מכללת מדיטבע לרפואה משלימה –לימודי רפואה משלימה בטבע בחווה החקלאית בפתח תקוה קרדיט: דוד נחמיאס
מכללת מדיטבע לרפואה משלימה –לימודי רפואה משלימה בטבע בחווה החקלאית בפתח תקוה קרדיט: דוד נחמיאס

מכללת מדיטבע: המובילה ברפואה משלימה

פורסם בתאריך: 14.7.19 22:01

מכללת מדיטבע: המובילה ברפואה משלימה

מכללת מדיטבע מהמכללות המובילות בישראל בתחום הרפואה המשלימה, ואחת החלוצות בתחום. מדיטבע הוקמה לפני 23 על ידי ד"ר הילה גבע אבירם PhD, כדי למסד את התחום בישראל, ולהכשיר אנשי מקצוע מעולים בתחום.

לצד הותק שצברה בתחום, במדיטבע מקפידים להתעדכן ולספק לתלמידי המכללה מסלולים, קורסים והכשרות חדשים וייחודים, רמת הוראה גבוהה במיוחד וקשרים עם גורמים בינלאומיים מובילים כמו בהתאחדות האירופאית לנטורופתיה שמכירה בלימודי הנטורופתיה במכללה.
שהדגל המרכזי של מדיטבע הוא לימודי הנטורופתיה, שאורכים ארבע שנים. הלימודים כוללים לימודי נטורולוגיה- ייעוץ לאורח חיים בריא, שכולל הרגלי אכילה, איזו פעילות יומיומית לעשות ואיך להתייחס לאכילה. אכילה היא גוף ונפש ביחד, לכל רגש ולכל מחשבה יש ביטוי פיזיולוגי ולא רק רגשי. ייעוץ לאורח חיים בריא מתאים במיוחד למי שרוצה לרכוש מקצוע או קריירה שנייה.

תחום הנטורופתיה כולל את המקצועות העיוניים, מקצועות המגע ומקצועות הגוף נפש. מקצועות המגע הם רפלקסולוגיה, שנמשכים שנתיים. רפלקסולוגיה נגזרת מהמילה רפלקשן, השתקפות, כיוון שכל מערכות הגוף משקפות בכפות הרגליים. מקצוע מגע נוסף שלומדים במכללה הוא מגע מרפא כלומר עיסוי רפואי, קוסמטיקה טבעית שכוללות מרקחות טבעיות, קורס ייחודי שנקרא חכמת המזרח- אוריקולותרפיה כלומר דיקור באוזן ושיאצו מודרני למטפלים.
במדיטבע תוכלו למצוא גם קורסים עיוניים יותר כמו צמחי מרפא, פרחי באך. כל המקצועות כוללים לימודי רפואה מערבית, אנטומיה, פיזיולוגיה פתולוגיה, אבחון בדיקות מעבדה, ביוכימיה ופרמקולוגיה.

מגמה נוספת במכללה היא בריאות הסביבה, במסגרתה מכינים לקבל רישיון של המשרד להגנת הסביבה לקבלת רישיון הדברה: מדביר בדירות, מדביר מבנים בשטח פתוח ואיוד.

מקצועות הנפש של הרפואה המשלימה

מקצועות נוספים הנלמדים במדיטבע הם מקצועות הנפש כמו מודעות עצמית וייעוץ אנרגטי, וישנן גם סדנאות ייחודיות המתאימות לקהל הרחב כמו מדיטציות ובריאות במחשבה עפ"י הקוד הגנטי.

ד"ר הילה גבע אבירם, Ph.D מטפלת בנטורופתיה ומחברת הספרים "לבריאות מיטבית" "יסודות הרגלי אכילה לנטורופתיה", פיתחה את הסדנה, הכוללת 10 מפגשי העשרה ומתאימה לקהל הרחב, כדי לסייע למשתתפים לפתח אורח חיים בריא, תזונה ומחשבה. במסגרת הסדנה, עושים את שאלון הקוד הגנטי האמריקאי (שפיתח משרד הספורט והבריאות האמריקאי), לספורטאים תחרותיים. השאלון מסייע לאנשים להבין מהו הקוד הגנטי שלהם, נקודות החולשה הפיסיולוגיות והרגשיות, ולהתאים את אורח החיים המיטבי עבורם.

אחד הטיפים החשובים בסדנה "בריאות המחשבה" הוא לשאול שלוש שאלות לפני שאוכלים:
למה אנחנו אוכלים, מה אנחנו אוכלים ואיך אנחנו פועלים. התזונה היא רגשית, וצריך לבדוק אם אנחנו רעבים או פשוט צמאים, כי השלב הראשון בצימאון הוא הרגשת רעב, אך למעשה לא שתינו מספיק. לכן ממליצה ד"ר גבע ללכת עם בקבוק של ליטר עד השעה 14.00 , ואחר כך בקבוק נוסף עוד ליטר.
וכל זאת רק טעימה קטנה מהטיפים הגדולים, לחיים מאושרים ובריאים במדיטבע.

מכללת מדיטבע

03-9233946

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר