מעצבי שמלות כלה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock By paralisart
מעצבי שמלות כלה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock By paralisart

מעצבי שמלות כלה במרכז

בחירת שמלת הכלולות היא מההחלטות המשמעותיות לקראת יום החתונה, ועבור הכלה מדובר במרכיב מאוד משמעותי. שמלת הכלה היא זו המבליטה אותה באירוע, מעצימה את נוכחותה ומייצרת את הקסם הנסיכותי שעליו חלמה כבר מילדותה. נא להכיר: הסטודיואים המובילים לשמלות כלה באזור המרכז

פורסם בתאריך: 27.7.19 16:16

קארין בר זוסמן

קארין בר זוסמן היא מעצבת שמלות כלה וערב ותיקה, העוסקת בתחום מזה עשרים שנה. כל השמלות של קארין נתפרות באהבה – הן מתוך תשוקתה לתחום העיצוב, והן מתוך האהבה לעבודה עם נשים צעירות ונרגשות העומדות בפני הערב החשוב ביותר בחייהן.

מלבד הקפדה על השימוש בחומרים האיכותיים ביותר כגון בדי תחרה, בדים מחורזים, משי ועוד, קארין משבצת בשמלות אותן היא מעצבת את מלוא תשומת הלב והמון מחשבה שממנה נולדת עבור כל כלה השמלה המתאימה ביותר עבורה.

צילום: מאיר סקעת

שמלת כלה בעיצובה של קארין בר זוסמן. צילום: מאיר סקעת

לצחוק כל הדרך לחופה

כל כלה לעתיד שמגיעה לסטודיו של קארין לא יכולה שלא להתרשם מהאווירה המיוחדת השורה במקום. שמחת החיים של קארין, האנרגיות החיוביות והגישה החמה – כל אלה הן כמו פנינים יקרות המשתבצות במרקם היחסים העדינים שהיא רוקמת עם לקוחותיה. מתוך ניסיון רב שנים, קארין יודעת שזה בדיוק מה שעוזר כדי לפרוק את המתח והלחץ אשר מאפיינים כלות החולמות על מציאת השמלה המושלמת.

היחס האישי הזה, מלווה בכמויות בלתי נדלות של חוש הומור, אכפתיות ומעל לכל – מקצועיות, הופכים את תהליך הבחירה והתאמת השמלה לחוויה נעימה המתלבשת על הכלות שבדרך בצורה מושלמת, ממש כמו השמלה שאותן יעטו לגופן בסוף התהליך.

כך, למשל, כדי לשבור את הקרח, קארין יכולה לענות על השאלה "מתי השמלה תהיה מוכנה" בתשובה "יום אחרי האירוע". הצחוק, מאמינה קארין, משחרר את המתח ומאפשר ללקוחותיה להגיע לבחירה המדויקת של השמלה המושלמת עבורן. לא לחינם רבות מהלקוחות שלה שומרות איתה על קשר שנים רבות לאחר החתונה, ומשתפות אותה באירועים משמעותיים בחייהן כמו לידת הילדים וציוני דרך חשובים אחרים.

שמלת כלה בעיצובה של קארין בר זוסמן. צילום: ניר יצחקי

שמלת כלה בעיצובה של קארין בר זוסמן. צילום: ניר יצחקי

ה-וואו והשואו

מבחינתה של קארין, כל שמלה שלה חייבת להיות סוג של שואו – שונה, ייחודית ומיוחדת במינה, ובמילה אחת – וואו! גם עבור כלות המחפשות סגנון עדין ופשוט, היא תמיד תמצא את המשהו החד-פעמי הזה שיהפוך אותה לכלה שלא דומה לאף אחת אחרת. ובכלל, לקארין מאוד חשוב שהכלה שעבורה היא מעצבת, תבלה את הערב שלה כשהיא לבושה בשמלה המתאימה בדיוק לסגנון שלה, למבנה הגוף שלה, ושבה היא תרגיש הכי נוח שאפשר.

כשהיא פוגשת לקוחה חדשה ומתחילה לחשוב איתה איך תראה השמלה האולטימטיבית עבורה, קארין תמיד מבררת את הסיפור שעומד מאחורי הצעת הנישואין. מבחינתה, הסיפור הזה מעניק לה צוהר לעולמה של האישה היושבת מולה וממנו היא לומדת עליה הרבה – הן מהאופן שבו היא מספרת את הסיפור והן מהדרך שבה בן הזוג הציע את הנישואין, שמעידה בעיניה רבות על הסגנון של הכלה המיועדת ועל הכיוון המתאים לשמלה שתהיה עבורה היפה מכולן.

שמלת כלה בעיצובה של קארין בר זוסמן. צילום: אשר סוויסה

שמלת כלה בעיצובה של קארין בר זוסמן. צילום: אשר סוויסה

חשיפה ראשונה: אפשר להיראות שיקית, מיוחדת ויפה גם בלי להיחשף

ממש לאחרונה, החלה קארין לפנות גם לקהל הכלות הדתיות. הקו החדש של השמלות לציבור הדתי נולד אחרי שזיהתה כי קיים ביקוש ער לשמלות צנועות אך מיוחדות, יפות, שיקיות ואופנתיות, כאלה שיענו על הדרישות הספציפיות של כלות דתיות. כמעצבת ותיקה, מנוסה, יצירתית ובעלת מעוף, קארין הבינה ששמלה יפה לא חייבת להיות חושפנית, וכלה שמעדיפה מראה צנוע לא חייבת לוותר על הקו השיקי והאופנתי.

בשורה התחתונה, אם את עומדת להתחתן ומחפשת שמלה שתיראה בדיוק כמו שחלמת, ולא משנה אם את חילונית או דתייה, כדאי לך להכיר את קארין. כי כשרואים את היצירות שלה, מבינים שזה לא עומק המחשוף, אורך השמלה או שקיפות הבד. מה שחשוב באמת בשמלת כלה, זה עד כמה המעצבת נתנה מעצמה כדי להגיע לתוצאה המושלמת, וכשמדובר בשמלות של קארין – זה ניכר בהחלט בכל דגם מחדש.

 

קארין בר זוסמן – מעצבת שמלות כלה וערב

טלפון: 052-2410031

כתובת: משה נקאש 9, פתח תקווה

מעבר לאינטרנט

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם



יערה מן – מעצבת שמלות כלה

את הדרך מפריז חזרה לישראל עשתה יערה מן, מעצבת שמלות כלה, עם חזון אחד בראש – למצוא את הנישה בה אפשר להתפרע. "גרתי רוב חיי בפריז", מספרת יערה. "חזרתי לארץ להתגייס לצבא, למדתי בשנקר וחזרתי לפריז לעבוד. בפריז עבדתי בחברה גדולה ועשיתי הכל מהכל, שמלות ערב, חליפות, טי שירט, ותמיד נמשכתי לשמלות כלה כי בתחום זה הרגשתי שאני יכולה לממש את החזון היצירתי שלי. בחרתי לחזור לישראל כי בארץ תמיד הרגשתי הכי בבית, ולפני שש שנים הקמתי את הסטודיו שלי לעיצוב אישי של שמלות כלה".

על הקולקציה

יערה מתארת את הקו שלה כקו עדין ונקי. "אני לא אוהבת להעמיס דיטיילים", מספרת יערה. "הקו שלי עדין, השמלות נקיות, הגזרות מדויקות והפרטים לא עמוסים בשמלה. לאחרונה התחלתי להשתעשע עם נגיעות של שחור, ואפילו עם צבעוניות. אני מוסיפה בעבודת יד צבעים בשיטת אומברה (הדרגתיות), בכל צבע שהכלה בוחרת, גם בהינומה וגם בחצאית.

לדוגמה, לא מזמן כלה אוהדת אדוקה של מכבי תל אביב ביקשה ממני הינומה עם אומברה צהוב. אמנם לא חשבתי בהתחלה שזה ילך אבל לשמחתי יש יותר ויותר כאלה שמעזות. בחרתי לעשות את זה בעיקר כי אני בעצמי אהבתי את זה. בתור מעצבת, את לפעמים נסחפת לקו האופנה או למה שמצפים ממך, וכל פעם אני תופסת את עצמי ומושכת חזרה למה שאני אוהבת, ואני מוצאת את הלקוחות שאוהבות את זה גם. אני אוהבת לחדש, ועם שמלה לבנה, כמה אפשר לחדש? כשמכניסים צבעוניות עדינה זה כיף, זה נותן משהו חדש".

צילום: שיצו צלמים

צילום: שיצו צלמים

להבין את הכלות

יערה מציעה את הקולקציות שלה במגוון גדלים ומידות. "אני מציעה שמלות שמותאמות גם למידות גדולות, גם לנשים עם חזה גדול. שמלות ל'דוגמניות' כולם יכולים לעשות וזה תמיד נראה טוב פחות או יותר, אבל האתגר האמיתי, ואני אוהבת לאתגר את עצמי, זה לעצב שמלה יפה שתחמיא למישהי שהיא לא במידה 36, יש הרבה יותר משחק ומחשבה, ואני אוהבת את זה. ומעבר לזה, אני בעצמי לא מידת דוגמנית, וגם התחתנתי ממש לא מזמן אז אני מבינה את הכלה שמגיעה אליי, אני יודעת כמה זה יום חשוב ומלחיץ, ולכן אני עושה הכל כדי שכל כלה שלי תרגיש בנוח, והכי יפה שיש".

בחתונה שלה, שהתקיימה לא מזמן, לבשה יערה דגם שלה, אם תהיתם. "רציתי המון המון דברים והיה לי קשה להחליט באיזו שמלה לבחור", מספרת יערה. "בסופו של דבר יצרתי לעצמי דגם חדש בסגנון שונה לגמרי, בגוון אפרסק מאוד בהיר. האמת שזה היה תהליך מעשיר ומהנה שגרם לי להבין עוד יותר את הכלות שלי".

יערה מן בשמלת הכלה שלה. צילום: לוז

יערה מן בשמלת הכלה שלה. צילום: לוז

צילום: mm35

צילום: mm35

תהליך העבודה

הכלות המגיעות אל יערה הן כלות אשר ראו את הדגמים באתר או התרשמו מהקולקציה וקבעו איתה פגישה. "חשוב לי שהכלה תסתכל על הדגמים שלי לפני שהיא מגיעה", אומרת יערה, "כדי שהיא תראה שזה באמת הסגנון שהיא מחפשת. גם אם היא לא מוצאת דגם ספציפי שהיא ממש אהבה, כל עוד היא אוהבת את הקו שלי, נוכל ליצור לה דגם בעיצוב אישי. אם יש לה רעיון לשמלה אז היא מראה לי כל מיני השראות, ואם אין לה, היא מודדת מהדגמים הקיימים, אנחנו רואות מה הכי מחמיא, מה נוח לה, מה היא רוצה להבליט, מה היא רוצה להסתיר, וביחד חושבות איך עושים את זה.

"יש לי המון כלות שעיצבתי יחד איתן שמלה מאפס, חדשה ושונה לגמרי ממה שיש לי על הקולב. זה דורש קצת יותר אומץ וחזון, והכלה צריכה מאד לסמוך עליי, אבל זה תמיד משתלם בסוף. חשוב לי מאוד שהכלה תהיה מאושרת עם השמלה שעיצבתי לה אבל חשוב לי לא פחות שכל התהליך יהיה חוויה מהנה ושבתקופת הלחץ של הכנת החתונה, אצלי היא תמצא את הרוגע והביטחון".

סטודיו יערה מן
כתובת: רח' השוק 43, תל אביב
טלפון: 058-7798677
מעבר לאתר
מעבר לפייסבוק
מעבר לאינסטגרם

צילום: ג'וזף סי ו- WeDo Production

צילום: ג'וזף סי ו- "WeDo Production"



סטודיו שנטל רומנו – שמלות שעושות אהבה

סטודיו שנטל רומנו (לשעבר "תשומת לב") לשמלות כלה ושמלות ערב, נולד מתוך אהבה של ממש: אהבת אם ובת, אהבת העיצוב, האהבה לאהבה. הסטודיו הוקם לפני למעלה מעשרים וחמש שנה על ידי שנטל רומנו. בתחילת דרכה התמחתה שנטל בעיצוב בגדים ושמלות ערב. השנים הארוכות בהן עסקה בעיצוב היו מלאות השראה ואת התשוקה לעיצוב וליופי היא טוותה בחוטים של אהבה גם בחייה של בתה אשרת.

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

כן כלה היא דרכנו

כשאשרת עמדה להינשא, וכמו כל כלה לעתיד חלמה על השמלה המושלמת שאיתה היא תוכל להיות גיבורת העל של הערב הכי רומנטי בחיים, ניצתה בלבה של שנטל תשוקה חדשה – לעצב שמלות כלה. לאט לאט קנה לו סטודיו "תשומת לב" שם בקרב כלות ברחבי הארץ שידעו כי כשהן זקוקות לתשומת לב אמיתית, עם כל הקשב וההבנה לרצונות שלהן, הסטודיו של שנטל זה המקום להתחיל ולסיים בו את החיפושים אחר השמלה האולטימטיבית.

השנים חלפו. הכמיהה לעיצוב והכישרון עשו את שלהם ודחפו את אשרת להצטרף למורשת המשפחתית ולהפוך גם היא למעצבת בסטודיו. הרוח הרעננה, הדמיון וההשראה שהביאה אשרת לסטודיו הפכו עד מהרה לקו ייחודי של שמלות מקוריות. כשהסטודיו החל להציג את הקולקציות שלו גם בחו"ל וזכה לתשומת לב רבה בארצות הברית ובאירופה, שונה שם הסטודיו והפך ל-"שנטל רומנו" – ממצה ומדויק.

הכלה שבפנים

שנטל ואשרת מאמינות שכדי לעצב את השמלה המושלמת, עוד לפני שמסתכלים על רוחב המותניים, הגובה או מבנה הגוף, צריך להכיר את הפנימיות של האישה, כמו שהיא באמת. אשרת מסבירה שביום החתונה כולם צריכים לראות את כוכבת הערב כפי שהיא, אמיתית וטבעית, ולא אשה בתחפושת של כלה. כך נולד הכלל הראשון של הסטודיו: לבטא את האני האמיתי של הכלה בעיצוב אישי של כל שמלה.

אשרת מספרת שבתהליך יצירת השמלה, כל כלה מצליחה להוציא ממנה דברים אחרים, השראות משתנות ומוטיבים מעניינים ואישיים. לכל היבט באישות של הכלה יש משמעות בתכנון השמלה – סוג הבד, הרכות, הגזרה, הסגנון ועוד.

במשך השנים נהגו שנטל ואשרת לעצב שמלות יחדיו כשהתוצאה הסופית הייתה תמיד שילוב קסום של הייחוד והכישרון של כל אחת מהן. אחרי שנים ארוכות של עבודה משותפת החלו לקבל השתיים פניות מאירופה ומארצות הברית להציג את הקולקציות שלהן במגזינים ובתצוגות בכל רחבי העולם – צרפת, גרמניה, ניו יורק, איטליה ועוד.

שנטל ואשרת החלו לעבוד על קולקציות לחו"ל וכך נולד קו חדש של שמלות שהוא כולו חופש יצירתי והשראה. את ההנאה הרבה ששאבו מתהליך העבודה על הקולקציה אי אפשר לפספס; כשרואים את התוצר הסופי, מבינים: כך נראות שמלות שנולדות מאהבה וחוגגות רומנטיקה.

כיום השמלות של שנטל ואשרת נמכרות בסלונים יוקרתיים כגון "Bergdorf Goodman" בניו יורק לצד המעצבים הגדולים בעולם כמו אוסקר דה לרנטה, וורה וונג, רים אקרה, אינס דה סנטו ועוד.

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

נסיכות וגיבורות על

שמלות הכלה בקולקציית 2020 עוצבו כולן בהשראת מלכות, נסיכות וגיבורות על. וונדרוומן, אלזה, מואנה, יסמין, אריאל, סינדרלה, שלגיה, רפונזל, בל, פוקהונטס, זינה, מולאן ועוד – כל גיבורה אגדתית קיבלה שמלה משלה. הודות להשראה זו נולדו שמלות כלה חלומיות במיוחד עם שלל דגמים עכשוויים, ייחודיים, מלאי עוצמה ומתוחכמים.

כמובן שכל השמלות עוצבו ונתפרו על פי אותו קו מנחה – להסתכל על הסיפור של הגיבורה ולצאת מתוך האופי שלה. בדיוק כפי שנרקם החלום של כל כלה בסטודיו, בו הכלה מוזמנת לעוף למחוזות רחוקים של פנטזיה ושם למצוא את עצמה, כשהיא הכי במיטבה, הכי "Be YOU Collection".

הכי חטוב שיש

במשך השנים פיתחו שנטל ואשרת שיטת חיטוב מיוחדת בזכותה השמלה גם מותאמת לכלה בצורה מושלמת וגם אוורירית ונוחה ומאפשרת לעבור את הערב כולו בתחושה הכי קלילה ומשוחררת. הכלות שלהן מעידות כי השתיים אלופות בהתמודדות עם כל סוג של מבני גוף, יודעות לפתור כל בעיה ולהפוך כל כלה לנסיכה אמיתית.

חולמת להיות כלה מיוחדת בשמלה שתבטא את מי שאת באמת? רוצה להזמין שמלה מאחת מהקולקציות מלאות ההשראה של סטודיו שנטל? צלצלי לסטודיו וקבעי פגישה לקבלת פרטים וייעוץ מקצועי.

סטודיו שנטל רומנו
כתובת: מדרחוב ירושלים 44, כפר סבא
טלפון: 09-7658267
מעבר לאתר
מעבר לפייסבוק
מעבר לאינסטגרם

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין



אליה וטין – סטודיו לעיצוב שמלות כלה

כדי להשיג מעמד אגדי בתעשיית הכלות, מעצבת שמלות כלה צריכה להשכיל ולדעת כיצד לגרום לכלותיה להיראות ולהרגיש – הכי מדהימות שניתן. אליה וטין, מעצבת שמלות הכלה האייקונית המוכרת בארץ ובעולם, מצטיינת בכך בדיוק. השמלות שלה מתבלטות בעקביות מן היתר, מעצימות ומפארות כל כלה.

את דרכה בתחום, החלה וטין בלימודי עיצוב אופנה בשנקר והתמחות ב'קלואה' פריז. לקוחה פנתה אליה בבקשה לעצב עבורה שמלת כלה ייחודית, ומשם הכל התגלגל. וטין שגשגה במשך השנים ורשמה את חותמה כמותג שמלות יוקרתי המציעה עיצובי שמלות מתוחכמים ומרהיבים ביופיים ועם זאת פשוטים לתפעול וללא דופי. כיום היא עובדת על 12 דגמים חדשים אותם תציג בשבוע האופנה בניו יורק ומקבלת לקוחות בסטודיו שלה בהרצליה פיתוח.

אליה וטין – סטודיו לעיצוב שמלות כלה. צילום:josef cohen

אליה וטין – סטודיו לעיצוב שמלות כלה. צילום:josef cohen

מה מאפיין את קווי העיצוב הייחודיים שלך?

"העיצוב שלי מאופיין בפשטות התפעול שלו – זה עניין עקרוני לי. חשוב לי שהכלה תהיה מסוגלת לרכוס את שמלתה בעצמה לכל אורך האירוע, ללבוש אותה ולפשוט אותה, מבלי ההכרח להתלוות בסיוע בכל רגע נתון. הכלה צריכה להיראות נפלא ומהמם אבל להרגיש בנוח ולהיות מסוגלת לנוע ברחבי האולם, לאכול, לרקוד וליהנות מהערב שלה מבלי להתעסק כל הזמן בשמלה. רוב השמלות מאופיינות בעבודת יד רבה וניכרת, בשילוב חריזה, רקמות, תחרות ופנינים והן מושקעות מאוד.

"הקונספט שלי הוא שתפעול השמלה אינו פוגם ולו במעט ביופי ובחינניות שלה. השמלות שלי הן עדינות ונסיכותיות עבור כלות שרוצות להרגיש מלכותיות, מבלי שזה יראה מתאמץ מדי".

מהו החיבור שלך לכלה, ביום חתונתה?

"זהו אתגר גדול ומאוד מרגש בעיניי, להיות שותפה לכלה לקראת וביום המרגש בחייה, ולחוות איתה יחד את התהליך של ההכנה וההתרגשות. מבחינת הכלה, שמלה זה אחד הדברים הכי חשובים ומשמעותיים באירוע. זה היום שהיא צפתה לו כל חייה והשמלה מייחדת אותה מכל היתר, מעצימה אותה והופכת אותה לנסיכותית ואצילית ולמרכז האירוע. מעבר לכך, שמלת הכלה היא משהו שלובשים פעם בחיים, ולכן יש חשיבות כל כך גדולה בבחירת השמלה האיכותית והיפה ביותר".

מהיכן את לוקחת השראה לקווי העיצוב שלך?

"את ההתמחות שלי בצעתי ב'קלואה' בפריז – בית אופנה גדול ונחשב מאוד, שם התמחיתי למשך מספר חודשים ומשם קיבלתי את רוב ההשראה שלי: קו עיצובי נקי ומדויק, רך עדין ונסיכותי ובאיכות גבוהה. יש כמה מעצבים בעלי שם עולמי בתחום, שאני מאוד מעריכה ומהווים לי השראה, ביניהם: אוסקר דה לרנטה, אלי סאאב ונוספים".

מהי הנקודה שהיוותה מבחינתך פריצת דרך בקריירה?

"זה היה כשנבחרתי באופן אישי ע"י מוטי רייף להופיע באירוע הכלות בארץ. הופעתי לצד 30 מעצבים נחשבים נוספים וזה היה רגע מאוד מרגש וחשוב, וכן כשנבחרתי להציג את השמלות שלי בשבוע האופנה בניו-יורק ובימים אלו אני עובדת על הדגמים החדשים אשר אציג שם. בנוסף, התחלתי לעבוד בשוק הכלות האסיאתי, וזו פריצת דרך משמעותית".

כיצד הפכת למעצבת מוכרת במזרח?

"זה קרה לגמרי בהפתעה ולא במכוון. כלות הגיעו אליי דרך האתר שלי ובהדרגה מצאתי את עצמי מעצבת שמלות ליותר ויותר כלות בארצות המזרח. אני מניחה שהן מתחברות באופן טבעי לעיצוב בקונספט הנסיכותי שלי, וחלקן סיפרו לי שהן מתחברות לכך שהשמלה היא כמו "עור נוסף" כיוון שהיא מרגישה כל כך טבעית. המחמאה הגדולה ביותר היא כשהן מזמינות שמלות מבלי לראות אותן מקרוב קודם לכן, ותחושת האמון הזו מרגשת".

אליה וטין – מעצבת שמלות כלה

כתובת הסטודיו: משכית 3, הרצליה

מעבר לאתר

טלפון: 052-4621500 052-3919490

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין



לאורה מעצבת שמלות כלה וערב

ההחלטה על בחירת שמלת הכלה ביום הגדול שלך, היא אחת ההחלטות המשמעותיות שאף תיזכר למשך שנים לאחר האירוע. לכן, אין ספק בבחירת שמלת הכלה, בעיצוב, בתחכום, האלגנטיות וההשקעה בכלל האלמנטים המרכיבים אותה.

לאורה היא מעצבת שמלות כלה וערב מוכרת ונחשבת. היא עוסקת באופנה למשך כל ימי חייה ובעיצוב שמלות כלה בשש השנים האחרונות. את הכשרתה בצעה באקדמיה לעיצוב אופנה והתמחתה אצל ברטה, טרם השיקה את קו הכלות המפורסם שלה, אשר הקנה לה את מעמדה כאחת המובילות בתחום.

צילום: דניאל אלסטר

צילום: דניאל אלסטר

צילום: דניאל אלסטר

צילום: דניאל אלסטר

דירה שהפכה לסלון מעצבים

לאורה לא התפשרה על פחות מהסטודיו המושלם לשמלות כלה, ולצורך כך ייעדה דירה בת שלושה וחצי חדרים לסלון מעצבים רחב ידיים, מעוצב ומרשים המשתווה לסלונים המפוארים בנווה צדק. הסטודיו הרחב מציג לראווה את מיטב השמלות המהודרות פרי עיצובה של לאורה, וכן לובי מרווח למלווים. כך, בעת שהכלה מודדת את השמלות מעבר לפרגוד האלגנטי, מלוויה ממתינים בלובי עד כי היא נגלית בפניהם ומפתיעה אותם עם שמלה אחרת בכל פעם מחדש.

לאורה מציעה את השמלה המושלמת לכל כלה, בהתאם לחלומותיה ורצונותיה. הבדים המורכבים במראה העשיר היוקרתי המרכיבים את השמלות לצד עבודת היד המתוחכמת והמדויקת של לאורה הופכים את השמלות לאלגנטיות והנחשקות ביותר. על הקו העיצובי והסגנון הייחודי שלה, אומרת לאורה: "הסגנון מאוד עשיר ומפואר מצד אחד ועדין קלאסי מצד שני. אני משלבת עבודת יד רבה ומורכבת בעיצוב, משתמשת במגוון רחב של בדים כולם בייבוא אישי והם סופר איכותיים ומשלבת טקסטורות חדשניות. הכל בכדי להשיג את התוצר המושלם לכל כלה, ללא פשרות".

מהיכן את שואבת את השראתך?

"ההשראה היא ממעצבים גדולים מכל העולם, רבים מהם לבנונים, כגון: אלי סאאב וזוהיר מורד. אני מתחברת מאוד לסגנון העיצובי שלהם כיוון שהעיצוב שלהם מאוד עשיר ומורכב. הם מספקים סוג של פנטזיה ורואים שישנה מחשבה על כל מילימטר בשמלות שלהם, כך גם בעבודה שלי".

מה לגבי בחירת הבדים והצבעים בשמלות שלך?

"מבחינת הצבעים, אני יותר מתחברת דווקא לצבעי הניוד והשמפניה מאשר ללבן, אם כי כמובן מייצרת מגוון של שמלות כלה לבנות. את כל הבדים שלי אני מייבאת ממילאנו. אלו בדי ברוקט ומשי מקוריים מבית פראדה, שאנל, אלי סאאב, זוהיר מורד, דולצ'ה גבאנה, קנזו, ומגוון בדים מקוריים מהאיכותיים ביותר בעולם".

כיצד הכלות הישראליות מגיבות לכך?

"הן מאוד מתחברות ולכן אני ממשיכה בקונספט הזה. העיצוב שלי מאוד עדין ורומנטי, אני לוקחת את כל ה"ואוו" המרשים ומשלבת אותו בשמלה בגזרה מינימליסטית וזה יוצר את האפקט המשגע של קלאסי ועשיר ביחד. אם הבד מורכב מאוד, אני אכין ממנו גזרה סולידית יותר, ואם הבד סולידי אני אעצב ממנו גזרה משודרגת ואעצים אותו בכל מיני אלמנטים וטקסטורות ייחודיות.

"מלבד זה שהכלות מתחברות לעיצובים שלי, אני גם מאוד מחוברת אליהן. אני מלווה את הכלות שלי לכל אורך הדרך, מהרגע בו אנו נפגשות ומתכננות יחד את השמלה ועד הרגע בו היא יוצאת לבושה ומאופרת אל האולם. גם לאחר מכן אני יוצרת עמן קשר ומוודאת שהערב עבר בהצלחה ובאושר רב".

לאורה – סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב

כתובת הסטודיו – דיזרעאלי 22, לוד (בתיאום מראש בלבד).

טלפון: 054-7430253

מעבר לאינסטגרם

צילום: דניאל אלסטר

צילום: דניאל אלסטר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר