תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: italy
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: italy

קייטרינג במרכז: קבלו את המומלצים

בואו נודה באמת, רמת האוכל היא החשובה ביותר הן לאורחים והן למארחים, כי את האוכל תמיד זוכרים. אספנו עבורכם את מיטב שירותי הקייטרינג שיעשו את האירוע שלכם למושלם, ועכשיו אתם רק צריכים להחליט. בתאבון

פורסם בתאריך: 29.7.19 14:40

קופי סטאר

אהרון נתנוב גדל בין הסירים והמחבתות במסעדת סמרקנד שהפעילו דודיו באור יהודה. מאז שהיה ילד עבר מהמטבח לדלפק ושם נשם את האוכל ואת ענף ההסעדה כולו שרק החל אז להתפתח בעיר.

התשוקה הזו לאסתטיקה, לטעם וגם לרצון לרצות את הלקוחות כמה שאפשר הפכו אותו לאחד מהבעלים של קבוצת קופי סטאר ואת משפחתו לאימפריה קולינרית שמספקת לקהל לקוחותיה, בין היתר, גם קייטרינג שמגיש מנות שאי אפשר למצוא במקומות אחרים.

קרדיט: עידן גור

קרדיט: עידן גור

קבוצת קופי סטאר מאגדת תחתיה כמה מותגים: את מסעדת סמרקנד שבבעלות דודיו של נתנוב, רשת בתי קפה המונה חמישה סניפים שפזורים במוסדות אקדמיים ברחבי הארץ וקייטרינג חלבי שנוסד לפני שלוש שנים תחת השם "גבריאל", על שם דודו של אהרון שגם אחראי על ייצור המנות במקום יחד עם דניאל, אחד מאחיו של אהרון.
"אני יודע לנהל, פחות לבשל, ולכן החלטתי לפרוש מענף המסעדנות התובעני בגיל 21 ופתחתי קפיטריה", מסביר נתנוב את הכיוון המקצועי שבו בחר. "קשה להכין אוכל בוכרי ולפתוח סניפים ברחבי הארץ. אוכל שכזה צריך להיות ייחודי. שיפעל מקום מסוים, עם אדם אחד שיידע להכין את המאכלים המיוחדים, ואליו יגיעו מכל הארץ. בגלל זה החלטתי על כיוון אחר".

היום, בגיל 26, הוא הבעלים של רשת בתי הקפה שהתחילה בשלוחת הטכניון במתחם שרונה ומשם המשיכה לאוניברסיטת תל אביב ולמקומות נוספים. הכניסה הזו לעולם האקדמי הביאה לנתנוב ולמשפחתו את דריסת הרגל גם בעולם הקייטרינג.

"כשהתחלנו להתעסק עם הכיבוד במכללות הזמינו אותנו גם לטקסי סיום, לכנסים ולאירועים, לימי עיון לעובדים והדבר תפס תאוצה. הקהל אהב את האוכל שלנו וההזמנות תפסו תאוצה", מתאר נתנוב. "הבנו שיש לנו משהו טוב ביד והתחלנו להפעיל קייטרינג גם לחברות גדולות מחוץ למוסדות החינוך שם פעלנו.

"הבנו שצריך לייצר כאן דבר רציני. פנינו לאיש הפרסום שלנו שעבד על לוגו חדש. בנינו אתר חדש. עמוד פייסבוק, חשבון באינסטגרם. אריזות ומפיות ממותגות. הכל. כך, מהרצון של הלקוחות שבאו לכנסים ולהשקות, נולד מותג הקייטרינג 'גבריאל'. הגיעו אלינו, טעמו והזמינו למשרדים ולימי גיבוש. הגענו כבר לאין ספור לקוחות".

קרדיט: עידן גור

קרדיט: עידן גור

אתם מחדשים כל הזמן בטעמים, ברעיונות?

"פעמיים בשנה אנחנו משדרגים את התפריט שלנו. משנים ומוסיפים בממוצע חמש מנות. יש לנו תפריט קיץ וחורף. וכמובן שיש תפריט לישיבות רגילות, לכנסים לישיבות דירקטוריון, להנהלה ועוד. אנחנו מביאים עמדות של בוצ'רים, מקימים תחנות מזון עם אנשי צוות, ברמנים. אבזור מלא מרמת המזלג הבודד ועד למפית".

לאיזה אירועים אתם מגיעים?

"אנחנו יכולים לספק שירות לאירועים שהם מבריתות ועד להשקה של בושם מטעמה של חברה מסחרית. זה משתנה. אנחנו יכולים להגיע לבתים פרטיים, לבתי כנסת, לעיריות, לאירוע השקה עם דוגמניות. לכל מקום".

יש לכם עובד שמסייע בתהליך בחירת התפריט?

"בוודאי. יש יועצת אירוח שתפקידה לייעץ ולקחת הזמנות. לשאול מה אופי האירוע ולהאיר או להעיר על הפרטים הקטנים של טיב האירוע".

שוק הקייטרינג קשה ומלא בתחרות, אבל מי שמספק מחיר "עממי וחברתי" כפי שתיאר זאת נתנוב ועובד עם חומרי גלם טריים שמגיעים בכל בוקר, יידע להגיע ללב של הלקוחות שלו. ככה זה שעובדים בשביל לבנות מוסד ולא עבור הכסף.

שיטת העבודה של קייטרינג גבריאל גם לא תפספס ולו לקוח אחד. החברה מעסיקה מנהלת אירועים שתפקידה לחייג לכל לקוח שקיבל את הזמנתו ולהבין האם הכל לשביעות רצונו. תפקידה לשאול האם משהו היה חסר, האם האוכל הגיע בזמן והיה חם, אפילו אם המפיות הספיקו.

יש גם דף שביעות רצון שאתם יכולים למלא ודעו שהכל מגיע בסופו של דבר למחשבו של נתנוב, שעובר על כל נתון כמו מנהל של מבצע צבאי או "אפילו אם חסרו ללקוחות קיסמים" כלשונו.

אז אם אתם לקראת אירוע חשוב, או סתם בא לכם להתפנק בישיבת ההנהלה הקרובה, צרו קשר עם קייטרינג גבריאל. הטעם הטוב יישאר אתכם גם אחרי הביס האחרון.

קייטרינג גבריאל, צה"ל 104 קריית אונו
טלפון: 03-9477777
פקס: 03-9477776
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק

קרדיט: עידן גור

קרדיט: עידן גור

קרדיט: עידן גור

קרדיט: עידן גור


קייטרינג מיכלי'ס

סצנת האוכל התוססת המתחזקת מאוד בשנים האחרונות ותרבות קולינרית מפותחת ובלתי מתפשרת, מציבה את עולם הקייטרינג בראש התחרות. בכל אירוע מיוחד, בין אם מדובר בחתונה, ברית/ה, בר/בת מצווה, אירועי חברה ועוד, סוג המזון ואיכותו מהווים את ההשפעה הגדולה ביותר על הצלחת האירוע. קייטרינג מצוין ויוצא דופן יכול לעשות את ההבדל בין אירוע סטנדרטי ובין כזה שייזכר לשנים רבות.

זו הסיבה לכך, ששירותי קייטרינג של חברות מצליחות, מבוקשים כל השנה. 'קייטרינג מיכלי'ס' היא מסעדה מובילה ומוכרת במודיעין, המספקת מתחם לאירועים פרטיים עם קייטרינג איכותי מבית ושירות קייטרינג לאירועים מבחוץ. במיכלי'ס ניתן לערוך אירועים פרטיים מכל סוג והיא מייעדת מחלקה ייחודית לליווי אישי ועזרה בתכנון האירוע: בחירת התפריט, עיצוב המתחם, סוג האירוע ועוד.

'קייטרינג מיכלי'ס' קיים מזה חמש שנים במודיעין ומספק מגוון רחב מאוד של אפשרויות מזון מסוגים שונים ומגוונים. מיכל סלם, בעלת הקייטרינג והמסעדה, עוסקת מזה שלושים שנה בענף הקונדיטוריה והמזון, היא רכשה את השכלתה בתחום בישראל ובצרפת ומאז אינה קופאת על שמריה, בכל הקשור לאספקת שירותי המזון הטובים והאיכותיים ביותר.

עוגיות מבית היוצר של מיכלי'ס. צילום: יונתן בן חיים

עוגיות מבית היוצר של מיכלי'ס. צילום: יונתן בן חיים

תפריט הקייטרינג

תפריט הקייטרינג המגוון כשר למהדרין, וכולל מגוון רחב מאוד של מאפים מלוחים ומתוקים, לזניות, סלטים, דגים, סושי ופשטידות מסוגים שונים, ביניהם: שיפודי סלמון במעטפת פנקו עם רוטב צ'ילי ורוטב שום, קיש אנטיפסטי/ בצל וכרישה/ פטריות/ בטטה, פלטת גבינות עשירה, פלטת ירקות, מיני ברוסקטות עם גבינת פטה טפנד מישמש וזרעי פרג, מאפה מבצק עלים עם גבינות ואנטיפסטי, מיני טארטלטים עם זילוף של גבינת שמנת מעל עם טפנד פלפלים או גבינת שמנת עם סלמון ועירית, אורז יסמין עם תערובת אגוזים מקורמלים ושקדים, לזניה, ועוד ועוד.

בין הקינוחים הטעימים והמרהיבים ביופיים שמיכל מכינה, תמצאו: מיני פטיפורים בוטיק: מיני מוס גבינת מסקרפונה עם פירות יער / מוס שוקולד בלגי / מיני מילפיי / מיני פרלינה / מיני מוס קסיס / מיני מוס תשוקה, מקרונים בשלל טעמים, טראפלס שוקולד ברנדי- עם שוקולד בלגי מובחר, כוסיות מוס אקסלוסיביות במילוי קרמו שוקולד עם טופי קרמל או מוס גבינה ופירות יער או מוס לימוני שנטי וניל דה קואז' אגוזי לוז ועוד.

מבחר המזונות נעשים מדי יום והם טריים ומופלאים בטעמם. דרישת הלקוחות הישראליים כמו גם אלו בכל רחבי העולם, לאוכל טעים ושירות מופתי, מתקבל בהבנה ובחדווה בקייטרינג מיכלי'ס', המקפידים על אירועים מושקעים, מתוכננים בקפידה, ויוצאי דופן בהיבט האיכות והטעם. במהלך השנים האחרונות, סיפק הקייטרינג שירותים למאות לקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ, ורשם לעצמו הצלחות מוכחות וקבועות.

התפריט המגוון, הצבעוני והיצירתי, לצד הצוות המקצועי המפיק את האירועים על פי סטנדרטים בין לאומיים מהגבוהים ביותר, ממצבים את מיכלי'ס כאחת מחברות הקייטרינג המובילות באזור, זאת לצד תשומת הלב המוקפדת לכל פרט ופרט באירוע והתעקשות על הטוב ביותר שהלקוח יכול לקבל.

מלבד שירותי הקייטרינג, מיכלי'ס היא מסעדת ביסטרו ובית קפה מלא קסם במודיעין המושך את מבקריו עם ריחות בישול ואפיה משגעים ועיצוב מודרני, נקי ובעל השראה. המבקרים במקום זוכים לחוויה קולינרית מפתיעה ומיוחדת, ולמבחר רחב של עוגות עשירות בטעם ונוכחות. הבישול והאפיה נעשים באהבה והשירות מחבק, מקצועי ואישי.

קייטרינג מיכלי'ס
כתובת: החרט 1 , מרכז עינב, ישפרו סנטר מודיעין

טלפון:  08-6691000

להזמנות קייטרינג עם הכשרות (כשר למהדרין חתם סופר פ״ת):

050-6770770 , 054-2517075

מעבר לאתר 

מעבר לאתר העסקי

מעבר למייל

קינוחים במיכלי'ס. צילום:יונתן בן חיים

קינוחים במיכלי'ס. צילום:יונתן בן חיים

צילום: יונתן בן חיים

צילום: יונתן בן חיים


המזווה של ענת: קייטרינג חלבי/בשרי לאירועים

קייטרינג "המזווה של ענת" מצית תחושת עונג איכותית ואינטנסיבית בכל היבט בחוויית האוכל שלכם.
הקייטרינג מספק שירותים למסיבות ואירועים מכל הסוגים – חתונות, בר/בת מצוות, ימי הולדת, מסיבות רווקים/ות, אירועי חברה ועוד, החל מאירוע מצומצם של כעשרה אנשים ועד לאירועים גדולים של כ- 200-300 אנשים.

"המזווה של ענת" הוא קייטרינג משפחתי מוביל במרכז המנוהל בידי בני הדודים אדר ואביב כפיר, וקרוי על שמה של ענת – אמו של אדר. אחד הדברים המייחדים את "המזווה של ענת" הוא מורכבות הטעמים המיוחדים ושילוב של איכות ופשטות קולינרית להשגת התוצאות המושלמות. הקייטרינג מציע מבחר תענוגות גסטרונומיים בשריים או חלביים לבחירת המזמין, כשכלל המזון מושתת על חומרי גלם משובחים וטריים שנבחרו בקפידה.

צוות הקייטרינג חרוץ, מקצועי ואדיב ובעל תודעת שירות מקסימלית. הצוות יגיע עד למקום האירוע – בבית או בחוץ, יקים את המטבח והציוד במקום, ויצלה עבור החוגגים את הבשר תוך כדי האירוע, להבטחת הריחות, הטריות, וטעמי האוכל המשובחים.

אדר ואביב כפיר מגיעים מהעולם הקולינרי. הם עבדו במטבחים שונים לאורך השנים וכן בקייטרינג המשפחתי שנוהל עד לפני מספר שנים בידי אביו של אדר, וצברו ידע וניסיון מקצועי ומקיף בתחום. אהבתם לעולם הקולינרי מורגשת בכל ארוחה שיכינו ויגישו לכם, והכל נעשה בקפידה, בהשקעה ובטוב טעם.

המזווה של ענת. צילום עצמי

המזווה של ענת. צילום עצמי

קייטרינג בשרי

מצוידים במספר מעשנות מקצועיות המיועדות לעישון בשר למאות סועדים, הם יצלו עבורכם בשרים מהמשובחים שיש: אסאדו, ספריבס טלה, חזה הודו, עופות שלמים, סלמון מעושן, אנטריקוט על העצם ועוד בשרים נפלאים.
עוד מוצע, גריל קפריסאי, בו הם צולים: אנטריקוט, פיקנייה, חזה מולארד, שוק טלה, אצבעות אנטריקוט, פרגיות, נקניקיות צ'וריסו וקבבים, בטעמים ממכרים.

אדר ואביב כפיר, אומרים: "אנחנו בקייטרינג 'המזווה של ענת' מקשיבים ומשלבים רעיונות ושולפים מהמזווה הרעיוני שלנו את המיטב בהתחשבות בצרכים, ברצונות, בתקציב במקום ובקהל היעד שלכם. כל אירוע קולינרי מתוכנן בקפידה ומראש, ובכל פעם מחדש זוכה להתלהבות ושמחה".

המעשנת. צילום עצמי

המעשנת. צילום עצמי

קייטרינג חלבי

הקייטרינג החלבי של "המזווה של ענת" כולל את מיטב הדגים, גבינות, הפסטות, הקישים והסלטים. להנאת הסועדים, הקייטנינג מציע פסטות בסגנון איטלקי, קישים מסוגים שונים לצד מבחר ירקות טריים, סלטים עשירים ומפתיעים בטעמם המשובח, מבחר דגים טעימים ובר פוקצ'ות הנאפות במקום ומשכר בריחות הלחמים היוצאים מהתנור.

"הקייטרינג מתאים לכולם", אומרים אדר ואביב, "מאכלי הקייטרינג החלבי מתאימים לכל אחד, וסופר טעימים".
בין אם אתם מתכננים מפגש לא רשמי או אירוע מתוכנן, צוות 'המזווה של ענת' ישמח להעשיר את האירוע שלכם ולהעצים את החוויה עם שפע גסטרונומי איכותי ומופלא, מתן שירות מקסימלי והבטחה לסעודה המושלמת.

קייטרינג "המזווה של ענת"
כתובת: מושב אודים
קישור לאתר 
טלפונים: אדר כפיר: 054-9196811, אביב כפיר: 054-2207015

מחפשים קייטרינג באשדוד? היכנסו לכתבה בנושא באתר מלאבס פתח תקווה – קליק כאן

 

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר