תמונה ממאגר Shutterstock
תמונה ממאגר Shutterstock

פתרונות להעלאת הביטחון העצמי

ביטחון עצמי נמוך הוא מצב ידוע ומוכר אשר אנשים רבים סובלים ממנו והוא משפיע על כל היבטי חייהם: האישיים, המקצועיים, הזוגיים, והחברתיים, ובמרבית הפעמים מעכב אותם בקריירה ובמערכות יחסים. הכירו את המטפלים באזור המרכז, המספקים פתרונות ייחודיים ומגוונים להעלאת הביטחון העצמי

פורסם בתאריך: 23.7.19 10:51

סיגל מורגן, סטיילינג טיפולי

ביטחון עצמי נמוך ודימוי גוף שלילי הם המקור לקשיים נפשיים, תפקודיים, התנהגותיים וחברתיים של הלוקה בהם. טיפול בבעיות אלו יכול להתבצע באופן חווייתי וממוקד בידי אנשי מקצוע.

צילום עצמי

צילום עצמי

סיגל מורגן היא סטייליסטית טיפולית, המטפלת בין היתר בסוגיות של ביטחון עצמי ירוד מזה כעשור ואף מנחה סדנאות העצמה וסטיילינג קבוצתי בעיקר לנערות בסיכוי בבתים חמים. סיגל היא עובדת סוציאלית ובעלת וותק מקצועי של מעל ל- 24 שנים, ברובן, הקדישה את עבודתה לטיפול והעצמת נשים, צעירות ונערות בסיכוי, ועסקה הן בטיפול פרטני והן בטיפול קבוצתי.

סיגל עובדת עם נשים וגברים לשינוי תפישות ומחשבות מעכבות הקשורות בדימוי גוף שלילי. "אני עובדת עם לקוחות נשים שלא מאפשרות לעצמן לבוש גזרות מסוימות ופריטי לבוש מסוימים כגון חצאיות כיוון שהן תופשות את עצמן כלא מספיק רזות, פעמים רבות גם לאחר ירידה אינטנסיבית במשקל, יש תפישות מגבילות של מה "אסור" ללבוש? מה להבליט, וכד', אצל נשים במידות גדולות". אומרת סיגל מורגן.

"ביטחון עצמי ודימוי גוף חיובי הם המפתח לאישיות חזקה ולהצלחה בכל תחומי החיים. כך גם נשים שפתחו עסק קטן או קריירה חדשה וזקוקים לשינוי תדמית יודעות שיש חשיבות עצומה לדרך שבו הן מתלבשות ולמסר הבלתי מילולי שעובר. סטיילינג טיפולי הוא שינוי חוויתי פנימי וחיצוני, טיפול בנפש וטיפול בגוף, בשילוב עם ייעוץ תדמית וסטיילינג.

סטיילינג טיפולי לחיזוק הבטחון. צילום עצמי

סטיילינג טיפולי לחיזוק הבטחון. צילום עצמי

מה המשמעות לכך?

"תרפיה באמצעות סטיילינג היא שיטת טיפול שמטרתה לסייע ללקוחות לחזק דימוי גוף חיובי וביטחון עצמי באמצעות שינוי של תפישות ומחשבות מעכבות שיש להם לגבי עצמם, לגבי גופם, בגדים שהם נמנעים מללבוש, בחירה של צבעים גזרות ובדים, כאשר הבגדים והסטיילינג הם רק אמצעי לשינוי פנימי רגשי עמוק יותר.
"כיוון שלבוש, אופנה וטיפוח הם למעשה שפה, המראה החיצוני, שפת הגוף ומידת הטיפוח האישית מראים לי כיצד הלקוחה (או הלקוח) מגדירה את עצמה, מהי מידת הביטחון העצמי שלה, מהם החסמים שיש לה אם היא מטשטשת אזור מסוים בגוף במכוון, ועוד. כשאשה לובשת בגד שגדול ממידותיה, לרוב זה נובע מכך שהיא אינה שלמה עם עצמה ואף ביקורתית לגבי גופה, והמסר הזה עובר לאנשים האחרים ומשפיע באופן שלילי על מערכות יחסים, על התפתחות אישית, מקצועית וכד'".

כיצד הלבוש הופך לשפה שדרכה אנו מתקשרים?

"לבוש היא שפה שבה אנשים מתקשרים זה עם זה. אני יכולה ללמוד רבות על האישיות של האדם העומד מולי דרך הלבוש. ללמוד על מערכת הערכים והאמונות שלו, עד כמה הוא מוחצן או מופנם קלאסי, או בכלל "צועק" יצירתיות וביטוי חופשי. לכן, אומרים שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, כולנו שופטים ומניחים הנחות שונות לגבי האחר לפי הלבוש, הסטיילינג מידת הטיפוח של האדם, שפת הגוף שלו והמסר הבלתי מילולי שעובר ברגע שפוגשים. בחירה של בגדים, צבעים, משפיעים באופן ישיר על הרגש והאנרגיות שאנחנו מביאים איתנו.

"כך, ברגע שאשנה את התפישה והמחשבות המעכבות שיש לי ביחס לעצמי ולגופי, אוכל לקבל ולהשלים עם מי שאני, למקסם את הנתונים הטבעיים שלי, לקבל גם את מה שלא מושלם וללמוד להתלבש בצורה מדויקת למי שאני ולמסר שחשוב ללי לשדר".

כיצד תכנית הסטיילינג הטיפולי שלך מיושמת בפועל?

"תוכנית הליווי שלי ייחודית בכך שהיא תופרת את 'החליפה המושלמת' עבור כל לקוח/ה בהתאם לצרכים שלה, ועוסקת בטיפול רגשי המסייע ללקוחה לשנות תפישות ומחשבות מעכבות שיש לה לגבי עצמה וגופה.

"המפגשים הם פרקטיים וכוללים מפגש היכרות, אבחון מבנה גוף, הכרת גזרות בדים, ייעוץ לשילובי צבעים בלבוש, שילובי אקססוריז, יום שופינג בהתאם ל תקציב הלקוח/ה ויצירת מלתחה מושלמת, מיקס אנד מאצ' וכמובן שיח רגשי לזיהוי המחשבות והתפישות המעכבות והבאתם למודע ועבודה לשינוי תפישות אלו לחיוביות תוך עיבוד רגשי.

"בתהליך שאנו עובדים יחד, הלקוח לומד את הכוח והעוצמה שיש לבגדים שלנו ולבחירותינו האופנתיות, ולמסר הבלתי מילולי העובר והשינוי המופלא שנעשה ברגע שהלקוח לומד לאהוב ולקבל את עצמו, לשנות דפוסים ישנים ולהתקבל ע"י הסביבה בכל ביטחון והערכה עצמית גבוהים ומספקים
" שיטת הטיפול היא קצרת מועד העובדת על שינוי "כאן ועכשיו" ומשלבת פרקטיקה יישומית בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוחה".

סיגל מורגן היא עובדת סוציאלית בכירה עם ניסיון בטיפול פרטני וקבוצתי של למעלה מ- 24 שנים. היא עוסקת בסטיילינג טיפולי. מנחת סדנאות סטיילינג לנערות בסיכוי, מטפלת רגשית בנשים שנמצאות בתהליכי צמיחה ושינוי.

לאחרונה היא מנגישה את שירותיה גם עבור גברים שרוצים למגנט לעצמם זוגיות ורוצים לשפר ולחזק את הביטחון העצמי ודימוי הגוף שלהם.
תוכנית הליווי השלמה- confident & stylish woman גם לגברים נבנית בימים אלו, מעבירה את הלקוח חוויה ב- 4 מפגשים הכוללים גם התייחסות להיבטים הרגשיים וכן שינוי תדמית וסטיילינג חיצוני. להיות אישה נוכחת עם ביטחון וסטייל זו בחירה! לחצי כאן!

לפרטים נוספים לגבי התכנית – סיגל מורגן:
טלפון: 054-6337823
קישור לסרטון 
קישור לדף עסקי בפייסבוק
קישור לאתר
קישור לאינסטגרם
קישור ליוטיוב

צילום עצמי

צילום עצמי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר