בריכות נוי במרכז. צילום: shutterstock - puwanai
בריכות נוי במרכז. צילום: shutterstock - puwanai

בנית בריכת שחיה פרטית לבית

חושבים על בנית בריכת שחיה פרטית לבית? אלו הם האנשים שיעזרו לכם להקים את בריכת החלומות שלכם

פורסם בתאריך: 16.7.19 13:48

פנינה בטבע – אגמית בריכות שחייה בעיצוב טבעי

בשנים האחרונות משתנה המגמה בבניית בריכות השחייה הפרטיות. לא עוד בריכות מלבניות, לא עוד עיצובים בנאליים ולא עוד בורות גדולים בחצר, אלא בריכות בהתאם לצרכי הלקוח ולאופיו ובמראה טבעי. חברת 'אגמית' – בריכות שחייה בעיצוב טבעי, שהבינו שהמגמה הולכת להשתנות הרבה לפני שהיא הפכה לפופולרית, פיתחה שיטה לבניית פנינות טבע בחצר האחורית שלכם.

חברת 'אגמית' מתמחה בתכנון והקמת בריכות שחייה במראה טבעי, שכשוכיות ובריכות נוי. האהבה הגדולה למים הולידה חברה מקצועית, המעניקה טיפול יסודי ומלווה את הלקוח לאורך כל התהליך משלב הרעיון והעיצוב, ההדמיה והשרטוט, דרך תכנון הפרויקט ועד הביצוע המקצועי והאיכותי ביותר. החברה, שהוקמה ב-2004 הציבה לעצמה מטרה – לבנות בריכות שחייה, שכשוכיות ובריכות נוי איכותיות. מאז, כבר למעלה מ-14 שנה, מובילה 'אגמית' פרויקטים רבים ומגוונים בענף הבריכות, ומהווה מזה שנים כחברה המובילה את התחום בישראל.

"זה התחיל ממחשבה אקולוגית, אבל במהרה היתרונות הכלכליים, המראה המדהים, העיצוב המיוחד והמגוון הגדול הפכו את בריכות השחייה במראה הטבעי של 'אגמית' למוצר אופנתי שנראה מיליון דולר אבל עולה הרבה פחות", אומר גיא פז, מבעלי החברה. "חרטנו על דגלנו איכות, מקצועיות ואמינות ללא פשרות, ואנחנו מובילים את הטרנד בישראל בזכות עבודה קשה, ניסיון רב שנים והקפדה על איכות החומרים, עיצוב והגימור הסופי".

מהחברות המובילות בארץ לבריכות טבעיות.

מהחברות המובילות בארץ לבריכות טבעיות.

למי שתמיד חלם על בריכה או שכשוכית בחצר אבל השטח שלו לא כל-כך גדול, יכול עדיין להגשים את החלום?

"בדיוק במקרים כאלה המומחיות שלנו באה לידי ביטוי. בריכות סטנדרטיות צריכות שטח עצום יחסית בגלל עומק החפירה וגודל הבריכה. גם אם התכנון על הנייר היה אומר דבר אחד, בפועל היה קורה אחרת. איכשהו תמיד יהיו חפירות עמוקות יותר וניצול לא נכון של השטח. ההשפעה בשטח של בריכות השחייה והשכשוכיות שלנו היא מצומצמת יותר ומותאמת אישית לכל גודל של חצר. אנחנו חופרים רק מה שצריך. לנו זה כלל לא משנה איזה חצר יש ללקוח או מה הגודל שלה, הבריכות שלנו יכולות להתאים גם ב-2 מטרים על 3 מטרים ועד להרבה יותר מזה. אבל הבשורה האמיתית היא שעכשיו כל אחד יכול לבנות אצלו בריכת שחייה או שכשוכית במראה טבעי שמזכיר פנינת טבע מדהימה ושתשנה לו את איכות החיים מהקצה אל הקצה".

מה הייחודיות של בריכות ושכשוכיות במראה ובעיצוב טבעי?

"בריכה או שכשוכית במראה טבעי משלבות את הטוב שבכל העולמות ומייצרות עבור דיירי הבית סוג של חוף פרטי באווירה טבעית. הן בנויות ומתוכננות בקפידה, מתאימות את עצמן לתנאי השטח, עמידות לאורך זמן ואינן דורשות תחזוקה מורכבת, כך שהיתרון העצום הוא אימפקט קטן הרבה יותר על השטח עצמו. הליך הבנייה כרוך בשימוש בחומרים ירוקים, טבעיים וידידותיים לסביבה. גם עניין העיצוב מייחד את הבריכה/שיכשיוכית מכל בריכה אחרת, הן מבחינת העיצוב הפנימי שהוא בעצם פתוח כיד הדמיון של הלקוח והן בעיצוב חיצוני איתו ניתן לשלב מפלים בעיצוב טבעי, מפלי נירוסטה, אבנים לקישוט, מקומות ישיבה, מקומות שכיבה, ואף לשלוט בגובה ולייצר מקומות רדודים או עמוקים יותר. בקיץ זו יכולה להיות בריכה במראה טבעי לכל דבר ובחורף להפוך לבריכת נוי מדהימה. זה כמו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה".

בריכה טבעית שמתאימה לכל מקום

בריכה טבעית שמתאימה לכל מקום

מה כדאי לדעת לקראת בניית בריכה או שכשוכית במראה טבעי?

"תכנון והקמת בריכות שחיה ושכשוכיות הוא תהליך מורכב הדורש ידע רב, מיומנויות וניסיון. בעת התכנון קיימת התייחסות לאספקטים של נראות ויצירת אווירה, לצד אספקטים אדריכליים, טופוגרפיים וקונסטרוקטיביים. עם קבלת ההחלטה והפנייה אלינו תתקיים פגישת היכרות בה נזהה את הצרכים של הלקוח, האופי שלו והסגנון. לאחר מכן נגבש את הקונספט בסיומו יקבל הלקוח הצעת מחיר לאישור. את העבודה נתחיל בסימונים בשטח ובחפירות, הכנה לצנרת, עבודות איטום והאבזור המשלים. את הבריכה או השכשוכית אנחנו מחפים במספר שכבות של בטון משופר עם חומרי סיקה כולל רשת פלסטית, היוצרים שכבה איתנה וגמישה. מעליה אנחנו מיישמים מערכת מיוחדת שפתחנו בשיתוף חברת 'גילהאר' המאפשרת לשמור על הבטון מפני שחיקת כימיקלים שנכנסים לבריכה. הפיתוח הוא פיתוח בלעדי לחברת 'אגמית' ומקנה בכך מוסף חשוב ביותר – בריכה גמישה המסוגלת להכיל תזוזות קרקע בעלת כושר עמידות גבוה ביותר. בשלב שלו אנחנו קוראים 'הגשמת פנטזיה' אנחנו בעצם מעצבים ויזואלית את הבריכה, מתקינים את הציוד, מתפעלים אותה ומדריכים את הלקוח לגבי התחזוקה המינימלית הנדרשת. צוות 'אגמית' הוא צוות המורכב מבעלי מקצוע מומחים בתחומם, המאפשרים ביצוע תהליך מקצועי ומדויק המעניק תשומת לב לכל הפרטים ומבטיח תוצאה משביעת רצון התואמת את הדרישות והציפיות".

ההזדמנות שלכם להגשים את הפנטזיה

ההזדמנות שלכם להגשים את הפנטזיה

ומה לגבי בריכות הנוי, האם גם כאן אפשר להפוך חלום למציאות?

"בריכות הנוי הפכו בעשור האחרון לאחד הטרנדים הבולטים. בריכות אמורפיות בגווני אקווה שבשילוב אלמנטים דוגמת סלעים וחלוקי נחל, עוטות על עצמן מראה של נווה מדבר אקזוטי או מעין פלאי חבוי. ניתן לבחור את העיצוב, לבנות מפלים, נחלים, אבני נביעה – השמיים הם הגבול. אנו מלווים, עוזרים ובונים משלב הרעיון העיצוב, דרך תכנון הפרויקט, הביצוע האיכותי ביותר ועד שירות אמין ומהיר".

טלפון:
04-6375233
050-8776699

 מייל:
[email protected]

אתר החברה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר