תמונה ממאגר Shutterstock
תמונה ממאגר Shutterstock

מסעדות מומלצות בפתח תקוה שחובה להכיר

אם אתם רעבים ממש עכשיו ולא מצליחים להחליט מה בא לכם, אספנו עבורכם מספר מסעדות שוות בפתח תקווה שיעזרו לכם לבחור במהרה. אז הנה המסעדות המומלצות שלנו שיפתחו לכם את התאבון. בהצלחה

פורסם בתאריך: 17.7.19 12:21

מסעדת פפריקה

במרכז הבילוי ״יכין״ בעיר פתח תקוה שוכנת מסעדה שמתאימה לכל כיס ולכל ביס. ״פפריקה״, מסעדה ישראלית קלאסית עם טוויסט, לא מציעה לכם רק אוכל, אלא מקום בילוי לחברים, לזוגות ולכל המשפחה. המסעדה קיימת קרוב לעשרים שנה ופונה למגוון לקוחות גדול מאחר ומציעה שפע של מנות.

קצת עלינו

אחד הדברים הייחודים שקיימים במסעדה הוא קולקציית המבורגרים מעולה הכוללת מספר סוגי בשרים: כבש, בקר, קציצה משולבת, וכל זאת עם תוספות מעניינות כמו: חזה אווז, ביצת עין, בצל מקורמל, פטריות כמהין ועוד.

התפריט מציג מנות ראשונות, אלכוהול, קינוחים, פסטות עם רטבים מגרים וצורות שונות, מאפים מגוונים, מרקים, שפע של דגים ובשרים על שיפוד. מרק מובחר שנמכר במסעדה הוא מרק הבשר התימני שבעקבותיו לקוחות רבים חוזרים.

וכן, מי שמאתנו אשר ממש אוהב בשר קיימת עבורו מנה מיוחדת במינה: פלטת בשרים מעורבת ועשירה המתאימה לשלושה סועדים במחיר של 139 ש״ח (נוח לכיס כבר אמרנו) וכוללת תוספת חמה לבחירה. המנות בתפריט מתחילות במחיר של 35 ש״ח כך שהממוצע לסועד עומד על 55 ש״ח וכן, קיימות עסקיות משתלמות, גישה לנכים וחנייה בשפע.

צילום: מיטל סולומון

צילום: מיטל סולומון

המבורגר ב29 שקלים? איפה?

קראתם נכון. כל מי שרעב בשעות הקטנות של הלילה לאחר בילוי מוזמן להגיע ליהנות מהמבורגר עסיסי במחיר משתלם מאוד. תפריט זה מתחיל מהשעה 22:00 בלילה בנוסף לתפריט הרגיל שהמסעדה מציעה. לחברי מועדון ב26 ש״ח.

ב״פפריקה״ מאמינים כי מטבח ישראלי חייב להיות יצירתי ופשוט גם אם הוא מורכב. העיצוב יוקרתי, האווירה נינוחה, והשירות מהלב. לכן לא משנה אם תגיעו לבד או עם כל המשפחה, ההנאה מהאוכל ומהאווירה היא מובטחת.

כתובת: מרכז יכין, פתח תקווה, רחוב השחם 21
טלפון: 073-7822982
קישור לאתר

צילום: מיטל סולומון

צילום: מיטל סולומון


מסעדת טריולה

תארו לכם תרחיש פוסט אפוקליפטי שבו נפוץ על כדור הארץ נגיף ויראלי ומאיים להכחיד את האנושות כולה. כנראה שהייתה נוצרת בהלה המונית, אנשים לא היו יוצאים מהבתים שלהם, הם היו ממגנים את עצמם לדעת מפני האיום וחיים בחרדה קיומית על בסיס יומי. מהצד השני, הרחובות היו שוממים וכל בתי העסק היו נסגרים (או נבזזים) עד שיעבור זעם. למקרה שתהיתם, לא תיארתי פה את רחובות פתח תקוה, אלא את המשבר שעבר ענף המסעדנות בארץ בעשור הקודם.

בשנים האחרונות יותר ויותר מסעדות נעלמו מהנוף הקולינרי המקומי לטובת הרגלים חדשים וטרדנים ויראליים ורלוונטיים יותר, כמו אוכל הרחוב הפוטוגני שעשה קאמבק והצלחתו מזוהה תכופות עם דקדנדטיות, אג'נדות חברתיות (למשל הטבעונים והנמנעים מגלוטן), תכניות הבישול שהחזירו לנו את החשק לבשל בבית והיד עוד נטויה. אם בעבר אנשים החליטו לפתוח מסעדה מתוך פשן, תחושת בטן או סתם חלום רומנטי, אזי שהיום נכנסים לעולם הזה בצורה יותר מבוקרת ושכלתנית, אחרת זו נחשבת ללא פחות ממשימת התאבדות.

ניוקי פילה בקר בטריולה. קרדיט צילום: סיון שוב-עמי

ניוקי פילה בקר בטריולה. קרדיט צילום: סיון שוב-עמי

אם יש משהו שאפשר לומר בפה מלא פסטה הוא שהמטבח האיטלקי יושב על המשבצת של גיבור העל בימים טרופים אלו. הוא חוצה טרנדים, חידושים והוא על זמני. בזמן שמסעדות עדיין נפתחות ונסגרות כלאחר יד, עושה רושם שהמטבח האיטלקי לא מתכוון להיעלם בקרוב. הוא היה פה בשנות התשעים והוא עדיין פה בשנת 2020. מסעדות איטלקיות לא חסר במחוזותינו, אבל כל מי שמבין קצת באוכל איטלקי טוב ומכיר את הנון צדיקים שאסור להחמיץ מחוץ לתל אביב הוא כנראה יציע כאחת האופציות את מסעדת "טריולה" שבפתח תקוה.

קברניטי המקום, חן ותמיר חכים ותמיר פיירמן, הצליחו להתאים את התפריט לדרישות התקופה מבלי לפגוע באיכות האוכל ובאווירה. מדובר באוכל שמח, לא מתחכם וחף ממניירות מצד אחד, אבל מוקפד ומדויק מצד שני- בכל זאת מסעדת שף. מתחילים עם כרובית טרטופו שנצלית בטאבון עם איולי כמהין ופרמז'ן, שהיא גם המנה הוותיקה ביותר בתפריט (42 שקלים). ממשיכים עם הבסט סלר של המקום, ניוקי פילה בקר עם מיקס פטריות על בסיס ציר בקר וחמאה שמוגש לפי מידת עשייה – שזה שיחוק כשלעצמו. עוד מנה ששווה להכיר, פפרדלה אסאדו (81 שקלים), פסטה טרייה שנעשית במקום עם בשר אסאדו רך כחמאה.

לאחרונה גם נוספה לתפריט קטגוריה חדשה (ומתבקשת) שנותנת מענה לקהל הטבעונים, כאשר אחת המנות הפופולריות בה הוא ההמבורגר "ביונד מיט" (69 שקלים). מהצד הנגדי של המפה, טריולה גם מספקת מענה לקרינבורים שבנינו בקטגוריה שמציעה נתחים כחול-לבן שמיושנים במקום כשלושים יום (תלוי בסוג הנתח) במקרר ייעודי ליישון בשר. ולמי שחסרה כוס יין לצד הבשר שתשלים את הארוחה, מוזמן להגיע ביום שני אחרי השעה חמש וליהנות מערב יין ללא תחתית.

מסעדת טריולה, השחם 14, פתח תקוה. 03-9198444. א'-ש': 12:00-00:00

פריים ריב (אנטריקוט על העצם) מיושן 30 ימים במקרר יישון בטריולה. קרדיט צילום: סיון שוב-עמי

פריים ריב (אנטריקוט על העצם) מיושן 30 ימים במקרר יישון בטריולה. קרדיט צילום: סיון שוב-עמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר