן אור; אנטי איג'ינג' בקרן אור; הסרת שיער בשיטת SHR ; עיצוב גבות בשעווה; איפור קבוע; איפור כלות; מניקור, פדיקור; בניית ציפורניים+ ג'ל, ומסאג' גוף.
קלרה יהב היא מומחית בתחום הסרת שיער וטיפולי פנים בטכניקות ובחומרים הטובים והאיכותיים ביותר ובמכשור טכנולוגי מתקדם.

מכשור בטכנולוגיה מתקדמת

במכון קלרה יהב, יש כמה סוגים של מכשור מתקדם, ביניהם: "מכשיר SHR של חברת נובה מדיקל: טכנולוגיה חדשנית להסרת שיער ללא כאב וכוויות המתאימה לכל סוגי העור, ומהווה פריצת דרך בתחום הסרת השיער." אומרת קלרה יהב, "מכשיר ה- SHR במכון שלנו כולל שתי ידיות נוספות מלבד זו המשמשת להסרת שיער. האחת, מבצעת טיפול אנטי איג'ינג' ומתמקדת באזור הפנים, והשניה, מטפלת בהבהרה של כתמים. המכשיר מבצע הסרת שיער ללא כאבים וללא כוויות, הוא מתאים לכל סוגי וגווני העור וניתן לעשות בו שימוש בכל עונות השנה.

"מכשיר מתקדם נוסף בו אנו משתמשים הוא קרן אור/לייזר של חברת ALMA LASERS, בעזרתו אנו מבצעים הסרת שיער ללא כאבים, עם תוצאות טובות יותר הנשמרות לאורך זמן".

"אוקסיג'נאו (Oxygeneo) הוא פיתוח ישראלי חדשני ופטנט עולמי רשום לטיפול פנים, המבוסס על שילוב מיוחד של קפסולות וג'ל, שיחד מביאים למיצוק העור ולהצערתו לאורך זמן. הטיפול הזה מבצע קילוף עדין וניקוי השכבה החיצונית של העור מתאים מתים, והעשרת אזור הטיפול בחמצן טבעי מבפנים.

"בנוסף לכל אלו, אנו משתמשים במכון בפלטפורמה מתקדמת לטיפולי אנטי איג'ינג' המשלבת 3 טכנולוגיות חדשניות יחד: גלי רדיו, חמצן, ואולטרא סאונד לעור, וכן בפילינג יהלום שמבצע הסרת עדינה מאוד של תאי העור המתים וחשיפה של תאי עור בריאים וצעירים יותר. הוא מבהיר כתמים, מטשטש קמטים וסימני מתיחה ומספק לעור גוון אחיד".

אילו טיפולים נוספים מוצעים במכון?

"מעבר לכלל הטיפולים האמורים, אני עושה איפור קבוע בכל השיטות הקיימות: הצללה, שיטת השערה ועוד. יש לי התמקצעות בעיצוב גבות בשעווה – שיטת ייחודית שייבאתי מארה"ב והיא מאוד אהובה על הלקוחות, אנו למעשה מעצבים את שערות הגבות באמצעות שעוות שרף מה שחוסך כאבים ואודם".

קלרה יהב היא קוסמטיקאית מוסמכת ובעלת וותק וניסיון של 33 שנה. היא למדה ממיטב הרופאים והמרצים בתחום, השלימה ארבע שנים של לימודי תזונה, אנטומיה, פתולוגיה ופיזיולוגיה, ומנהלת את מכון 'קלרה יהב – מכון יופי ואסטטיקה' באהבה ובחיוך, ובשירות לקוחות מתקדם על פי סטנדרטיים עולמיים.

'קלרה יהב – מכון יופי ואסטטיקה'

כתובת: ברקוביץ 10 פתח תקוה

מעבר לאתר

טלפון: 052-4420400

קלרה יהב: קוסמטיקה בטכנולוגיה מתקדמת. צילום עצמי

קלרה יהב: קוסמטיקה בטכנולוגיה מתקדמת. צילום עצמי


קרן ליאן –  מכון לקוסמטיקה מתקדמת

המכון לקוסמטיקה מתקדמת בבעלותה ובניהולה של קרן ליאן, מספק מגוון טיפולים קוסמטיים ופרא-רפואיים מתקדמים, ברמה הגבוהה ביותר של מומחיות מקצועית וטיפול. הטיפולים במכון מבוצעים ע"י קרן ליאן והצוות המטפל, בעלי הכשרה מקצועית, מוניטין, וידע נרחב ומקיף, המבטיח ביצוע מיטב הטיפולים המתקדמים באופן החדשני ביותר, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותכשירים טבעיים מאושרים על פי תקן.

קרן ליאן, קוסמטיקאית מקצועית ומטפלת פרא-רפואית, מנהלת את המכון מזה 15 שנים. את לימודיה בצעה במכללה לקוסמטיקה רפואית, ולאחר מכן עבדה ב'אסותא' למשך שמונה שנים לצד רופאים מומחים בתחום הקוסמטיקה הרפואית. קרן ליאן, מספקת עבור כל אחד מלקוחותיה פתרונות מותאמים אישית, על פי רצונותיו, צרכיו ובהתאם לעור גופו. הטיפולים המקצועיים והאיכותיים המסופקים במכון תומכים בעור, בחידושו ורעננותו ומבטיחים תוצאות של בריאות והצערת העור הנשמרים לאורך זמן.

מגוון הטיפולים במכון לקוסמטיקה מתקדמת

בין הטיפולים המסופקים במכון של קרן ליאן: טיפולי פנים – פילינג לייזר, מילוי קמטים מתחת לעיניים, הרמת עפעפיים ללא ניתוח, טיפול באקנה וטיפולי פנים בקרמים.

מניקור ופדיקור, הזרקות, הצרת הקיפים, טיפולי לייזר, טיפולי חוטים, הסרת שיער בלייזר, וכן התמחות באנטי אייג'ינג ופיסול פנים המבוצע ע"י רופאה – ד"ר ילנה קריינוביץ', שהיא חלק מהצוות המטפל.

מלבד ד"ר קריינוביץ', במכון לקוסמטיקה מתקדמת יש 4 עובדים נוספים, כולם בעלי הכשרה וותק, אשר עובדים בשיטות בטוחות, מתקדמות ומוכחות.

טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם בטיפולים פרא-רפואיים

במכון של קרן ליאן לא חוסכים בעלויות להבטחת התוצאות הטובות ביותר, ונעשה שימוש במיכשור הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם בתחום. קרן ליאן, בעלת המכון לקוסמטיקה מתקדמת, אומרת: "אני מקפידה לבקר בניו-יורק ובלוס אנג'לס לפחות שלוש פעמים בשנה, מבצעת הדרכות מתקדמות ומייבאת למכון את המיכשור והציוד הטכנולוגיים הטובים בעולם. הכל בכדי להבטיח שלקוחותינו יקבלו את הטוב ביותר שאפשר".

מהם היתרונות אותם המכון מספק ללקוחות?

"מלבד הטכנולוגיה המתקדמת, הצוות המיומן והמקצועי והטיפולים החדשניים בעולם, המוטו שלי הוא תמיד להקפיד שהמראה לא יהיה "עשוי" מדי, ושהלקוחות ייצאו מכאן במראה הטוב ביותר שלהם, אך שיישאר וייראה טבעי ככל האפשר".

"גם כשעושים הזרקות והעלמת קמטים, הדגש שלנו הוא שמי שתצא מכאן לאחר הטיפול תראה נפלא, חיונית וצעירה יותר, אבל לא במידה שיחשבו שהיא בצעה ניתוח פלסטי. זה תמיד צריך לעבוד על פי המראה הטבעי".

"מעבר לכך, אנחנו לא רק מכון יופי וקוסמטיקה, אנחנו מספקים גם ייעוץ מקיף ללקוחות, משלבים ייעוץ לתזונה נכונה, עיסויים ומגוון טיפולים אלטרנטיביים.. כך, ניתן ליהנות מטיפולים מפנקים ומרגיעים ולאחר מכן להמשיך בטיפולי היופי. כל מכלול החיים הטובים מסופק במקום אחד".

"לגבי המחירים, יש לנו חבילות מבצעים והנחות המתחדשים ומשתנים כל הזמן ושווה לעקוב באתר".

מה לגבי ליין המוצרים שפיתחת?

"פיתחתי ליין מוצרים חדש בשיתוף עם חברת תרופות מתקדמת בישראל. מדובר בתכשיר מוגן בפטנט אשר מקטין את עוצמות החומצה ההילארונית ומוחדר בצורה טובה יותר לעור. התכשיר מיועד לכל סוגי העור ופועל כאנטי אייג'יניג בצורה של קרמים, סרומים וחומצות ללילה, הוא כולל ויטמינים חיוניים לגוף ולעור מנגזרת B – קומפלקס שלם של חומצות אמינו וויטמינים בשילוב חומצה הילארונית, הליין ישווק בקרוב בחנויות וכעת מושק במחיר היכרות של 20% הנחה. בקרוב יפתח אתר סחר של המכון לרכישת התכשירים והמוצרים".

קרן ליאן –  מכון לקוסמטיקה מתקדמת

כתובת המכון: מתחם הולמס פלייס בחניון מוטה גור קומה 7, דרך כניסה למלון פרימה

מעבר לאתר 

טלפונים: 03-9191457, 050-5763097

קרן ליאן. צילום: מילנה לוי

קרן ליאן. צילום: מילנה לוי


מעיין אמינוב – טיפולי פנים ואיפור קבוע

הדימוי העצמי והביטחון העצמי שלנו מאוד מושפעים מהמראה שלנו. שינויים במראה העור בשל תזונה לקויה, שינויים הורמונליים או חשיפה לשמש עלולים להשפיע על תפיסתן העצמית של נשים, בעיקר של נשים צעירות. לכן, בנוסף לתזונה בריאה, והקפדה על שתיית מים מרובה חשוב לפנות לקוסמטיקאית מקצועית לטיפולי פנים אשר עשויים לשפר את מראה העור בזמן קצר. מעיין אמינוב, קוסמטיקאית לטיפולי פנים ואיפור קבוע, היא הכתובת בשבילכן.

"כשהייתי בגיל ההתבגרות, העור שלי לא היה במצב טוב. משום שהיה אכפת לי מאוד מהנראות והאסתטיקה שלי, תמיד ניסיתי למצוא פתרונות כדי לשפר את המראה", מספרת מעיין אמינוב (28) מפתח תקווה, בעלת "סקין קר" סטודיו ביתי לטיפולי פנים ואיפור קבוע בכל השיטות, "לכן, כשלקוחה מגיעה עם בעיה כלשהי, בין אם פיגמנטציה, בעיית אקנה או עור שלא נראה במיטבו, אני אעשה הכול כדי לעזור לה כי גם אני הייתי במקום הזה וחוויתי את ההשפעה על הביטחון העצמי שלי. אני רואה נשים שיש להן עור מצולק או פיגמנטציה על המצח והן כל הזמן במצב שבו הן מנסות להסתיר את זה עם פוני או מייקאפ. אחרי מספר טיפולים, אני ממש נהנית לראות איך הביטחון העצמי שלהן משתפר והן כבר לא נמצאות במצב שהן צריכות להסתיר ולהתבייש. יש כאן מקסימום תוצאה במינימום זמן. זה נפלא לראות איך הטיפול שלי ושגרת הטיפוח שאני מקנה ללקוחות, מביאים תוצאות ומשפרים להן את העור בזמן קצר".

כשלקוחה מגיעה, מעיין מתשאלת ומבררת לעומק מה הרקע הבריאותי והרגשי על מנת לטפל בבעיה בצורה הנכונה, ולדייק את הטיפול. "חשוב לי לדעת מי עומדת מולי, מה הרצונות שלה, מה מפריע לה ולמה הגיעה אליי. אני רוצה להכיר אותה ולדעת כל פרט קטן כדי להבין את מקור הבעיה. לכן אני שואלת על אורח החיים, מצב הורמונלי, אילו תרופות היא לוקחת, מהו מצבה הבריאותי, והכל כדי לתפור את הטיפול המדויק לה".

לאחר שמעיין מאבחנת את העור של הלקוחה, היא מציעה לה את הפתרון המותאם לה אישית, בהתאם למצבה הבריאותי וההורמונלי. "אני לא עובדת לפי פרוטוקול אחד שמתאים לכולן, לכל אחת יש מצב וסוג עור שונה, מצב בריאותי או הורמונלי שונה, ולכן הטיפול צריך להיות מותאם אישית".

ההתייחסות של מעיין לכל לקוחה היא מאוד אישית ואותנטית. אחד הערכים שלה כאדם וכאשת מקצוע הוא שקיפות מלאה מול הלקוחות. "אני עושה תיאום ציפיות מלא עם הלקוחה על מנת ששתינו נבין לאן אנחנו יכולות להגיע וכדי שנהיה מרוצות מהתהליך". כדי למקסם את התוצאות עבור לקוחותיה, מעיין עובדת עם מוצרים פעילים, המובילים בשוק הקוסמטיקה בארץ. "כל מה שאני שמה על הפנים של הלקוחה תורם לעור שלה. המוצרים שאני משתמשת בהם כולם איכותיים מהחברות המובילות בעולם הקוסמטיקה, אשר נבדקו היטב והראו תוצאות של שיפור משמעותי".

כדי לאפשר לקהל מגוון של נשים להגיע אליה, מעיין קבעה מחירים הוגנים לכל כיס עבור הטיפולים. "אני רוצה שכמה שיותר נשים יוכלו לאפשר לעצמן טיפולי פנים ויריגישו יפות בכל תקופה ובכל עונה, גם בתקופות יותר מאתגרות כמו התקופה הנוכחית, ולכן בנוסף למחירים ההוגנים שאני גובה, אני דואגת לפנק במבצעים והנחות. הרבה מהלקוחות מגיעות אליי מפה לאוזן ודרך המלצות של לקוחות אחרות. קיבלתי פידבקים מדהימים על הטיפולים שאני עושה, וזה תמיד כיף לעשות טוב למישהו אחר".

הטיפ של מעיין אמינוב לרענון העור בבית

"כדי להסיר תאי עור מתים, חשוב מדי פעם לרענן את העור ולהמריץ את זרימת הדם אליו. לצורך כך, קחו שיבולת שועל להכנה מהירה וערבבו אותה במעט מים. את התערובת עסו כנגד עור הפנים במשך כמה דקות. חשוב לזכור למרוח קרם לחות לאחר מכן".

 

מעיין אמינוב

כתובת: סטודיו ביתי – אחד העם 57 פתח תקווה

טלפון: 054-9915467

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעיין אמינוב. צילום עצמי

מעיין אמינוב. צילום עצמי


ג'ודיתה: קוסמטיקה פרא-רפואית, פדיקור ורפלקסולוגיה

"כשכל האחיות שלך קוסמטיקאיות, זה הכי טבעי שגם את תהיי", כך פותחת יהודית הרשקוביץ את השיחה שלנו. כבר יותר מ-20 שנה שהיא מתמחה בקוסמטיקה פרא-רפואית, פדיקור ורפלקסולוגיה. "תחום הקוסמטיקה הוא חלק בלתי נפרד ממני. מבחינתי שירות מקצועי ואדיב הוא דרך חיים, וכל לקוח מקבל מענה אישי המותאם לבעיה או לצורך שהביא אותו אליי", היא מוסיפה.

הכרות עמוקה עם עולם הקוסמטיקה

הכרותה הקרובה עם התחום הובילה את יהודית ואת שש אחיותיה להשתלב בתחום ולהקים עסק מצליח. במשך שנים עבדה כשכירה, ולפני כ-15 שנה הקימה את הקליניקה שלה – "ג'ודיתה", בשכונת נווה גן שבפתח-תקוה, שבה היא מציעה בה טיפולים קוסמטיים, טיפולי פדיקור ורפלקסולוגיה לנשים ולגברים בכל הגילאים, במסירות ובאהבה גדולה. "עולם הטיפוח והקוסמטיקה של פעם כמעט לא דומה לזה של היום", היא אומרת, "כל שנה נוספים עוד ועוד חידושים, ולכן אני מקפידה תמיד להתעדכן, ללמוד וגם להציע ללקוחות שלי את התפריט המעודכן ביותר".

בקליניקה שלה יהודית מציעה מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים, החל מטיפולי פנים הכוללים החדרת לחות לעור יבש ועיסוי פנים מפנק, ועד לטיפולים ייעודיים לאקנה לבני נוער ולמבוגרים. "אני מתחילה באבחון מדויק, ואז ממשיכה בהתאמת סוג ומשך הטיפולים לכל מטופל ומטופלת", מסבירה יהודית. "חשוב לי להשתמש בתכשירים ישראליים כחול לבן כמו KBPURE וגם באחרים".

הטיפול כולל ניקוי הפנים בפילינג לניקוי עמוק, ריכוך העור ושימוש בתדר גבוה המונע בקטריות בעור. הטיפול מסתיים במסיכה לעור, לפי הצורך. "הצלחת הטיפול תלויה רבות גם במטופל עצמו וביכולת שלו להתמיד בטיפול עצמי בין הטיפולים", מסבירה יהודית, "ולכן אני מקפידה להעניק למטופל מידע על כל שלב ושלב בתהליך הטיפול וגם אחריו. הקשר עם המטופל לא מסתיים עם היציאה שלו מהקליניקה, וזה משהו שחשוב מאוד לחפש כשמחפשים קוסמטיקאית", היא מחדדת.

טיפולים רפואיים ואסתטיים לכף הרגל

יהודית מתמחה גם בפדיקור אסתטי ורפואי, כאשר את התחום למדה בחברת GIGI הוותיקה.

הטיפול כולל ריכוך העור, הסרת העור הקשה, טיפול בפטרת הציפורן, מריחת לק ושיוף. "פדיקור הוא טיפול רגיש ולכן חשוב להתאים אותו לכל מטופל. אני מנוסה גם בטיפול בלקוחות סוכרתיים וגם בכאלה שמתמודדים עם ציפורן חודרנית", מסבירה יהודית.

 בסיום הפדיקור משלבת יהודית טיפול הרפלקסולוגי – שיטה הגורסת כי כף הרגל היא השתקפות למצבם של כלל האיברים הקיימים בגוף. "הטיפול נעשה על ידי לחיצות בכף הרגל ובעזרתו ניתן להקל על כאבים בגוף ולהביא לתחושת רוגע ושחרור כללית. התגובות שאני מקבלת על הטיפול פשוט מדהימות", היא מספרת.

השילוב בין השניים מרגיע את הגוף ונותן חוויה שהיא הרבה מעבר לביקור אצל פדיקוריסטית. "רפלקסולוגיה מעוררת את הגוף העייף והכואב, ומסייעת בשחרור מתחים ובהפחתת כאב. הבחירה לסיים כל טיפול פדיקור ברפלקסולוגיה מוכיחה את עצמה, הלקוחות מרגישים הרבה יותר טוב ומספרים שהטיפול משנה להם את היום לטובה", מסכמת יהודית, "הרגע הזה שבו לקוחות מספרים לי, בסיום הטיפול, שהם מרגישים טוב יותר ומרוצים מהתוצאה, הוא הכל בשבילי, זו תחושת סיפוק אדירה וידיעה שהצלחתי לעשות טוב לאחרים".

אבחון מדויק והתאמת סוג ומשך הטיפולים לכל מטופל ומטופלת. יהודית הרשקוביץ, צילום: פטר בוגדן

אבחון מדויק והתאמת סוג ומשך הטיפולים לכל מטופל ומטופלת. יהודית הרשקוביץ, צילום: פטר בוגדן

ג'ודיתה

טלפון: 052-2776842

נווה גן, פתח תקוה


ביוטיק היופי של שגית חסון: טיפול פנים שמשאיר אותך קורנת וללא צלקות

מי לא זוכרת את הרגע הזה שקרה אי שם בגיל ההתבגרות? את מתעוררת בוקר אחד עם חצ'קון בולט על המצח ורועדת מפחד לצאת איתו מהבית אל אוויר העולם. וזו רק ההתחלה לתקופה בסימן של פנים אדמומיות נפוחות ומלאות בסימנים. כן זה קורה לכולנו, אבל בניגוד אלינו, יש מי שהפכו את הרגע הטראומתי שלהן לחוויה מתקנת עבור אחרות. כזו בדיוק היא שגית חסון שב"בוטיק היופי" שלה מביאה את הסטנדרט הקנדי לטיפולי פנים ויש לה גם מה לומר לכן על טרנד המסכות.

זה קרה בוקר אחד בקנדה הרחוקה. שגית חסון מישראל, בת 12 בלבד הסתכלה בראי וראתה חצ'קון חדש ומכוער על המצח. חסון מספרת: "הייתי ילדה מחוצ'קנת. זה התחיל כמו אצל כולם מחצ'קון אחד אבל מהר מאוד הפנים שלי התמלאו בפצעים ובסימנים. הלכתי למלא קוסמטיקאיות, ניסיתי כל טיפול פנים אפשרי ותמיד יצאתי בסוף עוד יותר פצועה ועם פנים אדמומיות ונפוחות. הייתי כל פעם מסתכלת על עצמי במראה ומכסה את עצמי במלא מייק-אפ כדי להסתיר ועד היום יש לי מלא צלקות מאותן שנים".

ובנינו, מי לא זוכרת תקופה כזו? לכולנו היא טראומטית, אבל עבור חסון זה היה בדיוק מה שדרבן אותה כדי למצוא פתרון עבור אחרות: "בגיל 12 הודעתי לאימא שלי שאני יודעת מה היעוד שלי. שאני הולכת להפוך נשים ליפות. היום בדיעבד אני יודעת שהלוואי והייתי יכולה לחזור בזמן ולטפל אז בעצמי. אצלי הלקוחה יוצאת יותר יפה מאיך שהיא הגיעה. אני שומעת נערות שקובעות טיפולים רק בימים שיש חופש למחרת כי הן לא רוצות להגיע עם סימנים ואדמומיות לבית הספר. אני מבינה אותן וגם מזדהה, אבל אצלי זה ההפך. כל לקוחה שמגיעה אליי יוצאת קורנת. העור נראה הרבה יותר יפה מאיך שהיא נכנסה".

שגית חסון. צילום עצמי

"כל לקוחה שמגיעה אליי יוצאת קורנת" (שגית חסון). צילום עצמי

היא מספרת: "תמיד האסתטיקה הייתה לי מאוד חשובה ואהבתי להתאפר. היום אני מעבירה את המודעות לקוחות שלי. הרבה פעמים אומרים לי ש'מייק-אפ הורס את הפנים. וזה למשל שטויות. מייק-אפ ממש לא הורס את הפנים, וההפך, אם מקפידים לשים לפניו קרם לחות הוא דווקא שומר על הפנים. מה גם שכשאת עם מייק-אפ את פחות נוגעת בפנים ומגע ידיים בפנים זה הדבר שהכי מזהם את הפנים. אני לא מקשיבה לאף אחד ולשום המלצה. הלכתי ולמדתי ביולוגיה וכימיה בשביל זה. אני קודם כל קוראת מה מרכיב כל מוצר ובודקת שאין חומרים שעשויים לפגוע בעור. בשלב השני אני מנסה כל מוצר על עצמי ורק שאני בטוחה שהוא מוצר טוב אני ממליצה עליו ללקוחות".

שגרת טיפוח קבועה

חוץ מעניין המייקאפ, חשוב לחסון להדגיש ששגרת טיפוח היא לא עניין שיש להקל בו ראש: "אי אפשר לדוגמא להגיע לקוסמטיקאית אחת לחצי שנה ולצפות להראות צעירה. זה בדיוק כמו שאת לא מגיעה לשבוע במכון כושר, מנשנשת כל ערב מלא מתוקים ומצפה לראות תוצאות. קודם כל בבית חשוב לשמור על שגרת טיפוח לפנים – לשטוף היטב את הפנים, להסיר איפור, למרוח לחות עם מקדם הגנה ולא להיחשף לשמש. לגבי ביקור אצל הקוסמטיקאית זה מאוד אינדיבידואלי. אם יש אקנה או בעיות פיגמנטציה או הזדקנות של העור צריך לעשות סדרת טיפולים אבל גם בלי כל זה חשוב לשמור על תחזוקה שוטפת פעם בתקופה כדי להגן ולשמר את העור ולמנוע נפילה וקמטים. בכל מקרה צריך קודם לאבחן את זה בצורה מקצועית – כמו שאת לא מחליטה על דעת עצמך במה את חולה ואיזה אנטיביוטיקה לקחת אלא הולכת לרופא שיעשה את זה, ככה צריך ללכת לקוסמטיקאית לאבחן את סוג העור ומה הוא צריך ולעשות טיפול בהתאם".

ומה לגבי טרנד המסכות שכובש את עולם הקוסמטיקה?

"זה גימיק. בנות היום מתלהבות ממסכת זהב או ממסכה מתקלפת. כולן נופלות בזה. קונות מסכה והורסות לעצמן את הפנים. בנות קיבלו כוויות ונשארו עם סימנים וצלקות. אני מביאה סטנדרט אחר שמגיע מקנדה, חשוב שיבינו את החשיבות ואת ההשלכות של הגימיקים האלה. כל אחד צריך להתעסק במקצוע שלו".
 

כתובת: יעל רום 8, אם המושבות פתח תקוה, מרכז רום
טלפון: 054-7282833
קישור לאינסטגרם
ק
ישור לפייסבוק

שגית חסון. צילום עצמי

שגית חסון בקלניקה בפתח תקוה. צילום עצמי


Refaeli Hair & Beauty BOUTIQE

גן עדן של טיפוח ויופי

אם אתן רוצות לשמוע יופי של סיפור, אתן חייבות להגיע לסלון של עדן ועדן. כן, זה אכן כמו שזה נשמע – גן עדן לטיפולי טיפוח, קוסמטיקה, יופי ושיער.
עדן ועדן הם בעל ואישה. היא – קוסמטיקאית מוסמכת עם הכשרה בתחום טיפולי הפנים והטיפולים הפרא-רפואיים, הוא – מעצב שיער מוכשר ומנוסה. את הסיפור הרומנטי מאחורי ההיכרות של עדן ועדן ניתן לכם לדמיין בכוחות עצמכם אנחנו נספר לכם על הסיפור המקצועי.

אז ככה. עדן, שעבדה כקוסמטיקאית מנוסה בביתה, ועדן שהיה מעצב שיער במספרה בתל אביב, נישאו זה לזו לפני כחצי שנה. בעקבות האיחוד המרגש, החליטו השניים שאם כבר ביחד, אז שיהיה בתנועה, וכך, לפני ארבעה חודשים פתחו את הסלון המשותף, שכולו, כאמור, גן עדן של טיפוח ויופי.
את הגישה האסתטית ואת האהבה ליופי אפשר לראות ולהרגיש עם הכניסה לסלון המטופח, המזמין והנעים. בשלב זה נותר רק להתמסר לידיה של עדן, או אחד מאנשי הצוות המקצועי האחרים במקום.

בוטיק ליופי וטיפוח. צילום עצמי

בוטיק ליופי וטיפוח. צילום עצמי

במחלקה הקוסמטית מעניקה עדן ללקוחותיה את כל הטיפולים שהופכים כל אחת מאיתנו ליותר נשית, קורנת וזוהרת: טיפולים קוסמטיים, טיפולי פנים פרא-רפואיים והסרות שיער במגוון שיטות. בצוות הרפואי של המקום עומדים לרשות הלקוחות רופאים המעניקים טיפולי הזרקות ומזותרפיה רפואית.
יופי עם אופי כולנו יודעות שכנשים, עבודת התחזוק השוטף של הגוף אף פעם לא נגמרת, ובוודאי שאינה מסתכמת במילוי השפתיים, או החלקת קמטוטים בעור. כדי להיראות תמיד מטופחות ולהרגיש טוב, אנו זקוקות לטיפולים קבועים רבים, ואת כולם ניתן לקבל במכון של עדן:

פדיקור ומניקור רפואי • הסרת שיער בשעווה מכל חלקי הגוף• גבות ושפם • הרמת ריסים טבעיות • הלחמת ריסים • הלחמת גבות‎

יופי של שעות כנשים, אנחנו כמובן לא מקדישות את כל זמננו רק לענייני טיפוח. אנחנו עובדות, עסוקות, רצות מכאן לשם, דואגות לילדים, מבלות עם המשפחה, ובגדול – עמוסות! בתוך סדר יום כזה, טוב לגלות שיש מי שמתחשב בלו"ז הצפוף שלנו, ומאפשר לנו גמישות בשעות. זו הסיבה שבמכון של עדן ועדן עובדים סביב השעון ומעניקים טיפולים מתשע בבוקר עד עשר בלילה, ששה ימים בשבוע, אם מוסיפים לכך את העובדה שבמקום אחד ניתן לקבל את כל סוגי טיפולי היופי, כולל עיצוב שיער, הרי שזה בהחלט גן עדן לנשים שחשוב להן להיראות תמיד מטופחות.

Refaeli Hair & Beauty BOUTIQE
כתובת: אורלוב 88 תחנה מרכזית פתח תקוה
טלפון: 052-8040010
מעבר לפייסבוק
עמוד אינסטגרם

עדן צנעני. צילום עצמי

עדן צנעני. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר